Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX. - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-10-23, 19:19   #31
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Dobra, przylazłam i ja .

Na wstępie takie małe pytanko - co Wy na to, żeby w tytule wątku dopisać tak jak dotąd, czyli "+OT" . Było już tak, że odwołanie się do wiele znaczącego tytułu ucinało zbędne dyskusje. To tak pod rozwagę.
W pierwszym poscie jest info o offtopie. Jak ktos jest leniem (o czym rowniez w pierwszym poscie) i nie chcialo mu sie tego przeczytac to jest to oznaka, ze ten watek nie jest dla niego .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-10-23, 19:21   #32
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 129
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Sa jakies % na Douglas online aktualnie?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 129 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-10-23, 19:25   #33
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 641
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
W pierwszym poscie jest info o offtopie. Jak ktos jest leniem (o czym rowniez w pierwszym poscie) i nie chcialo mu sie tego przeczytac to jest to oznaka, ze ten watek nie jest dla niego .
Wiem, że OT od razu zapowiedziany, ja akurat czytałam .

Dobra, nie ma sprawy. Rozumiem, że jak ktoś wyskoczy z pretensjami, to szybko go sprowadzisz na ziemię odsyłając do początku .

---------- Dopisano o 19:25 ---------- Poprzedni post napisano o 19:24 ----------

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Sa jakies % na Douglas online aktualnie?
Ja akurat na maila nic nie dostałam.
OlaM jest offline  
Stary 2013-10-23, 19:26   #34
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Wiem, że OT od razu zapowiedziany, ja akurat czytałam .

Dobra, nie ma sprawy. Rozumiem, że jak ktoś wyskoczy z pretensjami, to szybko go sprowadzisz na ziemię odsyłając do początku .
Jak ktos bedzie smecil tradycyjnie zadajac informacji i nie dajac nic od siebie mozemy podlinkowac http://www.calapolskaczytadzieciom.pl/. Moze zrozumie aluzje i elementarz se kupi .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-10-23, 19:31   #35
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 641
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Jak ktos bedzie smecil tradycyjnie zadajac informacji i nie dajac nic od siebie mozemy podlinkowac http://www.calapolskaczytadzieciom.pl/. Moze zrozumie aluzje i elementarz se kupi .
Niestety zdaje mi się, że ta kategoria pacjentów będzie miała problem ze zrozumieniem jakiejkolwiek aluzji . Taki typ .
OlaM jest offline  
Stary 2013-10-23, 19:41   #36
lexxie
Wtajemniczenie
 
Avatar lexxie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 449
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Polecacie cos z Bingo Spa? Ja wlasnie kwas do stop mam w koszyku i nie wiem co dokliknac.
Nie wiem czy nie za pozno, ale ja mam kąpiel mandarynkowa do paznokci i jest bardzo fajna. Ułatwia odsuniecie skórek, przyjemnie pachnie. Polecam
__________________
Wymiana
Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Zamiast lac babe w pysk to wystarczy zapytac ile ma lat. Przemocy zero, a skutek ten sam .
lexxie jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:01   #37
Soso
Zakorzenienie
 
Avatar Soso
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10 626
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
(...)
W Łodzi jest najwięcej loftów, bo to miasto, które niegdyś było królestwem przemysłu włókienniczego, zostało wiele fajnych budynków. Pod Warszawą najwięcej loftów jest w Żyrardowie (to na trasie kolejowej W-wa - Łódź). W samej Wawie są takie nowoczesne lofty - czyli mieszkania wzorowane na lofty, ale prawdziwych raczej brak - podczas Powstania prawie wszystko zostało zburzone, a samych fabryk w ogóle nie było tak wiele jak w Łodzi np.
Wow, jakie to jest piękne miasto. Tżet ma tam teraz sporo spraw zawodowych, więc przy okazji poznałam (pozdrawiam hebe w Żyrardowie ) miasto i musze przyznać, ze bardzo mi się podoba.

