diane 35 a okres - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-09-22, 07:55   #1
takamala
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2
Question

diane 35 a okres


wiem ze o diane 35 bylo juz wiele ale nie znalazlam nic co rozwialoby moje watpliwosci
od 2,5 roku zazywam diane 35 ktora nawet mi pomogla na tradzik jednak w najblizszym czasie zamierzam zrobic przerwe i w zwiazku z tym mam pytanie po jakim czasie powinnam dostac nastepny okres ( wiadomo w czasie kuracji diane 35 jest jak w zegarku) i czy powinnam sie spodziewac bardzo obfitej menstruacji za wszelkie odpowiedzi dziekuje
pozdrawiam
takamala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-22, 08:39   #2
Auryna
Raczkowanie
 
Avatar Auryna
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 377
GG do Auryna
Post Dot.: diane 35 a okres

A czy przed Dianą miałaś obfite miesiączki i czy były regularne? Bo jeżeli brałaś lek na wyregulowanie okresu to teraz może być różnie: albo dostaniesz o czasie i miesiączka będzie skąpa albo będzie odwrotnie. Widzisz, Diane jest specyficznym lekiem. Potrafi w stosunkowo szybkim czasie "wyregulować" organizm, ale po jej odstawieniu możesz różnie reagować. U mnie np. pierwsze 2 miesiące były spokojnekres o czasie i w miarę skąpy, cera piękna. Niestety teraz cierpię bardziej niż przed Dianą. Mój organizm oszalał, wszystko się pomieszało:cera jest okropna, miesiączka jest albo jej nie ma, hormony szaleją... u Ciebie tak nie musi oczywiście być. Różnie to bywa po odstawieniu. Musisz siebie poobserwować. Całusy.
Auryna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-22, 08:49   #3
ewunia2
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Z stąd gdzie mi dobrze;-)
Wiadomości: 1 275
Dot.: diane 35 a okres

Auryna napisała, że różnie to bywa i się z nią zgadzam. Każda inaczej reaguje, ja długie lata brałam diane i po odstawieniu wszystko ok. Cera taka sobie, a miesiączka ciutek obfitsza ale i krótka (3/4 dni), nic mnie nie boli. Dobrze się czuję, więc jak widzisz u każdego inaczej wygląda odstawienie.
ewunia2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-22, 09:06   #4
redia
Raczkowanie
 
Avatar redia
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 101
GG do redia
Dot.: diane 35 a okres

tez bralam diane 8 miesiecy po odsatwieniu jej dostalam okres hmmmm 3 tyg pozniej to wszystko zalezy od organizmu znam osoby ktore 2 miesiace nie mialy do 2 tyg to jest norma jak niedostaniesz ale mozna i dluzej czekac
redia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:15.