Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 59 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-05-15, 18:15   #1741
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

ja też się zgadzam! taki ozdobny kolczyk może być za ciężkki na świeżą dziurke! Najlepszy jakiś zwykły
michasia jest offline  
Stary 2006-05-15, 20:24   #1742
trustmyself
Zakorzenienie
 
Avatar trustmyself
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 262
GG do trustmyself
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Michasiu dziękuje, ja sama go uwielbiam. Choć to przez to, ze jest taki ciężki moja dziurka dramatycznie się spłyciła, ale jest jak na razie ok
__________________


Narysuj mnie
Pociągnij kreskę
Dodaj uczucia
Stwórz...


To nie pech, że trafiamy na siebie, to głupie szczęście.
trustmyself jest offline  
Stary 2006-05-16, 15:18   #1743
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Mam pytanko ... czy długo po zrobieniu kolczyka nie moge się opalać? Albo czy zaszkodzi tylko jakieś pół godzinki na słoneczku? DZIENX z góry
michasia jest offline  
Stary 2006-05-16, 15:25   #1744
trustmyself
Zakorzenienie
 
Avatar trustmyself
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 262
GG do trustmyself
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Powinnaś ogólnie unikać słońca, kiedy rana jest swieża bo możesz się oparzyć i będzie nieciekawie...

To też przez to, że kolczyk absorbuje ciepło i powoduje oparzenia.
__________________


Narysuj mnie
Pociągnij kreskę
Dodaj uczucia
Stwórz...


To nie pech, że trafiamy na siebie, to głupie szczęście.
trustmyself jest offline  
Stary 2006-05-16, 16:14   #1745
niunia17
Raczkowanie
 
Avatar niunia17
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Woj. lubelskie
Wiadomości: 134
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Adoosienka. Myślę że możesz zrobić kolczyk w tym czasie. Możesz mieć tylko lekkie zaczerwienienie przy górnej dziurce.
__________________
Gdy przytłacza Cię ciężar dnia dzisiejszego, pamiętaj że jutro też zbudzi się dzień



http://www.suwaczek.pl/cache/db1aab3b25.png

niunia17 jest offline  
Stary 2006-05-16, 17:33   #1746
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

OK Dziex
michasia jest offline  
Stary 2006-05-16, 18:14   #1747
almostthere
Raczkowanie
 
Avatar almostthere
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Morąg-Zadupie koło Elbląga
Wiadomości: 60
GG do almostthere
Dot.: Kolczyk w pępku :)

A ja mam dość nietypowe pytanie...W czwartek robie sobie kolczyka.Ale niestety w poniedziałek dostałam miesiączkę.Więc kiedy będę sobie robić dziurkę będe mieć 4 dzień.A moja koleżanka mnie nastraszyła, że niemożna robić podczas okresu, bo może wystąpić duże krwawienie.To prawda?Trochę mnie nastraszyła, a już się zapisałam do kosmetyczki...Bedę płacić 60 zł za wenflon i znieczulenie(kolczyk własny-stal chirurgiczna).Kosmetyczka robi dziurkę w rękawiczkach, wszystko jest sterylne i czyste.I jeden jeszcze problem: jestem zdezorientowana bo słyszałam różne opcje co do pielęgnacji.Wkońcu jak mam dbać o tego kolczyka?Jestem zupłnie zagubiona, każdy twierdzi inaczej...
Z góry dzięki za odpowiedź
pozdrawiam!
__________________
...Somewhere beyond hapiness and sadness I need to calculate what creates my own madness....
almostthere jest offline  
Stary 2006-05-16, 18:19   #1748
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez almostthere
A ja mam dość nietypowe pytanie...W czwartek robie sobie kolczyka.Ale niestety w poniedziałek dostałam miesiączkę.Więc kiedy będę sobie robić dziurkę będe mieć 4 dzień.A moja koleżanka mnie nastraszyła, że niemożna robić podczas okresu, bo może wystąpić duże krwawienie.To prawda?Trochę mnie nastraszyła, a już się zapisałam do kosmetyczki...
cos ta twoja kolezanka zmysla

Cytat:
Napisane przez almostthere
I jeden jeszcze problem: jestem zdezorientowana bo słyszałam różne opcje co do pielęgnacji.Wkońcu jak mam dbać o tego kolczyka?Jestem zupłnie zagubiona, każdy twierdzi inaczej...
Z góry dzięki za odpowiedź
pozdrawiam!
przemywaj sola fizjologiczna, smaruj tribiotic'iem (nie dluzej niz tydzien)
lain jest offline  
Stary 2006-05-16, 23:19   #1749
Just:)
Zakorzenienie
 
Avatar Just:)
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 6 188
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez trustmyself
Just

Hm, bardzo ładny kolczyk, tylko tak jakoś na opak mi sie wydaje założony, czy tak ma być?
Niee, wsyztsko ok ten najwiekszy kwiatek "zwisa" a kuleczka jest w samym pepku na zjdeciu tak dziwnie wyszlo Twoj jaszczur tez ladniutki i efektowene foto!