Ranko też myśleliśmy o tym, zeby kiedyś, w razie jeśli odpuścimy pomysł z domem (a nie jestem fanką posiadania domu zdecydowanie) kupić mieszkanie w Garnizonie, choć cenią się to prawda

Eliza aaa to Tobie należy gratulować podwójnie
__________________

Soso jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:02   #38
elizabarbara
Zakorzenienie
 
Avatar elizabarbara
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: far far east ...
Wiadomości: 6 814
GG do elizabarbara
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Dziewczyny, zauwazylam na jednym blogu prezentację kolecji MAC na swieta i spodobalo mi sie pare rzeczy, m in Brush kit. Czy te mini zestawy pedzli beda u nas dostępne ?
Ciekawe czy cala ta limitka bedzie do kupienia online czy tylko w salonach



Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
to tez bylo moim motto w ciazy !

Cytat:
Napisane przez zochawks Pokaż wiadomość
Wybór wózka to chyba pryszcz w porównaniu z wyborem imion?
Sama juz nie wiem co gorsze Ha ha Ostatnio przez głowę przemknęła mi Spycisława

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
elizabarbara - mój małżon ma firmę produkującą wozy dla najmłodszych jakby co zapraszamy
Nie omieszkam sie odezwac na pw, moze jakas znizka na waciki będzie

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
Dziękuję


Pewnie jeszcze trochę za wcześnie, poza tym Twoje dzieciątka mogą się nieźle pochować (za siebie)

Wiem, ja przy zakupie wózka myślałam, że oszaleję (kupiłam używany, bo nowy, który chciałam to koszt 4 tys + akcesoria to jednak za dużo dla mnie). A Ty jeszcze masz nieco utrudnione zadanie, bo dla dwójki


Akurat z imieniem u mnie nie było problemu
Ja mam nadzieje, ze za tydzien ujawnią co tam maja między nogami
Tez podobaly mi sie wózki 4tys+ ale coraz mocniej rozgladam sie za używką Z przyczyn ekonomicznych
Pochwalisz sie jakie wybraliście?

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Elizko - powodzenia w szukaniu zwiększonego gabarytowo wózka .
Dzieki, przyda sie
__________________
25.II.2014. Emilka i Natalka
30.X.2012 [*]Aleksander


WYMIANKA
elizabarbara jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:04   #39
Beata.
Zakorzenienie
 
Avatar Beata.
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 9 075
GG do Beata.
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Ooo to ja tez witam
__________________

Beata. jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:06   #40
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Niestety zdaje mi się, że ta kategoria pacjentów będzie miała problem ze zrozumieniem jakiejkolwiek aluzji . Taki typ .
Bedziesz banowac .

Cytat:
Napisane przez lexxie Pokaż wiadomość
Nie wiem czy nie za pozno, ale ja mam kąpiel mandarynkowa do paznokci i jest bardzo fajna. Ułatwia odsuniecie skórek, przyjemnie pachnie. Polecam
Dziekuje .

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zauwazylam na jednym blogu prezentację kolecji MAC na swieta i spodobalo mi sie pare rzeczy, m in Brush kit.
A wiesz, ze co do zasady pedzle z LE sa gorsze niz te z regularnej linii?
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:08   #41
elizabarbara
Zakorzenienie
 
Avatar elizabarbara
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: far far east ...
Wiadomości: 6 814
GG do elizabarbara
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
A wiesz, ze co do zasady pedzle z LE sa gorsze niz te z regularnej linii?
Wiem wiem.. Ale są tez tansze

Czeba przemyślec zakup
__________________
25.II.2014. Emilka i Natalka
30.X.2012 [*]Aleksander


WYMIANKA
elizabarbara jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:26   #42
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 523
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość

Ranko też myśleliśmy o tym, zeby kiedyś, w razie jeśli odpuścimy pomysł z domem (a nie jestem fanką posiadania domu zdecydowanie) kupić mieszkanie w Garnizonie, choć cenią się to prawda
no wlasnie.. ja tez nie-fanka posiadania domu.. i ogladalam dzis wlasnie te lofty w Garnizonie.. boszsz.. piekne te mieszkanka
bede sobie wzdychac czasami

elizko, ja tez kupowalam uzywany ale mialam pecha bo szybko mi sie rozwalil.. to znaczy raczka sie nie blokowala i dalo sie nim jezdzic ale pelnego komfortu jakby nie bylo. ja jestem fanka trojkołowców, mialam Quinny - polecam. fajne sa tez Maxi Cosi Mura.

