Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 76 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-08-01, 17:35   #2251
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Emilusiaaaa
moge napisać... otórz,.. niedawno próbowałam popełnic samobójstwo poprzez podciecie sobie żył... na nadgarstku i pod nim mam około 26 suzych śladów... i w innych miejscach... na brzuchu mam serduszko ale ładnie wyglada w sumie mamm ok.100 sznitów wiec wiesz dwie dziurki to nie rewelka. Mysze powiedziec ze bylam uzalezniona od ciecia ale wyszłam z tego masci kremy czas i widac tylko 40 znakóww to jak dajcie ten argument do koczyka w pepkubuziioolllkiii
Gdybym była Twoją mamą to na pewno bym Ci w takim wypadku nie pozowliła na kolczyk w pępku! :| W ogóle ogroniczyłabym Ci wszystko do minimum, a wyjść z boku nie mogłabyś do ukończenia szkoły, lub do momentu, kiedy musiałabym Cie jeszcze utrzymywać... No nie żartuj sobie... Chyba żadna rodzicielka nie zgodziła by się na taki eksmeryment po takich doświadczeniach z córką?! Przepraszam... musiałam to z siebie wyrzucić... Po co Ci zresztą kolczyk na oszpeconym ciele :|
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-01, 17:41   #2252
Emilusiaaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 36
GG do Emilusiaaaa
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ten kolczyk nie musi sie nikomu podobać on jest dla mnie i tylko dla mnie a zresta reszte sladów mam w miejscach niewidocznych
Emilusiaaaa jest offline  
Stary 2006-08-01, 17:47   #2253
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Emilusiaaaa
ten kolczyk nie musi sie nikomu podobać on jest dla mnie i tylko dla mnie a zresta reszte sladów mam w miejscach niewidocznych
No to moze wstrzymaj się do ukonczenia chociaz tych 17 lat... ROsniesz... Teraz w gimnajzum najintensywniej, potem mozesz miec problemy z rozciagającą się skórą...
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-01, 17:51   #2254
Emilusiaaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 36
GG do Emilusiaaaa
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

czemu chcesz mnie tak zrazić do olczyka? wiele koleanek w moim wieku a nawet młodsze po 12 lat maja kolczyki:/
Emilusiaaaa jest offline  
Stary 2006-08-01, 18:07   #2255
sandra667
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 233
Exclamation Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

musze niestety przyznać, ze na miejscu Twojej mamy tez bym sie nie chciala zgodzic na tego kolczyka ! Popieram tu w 100 % Gamaa ! Twoja mama sie o Ciebie boi i nie sądze, zebys ją jakos przekonała ! Myślisz ze ty bys swojej córce pozwoliła na takie cos ? Ty myślisz teraz lekkomyślnie, bo jestes za młoda zeby to zrozumieć, ale twoja mama ma swoje powody, dlatego nie naciskaj na nią, pokaż jej ze jestes odpowiedzialna [bo podcinanie żył na pewno odpowiedzialne nie jest- nie bede Cię krytykować, bo nie na tym to wszytsko polega, ty juz na pewno sama zrozumiełas, ze robiłas sobie krzywde i na pewno zapamiętasz to do końca życia], daj jej czas, zeby mogła Ci zaufać i moze wtedy cos sie zniemi. Moja rada brzmi: NIE NACISKAJ, pozwól jej sie przekonać, ze jestes odpowiedzialna i może Ci pozwolic na tego kolczyka.
BTW: Ja nie mam kolczyka w pępku [choc mysle o tym czesto]

Miałam za to kolczyka w brwii... na którego moja mama sie nie zgadzała Postawiłam ją przed faktem dokonanym, tzn. poszłam i zrobiłam, a potem mamie pokazałam- nie odzywała sie przez miesiąć :/ a Tata nawet nie zauważył... ponad pół roku go nie widział, bo nosze po tej stronie grzywke, dopiero na wakacjach jak zaczęłam odsłaniac to zobaczył.Ale nic nie mowił. Miałam go ponad rok, ale kolczyk za nic w swiecie nie chciał sie zagoić, moje ciało po prostu go odpychało. W końcu byłam zmuszona go wyjąc, bo inaczej przerwała by mi sie brew, dziurki coraz bardziej sie do siebie zblizały :| po wyjęci została mi kreseczka, którą widać juz coraz mniej... jednak blizny zawsze zostają. Więc jednak mama miala racje- czasem warto posłuchać... chociaz ... ja i tak nie żałuje A kolczykowanie straaasznie wciaga ! Myśle o tym zeby brew jeszcze raz przebic....moze pępek...ale teraz juz nie bedzie problemu bo 18 lat juz mam.
sandra667 jest offline  
Stary 2006-08-01, 18:09   #2256
Sloneczko19_
Raczkowanie
 
