Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 85 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-08-18, 15:37   #2521
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Tigretta
Dzięki ,,,
Za prawde sie nie dziekuje.... he e he he he.. ma sie ten węch hi hi hi... Buziaczki dla wszystkich WiZaZeK
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-18, 15:43   #2522
kasienkakg
Zadomowienie
 
Avatar kasienkakg
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 353
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja przekłułam pępek juz pare dobrych lat temu. Wczesniej pytałam rodziców,ale oni nie chcieli o tym słyszeć.... szczególnie mój Tata, który na samą delikatna aluzje juz robił ostrą awanturę. Co gorsze moja Mama poprosiła kilka swoich znajomych koleżanek, które zawodowo przekłuwaja pępki, aby mi tego nie zrobiły. Nie chciałam iść do niekompetentnej osoby, więc nie pozostało mi nic innego jak przeczekac. Na poczatku grudnia pojechałam do przyjaciółki, która mieszka w innym, dużym mieście. Pieniadze miałam z 17tych urodzin. No i chodziłysmy i szukałysmy i co znalazłysmy , to niestety nikt nie chciał mi przekuć, bo nie miałam zgody rodziców ani skonczonych 18 lat Ale znalazłyśmy. Przekuwała mi córka starych znajomych rodziców. Mimo,ze miałam znieczulenie, to niestety bolało, ale czego sie nie zrobi zeby byc piekna Mama dowiedziała sie równo pół roku później. Wyszłam na taras, położyłam sie na leżaku i bluzka mi sie podwineła. Pokrzyczała, pokrzyczała, kazała mi wyjac, ale sie zaparłam, że nie :P duzo pozniej dowiedziala sie gdzie przekłułam. Tata dowiedział sie jako ostatni telefonicznie (zeby zdazył ochłonać zanim wróci do domu). Jak wrócił to mnie nie było
Teraz jestem na 2 roku studiów. Mojemu chłopakowi nie pododba sie kolczyk. Zreszta mi tez juz coraz mniej. Coraz rzadziej go wkladam. Ostatnio z miesiąc temu. Nie moge sie juz do niego przyzywczaic :/
Ale nie załuje... kazdy jako nastolatek ma swoj bunt i w jakis sposob to ukazuje.
kasienkakg jest offline  
Stary 2006-08-18, 16:43   #2523
blueania
Zakorzenienie
 
Avatar blueania
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 378
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

nie wyobrazam sobie mojego pepka bez kolczyka jak wyjme go chociaz na chwile to czuje sie jakos dziwnie za to moja kolezanka ktora miala swira na tym punkcie musiala wyjac kolczyk bo nie chcialo jej sie goic i teraz stwierdzila,ze juz nigdy nie przekluje bo woli pepek bez kolczyka
blueania jest offline  
Stary 2006-08-18, 16:59   #2524
redangel
Raczkowanie
 
Avatar redangel
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 286
GG do redangel
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

nikt nie doradzi nikogo z kielc?
redangel jest offline  
Stary 2006-08-18, 17:05   #2525
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez blueania
nie wyobrazam sobie mojego pepka bez kolczyka jak wyjme go chociaz na chwile to czuje sie jakos dziwnie
Zgadzam sie, ja mam kolczyk od kilku lat i tez nie wyobrazam siebie bez niego....
Czuje sie z nim bardzo dobrze i nie wyjme go poki nie bede musiala (ciaza)
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-18, 19:45   #2526
Sloneczko19_
Raczkowanie
 
Avatar Sloneczko19_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: B-stok :)
Wiadomości: 387
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Do wszystkiego mozna przywyknac. Jedyne dwa powody dla ktorych moglabym wyjac kolczyk to ciaza(narazie nie planuje:P),albo ewentualnie jesli skorka zacznie mi sie derastycznie zmniejszac i bedzie mi grozilo przerwanie.
__________________
We wszystkim trzeba umieć uchwycić odpowiedni moment.


http://mi-mundo-subterraneo.blogspot.com/
Sloneczko19_ jest offline  
Stary 2006-08-19, 09:28   #2527
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Sloneczko19_
Do wszystkiego mozna przywyknac. Jedyne dwa powody dla ktorych moglabym wyjac kolczyk to ciaza(narazie nie planuje:P),albo ewentualnie jesli skorka zacznie mi sie derastycznie zmniejszac i bedzie mi grozilo przerwanie.
Na dzień dzisiejszy ja czułabym się bez kolczyczka conajmniej dziwnie... tO tak jakby cześć mojego pępuszka, i na prawde musiałoby się duzo wydarzyć, żeby zaistniała konieczność bym go wyciągła!!!
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-19, 11:28   #2528
niunia17
Raczkowanie
 