ja mam jeden pedzel MAC z LE ale nie umiem porownac bo nie mam do czego.. w sensie nie mam podobnego z kolekcji normalnej ale jak dla mnie ten z LE jest calkiem dobry

Edytowane przez ranka
Czas edycji: 2013-10-23 o 20:35
ranka jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:35   #43
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 641
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zauwazylam na jednym blogu prezentację kolecji MAC na swieta i spodobalo mi sie pare rzeczy, m in Brush kit. Czy te mini zestawy pedzli beda u nas dostępne ?
Ciekawe czy cala ta limitka bedzie do kupienia online czy tylko w salonach
Kolekcje z zestawami będą w PL, ponoć już na początku listopada, ale nie wiem, czy wszystkie elementy świątecznych kolekcji wejdą w jednym czasie .

Myślę, że online też wszystko powinno być, tak na 90 % .

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Bedziesz banowac .
Sankcje będę stopniować, łagodna jestem . Ban będzie zatem dla bardzo opornych .

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Wiem wiem.. Ale są tez tansze

Czeba przemyślec zakup
Przemyśl. Ja tam wolę pełnowymiarowe, choć ponoć niektóre zestawy aż tak nie odbiegają jakością od "regularnych". Na razie chyba jednak mało opinii co do tegorocznych wersji.


Aaaa, i daj spokój z tą Spycisławą (a może Spycisławem )

Edytowane przez OlaM
Czas edycji: 2013-10-23 o 20:49
OlaM jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:35   #44
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Sa jakies % na Douglas online aktualnie?
Corii, spróbuj kodu XV58DL
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:41   #45
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 129
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Corii, spróbuj kodu XV58DL
Dziękuję
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 129 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:45   #46
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Witam się i ja
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2013-10-23, 20:48   #47
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Dziękuję
Nie ma sprawy
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:05   #48
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Dobra, przylazłam i ja .

Na wstępie takie małe pytanko - co Wy na to, żeby w tytule wątku dopisać tak jak dotąd, czyli "+OT" . Było już tak, że odwołanie się do wiele znaczącego tytułu ucinało zbędne dyskusje. To tak pod rozwagę.

Miłko - świetna nowina, moje gratulacje - będziesz miała z kim dzielić manię kosmetyczną, no i będzie komu warkoczyki pleść .
Ja jestem za dopisaniem "+OT"
i dziękuję

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Ja mam nadzieje, ze za tydzien ujawnią co tam maja między nogami
Tez podobaly mi sie wózki 4tys+ ale coraz mocniej rozgladam sie za używką Z przyczyn ekonomicznych
Pochwalisz sie jakie wybraliście?
To życzę Ci ujawnienia Oby się maluszki nie zasłaniały
Kupiliśmy używany Bugaboo Cameleon 2 generacji. Znam ten wózek dobrze (nowa 3-ka jest fajniejsza, ale koszt za wysoki, ja jeszcze za jakiś czas chce kupić nowy komputer lub iPada więc na dziecko wszystkiego wydać nie mogę ). Dla mnie priorytetem jest niska waga wózka, jego zwrotność i nisko zawieszona gondola - bo ja jestem drobna i mam 163/164 cm wzrostu i nie chcę wspinać się na palce, by zajrzeć do dziecka. Dziecko powinno widzieć moją twarz, będzie wtedy spokojniejsze. Ma też nisko rączkę do prowadzenia.
Z wózkiem to jak z nartami czy doborem roweru - trzeba też sprawdzić jak się go prowadzi, czy rączka nie jest za wysoko lub za nisko jeśli ktoś jest wysoki.
Ryzyko jest takie, że wózek używamy może się rozlecieć, no ale bez ryzyka nie ma frajdy
Z nowych podobał mi się wózek Baby Jogger City Select, produkcja amerykańska, spacerówka bardzo lekka i zwrotna, świetnie się składa - minusy dla mnie dwa: za wysoka rączka i za wysoko ułożona i lekko badziewna gondola. Bugaboo wygrał, bo przy zakupie używanego dostałam jeszcze jakieś pokrowce i śpiworek, a to jednak dodatkowe koszty.
Mi jest potrzebny typowo miejski wózek, jeśli Wy mieszkacie np. w domku to zupełnie inna sprawa i będziecie się zapewne kierować innymi kryteriami.

