Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek! - Strona 142 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-12-16, 08:06   #4231
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Bry

Aga dzięki , Twoje też fajniutkie, kropeczki słodziutkie
Kawko dziękuję, fajnie Ci ta krata wyszła, ja tam nie widzę żadnych niedociągnięć
Chu dzięki
Dmka
Mgiełko dzięki
Prezes dziekuję
Śniegusku dzięki , jedne farbki to z Chin do mnie szły, a drugie ze sklepu Dobra rada, ale na żadnych nie ma nazwy Tiger
Amelka znów migdałki, super
Hana dziękuję
Smoo ładniutkie Twoje pazurki, dzieki

Noo ta nowa kolekcja GR to mnie kusi.... bardzo kusi
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 08:10   #4232
vivinn
Zakorzenienie
 
Avatar vivinn
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 273
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
pięknie Ci pasuje ten piasek i ruffiany też boskie
Dziękuję
Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Nie wiem jak to robisz, ale każde Twoje malowanie powala mnie z nóg...
Ruffiany wyszły świetnie, tylko chyba wolałabym aby to nie były piaski...
Jeej, dziękuję barrrdzo!
Rozumiem To takie ćwiczenia bardziej niż planowane mani - domalowałam i na drugi dzień zmyłam
Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
super i ruffiany też fajne
Dzięki
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
ale ten piasek cudny
no i ruffian elegancki! co prawda, ja bym wolała aby to były zwykłe lakiery chyba, bo mam wrażenie grubości, ale łuki piękne wiedziałam że ściemniasz, że nie umiesz

Czaję
Cytat:
Napisane przez Prezes Kuli Ziemskiej Pokaż wiadomość
Miałabyś confetti



Druga Anula
Kłujące confetti


Bardzo mi miło słyszeć takie komplementa
Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
Pokazuję swatch'yki Life nr 46 - tak tylko maznęłam na pracowym mani. 2 warstwy, bez topa.
Mocno skrócone paznokcie, bo na kciuku mam lekkie pęknięcie.
Fajny ten top Urywająco będzie wyglądał na czerni
Mówisz, że pazurki skrócone, a ja też widzę długie Jeszcze nie za długie, bo uwielbiam je w długiej wersji (wiesz przecież ), ale blisko granicy
Cytat:
Napisane przez Hanan26 Pokaż wiadomość
trzymaj się



idealne ruffiany też bombowe


Dzięki
Cytat:
Napisane przez meeow Pokaż wiadomość
znalazłam ją dla Ciebie

ja muszę dzisiaj zacząć prezentację na anatomię





ten piasek jest cudny i Twoje pazurki
ruffiany cudne, ale ja tak samo jak dziewczyny wolałabym normalne lakiery od tych o piaskowej fakturze
Aawwww

Bleh Jak odwalę dziś promotora (jeżu! niech da mi już spokój! ), to mam raczej luz do przerwy świątecznej... czyli dwa-trzy dni A same Święta będą stały pod znakiem dwóch ostatnich projekcików

Dziękuję i rozumiem
Cytat:
Napisane przez czarna kawa Pokaż wiadomość
Viv, ja chyba przestanę otwierać twoje załączniki Pomaluj kiedyś różową perłą, to też będę jej chcieć. Teraz to już muszę kupić to złotko A ruffian jest perfekcyjny
Ojej, praszam, ale nie czuję się winna
Dziękuję bardzo bardzo mocno!
Cytat:
Napisane przez meeow Pokaż wiadomość
spam
Ados Extra Long Lasting nr 547 i mgiełka SB 016
Świetne! A po skróceniu serdaka i malucha - bomba


Na razie to tyle nadrabiania
__________________
vivinn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 09:03   #4233
nefty
Zakorzenienie
 
Avatar nefty
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 3 620
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Bry

U lala... Mgiełka założyła blogaska
Super

Cytat:
Napisane przez chucky123 Pokaż wiadomość
Takie tam
Takie tam...
Śliczności
Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Od macania ?? analmalia jakaś
Aguś... ja bardzo przepraszam... ale co to jest analmalia?
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
moje zwykłe czerwoniaki:
Jaaa...
Zwykłe... mhm...

