Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 64 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-06-20, 13:06   #1891
merry_ann
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 345
Dot.: kolczyk w pępku - dwa pytania

Hejka Tez jestem szcześliwa posiadaczka kolczyka w pepku. Mi sama opuchlizna schodziła z 3 tygodnie.. ale giło się ładnie.. a jesli chodzi o zmianę kolczyka to zmieniłam po tygodniu z tymże przez pierwszy tydzień miałam zwykły taki jak sie nosi w uchu na motylka bo miałam robioną dziórke igła przez moja kumpelę...

co do opalania.. to za wcześnie nie raczę bo w wakacje od ciepła potrafiła mi dziurka opuchnac (a kolczyk miałam robiony w grudniu) ale to chyba bywa róznie...
merry_ann jest offline  
Stary 2006-06-20, 14:17   #1892
niunia17
Raczkowanie
 
Avatar niunia17
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Woj. lubelskie
Wiadomości: 134
Dot.: kolczyk w pępku - dwa pytania

Co do zmiany kolcvzyka to nie polecam zmieniać go za szybko. Ja zmieniłam po miesiącu(mój pępek wyglądał już bardzo ładnie), ale miałam póżniej małe problemy z włożeniem tego wcześniejszego. trochę się namęczyłam


Przekuwałam pępek w marcu i jakieś 4 dni temu wyszłam się poopalać i po godzinie miałam już ciało czerwone a miejsce koło kolczyka zrobiło się ciut bardziej opalone co oznacza że jest ono bardzo delikatne, teraz wszystko jest dobrze...
__________________
Gdy przytłacza Cię ciężar dnia dzisiejszego, pamiętaj że jutro też zbudzi się dzień



http://www.suwaczek.pl/cache/db1aab3b25.png

niunia17 jest offline  
Stary 2006-06-20, 14:33   #1893
monya
Raczkowanie
 
Avatar monya
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 77
Red face Dot.: kolczyk w pępku - dwa pytania

Dzięki za wszystkie porady. Na słoneczku już leżała, zalepiałam sobie brzusia plastrem, ale chciałam iść w tym tygodniu na solarium żeby utrwalić i "dopalić" ( cały tydzień pracuję i tylko w weekendy mam czas na kocyk i słońce). Pytałam o zmianę, bo jak się później okazało wybrałam nie ten model - zakończony prostokącikiem z cyrkoniami, no i jest trochę niewygodny. Przekłuwałam u kosmetyczki, wszystko zrobiła jak należy tylko nie wpadła na pomysł by mi doradzić jaki kształt kolczyka na początek. Ale jak już pisałam goi się dobrze więc zastosuję się do Waszych "zaleceń i nie będę w nim dłubać.
monya jest offline  
Stary 2006-06-20, 16:00   #1894
littleola1
Zadomowienie
 
Avatar littleola1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 773
Dot.: Kolczyk w pępku :)

ja mam jeden kolczyk ;(( przebiłam go 2 miesiace temu, a wyciagnęłam miesiąc po przebiciu. w tym tygodniu ja sobie kupuje wiszący z kwiatuszkiem, bo mi się bardzo podobają. a jeden mam zwykły z fioletowym oczkiem.

pzdr;*
littleola1 jest offline  
Stary 2006-06-20, 16:20   #1895
Kasiek85
Raczkowanie
 
Avatar Kasiek85
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiadomości: 263
Dot.: kolczyk w pępku - dwa pytania

Przez miesiąc powinno się zrezygnować z opalania i długiego moczenia, czyli długie kąpiele w wannie, basen i kąpiele nad wodą
Kasiek85 jest offline  
Stary 2006-06-20, 17:14   #1896
jellka
Przyczajenie
 
Avatar jellka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w pępku :)

dziekuje wam! moj pepek miewa sie juz o wiele lepiej
zalaczam dowod rzeczowy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Photo027.jpg (7,2 KB, 73 załadowań)
jellka jest offline  
Stary 2006-06-20, 17:47   #1897
roxsi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 175
Dot.: kolczyk w pępku - dwa pytania

ja też mam kolczyk w pępku i z doświadczenia wiem że to miejsce przez ok pół roku będzie niestety bardzo podatne na podrażnienia.ja w tym czasie miałam kilka zapaleń w tym miejscu gdy tylko się o coś zachaczyłam. robiłam u swojego kolegi w salonie on kazał mi zalepiać pępek w solarium przez 3 miesiące.
roxsi jest offline  
Stary 2006-06-20, 19:00   #1898
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez jellka
dziekuje wam! moj pepek miewa sie juz o wiele lepiej
zalaczam dowod rzeczowy
to ten kolczyk taki dziwnie dlugi czy odleglosc pomiedzy dziurkami mala? hmm u mnie jakos tak bardzo tego preta nie widac.
lain jest offline  
Stary 2006-06-20, 19:13   #1899
Dinulka
Zakorzenienie
 
