Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury > Piel璕nacja w這s闚

Notka

Piel璕nacja w這s闚 Twoje w這sy s suche, pozbawione blasku, zniszczone? Tutaj dowiesz si, jak piel璕nowa w這sy, by by造 zdrowe i l郾i帷e. Jakich kosmetyk闚 do w這s闚 warto u篡wa?

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2014-08-18, 19:33   #2041
Constanca
Raczkowanie
 
Avatar Constanca
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Opole
Wiadomo軼i: 311
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Sailor Star Fighter Poka wiadomo嗆
Moim zdaniem, za du穎 szcz窷cia na raz. Je郵i ju jeste na pigu趾ach, zamiast odstawia je i dopiero p騧niej zastanawia si co dalej, zacznij od innych zmian. Zastan闚 si czym si wspomaga, jaka dieta, jakie produkty i sk康, a jak ju temat ogarniesz pr鏏owa odstawia antyki. Kilka miesi璚y Ci ju raczej nie zbawi.
By mo瞠 organizm nie zareaguje wtedy buntem, albo b璠zie on l瞠jszy.
Zrezygnowa豉m z nabia逝, cukru, kofeiny - nie chc niepotrzebnego wysypu na twarzy. Modyfikowa diet chc nadal, ale przestawienie si z dnia na dzie jest nie豉twym zadaniem. W tabelce, kt鏎 prowadzi豉 przedstawia豉 jakie suplementy do陰czy豉 do antyk闚 i jak si z nim czu豉. Przy pigu趾ach ni窺ze dawki np. palmy, p騧niej ju bez nich wy窺ze.
Zam闚i豉m sobie oenobiol, mam krem nizoral, robi szampon cebulowy. Jestem na pocz徠ku drogi.
Gosiu, jak wyniki?
__________________
Constanca jest offline  
Stary 2014-08-18, 19:47   #2042
mosia07
Raczkowanie
 
Avatar mosia07
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomo軼i: 463
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Wychodzi na to wi璚, ze lepiej w og鏊e nie rozpoczyna terapii za pomoca tabletek antykoncepcyjnych, nawet tych antyandrogennych? Przeczyta豉m wiele post闚 T逝stego zycia, zdaj sobie z tego spraw, ze na prawid這we funkcjonowanie hormon闚 ma wp造w w豉郾ie dieta. Uwazacie wi璚 ze lepiej wprowadzi pierwsze co w zycie lepsza diet niz brac antyki, kt鏎e daja tylko z逝dne wrazenie ze wszystko dzia豉 jak nalezy ? Nigdy nie bra豉m antyk闚 i wciaz si przed nimi wzbraniam. Kolejne wyniki kt鏎e musz dorobi dopiero na poczatku nast瘼nego miesi帷a. Ale wciaz zastanawiam si nad zmian diety i odpowiednimi witaminami. Polecacie ten oenobiol, warto go zam闚i? A co z tranem? My郵icie ze r闚niez jest sens go zazywac??
__________________
ksi捫ki na wymian

mosia07 jest offline  
Stary 2014-08-18, 20:14   #2043
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

No kochane, bede zyla. Wyniki z powrotem w normie. ALAT spadl do 36 a ASPAT do 20, wiec w ogole bajka. Jestem jednak nosicielka wirusa EBV, podobno jak 80% populacji..:/ To mononukleoza jest. Ale wszelki proby watroby samej w sobie sa ok. Tak czy inaczej, ulga ogromna..cholera, moglam pic w sobote ze znajomymi a nie siedziec o suchej paszczy caly wieczor i myslec o tym, ze pewnie syntetyki zrujowaly mi zdrowie..Ten ostatni tydzien byl straszny..
Sailor, badali mi:
cukier : 95 ( do 110 norma )
ALAT, ASAT, Phosphate Alcaline, trzy rodzaje bilirubiny : wolna , calkowita i jakas bezposrednia (?), przeciwciala dla wirusa EBV, CMV, HBS,HBC i VHC. Tylko ze po polsku te skroty moga inaczej wygladac, a ja w watrobie jeszcze taka oblatana nie jestem, zeby wiedziec o co kaman. te ostatnie to wszystko wirusy w kazdym razie. Doczytalam wlasnie, ze niektore warto powtorzyc '' w przypadku podejrzen'' :/ i jutro pojde zapytac o jakie podejrzenia chodzi??
Pomio to, zgodnie z zalozeniem, rozpoczynam po tym zimnym prysznicu delikatne schodzenie z chemii. Z androcuru trzeba bardzo powoli, zeby nie bylo efektu jojo albo wrecz gorzej niz wczesniej. Zajmie mi to co najmniej z pol roku..Pewnie pojawi sie jakis tradzik ( choc przed pigulka go nie mialam) , pewnie wlos sie sypnie..jestem na to przygotowana psychicznie. Dokladnie tak jak piszesz Sailor, juz przed odstawieniem trzeba sobie przygotowac terapie alternatywna i przyzwyczajac sie do zmian, bo po odstawieniu to bedzie tylko panika , placz i zgrzytanie zebami a w takim stanie nie mysli sie racjonalnie. Ja sie w zeszlym tygodniu strasznie ograniczalam z cukrem choc ciagnie mnie jak cpuna do heroiny. Lekko nie ma. Nabial..dwie male kosteczki bialego sera dziennie to chyba jeszcze nie zgroza..?
Constanca
Jesli mialas 3glicerydy juz na takim poziomie jakis czas temu to dzis najpewniej masz przekroczona norme, jesli nie zmienilas czegos w diecie. To tabsy. Czytalam w necie wyniki jakiejs kobiety, ktora wazyla 116 kg, a trojglicerydow miala sporo mniej niz ja. Mam wrazenie, ze niektorym sie zle wyniki lipidowe kojarza jednoznacznie z masa ciala, a to nie ma nic do rzeczy.
PS Mosia Najpierw wyniki androgenow. Trzeba wiedziec z jakiego pulapu sie wychodzi, ale ogolnie - tak. Ja gdybym wiedziala 4 lata temu to co wiem teraz to bym zdecydowanie wyprobowala najpierw wszystkie inne opcje niz antyki i dopiero jesli to by nie zadzialalo, siegnelabym po cos co by uspilo jajniki, ale tez niekoniecznie pigulka tylko na poczatek malymi dawkami czegos naturalnego w zelu. Co prawda akurat przydaje mi sie antykoncepcja, ale zrezygnowalabym z tej tzw ''wygody'' na rzecz wolnosci od chemii..Nie wiedzialam np, ze magnez moze miec wplyw na hormony..albo witamina D..tak czy inaczej, skoro czytasz Tluste to wszystko juz wiesz. Dla Ciebie jest dieta na pcos, nawet jesli jeszcze nie masz go potwierdzonego. Omijamy tylko te puntky o nadwyzce estrogenow, bo my ich wlasnie bardzo potrzebujemy. Wychodzi na to, ze trzeba jesc plastik