Cytat:
Napisane przez lain
niezupelnie sie zgadzam. na poczatek powinien byc zalozony pozadny kolczyk tytanowy (bez zadnych udziwnien). zaplacilam za taki w salonie piercingu 30zl
Chyba się niedokładnie wyraziłam Tak, oczywiście, że tytanowy, żeby jakiegoś świństwa nie zalapac. chodzilo mi o to, ze najlepiej wybrac prosty wzorek, zeby kolczyk tani. ja placilam 130 bo wybralam dosc fikusny a w zakladach maja je raczej drogie i po prostu bylo to bez sensu skoro moglam placic 50 i po miesiacu czy 2 sobie wymienic
__________________
Pinterest
Just:) jest offline  
Stary 2006-05-17, 00:39   #1750
...:::AnGeL:::...
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 399
Smile Dot.: Kolczyk w pępku :)

Ja mam 9 pircingow liczac oczywiscie z kolczykami w uszach pozdrawiam
...:::AnGeL:::... jest offline  
Stary 2006-05-17, 09:13   #1751
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez Just:)
a w zakladach maja je raczej drogie i po prostu bylo to bez sensu skoro moglam placic 50 i po miesiacu czy 2 sobie wymienic
bo w salonach maja raczej dobre kolczyki dobrych firm. fikusne kolczyki wildcata kosztuja wlasnie ok 100 zl.
lain jest offline  
Stary 2006-05-17, 12:16   #1752
almostthere
Raczkowanie
 
Avatar almostthere
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Morąg-Zadupie koło Elbląga
Wiadomości: 60
GG do almostthere
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Dzięki bardzo a solą ile razy dziennie przemywać?i po każdym przemyciu solą smarować tribioticiem?I jak mam tą solą przemywać?Wacikiem?Aha i to prawda, że trzeba nosić plaster przez tydzień?Jesli tak to jaki?
__________________
...Somewhere beyond hapiness and sadness I need to calculate what creates my own madness....
almostthere jest offline  
Stary 2006-05-17, 12:21   #1753
szoopcia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 110
Dot.: Kolczyk w pępku :)

ja przemywalam cos okolo 2 tyg. ale nie smarowalam niczym;]...a co do plastra to mi w studio powiedzieli ze nie mozna zaklejac!...pepuszek musi oddychac
szoopcia jest offline  
Stary 2006-05-17, 12:32   #1754
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 813
Post Dot.: Kolczyk w pępku :)

Trust sliczny kolczyk tez mysle o jakims takim owadzie
almost- nie trzeba nosic plastra nawet nie powinno sie, skóra powinna oddychac... Solą tez nigdy nie przemywałam... jedynie spirytusem i czasem tribiotyciem smarowałam...
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline  
Stary 2006-05-17, 14:16   #1755
niunia17
Raczkowanie
 
Avatar niunia17
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Woj. lubelskie
Wiadomości: 134
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Ja przemywałam tydzień wodą utlenioną, póżniej rumiankiem i smarowałam trybiotyckiem (ale nie dłużej niż 7 dni)
__________________
Gdy przytłacza Cię ciężar dnia dzisiejszego, pamiętaj że jutro też zbudzi się dzień



http://www.suwaczek.pl/cache/db1aab3b25.png

niunia17 jest offline  
Stary 2006-05-17, 17:09   #1756
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

tak, najlepszy jest tribiotik i zwykły rumianek
michasia jest offline  
Stary 2006-05-17, 17:11   #1757
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez ...:::AnGeL:::...
Ja mam 9 pircingow liczac oczywiscie z kolczykami w uszach pozdrawiam
wow ... to gdzie ty te kolczyki masz, że ich aż tyle ??!!
michasia jest offline  
Stary 2006-05-17, 19:53   #1758
szoopcia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 110
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez michasia
wow ... to gdzie ty te kolczyki masz, że ich aż tyle ??!!
no wlasnie gdzie ich tyle masz?...ja mam 4 dziurki w lewym uchu 2 w prawym..no i pepuszek przebity i tyle heh
szoopcia jest offline  
Stary 2006-05-18, 15:41   #1759
Cz@rna
Przyczajenie
 
Avatar Cz@rna
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 8
Unhappy Dot.: Kolczyk w pępku :)

2 miesiące temu zrobiłam sobie kolczyk w pępku. Wszystko było fajnie w ogole nie ropiał, ale wczoraj na około kolczyka pod skórą zrobiło mi się takie coś twarde i zaczeła lecież ropka a później krew(((( Co z tym zrobić?? Stosowac jakies masci??
__________________
Cz@rna
Cz@rna jest offline  
Stary 2006-05-18, 15:42   #1760
almostthere
Raczkowanie
 