Za takie gadanie jedziesz z różową perłą! Idę o zakład, że i tak nam urwie
Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
A skoro mam golasy to wstawiam porno i duszno
Przyrostu szukać też nie ma co, choć żem nie w gimnazjum już Trudno, choć troszkę szkoda
Analmalie i porno... w poniedziałek, przed dziewiątą... Ołkej...

Golaski śliczne, może mają jeszcze miejsce do przyrośnięcia, ale przecież i tak masz całkiem długą płytkę. I bardzo kształtną przede wszystkim.
Cytat:
Napisane przez Hanan26 Pokaż wiadomość
Uwaga uwaga, pokazuję moje malutkie kwadraciki w macie oczywiście jeszcze dłuuga droga przed prawdziwymi kwadratami, ale takie króciaki mi się w sumie podobają
Pasują Ci, przy takich palcach... zazdroszczę
Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
mam wspomniane wczoraj cieniowanie brokatem. ChG Westside Warrior i It's Alive. Na bloga też wrzuciłam kilka fotek. Fajnie wyszło, na żywo bardzo mi się podobało. Tylko paznokcie miałam jakieś toporne mocno... eh tęsknię za moimi migdałkami...
a mam obecnie ogryzki malusie po rozdwojeniu dobrze, ze mam w zanadrzu troche zaległych zdjęć
Oj... Założę się, że to na fotce takie toporne wyszło tylko. Mani piękne.
Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Tadam franek - morski, głęboki zielony, holoś
Ale na pazurkach ładnie wygląda- mi się podoba i do tego jednowarstwowiec
Faaajny ten... morski... Franek.
Nie no, lakier serio fajny, świetnie błyszczy i kolor ciekawy.
Cytat:
Napisane przez vivinn Pokaż wiadomość
To jeszcze ode mnie złoty piasek Lovely Taki żółciutki jak na pierwszych foto wychodził w słońcu, bez słońca, tak jak napisała wcześniej Śniegowa, białe złoto
No i ruffiany
Piaseczek...
Ruffiany wyszły Ci technicznie pięknie, ale coś mi w nich nie gra, wybacz... Pooowiedz, że się nie gniewasz...
Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
Pokazuję swatch'yki Life nr 46 - tak tylko maznęłam na pracowym mani. 2 warstwy, bez topa.
Mocno skrócone paznokcie, bo na kciuku mam lekkie pęknięcie.
Bardzo ostre mi się wydają. Ale fajne I mani fajne.

Cytat:
Napisane przez meeow Pokaż wiadomość
spam
Ados Extra Long Lasting nr 547 i mgiełka SB 016
Jak chmurka.


Dałyście czadu z łikendowym spamem.
cdn...
__________________
BLOG
nefty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 09:29   #4234
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Dziękuję
Ja mam podobne odczucie co do białego, ale do żółtego cięzko mi będzie się przekonać :P
no żółte nie każdy lubi

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
to akurat na blogu widziałam super połączenie
dziękuję


Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
zwykłe i niezwykłe, czerwone paznokcie nieodmiennie mnie zachwycają
ja też bardzo lubię, dzięki

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

w między czasie malowałam. jedną dłoń
ładnie a jeszcze kształt wyostrzysz i będzie super

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość

Jaaa...
Zwykłe... mhm...

Za takie gadanie jedziesz z różową perłą! Idę o zakład, że i tak nam urwie

a ja jestem pewna, że perła może być co najwyżej znośna, niczego nie urwie

aktualne:

__________________
blog




AnulaPPP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 09:46   #4235
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Śniegusku, normalnie mam białe dłonie Tylko tutaj z lampą wyglądają na żółto-czerwone
Myślę, że po prostu jest dla Ciebie za zimny
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
a teraz wrzucam ostatnie mani i prezentuję podwójną zmianę kształtu
z migdałów na jajka i z jajek na kwadraty
Nastepna której każdy kształt pasuje
Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

no identiko, dlaczegoooooo
zmyliła mnie butelka, bo w Rimmelu jakby bardziej widać opalizowanie na fiolet tych drobinek, ale i tak na paznokciu są nie do odróżnienia
Rimmel chyba trochę trwalszy, mam bardziej starte paznokcie z Wibo jak na razie (u obu dłoni na zmianę pomalowałam)
To musi być pancernikiem, bo Wibo sa trwałe
Cytat:
Napisane przez cooone Pokaż wiadomość
O rly?
Może sobie poradzę ;]
No nie wiem
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