Edytowane przez Gosiakol
Czas edycji: 2014-08-19 o 00:21
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-08-19, 08:12   #2044
czerwonapanienka
Zadomowienie
 
Avatar czerwonapanienka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomo軼i: 1 030
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez margo1974 Poka wiadomo嗆
czerwonapanienka , te Twoje pigu趾i s mi podejrzane, chyba nie s antyandrogenne, a takie niestety potrafi powodowa wypadanie w這s闚. Zr鏏 badania"
-ferrytyny
-TSH
FT3 i FT4
wit B12
i ewentualnie prolaktyny, bo inne hormony b璠 zafa連zowane przez pigu趾i. Ja nawet po 3 miesi帷ach od odstawienie mia豉m popodnoszone androgeny, po 5 miesi帷ach chyba nadal jest co nie tak, bo mam estradiol jak kobieta w ci捫y, pigu趾i niestety nie si oboj皻ne dla naszego organizmu i pozostawiaj 郵ad nawet p馧 roku po ich odstawieniu
Dzi瘯uj za pomoc ju wiem od czego zacz望 i za jakie badania si zabra.
__________________
15.08.2015
czerwonapanienka jest offline  
Stary 2014-08-19, 08:57   #2045
konspiracja
Zakorzenienie
 
Avatar konspiracja
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 4 436
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
Sailorek, Konspiracja , no wlasnie powtorzylam dzisiaj badania, za dwie godziny odbieram wyniki..Musialam troche odczekac po tamtych bo tak od razu powtarzac to bez sensu..Dostalam skierowanie na zbadanie chyba wszystkiego co sie da w zwiazku z watroba, z 10 pozycji bylo na tej kartce, z czego w polowie w ogole nie wiem co to i nie chce wiedziec chyba, ze wynik nie bedzie w normie.
Super, ze wyniki ok
U鄉ia豉m sie z imprezy, to trzeba teraz bedzie nadrobi zaleglo軼i



Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
Konspi, jakie antyki teraz bierzesz ? Skad pewnosc, ze mniej inwazyjne dla zyl? Bo mniej estro ? To jedyna opcja..Dopoki to estro syntetyczne to zawsze jest grozne dla zyl, watroby, lipidow..jakos sie niektorym wydaje w necie, ze plastry np oszczedzaja wszystko, a to bzdura przeciez. Tylko estro naturalne jest nieszkodliwe zapodane przez skore tylko ze na wlosy jest kompletnie nieskuteczne..no ale , jak mus to mus..Jak czytam tylko w kolko na co to szkodzi to juz naprawde mi sie odechciewa..
Ja przeszuka豉m temat tabs闚 pod zupe軟ie innym k徠em, nie o w這sy mi chodzi這.
W豉snie o do 篡造 - to zdecydowanie druga generacja z lewonogestrelem. Jest to juz w tej chwili poparte badaniami i na uwag zas逝guje tez fakt, ze na rynku amerykanskim w og鏊e ca造 czas opracowuja nowe kombinacje w豉郾ie z lewonogestrelem, podczas gdy u nas ciagle kwitnie zachwyt nad III i IV - z zw豉szcza szkodliwym drosperinionem.

Ja madi musia豉m juz zmieni bo ewidentnie to nie dla mnie tabletki. Teraz jestem jak nowa w dodatku dopiero teraz widze ile mi tamte gromadzi造 wody...