Avatar Sloneczko19_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: B-stok :)
Wiadomości: 387
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Wzasadzie kolczyk w pepku u 12latki wyglada smiesznie. Tak na prawde kolczyk robi sie dla siebie wiec nie wazne jakie kto ma cialo. Chociaz najczesciej mowi sie,ze brzuszek powinien byc raczej plaski i zgrabniusi. Nie koniecznie, widzialam dziewczyny ktore mialy lekko wypukly brzuszek i jednak ladnie sie prezentowal
Sloneczko19_ jest offline  
Stary 2006-08-01, 18:19   #2257
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Emilusiaaaa-moja rada jest taka,żebys poprostu poczekała,może twoja mama zmieni zdanie,niech wie,że Ci zależy na tym kolczyku,ale pokaż jej,że możesz poczekać...poza tym możesz wytłumaczyć,że kolczyk w pępku nie musi być jak np tatuaż na całe życie,że jak coś zawsze możesz go wyjąć,jest w niewidocznym raczej miejscu,więc nie będzie widać dziurki,jak np kolczyk w brwi czy wardze.
Chociaż swoją drogą,niewiem czy twoja mama wie,o twoich bliznach,skaleczeniach-bo jeśli nie,to kolczyka też przecież nie zauważy,duzo dziewczyn robi go bez wiedzy rodziców.
Natomiast jeśli wie o samokaleczeniu,to na pewno wiadomość o takim czymś jest gorsza niż wiadomość o tym,że przekłułas sobie pępek...
tripka jest offline  
Stary 2006-08-01, 21:45   #2258
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Emilusiaaaa
czemu chcesz mnie tak zrazić do olczyka? wiele koleanek w moim wieku a nawet młodsze po 12 lat maja kolczyki:/
Ależ dziewczyno... nie chcem Cie zrazić, tylko wiem jakie konsekwencje mozesz tego pomysłu ponieść za kilka lat. Ja dlugoooo zylam bez kolczyka w pępku, a chciałam go mieć juz od momentu jak skończyłam 11 lat Wydawalo mi sie ze jestem bardzo dorosła, a jednak... Nie zaluje, że poczekałam
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-01, 22:08   #2259
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Wlasnie jutro bede sobie przebijac pepuszek... mam pytanko... czy ktos moglby mi przeslac link z fotkami kolczyczkow na brzuszku?? a poza tym... hmm... chcialabym sie dowiedziec czy to boli???
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-01, 22:14   #2260
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez monija666
Wlasnie jutro bede sobie przebijac pepuszek... mam pytanko... czy ktos moglby mi przeslac link z fotkami kolczyczkow na brzuszku?? a poza tym... hmm... chcialabym sie dowiedziec czy to boli???
hmm..na pewno trochę boli ale dosłownie przez sekunde,bo to sie dzieje bardzo szybko,raz dwa przekłucie i już-potem troszke może Cie boleć okloica przekłucia ale po pewnym czasie przejdzie
powodzenia-aha i lepiej nie patrz na igłe i na to jak bedą Ci przekłuwać pępek
tripka jest offline  
Stary 2006-08-01, 22:20   #2261
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

a powinnam przeklus pod czy nad???
bo nie orjentuje sie za bardzo jak ladniej wyglada
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-01, 22:42   #2262
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez monija666
a powinnam przeklus pod czy nad???
bo nie orjentuje sie za bardzo jak ladniej wyglada
według mnie zdecydowanie nad
tripka jest offline  
Stary 2006-08-01, 22:44   #2263
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

No oki tak tesch zrobie i w pępuszQ jutro bede miala kolczyczka... ciekawa tylko jestem czy musze isc z mama czy z tata bo mam 16 roczkow i nie wiem czy nie bedzie potrzebna zgoda osoby pelnoletniej
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-01, 23:01   #2264
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez monija666
No oki tak tesch zrobie i w pępuszQ jutro bede miala kolczyczka... ciekawa tylko jestem czy musze isc z mama czy z tata bo mam 16 roczkow i nie wiem czy nie bedzie potrzebna zgoda osoby pelnoletniej
Jeśli osoba w salonie będzie odpowiedzialna to jak najbardziej będzie potrzebna zgoda rodziców.. Z tego, co wiem u mnie nawet jeśli zgoda rodziców jest nie zawsze przekłuwają, w końcu jeszcze dojrzewasz, rośniesz.
__________________
"To, co znajduje się za nami lub przed nami, to naprawdę drobnostka w porównaniu z tym, co leży w nas.."