Avatar Dinulka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 648
Dot.: Kolczyk w pępku :)

hmm chciaam sobie zrobić kolczyka jakoś na dniach, ale mam pewne obawy:
bo chcę ćwiczyć cały czas, czy kolczyk nie przeszkadza?
no i na basen i opalać się można od razu??
Dinulka jest offline  
Stary 2006-06-20, 19:15   #1900
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez Dinulka
bo chcę ćwiczyć cały czas, czy kolczyk nie przeszkadza?
nie przeszkadza jak nie cwiczysz lezac na brzuchu (jak sie jeszcze goi)

Cytat:
Napisane przez Dinulka
no i na basen i opalać się można od razu??
nie mozna od razu. caly watek o tym jest, warto przeczytac
lain jest offline  
Stary 2006-06-20, 20:20   #1901
bechante
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9
GG do bechante
Dot.: Kolczyk w pępku :)

nie wiem dziewczyny co wy w tych kolczykach widzicie.kolczyk w pepku niesie za soba duze zagrozenie jesli chodzi o zdrowiem .najmniejsze zakazenie i otrzewna zalatwiona,ale jesli macie swoj rozum to wiecie na co sie narazacie.pozdrawiam i zycze powodzonka.
bechante jest offline  
Stary 2006-06-20, 21:40   #1902
lilebi
Przyczajenie
 
Avatar lilebi
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 26
GG do lilebi
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Ja bardzo chciałabym kolczyka sobie zrobić. Niekoniecznie w pępku, ale na przykład w języku. Muszę z tym trochę poczekać, bo mama powiedziała, ze mi wyrwie kolczyka jak zobaczy :PP Jaki LOL ) Ale co tam... Najwyżej będę miała po 10 dziurek w jednym uszku ) macie tutaj kilka fajnych kolczyków (wyszperałam sobie)
http://i9.ebayimg.com/03/i/05/00/c5/d6_1_b.JPG
http://srebro.pop.pl/images/253.jpg
http://www.painfulpleasures.com/body...els/SHN001.jpg
http://www.bodycandy.com/mas_assets/mid/8729.jpg
Ten jest śliczny ) Znacie jakies fajne, czyste salony percingu w Szczecinie ?? Pozdroski
lilebi jest offline  
Stary 2006-06-20, 22:10   #1903
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez bechante
kolczyk w pepku niesie za soba duze zagrozenie jesli chodzi o zdrowiem .najmniejsze zakazenie i otrzewna zalatwiona,ale jesli macie swoj rozum to wiecie na co sie narazacie.pozdrawiam i zycze powodzonka.
slyszalam o roznych przypadkach (ziarnina, migracja itp.), ale z tak drastycznym jeszcze nigdy sie nie spotkalam
lain jest offline  
Stary 2006-06-20, 22:46   #1904
bechante
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9
GG do bechante
Wink Dot.: Kolczyk w pępku :)

niestety sa takie przypadki,rzadko,ale trzeba liczyc sie z ryzykiem.no i oczywiscie szczepienie przeciw zoltaczce by sie przydalo.ja tez kiedys chcialam zrobic sobie takie cacko w pepku ale z powodow zdrowotnych musialam zrezygnowac a teraz juz nie mam weny.moze kiedys...Nie odradzam takich zabaw,tylko lepiej wiedziec wczesniej i zabezpieczyc sie odpowiednio.
bechante jest offline  
Stary 2006-06-20, 22:48   #1905
malinofka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2
Dot.: Kolczyk w pępku :)

ja robilam rok temu i musze powiedziec ze strasznie dlugo mi sie goił chyba ponad pol roku wszyscy kaza solą fizjologiczna przemywac ale ja mam wrazenie ze to dopiero jak ja odstawilam przestał ropieć moze lepsza woda utleniona
malinofka jest offline  
Stary 2006-06-21, 10:41   #1906
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez bechante
niestety sa takie przypadki,rzadko,ale trzeba liczyc sie z ryzykiem.
ryzyko jest przy kazdej ingerencji w cialo - to normalne