A je郵i idzie sztuczne estro to chodzi g這wnie o problem z wit B:
"Wyniki bada naukowych sugeruj, 瞠 stosowanie hormonalnych preparat闚 antykoncepcyjnych, szczeg鏊nie o wysokiej zawarto軼i estrogen闚, modyfikuje wch豉nianie witaminy B6, co skutkuje obni瞠niem jego st篹enia we krwi. Niski poziom witamin z grupy B koreluje z wysokim poziomem homocysteiny, b璠帷ej niezale積ym czynnikiem ryzyka chor鏏 uk豉du kr捫enia"
Warto o tym pamietac chyba i suplementowac B. Niestety ginekolodzy o tym nie informuj.
A w ogole to sa juz przecie u nas tabletki z naturalnym, nie syntetycznymn estrogenem. Tylko wla郾ie progestagen maja IV generacji...

Ja zobacz co dalej z moim lipidogramem, nie ukrywam ze tabletki sa dla mnie super rozwiazaniem i nie chcia豉bym ich musie odstawia. Ale jak trzbeba bedzie to trudno.




Cytat:
Napisane przez czerwonapanienka Poka wiadomo嗆
- bior ci庵le te same czyli Microgynon21 nie wiem czy s antyandrogenne
- stres to trudny egzamin i obrona (nie mog wi璚 tego nazwa powa積ym i d逝gotrwa造m stresem)
- niestety nie robi豉m 瘸dnych bada przed pigu趾ami najpier mia豉m Jasminelle 幢e si po nich czu豉m, dosta豉m Microgynon21 nic si nie dzia這 wi璚 bior je ju kilka lat
Nie sa. One sa wa郾ie z lewonogestrelem. Ale wcale nie musisz takich andro potrzebowac. A wypadnie wcale nie musi byc spowodowane tabletkami... R鏏 badania.

Cytat:
Napisane przez Sailor Star Fighter Poka wiadomo嗆
Szczerze m闚i帷, wybra豉m szpital kieruj帷 si tylko faktem, 瞠 ordynatorem i zarazem po這積ikiem w nim jest znajomy rodziny mojego faceta i te zna si z lekarzem prowadz帷ym moj ci捫, bo razem prowadz r闚nie klinik leczenia niep這dno軼i. Mam nadzieje, 瞠 to b璠zie takie moje zabezpieczenie i nie zostawi mnie przez to samej sobie.
Bo najbardziej boje si w豉郾ie, 瞠 w razie komplikacji, kto zadecyduje za p騧no ...
B鏊 jest dla mnie mniej istotny.
No to super.
Ja w豉郾ie tez pod tym k徠em wybra豉m szpital. Najlepszy we Wro, gdyby cos z dzieckiem to wiedzia豉m, ze moge by pewna dobrej opieki , sprzetu, lekarzy. R闚nie lekarz prowadz帷y - co akurat na nic sie nie przyda這. Ale - nie moglam rodzic jak chcia豉m, a do tego nie wpuscili m篹a, bo wla郾ie by豉 epidemia grypy...

Cytat:
Napisane przez Constanca Poka wiadomo嗆
Przeczyta豉m artyku z linka i kurcze...cholernie chcia豉bym odstawi pigu趾i. Naprawd. Ale boj si, 瞠 sobie z tym nie poradz i ewentualne skutki powal mnie na kolana. Jestem zm璚zona i czuj 瞠 to ju czas na zmiany, ale co je郵i narobi sobie jeszcze wi璚ej problem闚? Albo gorzej..b璠 bra je przez par kolejnych lat i wtedy ju w og鏊e si nie ogarn.
Jak nie chcesz, nie potrzebujesz brac tabletek, to odstawiaj. Masz tutaj dziewczyny z solidnym zapleczem wiedzy na pewno ustawi Ci kuracj 瞠by stosunkowo najmniej szk鏚 by這.
Niemniej jednak, nie wiesz tez czy to od tego i nie masz na razie 瘸dnych bada.
__________________
...najmniejsze pa雟two 鈍iata
Obok biegnie czas, lecz nas to nie dotyczy...

na Groszka orbicie


Syzyf by豉 kobiet

Edytowane przez konspiracja
Czas edycji: 2014-08-19 o 08:59
konspiracja jest offline  
Stary 2014-08-19, 11:03   #2046
purple eye
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomo軼i: 7
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Witajcie,

Mam pro軸 o rad, bo nie wiem co robi

Dopad這 mnie chyba 造sienie androgenowe. W這sy przerzedzone i to do嗆 mocno na czybku g這wy, troch po bokach. Z ty逝 w porz康ku. Lec w sporych ilo軼iach i jak tak dalej p鎩dzie, to za kilka tygodni nic nie zostanie. Nie wiem co robi? W zesz造m roku mia豉m badania hormon闚, by豉m u dermatologa, ginekologa, endokrynologa, trychologa. Nie dowiedzia豉m si nic. Ka盥y zbagatelizowa 'dolegliwo軼i'. Wida taki m鎩 urok, wiele kobiet ma ten problem, bla bla... Podda豉m si wtedy, bo wyniki bada by造 ok (tylko cholesterol zawy穎ny), sama nie chcia豉m nic na w豉sn rek robi, 瞠by nie pogorszy.

Teraz chc zn闚 zawalczy, ale nie wiem za co zabra si najpierw? Nie wiem czy nie jest ju za p騧no?

Na pewno mam jaki problem ze sk鏎 g這wy. Szybko si przet逝szcza i zapycha. Robi mi si od jakiego czasu bol帷e pryszcze. Mam te sk這nno嗆 do kaszak闚 (w豉郾ie b璠 usuwa 3 kolejne). Mo瞠 to tutaj le篡 problem?