Avatar niunia17
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Woj. lubelskie
Wiadomości: 134
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja także nie potrafię wyobrazić sobie swojego pępka bez kolczyka. Nawet jak zmieniam kolczyk i wyjmę jeden a w między czasie mama mnie zawoła i nie zdążę założyć drugiego to tak jakbym nie miała połowy brzucha albo czegoś mi brakowało

Tak jak napisała Słoneczko19 mam te same powody dla których mogłabym wyjąć kolczyk
__________________
Gdy przytłacza Cię ciężar dnia dzisiejszego, pamiętaj że jutro też zbudzi się dzień



http://www.suwaczek.pl/cache/db1aab3b25.png

niunia17 jest offline  
Stary 2006-08-19, 13:31   #2529
Maxolla
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

GDYBYM MIAŁA ŁADNIEJSZY BRZUSZEK I MOGŁA GO EKSPONOWAĆ,TO NA PEWNO BYM PRZEKŁUŁA SOBIE PĘPEK. ALE NOSEK MAM FAJNY I DLATEGO MAM W NIM KOLCZYK.MAM CAŁĄ KOLEKCJĘ KOLCZYKÓW I ZMIENIAM JE CZĘSTO.TO STANDARD I NORMALKA,TAK JAK MYCIE ZĘBÓW.STARSI LUDZIE MYŚLĄ,ŻE PIRECING TO ANARCHIA LUB SATANIZM, A TO SZTUKA OZDABIANIA CIAŁA, TAKA SAMA JAK NOSZENIE KORALI CZY MALOWANIE POWIEK. TAK WIĘC - PRZEKŁUWAJMY SIĘ!!!(W GRANICACH ROZSĄDKU,OCZYWIŚCIE) I MIEJMY W D... GADANIE BABĆ,ŻE MAMY GWOŹDZIE W NOSACH .SĄ WIĘKSZE PROBLEMY NA ŚWIECIE, A JAK BABCIE ICH NIE MAJĄ,TO IM KURKA ZAZDROSZCZĘ. POZDRO

P.S. MOJA CÓRKA TEŻ MA KOLCZYK W NOSIE RAZEM POSZŁYŚMY DO KOSMETYCZKI, A CO???? JESTEM NOWOCZESNĄ MATKĄ, JOŁ
Maxolla jest offline  
Stary 2006-08-19, 13:46   #2530
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Maxolla
GDYBYM MIAŁA ŁADNIEJSZY BRZUSZEK I MOGŁA GO EKSPONOWAĆ,TO NA PEWNO BYM PRZEKŁUŁA SOBIE PĘPEK. ALE NOSEK MAM FAJNY I DLATEGO MAM W NIM KOLCZYK.MAM CAŁĄ KOLEKCJĘ KOLCZYKÓW I ZMIENIAM JE CZĘSTO.TO STANDARD I NORMALKA,TAK JAK MYCIE ZĘBÓW.STARSI LUDZIE MYŚLĄ,ŻE PIRECING TO ANARCHIA LUB SATANIZM, A TO SZTUKA OZDABIANIA CIAŁA, TAKA SAMA JAK NOSZENIE KORALI CZY MALOWANIE POWIEK. TAK WIĘC - PRZEKŁUWAJMY SIĘ!!!(W GRANICACH ROZSĄDKU,OCZYWIŚCIE) I MIEJMY W D... GADANIE BABĆ,ŻE MAMY GWOŹDZIE W NOSACH .SĄ WIĘKSZE PROBLEMY NA ŚWIECIE, A JAK BABCIE ICH NIE MAJĄ,TO IM KURKA ZAZDROSZCZĘ. POZDRO