Cytat:
Napisane przez bechante
no i oczywiscie szczepienie przeciw zoltaczce by sie przydalo.
mialam
lain jest offline  
Stary 2006-06-21, 12:32   #1907
lilebi
Przyczajenie
 
Avatar lilebi
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 26
GG do lilebi
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Moja koleżanka sama sobie przebijała i teraz ma obrzydliwą dziurę i nie może chodzić na basen itepe... Ciągle leci jej ropa (robiła to 3 miechy temu) ! U mnie, w Szczecinie wiele kobiet ma kolczyki, ale większość z nich to tak zwane barbie Ja szczerze wolałabym kolczyka w nosie Ostatnio dowiedziałam się, że mając kolczyka w języku, psuja się zęby. Czy to prawda ?? Proszę, powiedzcie ! Pozdrawiam, papa
lilebi jest offline  
Stary 2006-06-21, 13:33   #1908
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 813
Dot.: Kolczyk w pępku :)

A to mój najnowszy kolec Pamiątka z Francji

lilebi- tak niszczą się zeby przez noszenie kolczyka w jezyku... wkoncu to jest metal, a jak sie obija o zęby to i je niszczy
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski

Edytowane przez PaLLitQa
Czas edycji: 2007-03-04 o 14:30
PaLLitQa jest offline  
Stary 2006-06-21, 13:57   #1909
Aleex
Przyczajenie
 
Avatar Aleex
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 22
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Śliczny kolczyk A jeżeli chodzi o język to jest już o nim temat

Edytowane przez Aleex
Czas edycji: 2006-06-21 o 14:18
Aleex jest offline  
Stary 2006-06-21, 14:24   #1910
FrAnKy_PuNky
Raczkowanie
 
Avatar FrAnKy_PuNky
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: PoZnAń
Wiadomości: 79
Talking Dot.: Kolczyk w pępku :)

hmmm co do kolczyka w jezorze... to jesli on jest dobrze wykonany nieobija sie o zeby ani dziąsła sie nieosuwają wiem bo sama jestem takowego posiadaczką i nie mam zadnych z nim problemów ! inaczej było u mnie z pępkiem bo kiedy go przebiłam po raz pierwszy to.... niechcial sie w ogóle zagoić.. a przebijałam w studiu! wyjełam bo mi sie obok taki pęcherz z ropą zrobił! ble... po roku jak mi sie zagoiło zrobiłam znowu i teraz jest ok! a co do ilosci kolczyków to mam z 5 ale nosze ciagle jeden ulubiony hehe słyszałam też, że niewolno intensywnie ćwiczyć w okresie gojenia! Pozdrawiam
FrAnKy_PuNky jest offline  
Stary 2006-06-21, 14:48   #1911
bechante
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9
GG do bechante
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez lilebi
Moja koleżanka sama sobie przebijała i teraz ma obrzydliwą dziurę i nie może chodzić na basen itepe... Ciągle leci jej ropa (robiła to 3 miechy temu) ! U mnie, w Szczecinie wiele kobiet ma kolczyki, ale większość z nich to tak zwane barbie Ja szczerze wolałabym kolczyka w nosie Ostatnio dowiedziałam się, że mając kolczyka w języku, psuja się zęby. Czy to prawda ?? Proszę, powiedzcie ! Pozdrawiam, papa

kolczyk w jezyku raczej w malym stopniu spotyka sie z zabkami,napewno mniejszym niz kolczyk w brodzie.mimo wszystko nawet przy mowieniu lub jedzeniu mozliwy jest kontakt a szkliwo to delikatna materia i latwo tam o niezle klopoty.wogole wszelkiego rodzaju ciala obce w jamie ustnej niosa za soba widmo klopotow,najmniejsze zakazonko lub infekcja wkolo dziurki i idzie na cala jame ustna.fanki tego typu wyczynow powinny systematycznie plukac buzie szalwia lub woda z odrobina wody utlenionej,to zaoszczedzi paru klopotow.
bechante jest offline  
Stary 2006-06-21, 15:12   #1912
DADZIK
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 29
Question Dot.: Kolczyk w pępku :)

Ja zdecydowalam sie na kolczyka w pepku w listopadzie 2005,lecz do dzis mam problem z calkowitym zagoieniem.Czy ktoras z was moglaby mi cos poradzic?
DADZIK jest offline  
Stary 2006-06-21, 20:04   #1913
eifersucht
Zadomowienie
 
Avatar eifersucht
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 770
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez lain
to ten kolczyk taki dziwnie dlugi czy odleglosc pomiedzy dziurkami mala? hmm u mnie jakos tak bardzo tego preta nie widac.