Powiedzcie, doradzcie co mam zrobi? Do jakiego lekarza i嗆, jakie badanie dok豉dnie zrobi? Mieszkam za granic, b璠 w Polsce za kilka dni i chcia豉bym si tym zaj望!
purple eye jest offline  
Stary 2014-08-19, 15:32   #2047
dzamatasi
Wtajemniczenie
 
Avatar dzamatasi
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Dolny 奸御k
Wiadomo軼i: 2 689
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Gosiakol i inne kobity,kt鏎e zamawia造 Pantostin. Na jakiej str zam闚i造s熵e?? Bo mi teraz email przyszed,z apteki kt鏎ej kupywalam,ze do polski jest zabronione On nie jest na recepte prxypadkiem? Jak Alpicort i loxon 5%?
__________________
WALCZ O WΜSY

Edytowane przez dzamatasi
Czas edycji: 2014-08-19 o 15:36
dzamatasi jest offline  
Stary 2014-08-19, 16:45   #2048
Constanca
Raczkowanie
 
Avatar Constanca
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Opole
Wiadomo軼i: 311
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Konspiracjo, to prawa nic nie wiem, bo nawet przebadana dok豉dnie nie jestem. Wszystko robione jest na o郵ep.

Czy istnieje jaka norma dla kobiet w moim wieku (24 lata) je郵i chodzi o tsh?
Czyta豉m, 瞠 najlepiej by這by gdyby by這 1,0, ale nie jest to medycznie potwierdzona wiadomo嗆. Jak to jest u Was?
__________________
Constanca jest offline  
Stary 2014-08-19, 16:47   #2049
dzamatasi
Wtajemniczenie
 
Avatar dzamatasi
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Dolny 奸御k
Wiadomo軼i: 2 689
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Constanca Poka wiadomo嗆
Konspiracjo, to prawa nic nie wiem, bo nawet przebadana dok豉dnie nie jestem. Wszystko robione jest na o郵ep.

Czy istnieje jaka norma dla kobiet w moim wieku (24 lata) je郵i chodzi o tsh?
Czyta豉m, 瞠 najlepiej by這by gdyby by這 1,0, ale nie jest to medycznie potwierdzona wiadomo嗆. Jak to jest u Was?
M鎩 lekarz twierdzi,寬 ok.1 do 2,ale jak si dobrze czujesz. Np. ja bli寬j i po wy瞠j 2 czuj si jak zoombie.
__________________
WALCZ O WΜSY
dzamatasi jest offline  
Stary 2014-08-19, 16:53   #2050
Constanca
Raczkowanie
 
Avatar Constanca
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Opole
Wiadomo軼i: 311
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez dzamatasi Poka wiadomo嗆
M鎩 lekarz twierdzi,寬 ok.1 do 2,ale jak si dobrze czujesz. Np. ja bli寬j i po wy瞠j 2 czuj si jak zoombie.
A bada豉 sobie r闚nie ft3 i ft4?
__________________
Constanca jest offline  
Stary 2014-08-19, 16:57   #2051
dzamatasi
Wtajemniczenie
 
Avatar dzamatasi
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Dolny 奸御k
Wiadomo軼i: 2 689
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Constanca Poka wiadomo嗆
A bada豉 sobie r闚nie ft3 i ft4?
Tak.Szczeg鏊nie ft4 zawsze z tsh badam i jest zawsze w g鏎nej granicy
__________________
WALCZ O WΜSY
dzamatasi jest offline  
Stary 2014-08-19, 16:59   #2052
jyyli
Zakorzenienie
 
Avatar jyyli
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Pegasus galaxy
Wiadomo軼i: 10 025
GG do jyyli
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Hej

Pewnie mnie nie pami皻acie, bo napisa豉m tu mo瞠 ze dwa posty. Badania u mnie wykaza造 skoki 17-oh-p i podwy窺zony wolny testosteron. Do ginekologa wybieram si od p馧 roku Ale mam termin na 15 wrze郾ia i tym razem na pewno p鎩d.

Ale zauwa篡豉m, 瞠 rozmawiacie o 篡lakach. Mo瞠 to te ma zwi您ek z hormonami? Ja te je mam I to od dawna, pierwsza "bu趾a" zacz窸a wychodzi, kiedy mia豉m jakie 13-14 lat. Teraz mam ogromnego 篡laka, dziwn sk鏎 w tym miejscu i na szcz窷cie tylko jeden rozst瘼.
Mia豉m i嗆 na zabieg wycinania na NFZ, ale na szcz窷cie zachorowa豉m. P騧niej poszed tata i wr鏂i z naci璚iami na ca貫j nodze Jak kie豚aska na grilla
Dlatego zdecydowa豉m si na kosmicznie drogi zabieg laserem. Moja sk鏎a si nie goi praktycznie wcale, wi璚 to jedyny spos鏏, 瞠by unikn望 mn鏀twa blizn. B璠 mie operowane obie nogi (na lewej jeszcze nie ma objaw闚, ale wol nie czeka) we wrze郾iu. Na pewno dam zna, jak posz這.