A co Tobie wpadło w oko?

---------- Dopisano o 21:05 ---------- Poprzedni post napisano o 20:57 ----------

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Kolekcje z zestawami będą w PL, ponoć już na początku listopada, ale nie wiem, czy wszystkie elementy świątecznych kolekcji wejdą w jednym czasie .
Ja wolę pełnowymiarowe, mam z kolekcji glitter i wypada mi z tych pędzli włosie
milka-pilka jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:17   #49
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 129
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Nie ma sprawy
I działa SKąd Ty masz te kody, nawet na kodach rabatowych tego nei znalazłam wczesniej
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 129 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:20   #50
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
I działa SKąd Ty masz te kody, nawet na kodach rabatowych tego nei znalazłam wczesniej
Tu sa. Dodatkowo masz kod na gratis od EL. Moze Ci sie przyda.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:23   #51
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 129
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Tu sa. Dodatkowo masz kod na gratis od EL. Moze Ci sie przyda.
Dzięki
Kod EL już miałam, jest tez na głównej stronie Douga
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 129 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:25   #52
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
I działa SKąd Ty masz te kody, nawet na kodach rabatowych tego nei znalazłam wczesniej
Ten akurat miałam z newslettera Douglasa i przyszedł dziś
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:27   #53
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zauwazylam na jednym blogu prezentację kolecji MAC na swieta i spodobalo mi sie pare rzeczy, m in Brush kit. Czy te mini zestawy pedzli beda u nas dostępne ?
Ciekawe czy cala ta limitka bedzie do kupienia online czy tylko w salonach
Nie omieszkam sie odezwac na pw, moze jakas znizka na waciki będzie
jak coś to pisz

co do mini pędzli - mam co prawda tylko jeden mały z zeszłorocznego setu do twarzy 129SE, i powiem Ci że nie jest zły. fajny do bronzera bo tak jakoś idealnie się wpasowuje w to miejsce gdzie się powinno nakładać, jest spoko naprawdę. ale więcej mini pędzli nie mam to na podstawie jednej opinii ciężko coś powiedzieć
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:31   #54
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 129
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Ten akurat miałam z newslettera Douglasa i przyszedł dziś
A ja przeglądałm wczoraj online newslettera Dougiego, ale nei zwróciłam uwagi, bo wtedy jeszcze nie był mi potrzebny %
Do kiedy on ma ważność, pamiętasz może?

---------- Dopisano o 21:31 ---------- Poprzedni post napisano o 21:27 ----------

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
jak coś to pisz

co do mini pędzli - mam co prawda tylko jeden mały z zeszłorocznego setu do twarzy 129SE, i powiem Ci że nie jest zły. fajny do bronzera bo tak jakoś idealnie się wpasowuje w to miejsce gdzie się powinno nakładać, jest spoko naprawdę. ale więcej mini pędzli nie mam to na podstawie jednej opinii ciężko coś powiedzieć
Ja wtrące swoje 3 grosze do wypowiedzi Kasiaja
Mam trochę miniatur zestawowych maca i zaden mi się nei rozwalił, ani ni. Jednakże przewaznie róznią się one kształtem włosia od pełnowymiarówek. Miniatury sa mniej precyzyjnie zrobione (przycięcie włosia, jego kształt) . Mam dwie 217 zwykle i 2 z miniatur i miniatury mają neico inny kształt. Niby nic, ale niektórym moze to przeszkadzac
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 129 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:31   #55
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
A ja przeglądałm wczoraj online newslettera Dougiego, ale nei zwróciłam uwagi, bo wtedy jeszcze nie był mi potrzebny %
Do kiedy on ma ważność, pamiętasz może?
Corinku, sprawdziłam maila i nie podano tam czasu obowiązywania kodu, jest tylko info, że obowiązuje na zakupy powyżej kwoty 120 zł.
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:34   #56
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 129
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Corinku, sprawdziłam maila i nie podano tam czasu obowiązywania kodu, jest tylko info, że obowiązuje na zakupy powyżej kwoty 120 zł.
Dziękuję raz jeszcze Ewelinko to może do jutra wytrzyma, bo czekam na kasę na koncie
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 129 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:37   #57
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Helol w nowym wątku

