Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy - Strona 99 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-12-01, 21:40   #2941
A_t_o_s_i_A
Raczkowanie
 
Avatar A_t_o_s_i_A
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka(west side):P
Wiadomości: 375
GG do A_t_o_s_i_A
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Studio Zool ul. Piotrkowska 31 w Łodzi
Nie bolalo nic procz zlapania jezyka tymi szczypcami...
Teraz spuchl na ok.2 cm... ale nie narzekam.
Nawet juz jadlam normalnie frytki
__________________

''W obliczu zamieszania trzeba walczyc o swoje...''


A_t_o_s_i_A jest offline  
Stary 2006-12-05, 17:05   #2942
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

A oto obiecana fotka mojego kolczyka (sorki ze tak pozno, ale nie mialam neta)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kolczyk_sysska.JPG (95,9 KB, 54 załadowań)
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-12-05, 17:22   #2943
lilka18
Raczkowanie
 
Avatar lilka18
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 166
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Sysska Pokaż wiadomość
A oto obiecana fotka mojego kolczyka (sorki ze tak pozno, ale nie mialam neta)
OOO rany!!!!! Mów gdzie kupiłaś prosze Prosze! Wszęzie takiego szukam!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
__________________
Tęsknota za ukochaną osoba jest najgorszą torturą!

Odliczam dni!
Jest bliżej niż dalej!
lilka18 jest offline  
Stary 2006-12-05, 19:28   #2944
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

U mnie w mieście (Brzeg Dolny ) u Jubilera za 30 zł srebrny
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-12-06, 00:19   #2945
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

looo matko dziewczyny???
lisc marichuany na pepku? i taka podnieta? ale szpan nie? takie dorosle co?
boszz ile macie lat 14?
moim zdaniem to zenujace
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-06, 00:21   #2946
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

prosze mozecie mnie zlinczoac
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-06, 07:14   #2947
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Ale ja Cie wcale nie zlinczuje :P każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie kolczyk mi się podoba ale wcale się tym nie podniecam wkleiłam fotkę bo obiecałam, pzdr
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-12-06, 11:00   #2948
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

no tak, najwazniejsze zeby sie Tobie podobal - mnie sie nie podoba i po prostu takiego nie zaloze
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-06, 15:01   #2949
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-12-07, 22:25   #2950
mergielka
Przyczajenie
 
Avatar mergielka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 28
Unhappy Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Hej Dziewczyny bardzo dawno mnie tu nie było ale jakoś to tak wyszło, komp się zepsuł :/ Mam bardzo poważny problem.... przekłuwałam pępek pod koniec sierpnia 2006, a nadal mam czerwone przy górnej kulce (a zmieniłam kolec na dłuższy) i wokół dolnej kulki wyszło mi tak jakby mieso ale nie "żywe" tylko zagojone... Boże co ja mam robić?! Przemuwam to od wczoraj fioletem ( bo jest antybakteryjny i wysusza ) i mam nadzieję że mi to odpadnie... jak myślicie może to być spowodowane kolczykiem? Albo nie wiem czym jeszcze martwie się... mam już kolczyk prawie 4 miesiące a on jest w okropnym stanie. nie boli, ani nic mi z niego nie leci(ropa) ale te zaczerwienienia i to co mi wyszło na dole!
mergielka jest offline  
Stary 2006-12-08, 08:54   #2951
apsik9
Raczkowanie
 
Avatar apsik9
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 380
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Mergielko - myślę, że jeszcze ma prawo co nieco się dziać. U mnie na przykład ( a też przekłuwałam pod koniec lata) "rozbabranie" pępka ma miejsce albo gdy założę pasek z dużą klamrą - a potem siedzę cały dzień w pracy. Chcąc nie chcąc przyciskam pępek Drugim powodem bubu jest ozonowana woda w basenie - po chlorowanej nie mam kłopotów.
Ale po takim "doświadczeniu" stosuję tribiotic - i przechodzi
apsik9 jest offline  
Stary 2006-12-08, 10:13   #2952
lilka18
Raczkowanie
 
Avatar lilka18
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 166
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Svinecka trochę hamska była twoja wypowiedz ale masz prawo. Lat 14 napewno nie mam i to było dla mnie głupie co napisałaś... to że podoba nam sie taki kolczyk tzn że mamy 14 lat i szpanujemy tak...? :/ i co w tym zenującego to nie wiem, ja widziałam taki kolczyk w pępku u dziewczyny i świetnie wyglądał dlatego takiego szukam, ehh uważam że niepotrzebny był taki komentarz, kazdemu podoba się co innego. Nie wiem czemu tak zareagowałas Czy to jest róznica czego to liść?

Dziewczyny a wiecie gdzie jest duży wybor kolczyków w krakowie?!
__________________
Tęsknota za ukochaną osoba jest najgorszą torturą!

Odliczam dni!
Jest bliżej niż dalej!
lilka18 jest offline  
Stary 2006-12-08, 10:56   #2953
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez lilka18 Pokaż wiadomość
Svinecka trochę hamska była twoja wypowiedz ale masz prawo. Lat 14 napewno nie mam i to było dla mnie głupie co napisałaś... to że podoba nam sie taki kolczyk tzn że mamy 14 lat i szpanujemy tak...? :/ i co w tym zenującego to nie wiem, ja widziałam taki kolczyk w pępku u dziewczyny i świetnie wyglądał dlatego takiego szukam, ehh uważam że niepotrzebny był taki komentarz, kazdemu podoba się co innego. Nie wiem czemu tak zareagowałas Czy to jest róznica czego to liść?

Dziewczyny a wiecie gdzie jest duży wybor kolczyków w krakowie?!
skoro lubisz marichuane....
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-08, 15:27   #2954
mergielka
Przyczajenie
 
Avatar mergielka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 28
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez apsik9 Pokaż wiadomość
Mergielko - myślę, że jeszcze ma prawo co nieco się dziać. U mnie na przykład ( a też przekłuwałam pod koniec lata) "rozbabranie" pępka ma miejsce albo gdy założę pasek z dużą klamrą - a potem siedzę cały dzień w pracy. Chcąc nie chcąc przyciskam pępek Drugim powodem bubu jest ozonowana woda w basenie - po chlorowanej nie mam kłopotów.
Ale po takim "doświadczeniu" stosuję tribiotic - i przechodzi
Heh a byłam w piątek i w sobote na basenie... i po tym mi się to zrobiło... a to mięso jak myślisz / myślicie, odpadnie? bo głównie to to mnie martwi... dziękuję za odpowiedż
mergielka jest offline  
Stary 2006-12-09, 09:23   #2955
apsik9
Raczkowanie
 
Avatar apsik9
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 380
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez mergielka Pokaż wiadomość
Heh a byłam w piątek i w sobote na basenie... i po tym mi się to zrobiło... a to mięso jak myślisz / myślicie, odpadnie? bo głównie to to mnie martwi... dziękuję za odpowiedż
Odpaść, to raczej nie odpadnie, ale na pewno się schowa (info sprawdzone na własnej skórze)
No i na "wygajanki" u mnie najlepiej nadaje się kolczyk z tytanu
apsik9 jest offline  
Stary 2006-12-09, 09:36   #2956
mergielka
Przyczajenie
 
Avatar mergielka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 28
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez apsik9 Pokaż wiadomość
Odpaść, to raczej nie odpadnie, ale na pewno się schowa (info sprawdzone na własnej skórze)
No i na "wygajanki" u mnie najlepiej nadaje się kolczyk z tytanu
Dziekujem bardzo, zaczełam tribiotykiem smatować i się mi to zaczyna chować Ja tez mam kolczyk z tytanu, ale chyba mymienie na srenrny albo ze stali chirurgicznej bo mi te czerwone nie chce zejść a nosze biodrówki i unikam pasków z klamrami narazie... moze to jest spowodowane tym ze nam głęboko przebity pempek... bo mam najdłuższy kolczyk( pręcik się znaczy ) a mam jakieć 3 mm luzu tylko... dziękujem jeszcze raz za dobrą rade, bo zaczełam troche panikować ja k\mi to mięsko wyszło <lol>
mergielka jest offline  
Stary 2006-12-09, 09:40   #2957
patrol
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 193
GG do patrol
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Spokojnie to tzw. mięso si8a zagoi też miałam taki przypadek. Może o coś zahaczyłaś lub za mocno pociągłaś no i basen. Jaki zawsze coś się działo z pępkiem to przemywałam wodą utlenioną i smarowałam tribiotic-kiem to pomagało. Mi kolczyk w pępku tak porządnie zagoił się po pół roku i wystarczyło żebym zahaczyła nim o bluzkę i już ropka się sączyła. będzie dobrze
pozdrawiam
patrol jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:25   #2958
loot
Raczkowanie
 
Avatar loot
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

ja mam kolczyk od 16 dni i jak na razie nawet nieźle jest mergielka na moje oko to kolczyk ze stali wcale nie jest lepszy od tytanowego, bo zawiera więcej niklu - i ja na własnej skórze poznałam że dla kogoś, kto ma wrażliwą skórę (a wydaje mi sie, że Ty taką masz) to o wiele lepszy jest tytanowy. O srebrnym sie nie wypowiem bo nie mam;p I może kochana lepiej na razie nie zakładaj innego kolczyka, bo możesz sobie bardziej podrażnić i jeszcze gorzej będzie.
Ja gdy sobie przebiłam pępek to kolczyk miałam ze stali - po jakimś czasie wokoł górnej kulki zaczerwieniło się mocno i tak jakby odparzyło - i to nie było jakieś takie zaczerwienienie jak to po przebiciu, tylko takie akurat w miejscu, gdzie kulka dotykała ranki:/ wiec szybciutko wymieniłam kolczyk na taki z PTFE z tytanowymi kulkami i jak na razie jestem zadowolona - powoli zaczerwienienie schodzi, zasusza się delikatnie i zmniejsza. Dodam, że mi o wiele lepiek goi się gdy odstawiłam tribiotyk - teraz już tylko rumianek i sól fizjologiczna - wodą utlenioną raczej nie przemywam, a jak już to raz na 4 dni buziaki
loot jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:40   #2959
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

dokladnie jesli sie paprze od tytanu to od stali dopiero bedzie sie dzialo hoho. stal mozna zakladac na wygojone przeklucia i oczywiscie jesli sie nie ma na nia uczulenia. ja na przyklad mam i masakrycznie mi sie goilo ze stala. za to ze zlotem zagoilo mi sie blyskawicznie
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:57   #2960
loot
Raczkowanie
 
Avatar loot
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Svinecka a nie wiesz czasem może jak to jest ze srebrem? Lepiej/ gorzej? Bo się tak właśnie zaczęłam zastanawiać po poście mergielki
loot jest offline  
Stary 2006-12-09, 13:07   #2961
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez loot Pokaż wiadomość
Svinecka a nie wiesz czasem może jak to jest ze srebrem? Lepiej/ gorzej? Bo się tak właśnie zaczęłam zastanawiać po poście mergielki
nie wiem nie probowalam a;e mysle ze jesli komus nie paprze sie po zlocie to po srebrze tez nie bedzie. mi sie papralo po wszystkim, po satli, po tytanie, po bio plascie tylko zloto mi zagoilo pepek. chcialabym wyprobowac srebrny kolczyk ale ciezko dostac bo wszecie jest srebrna tylko czesc ozdobna a pret jest ze stali. na alegro sa kolczyki srebren ha-de cale ze srebra ale z kolei pret jest bardzo cienki bo tylko 1mm, wiec nie kupie bo jak taki zaloze to kolczyka juz o grubszym precie potem nie wsadze a juz napewno nie o grubosci 1,6mm
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-09, 13:32   #2962
loot
Raczkowanie
 
Avatar loot
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

dzięki za odpowiedź A ja właśnie ostatnio znalazłam fajne całe srebrne kolczyki na allegro i na moje oko to pręt jest 1,6 mm - niestety nie jest podane. Ale śliczne są - sama Svinecko zobacz chyba napisze do tego kolesia z pytaniem ile ma ten pręt i zamówie buziaki
http://www.allegro.pl/item147798930_...ka_tanio_.html
loot jest offline  
Stary 2006-12-09, 13:55   #2963
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez loot Pokaż wiadomość
dzięki za odpowiedź A ja właśnie ostatnio znalazłam fajne całe srebrne kolczyki na allegro i na moje oko to pręt jest 1,6 mm - niestety nie jest podane. Ale śliczne są - sama Svinecko zobacz chyba napisze do tego kolesia z pytaniem ile ma ten pręt i zamówie buziaki
http://www.allegro.pl/item147798930_...ka_tanio_.html

no rzeczywiscie pret wyglada na dosc gruby. ale lepiej sie zapytac zanim sie kupi. i na poczatek poki sie pepek dobrze nie zagoi proponuje kolczyk z kulkami bo ozdoba z ostrym zakonczeniem moze draznic rane. no i nie jestem pewna ze srebro zagoi
Svinecka jest offline  
Stary 2006-12-09, 14:06   #2964
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
skoro lubisz marichuane....
Pierwsze słyszę, że jeśli komuś podoba się motyw listka konopii, lubi marihuanę Pewnie jeszcze ma ciągoty do narkotyków i jest podatny na liczne uzależnienia?
Cytat:
looo matko dziewczyny???
lisc marichuany na pepku? i taka podnieta? ale szpan nie? takie dorosle co?
boszz ile macie lat 14?
moim zdaniem to zenujace
Nie wiem, skąd ten atak, jakoś nie było tu uszczypliwych komentarzy na temat kolczyków z jaszczurką czy ważką- choć to pewnie świadczy o zamiłowaniu do robali i innych świństw......
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2006-12-09, 14:08   #2965
loot
Raczkowanie
 