Dodam jeszcze, 瞠 nie warto robi sobie skleroterapii przy 篡lakach. Paj帷zki tak (nawet po operacji laserowej robi si sklero na paj帷zki), ale 篡造 trzeba zamkn望 i mie wzgl璠ny spok鎩 na jaki czas.
__________________
23.04.12 Bonifacy[*] ;(

http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/
jyyli jest offline  
Stary 2014-08-19, 20:13   #2053
MM-1968
Rozeznanie
 
Avatar MM-1968
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: p馧noc
Wiadomo軼i: 713
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez dzamatasi Poka wiadomo嗆
Gosiakol i inne kobity,kt鏎e zamawia造 Pantostin. Na jakiej str zam闚i造s熵e?? Bo mi teraz email przyszed,z apteki kt鏎ej kupywalam,ze do polski jest zabronione On nie jest na recepte prxypadkiem? Jak Alpicort i loxon 5%?
Ja zamawia豉m na eBay ale z dostaw do Niemiec i brat mi przywi霩

Wys豉ne z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________

- spirulina, -wieczorem,
- biotebal, priorin,-rano
-magnez B6, w ci庵u dnia
-piel璕nacja w這s闚: szampon biotebal , pharmaceris, long 4 lash, henna+indygo, henna orientana, ocet jab趾owy
https://www.instagram.com/fioletowa_nessie/


MM-1968 jest offline  
Stary 2014-08-19, 21:51   #2054
Sailor Star Fighter
Rozeznanie
 
Avatar Sailor Star Fighter
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 709
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Gosia, dzi瘯i za badania, musz si w ko鎍u zmusi aby poczyta jak si dobra do w徠roby. Poza tym chcia豉m sprawdzi wszystkie dost瘼ne badania, mo瞠 tu s jakie odpowiedniki tego. M鎩 lekarz rodzinny to pata豉ch straszny i zapisuje sobie moje pytania, a p騧niej w necie szuka ... Tyle to ja mog sama.
Co do glukozy, to macie normy zawy穎ne w por闚naniu z polskimi. W PL powy瞠j 100 to nieprawid這wa glikemia ju i kieruje si zazwyczaj na wykonanie krzywej.
Ciesze si, 瞠 jednak Ci postraszy這 tylko. Tak kiepskich wynik闚 to mam nadzieje, 瞠 jednak 瘸dna z nas nigdy nie u鈍iadczy.


A teraz pytanie. Czy s w 鈔鏚 nas dziewczyny, ze stwierdzonym PCOS lub jakimkolwiek zaburzeniem hormonalnym, kt鏎e po wprowadzeniu pigu貫k odzyska造 w這sy ca趾owicie?
nie chodzi mi o zmniejszenie wypadania, czy o chwilow popraw, ale o taki ca趾owity spok鎩 + porz康ny odrost.

Pami皻acie kogo takiego?
Sailor Star Fighter jest offline  
Stary 2014-08-19, 21:58   #2055
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Constanca : od 1 do 2, oczywiscie z jakims minimalnym odstepstwem no i zaleznie od objawow, rzeczywiscie, bo ostatecznie leczy sie ludzi a nie cyferki.
Miej tez swiadomosc, ze antyki podnosza rowniez TSH, ale zazwyczaj jednorazowo. U mnie tak bylo przez 4 lata - po pierwotnym skoku TSH troche zwiekszylam dawke i poziom byl juz wyrownany od lat az do tych ostatnich badan - skoczylo mi do 2,4 ale w najlniejszym stopniu tego nie odczuwam. Nie zdziwilabym sie gdyby to byla zasluga Belary..

Dzama, ja zamawialam ze strony versandapo.de , ale wysylka do Francji, wiec problemu mi nie robili. Zamow zatem z ebaya, Constanca podawala niedawno link.

jyli
Pamietam Cie. To,ze teraz masz juz sklonnosci do zylakow to nie kwestia hormonow, ale troszke Cie do dyskwalifikuje jesli chodzi o branie syntetycznych estro, bo masz duza szanse, ze sie pogorszy.. 17 oh wskazuje na problem z nadnerczami, ale pewnie to wiesz. Duzo masz ponad norme ? a jak wlosy ?

purple eye . 1) po roku mozesz juz nie miec hormonow w normie 2) hormony w normie nie oznaczaja, ze wsio jest ok. Byla tam rownowaga w tych wynikach?

konspiracja , ale lewogestrel podniesie androgeny..a Ty przeciez o wlosy walczysz. Ja na Belarze wody nie zatrzymuje wcale.Tak mi sie wydaje. Moze ze 200 gram trace w tygodniu z odstawienia. Jednak czesto te same skladniki w dwoch roznych pigulkach moga roznie dzialac.

Oczywiscie, tabsy pozbawiaja nas wit z grupy B, ale takze A,C,D,E..cynku i czegos tam jeszcze, lista jest dluga. Pewnie, ze warto sulementowac. Ja suplementuje B w oenobiolu glownie..C z zelazem..D mozliwe ze mam za malo, zbadam niebawem w PL, bo doktorek nieugiety na moje sugestie skierowania na badanie.

Czerwonapanienka, podstawa jest zbadanie androgenow. Wolny testosteron i androstendion. Pigulka do tego nic nie ma.