Rudy miszcz

a chlebek wygląda obłędnie !
Hehe
Dzięki
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
w między czasie malowałam. jedną dłoń

lecę malować i spać !

dobranoc Kochane!
postaram się jutro wpaść i coś w klubie naskrobać !
Ładna baza
Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Śniegusku dzięki , jedne farbki to z Chin do mnie szły, a drugie ze sklepu Dobra rada, ale na żadnych nie ma nazwy Tiger
A to może po prostu takie same w Tigerach sprzedaja
Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość

Dałyście czadu z łikendowym spamem.
cdn...
Też byłam w szoku
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:
Przepiękne! A sweterek z kotem to rozwalił system!
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 10:00   #4236
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Bry


Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

też zabrałam się za biżuterię, nie sądziłam, że to może być tak fajne, a i może się aż tak podobać ludziom


coś pięknego!
O pokazuj


Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

aaaaa kropki rzeczywiście, szkoda, że nie zrobiłaś ich trochę rzadziej, ale podoba mi się pomysł z tym kontrastem wykończeń i kolorów

Cytat:
Napisane przez cooone Pokaż wiadomość
O rly?
Może sobie poradzę
Uwielbiam Cię

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

a co do pierogów.. kocham pod każdą postacią, kocham robić, lepić, jeść.... ruskie z cząbrem, odmażane z odrobiną bazylii
Smuciu zaparaszam Cie na święta ale przyjedziesz tak ze 3 din przed i pomożesz przy pierogach, prawda

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
gdyby nie czarne kropki to miodzio
A nie wiem co mnie podkusiło, stwierdzam, że mam jakieś straganowe upodobania Nie potrafię z umiarem tylko zawsze jest albo za dużo naciapane albo kolory nie te

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
szkoda, bo kolory ładne
to już lepsze editt od chińczyka chyba

kocham Twoje porównania
Ten fiolet ma nawet ciekawy shimerek ale ten pomarańcz to porażka, po 3 warstwach i tak krycie do duszy


Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

w między czasie malowałam. jedną dłoń

lecę malować i spać !

dobranoc Kochane!
postaram się jutro wpaść i coś w klubie naskrobać !
Wpadaj częściej
Mani cudne i kwadraciki też

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Bry

Aga dzięki , Twoje też fajniutkie, kropeczki słodziutkie


Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Bry

Aguś... ja bardzo przepraszam... ale co to jest analmalia?

Golaski śliczne, może mają jeszcze miejsce do przyrośnięcia, ale przecież i tak masz całkiem długą płytkę. I bardzo kształtną przede wszystkim.

Faaajny ten... morski... Franek.
Nie no, lakier serio fajny, świetnie błyszczy i kolor ciekawy.
Bry
Miało być anomalia a Radziowa gupotka mi się udzieliła

Ale Wy potraficie wyjść z klasą, z trudnej sytuacji, opisu mojego ,,morskiego, głębokiego, holo franka"
Dziękuję


Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:
Łaaaaaaaaaaaaa piękne Anula jaki Ty masz ładne dłonie
__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016
agaszak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 10:08   #4237
nefty
Zakorzenienie
 
Avatar nefty
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 3 620
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Bry