R.W. Emerson
Annake jest offline  
Stary 2006-08-01, 23:24   #2265
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez monija666
Wlasnie jutro bede sobie przebijac pepuszek... mam pytanko... czy ktos moglby mi przeslac link z fotkami kolczyczkow na brzuszku?? a poza tym... hmm... chcialabym sie dowiedziec czy to boli???
A mnie nie bolalo nic Czulam tylko moment kiedy kosmetyczka wyciągała plastikowa rurke a wkladala z drugiej strony kolczyk, ale to nie bolalo.tylko bylo takie dziwne;D jakby ktos CI grzebal w srodku w ciele.

Wrzucam tu jedno zdjecie kolczyka w pepku i odsylam do watku z brzuszkami http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=69855 gdzie co druga dziewczyna prezentująca swoj zgrabny brzuszek ma kolczyka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kolczyk.jpg (48,3 KB, 27 załadowań)
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-02, 00:15   #2266
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

mnie bolalo podczas przekluwania i potem przez tydzien po... trzeba tez bardzo uwazac przy ubieraniu bo jak jest swieza rana i sie zaczepi np spodniami, przy wycieraniu recznikiem to boli...
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-02, 09:41   #2267
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez agamazzi
mnie bolalo podczas przekluwania i potem przez tydzien po... trzeba tez bardzo uwazac przy ubieraniu bo jak jest swieza rana i sie zaczepi np spodniami, przy wycieraniu recznikiem to boli...
To chyba uznam ze jestem jakas dziwna albo masochistka... No ale nie... mnie na prawde nie bolalo ani przez chwile;D
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-02, 10:48   #2268
littleola1
Zadomowienie
 
Avatar littleola1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 773
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

a ja miałam ze znieczuleniem, wiec mnie prawie nic nie bolało. Tylko lekkie przekłucie, ale to było mało bolesne w moim przypadku!;D
littleola1 jest offline  
Stary 2006-08-02, 10:49   #2269
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Moze jestes bardziej odporna na bol.... Ale najwiecej problemow mialam z tym ze czesto na poczatku zapominalam ze zrobialm sobie kolczyk i przy zakladaniu np., spodni zachaczalam o kolczyk i potem mnie bolalo, ale potem sie przyzwyczailam i od tej pory juz nigdy nie mialam zadnych problemow
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-02, 10:53   #2270
littleola1
Zadomowienie
 
Avatar littleola1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 773
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez agamazzi
Moze jestes bardziej odporna na bol.... Ale najwiecej problemow mialam z tym ze czesto na poczatku zapominalam ze zrobialm sobie kolczyk i przy zakladaniu np., spodni zachaczalam o kolczyk i potem mnie bolalo, ale potem sie przyzwyczailam i od tej pory juz nigdy nie mialam zadnych problemow

heheh ja miałam podobnie;D tez zapominałam o kolczyku, niechcacy sie tam czasem uderzałam, albo czymś zachaczałam. Naszczeście teraz już nie moge sobie siebie wyobrazić bez kolczyka;D
littleola1 jest offline  
Stary 2006-08-02, 12:27   #2271
niunia17
Raczkowanie
 
Avatar niunia17
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Woj. lubelskie
Wiadomości: 134
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Dla mnie kolczyk w pępku stał się częścią mojego ciała za nic w świecie nie potrafię sobie wyobrazić mojego pępka
__________________
Gdy przytłacza Cię ciężar dnia dzisiejszego, pamiętaj że jutro też zbudzi się dzień



http://www.suwaczek.pl/cache/db1aab3b25.png

niunia17 jest offline  
Stary 2006-08-02, 12:29   #2272
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hmm... zachaczać nie zachaczałam, ale 3 dni po przekłuciu zapomnialam sie i rzuciłam się calym ciezarem ciała koledze na plecy, myslalam ze umre-mialam wrazenie ze zerwałam kolczyk Ale zeszłam mu z plecow, jeszcze chwile czulam lekki bol i po kilku min wszystko wrocilo do normy
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-02, 12:53   #2273
marti100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

mam pytanie czy kolczyk można na pare godzin wyjąć czy trzeba go mieć cały czas?
marti100 jest offline  
Stary 2006-08-02, 12:56   #2274
marti100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