PS Sailor, pisalysmy w tym samym czasie Byly takie dziewczyny..i takie zazwyczaj juz nie wracaja na forum, bo chca pewnie zapomniec raz na zawsze. Byla np..nombre u niej poprawa byla ogromna. Ona byla na Jasminie i od czasu do czasu dopala androcurem przez kilka miesiecy. Byl ktos na Diane kto odzyl..
Wiesz, trudno to stwierdzic, bo skad mam wiedziec jakbym wygladala gdybym tych antykow nie brala i wypad bylby caly czas taki jak przed nimi albo i wiekszy, bo jak mniemam, pcos tylo by postepowalo ? Obawiam sie, ze sie domyslam..
A te wyniki moje jeszcze takie zle nie byly..nawet gdzies czytalam odpowiedz lekarza na pytnaie zatroskanej matki o ALAT 86,twierdzil, ze nie ma powodow do niepokoju. Takie wyniki nie oznaczaja nieodwracalnych zmian, zazwyczaj..Ludzie otyli np maja ALAT po 200 i zyja i nawet sobie sprawy nie zdaja. Jak troche schudna to ALAt spada..Tak czy inaczej, ogromny kamien spadl mi z serca i niech dla Was wszystkich na pigulce tez to bedzie lekcja, zeby watrobe regularnie badac. ( Nawet co trzy miesiace. To samo lipidogram ).

Edytowane przez Gosiakol
Czas edycji: 2014-08-19 o 22:10
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-08-20, 08:11   #2056
konspiracja
Zakorzenienie
 
Avatar konspiracja
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 4 436
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Sailor Star Fighter Poka wiadomo嗆
M鎩 lekarz rodzinny to pata豉ch straszny i zapisuje sobie moje pytania, a p騧niej w necie szuka
Pad豉m

Cytat:
Napisane przez Constanca Poka wiadomo嗆
Konspiracjo, to prawa nic nie wiem, bo nawet przebadana dok豉dnie nie jestem. Wszystko robione jest na o郵ep.

Czy istnieje jaka norma dla kobiet w moim wieku (24 lata) je郵i chodzi o tsh?
Czyta豉m, 瞠 najlepiej by這by gdyby by這 1,0, ale nie jest to medycznie potwierdzona wiadomo嗆. Jak to jest u Was?
To trzymam kciuki za badania.
I tak, w okolicach 1 powinno by tsh


Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
konspiracja , ale lewogestrel podniesie androgeny..a Ty przeciez o wlosy walczysz.
Na razie nic si nie dzieje. Opr鏂z generalnie lepszego samopoczucia.
Cera eksta, gdzie przy madi pod koniec mia豉m wysyp 瞠 o zgrozo


Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
Ja na Belarze wody nie zatrzymuje wcale.Tak mi sie wydaje. Moze ze 200 gram trace w tygodniu z odstawienia. Jednak czesto te same skladniki w dwoch roznych pigulkach moga roznie dzialac.
Mi si te tak wydawalo i przypominam ze przez ok rok by這 ok. Potem dramatos i zanik @, i syfy 瞠 hej. Moze moje andro niekoniecznie musz byc obni瘸ne
Teraz bede tylko lipidogram obserwowa.
__________________
...najmniejsze pa雟two 鈍iata
Obok biegnie czas, lecz nas to nie dotyczy...

na Groszka orbicie


Syzyf by豉 kobiet
konspiracja jest offline  
Stary 2014-08-20, 08:54   #2057
purple eye
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomo軼i: 7
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
purple eye . 1) po roku mozesz juz nie miec hormonow w normie 2) hormony w normie nie oznaczaja, ze wsio jest ok. Byla tam rownowaga w tych wynikach?
Zdaj sobie z tego spraw, dlatego chc raz jeszcze zrobi badania. Wyniki by造 w normie, opr鏂z podwy窺zonego cholesterolu (k豉nia si 'zdrowe' od篡wianie ). USG tarczycy te ok.

Co proponujesz? Od czego mam zacz望?
purple eye jest offline  
Stary 2014-08-20, 09:59   #2058
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

To samo co pisalam w poprzednim poscie do innej osoby : wolny testosteron i androstendion. Jesli to masz w porzadku, w sensie nie w gornych granicach normy tylko gdzies po srodku, to raczej mozna sobie odpuscic hormony jako przyczyne. Ewentualnie hiperprolaktynemia ( ale to mialabys jakies inne objawy jeszcze ) albo tarczyca. Wiesz pewnie czym jest pcos..przeczytaj jakikolwiek artykul na ten temat i zobacz czy pasujesz do tego profilu. Jesli nie moze byc nadwrazliwosc na DHT i tyle..niestety.
Mozesz wrzucic wyniki badan sprzed roku z normami ?
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-08-20, 10:19   #2059
jyyli
Zakorzenienie
 
Avatar jyyli
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Pegasus galaxy
Wiadomo軼i: 10 025
GG do jyyli
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆

jyli
Pamietam Cie. To,ze teraz masz juz sklonnosci do zylakow to nie kwestia hormonow, ale troszke Cie do dyskwalifikuje jesli chodzi o branie syntetycznych estro, bo masz duza szanse, ze sie pogorszy.. 17 oh wskazuje na problem z nadnerczami, ale pewnie to wiesz. Duzo masz ponad norme ? a jak wlosy ?
17-oh mia豉m w 21. dniu cyklu ponad 20 (!) razy ponad norm. W trzecim dniu cyklu by這 ju w normie. Wiem, 瞠 taki skok pod koniec cyklu jest norm, ale chyba nie a taki Wydaje mi si, 瞠 powinien mie軼i si w normach laboratoryjnych.
Bardzo si boj, 瞠 to mo瞠 by WPN Wiem, 瞠 to mo瞠 by dziedziczne, ale nie wiem, czy zdarzy這 si w mojej rodzinie, bo nikt o tym nie m闚i (chocia mam podejrzenia, 瞠 kto na to cierpi).