jako, że wyjątkowo siedzę dziś w domu to zapraszam Was na babeczki

ale nic to, pokaże jeszcze dzieci jakie mi przybyły
chyba to wszystkie
wybaczcie jakość zdjęć, ale ostatnio światła dziennego nie widuję
Hej Alik
Ile dobroci... i tych do pożarcia, i tych nie do pożarcia - same cuda.
Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
A teraz czas na jakieś zaległe mani, ogólnie nic ciekawego nie miałam
uczę się operować pędzelkami do zdobień i farbkami
kiepsko mi to idzie
a biały to lovely nr 2, który w butelce jest biały, a na paznokciu ma taki żółtawy odcień, do przykrycia musiałam dać trzy warstwy, ale i tak miałam wrażenie, że białe końcówki przebijają
Czuję się rozpieszczone kompilacją Alikowych pazurków
Te drugie kwiatuchy meeega mi się podobają
Biały faktycznie ma żółtawe tony ale i tak jest fajny. Właśnie go noszę
Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
jajca
Bamberka, kolor śweitny, wykończenie niby holo, ale bardzo delikatne, wolałabym takie oczobolące, widać odprysk na serdecznym
brzydki kształt już miały :c
Łeee... cieszę się, że nie poleciałam klikać tej Bamberki.
Drugie mani było cudne
Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
nawet nie długości mi szkoda, tylko dopieszczania kształtu
I tak jest fajnie, nie masz co płakać
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
też mam coś nowego!
Jest szau...
Cytat:
Napisane przez czarna kawa Pokaż wiadomość
Moje nowe:


Miała być taka kratka, ale nie do końca wyszło.
Kawko... nie gniewaj się, ale mi się ten wzór niestety kojarzy z zasłonkami w kuchni mojej babci...także ten... na pazurkach mi się nie widzi... wybacz
Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Rozdziewiczyłam pierwszego Lemaxa
Buuu... Uwaga - jestem marudna i wredna: tyyyle macie wszystkie obłędnych lakierów i tymi brzydalami marmurzastymi malujecie. Foch.
Cytat:
Napisane przez Hanan26 Pokaż wiadomość
mówiłyście coś o szpicach i łopatach dziewczyny z tamtego bloga, o to chodziło?
Przyślę Ci rachunek od okulisty. I kardiologa.
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
a teraz wrzucam ostatnie mani i prezentuję podwójną zmianę kształtu
z migdałów na jajka i z jajek na kwadraty
Szalejesz
I widzę mój ostatni ulubiony lakier. No mówiłam, że cały Lublin nosi
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
w między czasie malowałam. jedną dłoń
To w sowy to piżamka? Zajefajna
Mani też spoko.


cdn...

---------- Dopisano o 10:08 ---------- Poprzedni post napisano o 10:02 ----------

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
a oni niech sobie pucują
Sodomia i gomoria...
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
a ja jestem pewna, że perła może być co najwyżej znośna, niczego nie urwie

aktualne:
Mhm... mhm... Zobaczę to uwierzę.

Atlualne:
Ale klimat.
Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Też byłam w szoku
Dobry spamik nie jest zły
Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Miało być anomalia a Radziowa gupotka mi się udzieliła
Tak tak, na pewno.


Skończyłam. Co ja tera bede czytać?


A że tak zapytam... Cooone... dłuuugo jeszcze?
__________________
BLOG
nefty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 10:24   #4238
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość

Przepiękne! A sweterek z kotem to rozwalił system!
dzięki podwójne, sweterek uwielbiam

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Łaaaaaaaaaaaaa piękne Anula jaki Ty masz ładne dłonie

przeciętne

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość

Jest szau...

No mówiłam, że cały Lublin nosi

Mhm... mhm... Zobaczę to uwierzę.

Atlualne:
Ale klimat.


a na blogach jaki wysyp tego złota

spoko

dziękuję
__________________
blog




AnulaPPP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 10:35   #4239
smoothly
Zakorzenienie
 
Avatar smoothly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 283
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez meeow Pokaż wiadomość
o rany najważniejsze, że Ty masz zaliczone


bazowy cudny do tego złotka (?) nie jestem przekonana jakoś..
i masz świetną piżamkę
bardzo mnie to cieszy
może kwestia oświetlenia, mi osobiście całokształt bardzo pasuje, a bazą jestem oczarowana, to Eveline 801
dzięki, dostałam na mikołaja od rodziców


Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
to chodź, my się ochajtamy i będziemy żyć szczęśliwe w chaosie, a oni niech sobie pucują

śliczna baza, a to złotko na pewno na żywo lepiej wygląda (mam coś podobnego z Essence)
oooook! z przyjemnością

na pewno ;-) to Vipera Polka ;-)


Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Smoo ładniutkie Twoje pazurki, dzieki

Noo ta nowa kolekcja GR to mnie kusi.... bardzo kusi


które kolory?


Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
ładnie a jeszcze kształt wyostrzysz i będzie super


aktualne:
taki jest plan, ale to powolutku ;-)

a Twoje są cudowne woooow!
napatrzeć sie nie mogę!


Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Nastepna której każdy kształt pasuje

Ładna baza
e tam

dzięki


Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
O pokazuj
pokażę, pokażę


Cytat:
Smuciu zaparaszam Cie na święta ale przyjedziesz tak ze 3 din przed i pomożesz przy pierogach, prawda
nie ma problemu, uwielbiam lepić pierogi! w domu mamie pozwalam zrobić wszystko przy pierogach poza lepieniem ciotka też zawsze dzwoni po mnie na wakacjach do pomocy


Cytat:
A nie wiem co mnie podkusiło, stwierdzam, że mam jakieś straganowe upodobania Nie potrafię z umiarem tylko zawsze jest albo za dużo naciapane albo kolory nie te
oj tam, nie przesadzaj ;-)


Cytat:
Wpadaj częściej
Mani cudne i kwadraciki też
postaram sie! teraz przez swięta trochę z Wami pospamuję ;-)
dziękuję


Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Szalejesz
I widzę mój ostatni ulubiony lakier. No mówiłam, że cały Lublin nosi

To w sowy to piżamka? Zajefajna
Mani też spoko.
mój też ulubiony
cały może nie, ale połowa a pewno

noooo! w sowy
dzięki
__________________
bloguję


akcja - powrót do formy!
smoothly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 10:47   #4240
agaszak
Zakorzenienie
 
Avatar agaszak
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4 487
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Sodomia i gomoria...

Tak tak, na pewno.
I sauronia


Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość

przeciętne
Na fotkach co innego widać

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
pokażę, pokażę

nie ma problemu, uwielbiam lepić pierogi! w domu mamie pozwalam zrobić wszystko przy pierogach poza lepieniem ciotka też zawsze dzwoni po mnie na wakacjach do pomocy

oj tam, nie przesadzaj ;-)
postaram sie! teraz przez swięta trochę z Wami pospamuję ;-)
dziękuję
Czekamy
To kiedy będziesz - wyczyszczę zamrażarkę, będzie na zaś

__________________
Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji.
-Charles de Gaulle
9/2016
agaszak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 11:20   #4241
smoothly
Zakorzenienie
 
Avatar smoothly
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 283
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość
Czekamy
To kiedy będziesz - wyczyszczę zamrażarkę, będzie na zaś

w klubie fotki już są

hahaha, jak przeżyję do czwartku to w każdej chwili
__________________
bloguję


akcja - powrót do formy!
smoothly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 11:57   #4242
lolli_pop
Zakorzenienie
 
Avatar lolli_pop
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 3 362
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Mam zaległe ka-boomy .







Bazy:
czerwień - Bell Air Flow z biedronki (bez numeru)
róż - Allepaznokcie One! Colour Pro 65
biel - Allepaznokcie One! Colour Pro French Manicure (numeru brak)
lolli_pop jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:08   #4243
nefty
Zakorzenienie
 
Avatar nefty
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 3 620
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam zaległe ka-boomy .

Bazy:
czerwień - Bell Air Flow z biedronki (bez numeru)
róż - Allepaznokcie One! Colour Pro 65
biel - Allepaznokcie One! Colour Pro French Manicure (numeru brak)
Czerwone...


Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.




__________________
BLOG
nefty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:11   #4244
Hanan26
Zakorzenienie
 
Avatar Hanan26
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 4 343
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Pasują Ci, przy takich palcach... zazdroszczę
dziękuję

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:
piękne...

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Przyślę Ci rachunek od okulisty. I kardiologa.
hihihihi

---------- Dopisano o 12:11 ---------- Poprzedni post napisano o 12:09 ----------

Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam zaległe ka-boomy .