Jako kredytowka się wypowiem

Po 1 nie wiem skąd zochawks masz pomysł, ze utrzymanie domu jest tańsze niż mieszkania? Nawet przy paleniu w piecu jednak większa powierzchnia i ciepło ucieka ze wszystkich stron.. A mi by się np nie chciało palić dodatkowo ja spółdzielni płace w sumie niewiele, a znaczna cześć z tego idzie na ochroniarzy i fundusz remontowy (a jak się w domu np dach popsuje to i naprawiasz sama )

Ale ja miastowe dziewcze, mieszkałam w kamienicy w centrum, potem w bloku, potem rodzice wybudowali dom i mieszkałam tam 10 lat.. I wiem ze dom nie dla mnie, chyba, ze na stare lata kocham mieszkanie w mieście! mam wszędzie blisko, osiedle moje lubię (ale nie mieszkam na typowym blokowisku, wiec to dużo zmienia)

Od początku tez wiedziałam, ze nie chce wynajmować na pewno, wole swoje. Zwłaszcza, ze np na moim osiedlu za wynajem mieszkania jak moje płaci się ponad 2x więcej niż ja płace za kredyt plus czynsz
ilios jest offline  
Stary 2013-10-23, 21:55   #58
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Ma ktoras z Was Shimmer Bloca? Fajne? Ja sie zastanawiam czy nie kliknac, bo mi sie Zespol Kompulsywnego Klikniecia wlaczyl .

---------- Dopisano o 21:55 ---------- Poprzedni post napisano o 21:55 ----------

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Helol w nowym wątku
Jak tam sie, Iliosku, Szatan miewa?
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2013-10-23, 22:04   #59
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Dziękuję raz jeszcze Ewelinko to może do jutra wytrzyma, bo czekam na kasę na koncie
Oby, oby
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2013-10-23, 22:05   #60
elizabarbara
Zakorzenienie
 
Avatar elizabarbara
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: far far east ...
Wiadomości: 6 814
GG do elizabarbara
Dot.: Zakupy w Sephorze, Douglasie i innych vol. IX.

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
elizko, ja tez kupowalam uzywany ale mialam pecha bo szybko mi sie rozwalil.. to znaczy raczka sie nie blokowala i dalo sie nim jezdzic ale pelnego komfortu jakby nie bylo. ja jestem fanka trojkołowców, mialam Quinny - polecam. fajne sa tez Maxi Cosi Mura.

ja mam jeden pedzel MAC z LE ale nie umiem porownac bo nie mam do czego.. w sensie nie mam podobnego z kolekcji normalnej ale jak dla mnie ten z LE jest calkiem dobry
ja mam kilka miniaturek i w sumie nie jest najgorzej, choc nie powiem, regularne wydaja sie lepsze
Jak ja bym chciala 3 kołowca Ale troche ciezko bedzie mi znalezc 3 kolowy wóz dla 2 pasażerów W przypadku jednego malucha Twoje typy sa mi bardzo bliskie

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Kolekcje z zestawami będą w PL, ponoć już na początku listopada, ale nie wiem, czy wszystkie elementy świątecznych kolekcji wejdą w jednym czasie .

Myślę, że online też wszystko powinno być, tak na 90 % .

Przemyśl. Ja tam wolę pełnowymiarowe, choć ponoć niektóre zestawy aż tak nie odbiegają jakością od "regularnych". Na razie chyba jednak mało opinii co do tegorocznych wersji.
Aaaa, i daj spokój z tą Spycisławą (a może Spycisławem )
Dzieki Olu,
ja chcialabym taki zestaw nabyc:

STROKE OF MIDNIGHT BRUSH KIT / ESSENTIALS – zestaw pędzli do twarzy i oczu:
217SE - Blending Brush
239SE - Eye Shader Brush
212SE - Flat Definer Brush
193SE - Angled Foundation Brush
168SE - Large Angled Contour Brush

Oprocz tego pędzla do podkladu, to wszystkie mi sie podobaja.
Poza tym cena 239 zl nie jest najgorsza..

Chcialabym rowniez zakupic zestaw z tuszem literkowym EYE LOOK BAG, ale jeszcze nie wiem który 225 zl to chyba tez niezla cena.
Mam nadzieje ze beda dostepne online.