W這sy nie lec, tfu tfu tfu Na pewno jest ich mniej ni 100 dziennie. My郵, 瞠 to efekt diety, jem naprawd mn鏀two warzyw, ograniczy豉m cukier, wywali豉m przetworzone produkty, ograniczy豉m w璕lowodany.
Do tego pij siemi lniane (i gluta nak豉dam na w這sy i sk鏎 g這wy) i zi馧ka (lukrecj, czerwon koniczyn, wierzbownic - to te musia這 mie spory wp造w na stan w這s闚).
Wiem, 瞠 trzeba uwa瘸 z tymi zi馧kami, bo maj do嗆 silne dzia豉nie, ale nie nad捫a豉m ju z depilacj n鏬, wi璚 zaryzykowa豉m. Troch wolniej odrastaj, to ju co
__________________
23.04.12 Bonifacy[*] ;(

http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/
jyyli jest offline  
Stary 2014-08-20, 11:20   #2060
Sailor Star Fighter
Rozeznanie
 
Avatar Sailor Star Fighter
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 709
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆

PS Sailor, pisalysmy w tym samym czasie Byly takie dziewczyny..i takie zazwyczaj juz nie wracaja na forum, bo chca pewnie zapomniec raz na zawsze. Byla np..nombre u niej poprawa byla ogromna. Ona byla na Jasminie i od czasu do czasu dopala androcurem przez kilka miesiecy. Byl ktos na Diane kto odzyl..
Wiesz, trudno to stwierdzic, bo skad mam wiedziec jakbym wygladala gdybym tych antykow nie brala i wypad bylby caly czas taki jak przed nimi albo i wiekszy, bo jak mniemam, pcos tylo by postepowalo ? Obawiam sie, ze sie domyslam..
A te wyniki moje jeszcze takie zle nie byly..nawet gdzies czytalam odpowiedz lekarza na pytnaie zatroskanej matki o ALAT 86,twierdzil, ze nie ma powodow do niepokoju. Takie wyniki nie oznaczaja nieodwracalnych zmian, zazwyczaj..Ludzie otyli np maja ALAT po 200 i zyja i nawet sobie sprawy nie zdaja. Jak troche schudna to ALAt spada..Tak czy inaczej, ogromny kamien spadl mi z serca i niech dla Was wszystkich na pigulce tez to bedzie lekcja, zeby watrobe regularnie badac. ( Nawet co trzy miesiace. To samo lipidogram ).
Ci篹ko mi to sobie wyobrazi, ALAT nie przekracza mi nigdy 16, jakbym mia豉 takie wyniki, 瘸den lekarz nie przekona豚y mnie do tego, 瞠 to nic strasznego. Samo pcos i insulinooporno嗆 ju jest obci捫eniem dla nadnerczy, co z reszt doskonale widzia豉m w wynikach hormon闚 nadnerczowych, jakbym jeszcze w徠rob skopa豉, to pewnie i tarczyca posz豉by si w ko鎍u ...
Poza tym, moja insulinooporno嗆 chc帷 nie chc帷 zaczepia o w徠rob.

Wiadomo, 瞠 z pewnymi dolegliwo軼iami mo積a 篡, z pcos przecie te mo積a, z cukrzyc, nadci郾ieniem itd ... po prostu na wszystko bierzesz kolejne leki. Ale tu nie chodzi o to 瞠by prze篡, ale o jak捷 rado嗆 i satysfakcj z tego 篡cia, o jego jako嗆. A 瘸dnego lekarza ten aspekt ju nie zainteresuje.

Nombre pami皻am i w sumie tylko j. A zastanawiam si ostatnio czemu same pigu趾i w wi瘯szo軼i przypadk闚 jednak mimo wszystko nie wystarczaj, albo nie daj 100% satysfakcji.
Gosia, a Tobie hirsutyzm si ca趾owicie cofn掖?


AMELKA, zagl康asz tu jeszcze?
Sailor Star Fighter jest offline  
Stary 2014-08-20, 11:24   #2061
margo1974
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomo軼i: 263
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Gosiu dziewczyny, ten Pantostin mo積a kupi w Niemczech w aptece? Ja te nie wiem jak to zam闚i, a mieszkam na samej granicy z Niemcami wi璚 naj豉twiej dla mnie by這by kupi sobie po prostu w aptece. W豉郾ie obejrza豉m filmik Megi, i jak us造sza豉m, 瞠 zahamowa這 jej linienie w dwa tygodnie, to chc go mie. Tylko ona w nim m闚i, ze mega wypadanie to 150-200 w這s闚 dziennie, dla mnie takie wypad to w tej chwili marzenie , ale jak w miesi帷 zahamuj do 100-150 dziennie to oszalej ze szcz窷cia
__________________
Wewn皻rznie:
-pantovigar