Bazy:
czerwień - Bell Air Flow z biedronki (bez numeru)
róż - Allepaznokcie One! Colour Pro 65
biel - Allepaznokcie One! Colour Pro French Manicure (numeru brak)
Lolli hej wszystkie mani boskie, ale rombiaste wymiatają

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.
piękne ja własnie zmalowałam GR biały piasek i tak jakoś bardzo podobne są :P
__________________
Jeżeli czegoś nie wolno, a się bardzo chce, to można.
Hanan26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:16   #4245
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Czerwone...


Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.
Pieknie Ci w nim
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:18   #4246
nefty
Zakorzenienie
 
Avatar nefty
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 3 620
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Hanan26 Pokaż wiadomość
piękne ja własnie zmalowałam GR biały piasek i tak jakoś bardzo podobne są :P
Hm... miałam GR i wydałam. Nie pasował mi totalnie, ten ma takie lekkie żółtawe tony i mi się nie gryzie aż tak ze skórą. W GR wyglądałam, jakbym miała brudne ręce. No i GR chyba ma gruby brokat z tego co pamiętam a ten nie.

Nie no, całkiem inne są, co Ty? Jak podobne?
Wiem, świruję

---------- Dopisano o 12:18 ---------- Poprzedni post napisano o 12:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Pieknie Ci w nim
__________________
BLOG
nefty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:20   #4247
angiexoxo
Raczkowanie
 
Avatar angiexoxo
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 362
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość


Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.




oooooooooooo! chcę, chcę, chcę!
cudo!
dzisiaj idę odwiedzić rossman.

i kształt mi się podoba.
__________________
Włosomaniaczka
Lakieromaniaczka







D.
angiexoxo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:22   #4248
nefty
Zakorzenienie
 
Avatar nefty
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 3 620
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez angiexoxo Pokaż wiadomość
oooooooooooo! chcę, chcę, chcę!
cudo!
dzisiaj idę odwiedzić rossman.

i kształt mi się podoba.
Bardzo dziękuję ale mam prośbę - usuwaj zdjęcia z cytatów
__________________
BLOG
nefty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:29   #4249
Yenotek
leśny stwór
 
Avatar Yenotek
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 8 054
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez vivinn Pokaż wiadomość

Fajny ten top Urywająco będzie wyglądał na czerni
Mówisz, że pazurki skrócone, a ja też widzę długie Jeszcze nie za długie, bo uwielbiam je w długiej wersji (wiesz przecież ), ale blisko granicy
walnęłam go na kaboszonie ciemnobrązowym i jest czad
dziękuję, rozumiem.

Co do długości - wyraźnie widać, że wiele zależy od zdjęć. Ostatnie z Chinką były z szerszym kadrem, bez zbliżeń i nikt nie napisał, że są za długie, czy coś. A były dłuższe niż teraz, i to nie tak wcale mało...

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Bry

Bardzo ostre mi się wydają. Ale fajne I mani fajne.
Bry
dziękuję

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:
ale świetne zimowe

Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam zaległe ka-boomy .



Bazy:
czerwień - Bell Air Flow z biedronki (bez numeru)
róż - Allepaznokcie One! Colour Pro 65
biel - Allepaznokcie One! Colour Pro French Manicure (numeru brak)
wszystkie ka-boomy są:

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.
ładnie wyglądają
__________________
blog: Yenotek
Yenotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:35   #4250
Hanan26
Zakorzenienie
 
Avatar Hanan26
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 4 343
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Hm... miałam GR i wydałam. Nie pasował mi totalnie, ten ma takie lekkie żółtawe tony i mi się nie gryzie aż tak ze skórą. W GR wyglądałam, jakbym miała brudne ręce. No i GR chyba ma gruby brokat z tego co pamiętam a ten nie.

Nie no, całkiem inne są, co Ty? Jak podobne?
Wiem, świruję
rzeczywiście GR ma grubszy brokat :P tzn porównuje Twoje zdjęcia i to co mam na paznokciach, to wydawało mi się, że podobne ale na żywca to może całkiem inaczej wyglądać, także zdaję się na Twoją opinię
__________________
Jeżeli czegoś nie wolno, a się bardzo chce, to można.
Hanan26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:44   #4251
nefty
Zakorzenienie
 