Avatar loot
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
i na poczatek poki sie pepek dobrze nie zagoi proponuje kolczyk z kulkami bo ozdoba z ostrym zakonczeniem moze draznic rane. no i nie jestem pewna ze srebro zagoi
wiem, wiem - najpierw musi się zagoić i raczej kolczyk nie zmienie. A jak już kupię to on sobie troszkę poleży jak sie pępek wygoi i dopiero włożę. Bo mnie się wlaśnie w srebrnych i złotych kolczykach podoba to, że nie są takie matowe, słabo błyszczące tylko właśnie takie efektowne
ale jeszcze pomyśle nad tym wszystkim. ściskam.
loot jest offline  
Stary 2006-12-09, 14:32   #2966
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Pierwsze słyszę, że jeśli komuś podoba się motyw listka konopii, lubi marihuanę Pewnie jeszcze ma ciągoty do narkotyków i jest podatny na liczne uzależnienia?


Nie wiem, skąd ten atak, jakoś nie było tu uszczypliwych komentarzy na temat kolczyków z jaszczurką czy ważką- choć to pewnie świadczy o zamiłowaniu do robali i innych świństw......
dokladnie.....
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:23   #2967
mergielka
Przyczajenie
 
Avatar mergielka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 28
Smile Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

No poczytałam sobie troszke wasze wypowiedzi i stwerdzam że : jestem jakaś inna bo po tytanie mi się słaśnie odpaża tak choćby pempek,mięsko zaczeło się chować , a co z tymi kolczykami to nie wiem, głiupiałam, ale jak mówicie że tytan najlepszy to jeszcze poczekam i zostawie tyego z tytanu Pozdrawiam, i buźka
mergielka jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:25   #2968
mergielka
Przyczajenie
 
Avatar mergielka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 28
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

AhA! Co Do tych Kolczyków z listkiem marichuanki... hehe moim zdaniem to kwestia gustu, mni się też takie podobają, i te zgryćliwe komentarze były naprawde zbędne :/Dodam że nie mam 14 lat :P
mergielka jest offline  
Stary 2006-12-09, 17:45   #2969
lilka18
Raczkowanie
 
Avatar lilka18
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 166
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
skoro lubisz marichuane....

prosze Cie bez takich prymitywnych wypowiedzi...Nawet gdybym lubiała to to juz nie jest twoja sprawa...

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Pierwsze słyszę, że jeśli komuś podoba się motyw listka konopii, lubi marihuanę Pewnie jeszcze ma ciągoty do narkotyków i jest podatny na liczne uzależnienia?
Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość

Nie wiem, skąd ten atak, jakoś nie było tu uszczypliwych komentarzy na temat kolczyków z jaszczurką czy ważką- choć to pewnie świadczy o zamiłowaniu do robali i innych świństw......


Dobrze powiedziane!

Cytat:
Napisane przez mergielka Pokaż wiadomość
AhA! Co Do tych Kolczyków z listkiem marichuanki... hehe moim zdaniem to kwestia gustu, mni się też takie podobają, i te zgryćliwe komentarze były naprawde zbędne :/Dodam że nie mam 14 lat :P


Też tak myśle! Poprostu ładnie wyglądają w pępku


A tak w ogóle zakupiłam sobie owy kolczyk z marihuaną wygląda ślicznie podobny do tego wyżej Ps. Ale jestem odgapiara
__________________
Tęsknota za ukochaną osoba jest najgorszą torturą!

Odliczam dni!
Jest bliżej niż dalej!
lilka18 jest offline  
Stary 2006-12-09, 18:07   #2970
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Kolczyk w pępku- wątek zbiorczy- przekłuwanie, wrażenia, problemy

boszz jak temat sie rozwinal. a po co? hmmm. chcecie sie klocic? myslalam ze sprawa jest juz dawno zapomniana. noscie se co chcecie mnie to wisi. a zdanie swoje moze miec kazdy. dla mnie to dziecinada i tyle. konic tematu bo jest nudny i nic nie wnosi
Svinecka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:17.