P.S. MOJA CÓRKA TEŻ MA KOLCZYK W NOSIE RAZEM POSZŁYŚMY DO KOSMETYCZKI, A CO???? JESTEM NOWOCZESNĄ MATKĄ, JOŁ
Coolmamma z ciebie.
Pozdrawiam
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-19, 15:52   #2531
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Maxolla
GDYBYM MIAŁA ŁADNIEJSZY BRZUSZEK I MOGŁA GO EKSPONOWAĆ,TO NA PEWNO BYM PRZEKŁUŁA SOBIE PĘPEK. ALE NOSEK MAM FAJNY I DLATEGO MAM W NIM KOLCZYK.MAM CAŁĄ KOLEKCJĘ KOLCZYKÓW I ZMIENIAM JE CZĘSTO.TO STANDARD I NORMALKA,TAK JAK MYCIE ZĘBÓW.STARSI LUDZIE MYŚLĄ,ŻE PIRECING TO ANARCHIA LUB SATANIZM, A TO SZTUKA OZDABIANIA CIAŁA, TAKA SAMA JAK NOSZENIE KORALI CZY MALOWANIE POWIEK. TAK WIĘC - PRZEKŁUWAJMY SIĘ!!!(W GRANICACH ROZSĄDKU,OCZYWIŚCIE) I MIEJMY W D... GADANIE BABĆ,ŻE MAMY GWOŹDZIE W NOSACH .SĄ WIĘKSZE PROBLEMY NA ŚWIECIE, A JAK BABCIE ICH NIE MAJĄ,TO IM KURKA ZAZDROSZCZĘ. POZDRO

P.S. MOJA CÓRKA TEŻ MA KOLCZYK W NOSIE RAZEM POSZŁYŚMY DO KOSMETYCZKI, A CO???? JESTEM NOWOCZESNĄ MATKĄ, JOŁ
Pierwsze słyszę, żeby ktoś uważał piercing za satanizm Dziwi mnie porównanie do noszenia korali czy makijażu, bo sprawy nijak się mają do siebie.
A w ową córkę wierzę tak samo jak w ufo
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2006-08-19, 19:14   #2532
karolinaa15
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2
Question Kolczyk w pępku .. =)

Hej dziewczyny Mam do was pytanie .. W maju przebiłam sobie pępek.. po 2 tygodniach było wszystko ok.. ale teraz znowu coś sie dzieje.. tzn wokol pepkaa skora jest zaczerwieniona;/ i czasami troszke boli.. Nie wiem co mam z tym zrobić..? Czy mam kupić jakaś maść albo coś..? Czy wystarczy rumianek..? Nie ktore laski ze szkoly mówia ze wystarczy woda utleniona? ;/ ale nie wiem sama Jesli mozecie odpiszcie mi! Bede bardzo wdzieczna! Buziaki!
karolinaa15 jest offline  
Stary 2006-08-20, 13:07   #2533
niunia17
Raczkowanie
 
Avatar niunia17
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Woj. lubelskie
Wiadomości: 134
Dot.: Kolczyk w pępku .. =)

Polecam rumianek i maść trybiotyc myślę że to powinno pomóc. Woda utleniona nie dłużej niż tydzień ponieważ zmiękcza skórę
__________________
Gdy przytłacza Cię ciężar dnia dzisiejszego, pamiętaj że jutro też zbudzi się dzień



http://www.suwaczek.pl/cache/db1aab3b25.png

niunia17 jest offline  
Stary 2006-08-20, 14:35   #2534
dzazga
Raczkowanie
 
Avatar dzazga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 117
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ok jako ze mamy pisac tu nasze spostrzezenia przezycia etc to powiem tak bylo dobrze tylko teeraz przy gornej kulce pojawila mi sie czerwona plamka przemywam go codziennie nic nie cieknie ani nic tylko ta czerwona plamka moze troche swiruje ale wole dmuchac na zimne bo zalezy mi na tym kolczyku
__________________
Życia nie mierzy się ilością oddechów, lecz ilością chwil, które zapierają nam dech w piersiach...

Kocham Cię MarcinQ...

Mój kochany Prokopek nie żyje [*]
Kochana rybka
dzazga jest offline  
Stary 2006-08-20, 14:57   #2535
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 811
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ostatnio zgubilam juz 2 kulki od kolczyka a za nowa dalam 10 zl masakra... za takie malutkie pstro 10 zl...

Maxolla
taka mame jak ty to bym chciala miec jak przebilam pepek mama w sumie nic nie mowila, za to tata sie mnie wyrzekl ale mu przeszlo po 2 dniach
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline  
Stary 2006-08-20, 15:09   #2536
dzazga
Raczkowanie
 
Avatar dzazga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 117
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

U mnie mama tez nie krzyczala bo juz nie miala za wiele do powiedzenia a ojciec nie wiem 3mamy z mamuska to w tajemnicy zreszta o kolczyku w nosie tez nie wiedzial myslal ze to sztuczny
__________________
Życia nie mierzy się ilością oddechów, lecz ilością chwil, które zapierają nam dech w piersiach...