Avatar almostthere
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Morąg-Zadupie koło Elbląga
Wiadomości: 60
GG do almostthere
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Zrobiłam sobie ten kolczyk...Własnie wróciłam od kosmetyczki.Cholernie bolało jednak miałam bez znieczulenia bo trzeba czekać godzine aż zadziała.Więc bolało i krew trochw poleciała, zapaskudziła mi troszki plaster ale teraz jest ok.To znaczy szczypie, ale cierp ciało jak się chciało, nie?
Ogólnie jestem zadowolona, narazie nie patrzyłam na niego bo sie boje plaster zdjąć bo może troche jeszcze krwawić.Jak sie troche wygoi dam zdjątko pozdrawiam
__________________
...Somewhere beyond hapiness and sadness I need to calculate what creates my own madness....
almostthere jest offline  
Stary 2006-05-18, 15:51   #1761
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

decyzja ostatecznie podjęta !!! ROBIE KOLCZYKA !!!
michasia jest offline  
Stary 2006-05-18, 15:57   #1762
michasia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 14
GG do michasia
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez Cz@rna
2 miesiące temu zrobiłam sobie kolczyk w pępku. Wszystko było fajnie w ogole nie ropiał, ale wczoraj na około kolczyka pod skórą zrobiło mi się takie coś twarde i zaczeła lecież ropka a później krew(((( Co z tym zrobić?? Stosowac jakies masci??
a przemywałaś wodą utlenioną lub rumiankiem czy też może smarowałaś tribiotickiem i czy ruszałaś kolczykiem w dół i w górę regularnie. albo zaliczyłaś solarke czy długą kąpiel w wannie ?? tego mogą być różne przyczyny
michasia jest offline  
Stary 2006-05-18, 16:53   #1763
Cz@rna
Przyczajenie
 
Avatar Cz@rna
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 8
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Przemywalam sola fizjologiczną i smaromalam tribiotikiem, ruszałam kolczykiem. Ostatnio poszlam na solarium i moze to przez to iśc z tym do lekarza czy samo sie jakos wygoi??
__________________
Cz@rna
Cz@rna jest offline  
Stary 2006-05-20, 12:00   #1764
madzia_dg_91
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Mam kolczyka 10 dni bardzo mi sie on podoba ale od 3 dni z dziurki wycieka mi taka biala substancja i nie wiem co to jest... smaruje to sola fizjologiczna i tribioticiem jak myslicie co to jest...?? zaczynam sie bac ze mi sie zacznie to slimaczyc...;(
madzia_dg_91 jest offline  
Stary 2006-05-20, 14:16   #1765
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 813
Post Dot.: Kolczyk w pępku :)

madzia- to normalne zjawisko, bo to dopiero 10 dni po przebiciu... przemywaj go i smaruj tym tribiotykiem i wszystko powinno byc dobrze...
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline  
Stary 2006-05-20, 15:50   #1766
kofeina
Przyczajenie
 
Avatar kofeina
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 25
Smile Dot.: Kolczyk w pępku :)

to sie pochwale swoim

kol.jpg
kofeina jest offline  
Stary 2006-05-20, 16:06   #1767
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 813
Post Dot.: Kolczyk w pępku :)

Kofeina sliczny
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline  
Stary 2006-05-20, 16:13   #1768
dzastina/25
Raczkowanie
 
Avatar dzastina/25
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Krefeld De./Szczecin
Wiadomości: 133
GG do dzastina/25
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez Cz@rna
2 miesiące temu zrobiłam sobie kolczyk w pępku. Wszystko było fajnie w ogole nie ropiał, ale wczoraj na około kolczyka pod skórą zrobiło mi się takie coś twarde i zaczeła lecież ropka a później krew(((( Co z tym zrobić?? Stosowac jakies masci??
Nie chce Cie martwić ale ja mialam taką czerwona gulke obok kolczyka, i jak już mi sie zrobila to koniec jak wyleczylam to znowu ropa mi leciala i krew, smarowalam tribiotykiem, a pozniej taką specjalną mascia na gojenie bardzo drogą z Niemiec ogolnie to rewelacyjna bo widzialam jak goi rany na wlasne oczy a mi nie pomoglo po pol roku walki musialam wyciagnąć kolczyk mialam dość Tylko ja mam uczulenie na metale moge nosic tylko zloto a moj kolczyk ze stali chirurgicznej byl moze dlatego
__________________
"A jeśli miłość jest największym kultem całej ludzkości,
to pierwszą jej kapłanką była i zawsze jest kobieta."
dzastina/25 jest offline  
Stary 2006-05-20, 17:25   #1769
kofeina
Przyczajenie
 
Avatar kofeina
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 25
Dot.: Kolczyk w pępku :)

dziekuje PaLLitQa
kofeina jest offline  
Stary 2006-05-20, 19:02   #1770
Olusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3
Dot.: Kolczyk w pepku

A ja mam problem i chciałabym sie poradzic. Niestety jestem niepełnoletnia a rodzice nie chcą mi pozwolic przekłuc pępka a mam dopiero 16 lat. Niestety nie dostaje duzego kieszonkowego i nie stac mnie na przebijanie u kosmetyczki ani w innych studiach. Zastanawiałam sie nad tym aby samemu sobie przebic ale boje sie bolu i zakarzenia jakie moze sie zrobic. Poradźcie mi co ja mam obic a chcę mieć kolczyk w pępku a samemu jednak trochce się boje nigdy nie przebijałam sobie zadnej częsci ciała!! Pomozcie mi bardzo prosze
Olusia jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:20.