Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Medycyna estetyczna

Notka

Medycyna estetyczna Podnoszenie jakości życia zdrowych ludzi metodami pozachirurgicznymi - pytania i odpowiedzi.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-09-16, 19:26   #1
bandziorka007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 548
Wzdecia!!!

Od kilku tygodni moim problemem sa wzdecia! po kazdym posilku mam brzuch jak kobieta w ciazy!! moze ktoras z Was ma lub miala ten sam problem i poradzi mi jakie leki stosowc albo czego nie jesc itp. ostatnio jadlam Espumisan i niby byly prawie dobrze ale kiedy tylko przestalam brac leki wszystko wrocilo z powrotem! prosze o rade!!!
bandziorka007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-16, 20:53   #2
Mroofcia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 610
Post Dot.: Wzdecia!!!

.
__________________
PROFIL ZAMKNIĘTY

Edytowane przez Mroofcia
Czas edycji: 2009-01-30 o 14:12
Mroofcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-26, 00:25   #3
joanna26
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 162
GG do joanna26
Dot.: Wzdecia!!!

witam ja równiez miałam podobne problemy-polecam activie danona zjesc przed spaniem. Zero wzdec,problemow ze stolcem,itd.Czasem jem codziennie np przez 4 dni a potem juz wszystko w normie-potem znowu biore i przerwa-napewno nie zaszkodzi gdyz to tak jak jogurt-wole to niz jakies apteczne srodki.
joanna26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-29, 15:10   #4
marcia!
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 29
Dot.: Wzdecia!!!

Witam

Ja od paru ładnych lat mam wzdęcia i nie bardzo wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi ale teraz wiem. Przedewszystkim wyeliminuj wszystko z jadłospisu co powoduje u Ciebie wzdęcia ( ja np. nie mogę zjeść nic smażonego na tłuszczu bo w sekundzie już mam brzuch jak ciężarówka, nie jem nic zasmażanego, z warzyw musiałam wyeliminować moją kochaną papryke ), kiedyś piłam jak nakręcona czerwone herbatki ale zrobiło się jeszcze gorzej, też jem danon- activie i pomaga, tylko że mi pomaga tylko ta z suszonymi śliwkami. ale jak już się na coś skuszę to wyprubowałam ten nowy lek " Gasstop Manti" i pomaga, jedna tabletka na jakiś czas i spokój. polecam też herbatke z dziurawca.

Powodzenia, wiem jaki to problem
marcia! jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Medycyna estetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:57.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra