Sypkie cenie - Pupa. Dobre dla osob noszacych soczewki? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-04-21, 21:21   #1
Trishy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 228

Sypkie cenie - Pupa. Dobre dla osob noszacych soczewki?


Dziewczyny
bylam dzis w sklepie i ogladalam cienie sypkie firmy pupa i jestm pod wrazeniem bardzo fajne kolorki i slicznie sie mienia i opalizuja.
Mam pytanie w zwiazku z tym , nosze soczewki, czy sypkie cenie sa dobre dla takich osob, nigdy nie mialam sypkich cieni i nie wiem jak sie zachowuja. prosze o rade.
Trishy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-22, 09:07   #2
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Re: Sypkie cenie - Pupa. Dobre dla osob noszacych soczewki?

Te cienie są faktycznie bardzo fajne i niesamowicie wręcz wydajne - ja swój mam juz kilka lat i w ogóle nie widze żeby go ubyło
Bardzo ładnie trzymają sie powieki i nie obsypują -0 radzę Ci tylko przed malowaniem powiek nałozyc pod okiem dużą ilość pudru - bo podczas malowania pedzelkiem część może osypać się pod oko,a tak to strzepiesz sobie świetlisty pyłek razem z pudrem.
Ja tez nosze soczewki i nie zauważyłam żadnego podrażnienia Tylko nalezy uwazac przy nakładaniu zeby pyłem nie dostał sie do oczu - nadmiar kosmetyku przed nałożeniem na powieke strzep o krawędz pudełeczka i powinno byc ok
Możesz go nakładac także na mokro - kolor bedzie intensywniejszy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pup2.jpg (14,8 KB, 3 załadowań)
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:24.