mam pytanie czy kolczyk mozna wyjąc na pare godzin czy trzeba mieć go przez cały czas?
marti100 jest offline  
Stary 2006-08-02, 13:18   #2275
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez marti100
mam pytanie czy kolczyk mozna wyjąc na pare godzin czy trzeba mieć go przez cały czas?
Ja mialam raz taki kolczyk co ta gorna kulka caly czas mi sie odkrecala i ja gubilam, i takim to sposobem raz zgubilam kolczyk na basanie , przez kilka godzin bylam bez i nic mi sie nie stalo...
Ale czulam sie jak gola bez kolczyka
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-02, 14:09   #2276
lulka22
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

help me!! bardzo chce miec kolczyk w pepku ale... gdy mialam kolczyki w uszach to strasznie mi ropialy. Czy z pępkirm bedzie to samo??
lulka22 jest offline  
Stary 2006-08-02, 14:53   #2277
littleola1
Zadomowienie
 
Avatar littleola1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 773
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

nie wiadomo. to zależy od organizmu. Nie jest powiedziane, że jeśli uszy Ci ropiały to z kolczykiem w pępku będzie tak samo. MOże być na odwrót, że zagoji Ci się bardzo szybko.
Jak już sie zdecydujesz na kolczyka to zrób go po wakacjach, tak będzie lepiej. Bo teraz i tak byś go nie pokazywała, bo może być zaczerwieniony. NIe mogłabyś sie opalać, pływać na basenie, w morzu itd. Wiec lepiej zrobić to po wakacjach.
pzdr;*
littleola1 jest offline  
Stary 2006-08-02, 16:52   #2278
Sloneczko19_
Raczkowanie
 
Avatar Sloneczko19_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: B-stok :)
Wiadomości: 387
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Wiekszosc osob radzi by przekluwac po wakacjach,ale zdarzaja sie osoby ktore twierdza,ze lepiej robic wlasnie to wiosna badz latem,bo niby wtedy mniej ciuchow mamy na sobie niz jesienia albo zima. Byc moze,ale robiac tak popelniamy blad. Poniewaz slonce podraznia swieza ranke,a kapiac sie w jeziorze czy morzu mozemy zlapac jakas infekcje.Ja polecam jednak robic to po wakacjach.
Co do tego gojenia to wlasnie trudno powiedziec. Byc moze w uszach masz kolczyki zlote badz srebne i moze to powodowalo ropienie. Daltego zlaeca sie tytan,ktory nie uczula i podczas procesu gojenia malo kiedy pojawiaja sie komplikacje, np. w postaci wysypki.

littleola1 ma racje z pepkiem moze byc calkiem inaczje niz z uszami.
Sloneczko19_ jest offline  
Stary 2006-08-02, 16:57   #2279
gamaa
Zakorzenienie
 
Avatar gamaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: (;
Wiadomości: 4 179
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez marti100
mam pytanie czy kolczyk można na pare godzin wyjąć czy trzeba go mieć cały czas?
Hmm... na poczatku, tzn. jakies 2 miesiace od przeklucia pepka nie nalezy go wyciągać, wszystko musi sie najpierw zagoić itd... A potem... zalezy na ile chcesz go wyciągac, bo jesli na dluzej co liczy sie w tygodniach to raczej nie polecam...dziurka moze zarosnąc, albo po prostu sie zmniejszyc, bo skora ma zdolnosc regenerujące, chociaz powiem Wam... ze od 4 lat nie nosze kolczykow w uszach, i jak ostatnio chcialam zobaczyc czy mi dziurka zarosla czy nie, to wlozylam kolczyk bez problemu



lulka22 A mi sie wydaje ze w pepku tym bardziej bedzie Ci ropiało... Moze po prostu Twoja skora i organizm "nie tolerują" metali w ciele...
__________________
Wybrałam pielęgnację ciała z marką Braun
gamaa jest offline  
Stary 2006-08-02, 17:26   #2280
|\/|4Dz!4
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Siema dziewczyny Ohh... dawnooo mnie tu nie było... Widzę, że wiele nowych osób doszło Ja jednak nie przekłułam pępka i chyba narazie nie zamierzam... ale za to... Dziś przekłułam sobie język Za***iście to wygląda i nic nie bolało Narazie to mi ostro spuchł... ale da się wytrzymać.. Pozdrawiam !! Buziaki !!
|\/|4Dz!4 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:20.