A Spycisława to takie słodkie imie haha

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość

To życzę Ci ujawnienia Oby się maluszki nie zasłaniały
Kupiliśmy używany Bugaboo Cameleon 2 generacji. Znam ten wózek dobrze (nowa 3-ka jest fajniejsza, ale koszt za wysoki, ja jeszcze za jakiś czas chce kupić nowy komputer lub iPada więc na dziecko wszystkiego wydać nie mogę ). Dla mnie priorytetem jest niska waga wózka, jego zwrotność i nisko zawieszona gondola - bo ja jestem drobna i mam 163/164 cm wzrostu i nie chcę wspinać się na palce, by zajrzeć do dziecka. Dziecko powinno widzieć moją twarz, będzie wtedy spokojniejsze. Ma też nisko rączkę do prowadzenia.
Z wózkiem to jak z nartami czy doborem roweru - trzeba też sprawdzić jak się go prowadzi, czy rączka nie jest za wysoko lub za nisko jeśli ktoś jest wysoki.
Ryzyko jest takie, że wózek używamy może się rozlecieć, no ale bez ryzyka nie ma frajdy
Z nowych podobał mi się wózek Baby Jogger City Select, produkcja amerykańska, spacerówka bardzo lekka i zwrotna, świetnie się składa - minusy dla mnie dwa: za wysoka rączka i za wysoko ułożona i lekko badziewna gondola. Bugaboo wygrał, bo przy zakupie używanego dostałam jeszcze jakieś pokrowce i śpiworek, a to jednak dodatkowe koszty.
Mi jest potrzebny typowo miejski wózek, jeśli Wy mieszkacie np. w domku to zupełnie inna sprawa i będziecie się zapewne kierować innymi kryteriami.

A co Tobie wpadło w oko?

Ja wolę pełnowymiarowe, mam z kolekcji glitter i wypada mi z tych pędzli włosie
Kochana, wyszlam z podobnego zalozenia jak Ty i tez sobie zrobilam przyjemnosc - kupilam nowego samsunga galaxy Szczęsliwa mama to szczęsliwe dzieci - bede to powtarzac jak mantrę
Co do wózków, to naprawde mam mętlik w głowie, kazda blizniakowa mama poleca zupelnie inny wózek i efektem tego jest brak własnych typów. Ale musze to w koncu ogarnac..
Ładny wózek kupiłas Słyszalam ze jest bardzo dobry
Ja akurat jestem wielka dziewczyna (180), zatem moge miec wielki wózek (czego pewnie i tak nie unikne w przypadku 2 Maluchów)
Mieszkam w domku jednorodzinnym na parterze, w centrum miasta praktycznie, zatem takze zalezy mi na miejskim wózku z gondolkami (moga byc miekkie), wygodna spacerówka i mozliwoscia wpiecia fotelików maxi cosi Cos znajde ))))

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
jak coś to pisz

co do mini pędzli - mam co prawda tylko jeden mały z zeszłorocznego setu do twarzy 129SE, i powiem Ci że nie jest zły. fajny do bronzera bo tak jakoś idealnie się wpasowuje w to miejsce gdzie się powinno nakładać, jest spoko naprawdę. ale więcej mini pędzli nie mam to na podstawie jednej opinii ciężko coś powiedzieć
Dzieki

Czyli te pędzle nie sa takie najgorsze? Dobrze, przydatna wiedza

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość

Ja wtrące swoje 3 grosze do wypowiedzi Kasiaja
Mam trochę miniatur zestawowych maca i zaden mi się nei rozwalił, ani ni. Jednakże przewaznie róznią się one kształtem włosia od pełnowymiarówek. Miniatury sa mniej precyzyjnie zrobione (przycięcie włosia, jego kształt) . Mam dwie 217 zwykle i 2 z miniatur i miniatury mają neico inny kształt. Niby nic, ale niektórym moze to przeszkadzac
Eve Masz racje Troszke sie róznia, ale nie sa chyba złe
Co myslisz o tych brush kit'ach z kolekcji swiatecznych?
__________________
25.II.2014. Emilka i Natalka
30.X.2012 [*]Aleksander


WYMIANKA
elizabarbara jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-02-03 08:42:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:33.