Kocham Cię MarcinQ...

Mój kochany Prokopek nie żyje [*]
Kochana rybka
dzazga jest offline  
Stary 2006-08-20, 16:10   #2537
Wiki000
Przyczajenie
 
Avatar Wiki000
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 17
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez dzazga
Ok jako ze mamy pisac tu nasze spostrzezenia przezycia etc to powiem tak bylo dobrze tylko teeraz przy gornej kulce pojawila mi sie czerwona plamka przemywam go codziennie nic nie cieknie ani nic tylko ta czerwona plamka moze troche swiruje ale wole dmuchac na zimne bo zalezy mi na tym kolczyku
Wszystko jest w normie, u większości osób pojawia się zaczerwienie przy górnej kulce. Ja miałam identycznie po kilku dniach też pojawiła mi sie taka czerwona plamka, ale po jakims czasie znikła
__________________
" Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja , bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie "
Wiki000 jest offline  
Stary 2006-08-20, 16:12   #2538
Wiki000
Przyczajenie
 
Avatar Wiki000
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 17
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez PaLLitQa
Ostatnio zgubilam juz 2 kulki od kolczyka a za nowa dalam 10 zl masakra... za takie malutkie pstro 10 zl...

Maxolla taka mame jak ty to bym chciala miec jak przebilam pepek mama w sumie nic nie mowila, za to tata sie mnie wyrzekl ale mu przeszlo po 2 dniach

A ja mam na odwrót sytuacje ... ty gubisz kulki , a ja swojej nie mogę odkręcić A chciałabym już wymienić kolczyk na nowy
__________________
" Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja , bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie "
Wiki000 jest offline  
Stary 2006-08-20, 18:35   #2539
Sloneczko19_
Raczkowanie
 
Avatar Sloneczko19_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: B-stok :)
Wiadomości: 387
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Sproboj odkrecic przez kawalek bluzki,moze wtedy bedzie ci latwiej bo palce nie beda sie "slizgac" po kuleczce
__________________
We wszystkim trzeba umieć uchwycić odpowiedni moment.


http://mi-mundo-subterraneo.blogspot.com/
Sloneczko19_ jest offline  
Stary 2006-08-20, 21:53   #2540
Wiki000
Przyczajenie
 
Avatar Wiki000
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 17
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Sloneczko19_
Sproboj odkrecic przez kawalek bluzki,moze wtedy bedzie ci latwiej bo palce nie beda sie "slizgac" po kuleczce
Spróbuje . Słyszałam też że niektórzy odkręcali w tych rękawiczkach co się przekłuwa. A w która strone trzeba kręcić tą kuleczką w lewo czy w prawo ? Bo mi jakoś ani w tą ani w tamtą nie szło ...

Chciałam się spytać o jeszcze jedno. Słyszałam że kolczyk którym przebijają w salonie ma standardową długość 10 mm ?
__________________
" Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja , bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie "
Wiki000 jest offline  
Stary 2006-08-20, 23:42   #2541
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Wiki000
Spróbuje . Słyszałam też że niektórzy odkręcali w tych rękawiczkach co się przekłuwa. A w która strone trzeba kręcić tą kuleczką w lewo czy w prawo ? Bo mi jakoś ani w tą ani w tamtą nie szło ...

Chciałam się spytać o jeszcze jedno. Słyszałam że kolczyk którym przebijają w salonie ma standardową długość 10 mm ?
Kolczyczek odkrecasz w ta srone co słoik, zakrętke od butelki itd... czyli w prawo...
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-20, 23:47   #2542
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia
Pierwsze słyszę, żeby ktoś uważał piercing za satanizm Dziwi mnie porównanie do noszenia korali czy makijażu, bo sprawy nijak się mają do siebie.
A w ową córkę wierzę tak samo jak w ufo
Właśnie.. w Córeczke też jakoś trudno mi uwierzyć... No ale cóż...
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-20, 23:50   #2543
monija666
Raczkowanie
 
Avatar monija666
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 44
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez PaLLitQa
Ostatnio zgubilam juz 2 kulki od kolczyka a za nowa dalam 10 zl masakra... za takie malutkie pstro 10 zl...