To chyba tak długi kolczyk W końcu długość druta może wynosić zarówno 6 mm, jak i 20 mm, choć takich ekstremalnych to w zwykłych sklepach nie widziałam
__________________

eifersucht jest offline  
Stary 2006-06-21, 20:25   #1914
eifersucht
Zadomowienie
 
Avatar eifersucht
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 770
Dot.: Kolczyk w pępku :)

No dobra, mała modyfikacja Może ktoś chce się ze mną wymienić na kolczyki, bo ma takie co mu się nie podobają? Ja mam takie dwa, których jakoś nie lubię. Ten pierwszy jest identyczny jak te dwa, ale ma czerwone cyrkonie ( nie znalazłam zdjęcia z czerwonymi ), a drugi to identyczny motylek.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg djb.jpg (4,0 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg BM-519_B.jpg (27,8 KB, 23 załadowań)
__________________


Edytowane przez eifersucht
Czas edycji: 2007-11-28 o 23:31
eifersucht jest offline  
Stary 2006-06-21, 20:30   #1915
Ines-ka
Zakorzenienie
 
Avatar Ines-ka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 7 906
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Nie powiemy

Edytowane przez Ines-ka
Czas edycji: 2006-06-22 o 08:13
Ines-ka jest offline  
Stary 2006-06-21, 20:35   #1916
eifersucht
Zadomowienie
 
Avatar eifersucht
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 770
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Tak mi się właśnie wydawało Może nie mówcie modom :P
__________________

eifersucht jest offline  
Stary 2006-06-21, 20:49   #1917
pEtArdA
Raczkowanie
 
Avatar pEtArdA
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 108
Dot.: Kolczyk w pępku :)

jak chodzi o jezyk to przy "bawieniu sie" mojemu koledze odpadlo pol zeba ale to raczej rzadkie przypadki on ma jakas obsesje ciagle tym kolczykiem po zebach jezdzi

eifersucht moze warto usunac tamta wiadomosc??
__________________
cieszę się życiem...
pEtArdA jest offline  
Stary 2006-06-21, 21:24   #1918
paulliss
Raczkowanie
 
Avatar paulliss
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 188
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Przekuwalam pepek u kosmetyczki 3 lata temu i niestety bolało mnie bardzo ale!!to dlaego ze mialam bez znieczulenia....dlatego dziewczyny te ktore chca robic kolczyki-tylko ze znieczuleniem pozdr
__________________
..:::: Obawiać się trzeba nie tych co
mają i nne zdanie, lecz tych, co maja inne
zdanie, ale są zbyt tchórzliwi by je
wypowiedzieć :::..
paulliss jest offline  
Stary 2006-06-21, 21:50   #1919
lain
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 15 854
Dot.: Kolczyk w pępku :)

Cytat:
Napisane przez eifersucht
To chyba tak długi kolczyk W końcu długość druta może wynosić zarówno 6 mm, jak i 20 mm, choć takich ekstremalnych to w zwykłych sklepach nie widziałam
tak sie zdziwilam, bo ja mam pret 12 mm, niewiele go wystaje a dluzszych nie widzialam

Cytat:
Napisane przez paulliss
dlatego dziewczyny te ktore chca robic kolczyki-tylko ze znieczuleniem
nie zgodze sie nie jest to bol nie do zniesienia, a biorac znieczulenie ryzykujesz ze np. piercer za mocno chwyci ci skore kleszczami, ty nie poczujesz ze za mocno i paskudny siniak gotowy (i to w dodatku w miejscu swiezego przeklucia)
lain jest offline  
Stary 2006-06-21, 22:47   #1920
pEtArdA
Raczkowanie
 
Avatar pEtArdA
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 108
Dot.: Kolczyk w pępku :)

ja robilam bez znieczulenia i nic nie bolalo doslownie nic nie poczulam sama bylam w szoku
__________________
cieszę się życiem...
pEtArdA jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:00.