Avatar nefty
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 3 620
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Hanan26 Pokaż wiadomość
rzeczywiście GR ma grubszy brokat :P tzn porównuje Twoje zdjęcia i to co mam na paznokciach, to wydawało mi się, że podobne ale na żywca to może całkiem inaczej wyglądać, także zdaję się na Twoją opinię
Nie no, wiesz... Normalny człowiek by różnicy nie zauważył, mój świr mi podpowiada, że te lakiery są różne jak czerń i biel. Wiem, to się leczy, ale żeby się leczyć, trzeba chcieć wyzdrowieć.
__________________
BLOG
nefty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 12:56   #4252
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Nie no, wiesz... Normalny człowiek by różnicy nie zauważył, mój świr mi podpowiada, że te lakiery są różne jak czerń i biel. Wiem, to się leczy, ale żeby się leczyć, trzeba chcieć wyzdrowieć.
No bo są.
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 13:03   #4253
meeow
Lwiątko z Cintry
 
Avatar meeow
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 25 394
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez vivinn Pokaż wiadomość
Bleh Jak odwalę dziś promotora (jeżu! niech da mi już spokój! ), to mam raczej luz do przerwy świątecznej... czyli dwa-trzy dni A same Święta będą stały pod znakiem dwóch ostatnich projekcików

Świetne! A po skróceniu serdaka i malucha - bomba

współczuję ja już marzę o tej przerwie świątecznej, bo mam dość tej uczelnii porządny odpoczynek się przyda

dziękuję


Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Aguś... ja bardzo przepraszam... ale co to jest analmalia?

Jak chmurka.



dziękuję


Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:


przepiękne
a sweterek mnie rozwalił na łopatki <3


Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
bardzo mnie to cieszy
może kwestia oświetlenia, mi osobiście całokształt bardzo pasuje, a bazą jestem oczarowana, to Eveline 801
dzięki, dostałam na mikołaja od rodziców

rozumiem, jak dasz radę to cyknij fotkę w świetle dziennym baza jest cudna
genialna


Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam zaległe ka-boomy .

Bazy:
czerwień - Bell Air Flow z biedronki (bez numeru)
róż - Allepaznokcie One! Colour Pro 65
biel - Allepaznokcie One! Colour Pro French Manicure (numeru brak)


romby wymiatają, ale ten róż jaki boski


Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.

śliczne te Twoje bobki

---------- Dopisano o 13:03 ---------- Poprzedni post napisano o 13:01 ----------

dzień dobry
z 3 kolosów zrobiło się 0.. żadnego nie pisaliśmy, bo albo wykładowca zapomniał albo nie było sali ale odnajduję w tym pozytyw - wróciłam do domu, wypiję kawę, odpocznę i dalej będę robić prezentację
i oprócz tego znowu nazbierałam kupę komplementów za paznokcie
__________________
look in the mirror, see that badass bitch?
that's the only person you should ever worry about.



#instanails.
#instaprywata.
meeow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 13:06   #4254
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

taki jest plan, ale to powolutku ;-)

a Twoje są cudowne woooow!
napatrzeć sie nie mogę!


a dziękuję, miło mi

Cytat:
Napisane przez agaszak Pokaż wiadomość

Na fotkach co innego widać
zależy od ułożenia dłoni

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość

Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.
śliczne! a teraz idę poczytać

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość

ale świetne zimowe
__________________
blog




AnulaPPP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 13:44   #4255
Prezes Kuli Ziemskiej
szef wszystkich szefów
 
Avatar Prezes Kuli Ziemskiej
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: gabinet Prezesa
Wiadomości: 5 547
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Rozdziewiczyłam pierwszego Lemaxa
Jak nie Twoje dłonie

Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
a teraz wrzucam ostatnie mani i prezentuję podwójną zmianę kształtu
z migdałów na jajka i z jajek na kwadraty
Jajka

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
seplasam
brzydkie foty
KLIK!
ale nie powiem, żebym polecała, holo powinno mieć holo z prawdziwego zdarzenia
no Szarej Migotce z CA wybaczam, jest uroczo przygaszona, ale jej tak ładnie
ale trochę mam wrażenie jakby baza sobie, a efekt holo sobie, osobne
Chyba właśnie brak holo mocniejszego mi w nim doskwiera. Ale kolor ogólnie ładny.


Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:
Mani świetne, ale...

Oddaj sweter!


Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam zaległe ka-boomy .
Ka-boomiaste!

Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.
Bardzo mi się podoba. Świetnie Ci pasuje
__________________
"Nie należy oszukiwać brzydkich dziewcząt."
Prezio paczy.
Widzi.
Kontroluje.
Prezes Kuli Ziemskiej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 14:30   #4256
ameljja
Zakorzenienie
 
Avatar ameljja
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Asa bay
Wiadomości: 5 806
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Myślę, że po prostu jest dla Ciebie za zimny
Rece zrobily mi sie czerwone i lakier sie z nimi zlal... miałaś racje- nie pasuje mi ; P
ameljja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 14:31   #4257
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Rece zrobily mi sie czerwone i lakier sie z nimi zlal... miałaś racje- nie pasuje mi ; P
__________________
Jeśli znajdziesz link w przypadkowym słowie w moim poście, to jest to ukryta reklama wstawiona przez Wizaż.
Gdy chcę się czymś podzielić link wstawiam pod słowo KLIK.
04.11.2015
Śniegowa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 15:07   #4258
chucky123
Zakorzenienie
 
Avatar chucky123
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 5 780
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez ameljja Pokaż wiadomość
Rozdziewiczyłam pierwszego Lemaxa
Fajnie wygląda u Ciebie
Cytat:
Napisane przez czarna kawa Pokaż wiadomość
Link mi nie działa
Wstawiam do załącznika
Cytat:
Napisane przez Hanan26 Pokaż wiadomość
mówiłyście coś o szpicach i łopatach dziewczyny z tamtego bloga, o to chodziło?
Jadłam
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
hello

właśnie jestem przed zaliczeniem z fizjologii roślin i.. musk mi paruje!
wpadłam się odstresować do Was zaraz spróbuję coś nadrobić


a teraz wrzucam ostatnie mani i prezentuję podwójną zmianę kształtu
z migdałów na jajka i z jajek na kwadraty
Hej,fajnie że jesteś
Kwadraty uwielbiam je i świetne mani

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
jakie? link nie śmiga
W załączniku będą wszystkie dzieci
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość

takie tam piękności

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
kurczę na bieli to bardzo ładnie tej savince u Ciebie
Dziękuje
Cytat:
Napisane przez smoothly Pokaż wiadomość
w między czasie malowałam. jedną dłoń

lecę malować i spać !

dobranoc Kochane!
postaram się jutro wpaść i coś w klubie naskrobać !
Super jest
Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Takie tam...
Śliczności

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aktualne:
Zbieram szczenę cudownie,fantastycznie i sweter
Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam zaległe ka-boomy .

Bazy:
czerwień - Bell Air Flow z biedronki (bez numeru)
róż - Allepaznokcie One! Colour Pro 65
biel - Allepaznokcie One! Colour Pro French Manicure (numeru brak)
Wszystkie ka-booom'y są takie piękne te romby super wyglądają
Cytat:
Napisane przez nefty Pokaż wiadomość
Moje (nadal bobki, ale już dzisiaj będę próbować migdalić)
O kant pupy potłuc, ciemno jak w duszy i do tego ręce mi się trzęsą. Na blogasku wrażenia z użytkowania.
Fajne są
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_0006.jpg (66,6 KB, 38 załadowań)
chucky123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 15:54   #4259
Yenotek
leśny stwór
 
Avatar Yenotek
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 8 054
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez chucky123 Pokaż wiadomość
Wstawiam do załącznika
bardzo apetyczne
__________________
blog: Yenotek
Yenotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-12-16, 15:58   #4260
chucky123
Zakorzenienie
 
Avatar chucky123
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 5 780
Dot.: Pokażcie pazurki...ale te naturalne - cz. XXIV + przeogromna dawka plotek!

Cytat:
Napisane przez Yenotek Pokaż wiadomość
bardzo apetyczne
Dziękuje

Przy następnym mani chciałabym użyć tej mgiełki 318 i nie wiem czy na wszystkie paznokcie czy tylko na serdeczny i kciuk ?
chucky123 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
lakiery, mani, naturalne, paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:19.