Maxolla taka mame jak ty to bym chciala miec jak przebilam pepek mama w sumie nic nie mowila, za to tata sie mnie wyrzekl ale mu przeszlo po 2 dniach
Rybko ale zakręcasz normalnie i sie gubią??
Qrcze... może spróbuj mocniej dokręcać... nie rączkami tylko przez bluzeczke np


pozdrawiam
monija666 jest offline  
Stary 2006-08-21, 08:54   #2544
maluszek21
Przyczajenie
 
Avatar maluszek21
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 3
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez dzazga
Ok jako ze mamy pisac tu nasze spostrzezenia przezycia etc to powiem tak bylo dobrze tylko teeraz przy gornej kulce pojawila mi sie czerwona plamka przemywam go codziennie nic nie cieknie ani nic tylko ta czerwona plamka moze troche swiruje ale wole dmuchac na zimne bo zalezy mi na tym kolczyku
Dzazga mi również pojawiła sie czerwona plamka koło górnej kuleczki ale przemywam szałwią (poleciła mi to kosmetyczka) i jest ok Nie ropieje mi pępek i modlę się żeby nadal nie było żadnych problemów.

Pozdrawiam
maluszek21 jest offline  
Stary 2006-08-21, 09:28   #2545
bunny666
Raczkowanie
 
Avatar bunny666
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 110
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

jesli przemywa sie sola fizjologczna lub octeniseptem to sie goi ładnie. a czerwona kropa pod skóra to poprostu odrobinka krwi.

mozna poprosic jakiegos przedstawiciela plci brzydkiej o pomoc znaczy zeby zakrecił elegancko
bunny666 jest offline  
Stary 2006-08-21, 10:42   #2546
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez PaLLitQa
Ostatnio zgubilam juz 2 kulki od kolczyka a za nowa dalam 10 zl masakra... za takie malutkie pstro 10 zl...

Maxolla taka mame jak ty to bym chciala miec jak przebilam pepek mama w sumie nic nie mowila, za to tata sie mnie wyrzekl ale mu przeszlo po 2 dniach
Mi sie tez gubia, tylko raz udalo mi sie dokupic kulki, 5 zl za sztuke...
Ale przewaznie nie chca sprzedawac i musze kupowac nowe kolczyki...
I moj bilans jest taki, ze mam mnostwo kolczykow a tylko dwie kulki...

Pozdrawiam...
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-21, 13:51   #2547
Agacia123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 6
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ja sobie zrobilam w piątek kolczyka w jestem bardzo zadowolona bo jest śliczny
Agacia123 jest offline  
Stary 2006-08-21, 15:02   #2548
PaLLitQa
PeeMka
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 811
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Wiki odkrecilas ??

monija no wydawalo mi sie ze dobrze zakrecałam... zawsze zakrecam przez bluzke zeby sie reka nie slizgała, no ale ostatnio zgubiłam juz 2 kulki przez cały dzien chodziłam w kolczyku bez kulki, dopiero na drugi dzien kupiłam...

agamazzi za 5 zl to ja jeszcze nie widzialam... najtansza za 10 zl i taka kupiłam. U mnie w miescie w kazdym Jubilerze sprzedaja kulki od kolczykow, tylko wlasnie w takich o to cenach. Porazka
__________________
Miłością trzeba się opiekować, tak jak swoim dzieckiem, żeby się nie zaziębiło, nie zwariowało, nie zgubiło się, nie rozchorowało, nie zobojętniało." - Jan Twardowski
PaLLitQa jest offline  
Stary 2006-08-21, 15:16   #2549
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez PaLLitQa

agamazzi za 5 zl to ja jeszcze nie widzialam... najtansza za 10 zl i taka kupiłam. U mnie w miescie w kazdym Jubilerze sprzedaja kulki od kolczykow, tylko wlasnie w takich o to cenach. Porazka
To u mnie sa same sknerusy, nie chca sprzedawac samych kulek, ale jutro sie przejde i sprobuje jeszcze raz... Napisze ci sie udalo...
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline  
Stary 2006-08-21, 15:34   #2550
Sloneczko19_
Raczkowanie
 
Avatar Sloneczko19_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: B-stok :)
Wiadomości: 387
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

dzazga---> zaczerwienienie przy dziurce powinno po jakims czasie zejsc samo.
__________________
We wszystkim trzeba umieć uchwycić odpowiedni moment.


http://mi-mundo-subterraneo.blogspot.com/
Sloneczko19_ jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:35.