-Yasmin
-Amocon Forte
-瞠lazo
Zewn皻rznie
oliprox
zoxiderm
nizoral
alpicort
pianka regaine 5%
margo1974 jest offline  
Stary 2014-08-20, 12:13   #2062
ewelas1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomo軼i: 3
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Hej dziewczyny!
Ja mam do odsprzedania 2 buteli Pantostinu jakby kt鏎a z Was chcia豉
ewelas1 jest offline  
Stary 2014-08-20, 12:23   #2063
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Margo, tak, jej wypadalo ''tylko'' 150 -300 ,ale jakie znaczenie maja liczby ? Widzisz jak wygladaja jej wlosy na tym filmiku ...Moim zdaniem gorzej niz Twoje. Jak masz blisko do Niemiec to jedz, pewnie. Zadna z nas tego w Niemczech nie kupowala wiec nikt Ci nie powie czy mozna w kazdej aptece. Ja bazuje tylko na tym co Megi mowi i w sumie mozna do niej napisac, ale nie mowila nic co by swiadczylo o tym, ze musiala obleciec 10 aptek zanim znalazla.

SailorJesli chodzi o ALAT to dodam tylko, ze warto jednak zrobic go dopiero po kilku tygodniach po jakiejs infekcji, bo mozna sie strachu najesc tak jak bylo ze mna. I ze wynik ALAT nie oznacza od razu martwicy czy nieodwracalnych zmian.
No wlasnie caly czas sie rozbija o ta jakosc zycia...Dlatego zaczelam kiedys brac chemie, zeby sobie ta jakosc poprawic, bo zycie bez wlosow i z innymi efektami nierownowagi hormonalnej to zadne zycie, a jak pisze sama MS, ''w zyciu sa jeszcze inne rzczy do przeycia niz zdrowie'', i chyba tym kieruja sie kobiety decydujac sie na syntetyki..Oczywiscie zakladamy, ze jednak znajdziemy sie w tej przewazajacej czesci, ktora leki znosi dobrze przez dlugie lata,a jesli jest inaczej szybko zdajemy sobie sprawe, ze watroba jednak wazniejsza, ale to w zaden sposob nie sprawia, ze jestesmy radosniejsze..bo juz teraz bez chemii. Ja jestem absolutnei przerazona perspektywa odstawienia kiedys, ale zylam z tym wyrokiem od dawna, wiec kiedys musze go wziac na klate.
Podobnie troche jak zycie na ciaglej diecie..to tez juz zycie polowiczne jak dla mnie, bo jedzenie to dla mnie chyba najwieksza z przyjemnosci doczesnych..wiec wychodzi na to, ze przekichane tak czy inaczej..albo przez leki albo przez ciagle restrykcje. Jak mus to mus, hormony wazniejsze niz przyjemnosc podniebienia, ale jednak duzo zgorzknienia w sercu przy okazji.

Mi antyki pomogly o tyle, ze jednak a) na samym poczatku przez rok bylo ekstra. Zero wypadania, odrost. ZAdnych efektow ubocznych oprocz chudniecia, wiec efekt pozadany. Gdyby ta pigulka nie powodowala tylko z czasem skoku tescia, moglabym tak zyc do dzis. Dlatego zaluje, ze wtedy nie wiedzialam jeszcze prawie nic. Moze gdybym zaczela od Belary..nigdy by nie zaczelo sie chrzanic. I od tamtej pory sie tak bujam, ale jednak wypad nigdy nie byl tak duzy na pigulkach jak przed nia, o tyle mi pomogly, owszem.

Ze na AGA pigulki nie pomagaja za bardzo to logiczne, pigulka w zaden sposob nie likwiduje DHT, moze troche obniza.

Mozliwe tez, ze jako ze pigulka moze byc stresorem dla organizmu to to wypadanie w trakcie jej brania wynika z czego innego niz podloze hormonalne. U mnie np nie byloby wypadu wcale, gdybym je brala non stop.

Hirsutyzm na udach zmniejszyl sie bardzo, owszem. Wloski sa, ale nie wrastaja, sa slabsze..sa rozne okresy, czasami dlugo nie ma nic, potem jest wiecej..tu moze tez dziala moja dieta proandrogenna a ze mam sklonnosci ..przynajmniej sie nie rozprzestrzenil..

Edytowane przez Gosiakol
Czas edycji: 2014-08-20 o 12:27
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-08-20, 14:05   #2064
purple eye
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomo軼i: 7
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
To samo co pisalam w poprzednim poscie do innej osoby : wolny testosteron i androstendion. Jesli to masz w porzadku, w sensie nie w gornych granicach normy tylko gdzies po srodku, to raczej mozna sobie odpuscic hormony jako przyczyne. Ewentualnie hiperprolaktynemia ( ale to mialabys jakies inne objawy jeszcze ) albo tarczyca. Wiesz pewnie czym jest pcos..przeczytaj jakikolwiek artykul na ten temat i zobacz czy pasujesz do tego profilu. Jesli nie moze byc nadwrazliwosc na DHT i tyle..niestety.
Mozesz wrzucic wyniki badan sprzed roku z normami ?
Tak, czyta豉m o PCOS. Ow這sienie mam w normie chyba, w御ik ma造, ale nie dokucza szczeg鏊nie, podgalam sobie co 2-3 tygodnie i jest ok. Nie mam tr康ziku na twarzy, mia豉m przez d逝gi czas sk鏎 such. Jakie p馧 roku temu zacz窸a si troch przet逝szcza strefa T, ale wszystko raczej w normie. Mam troch krost na plecach, ale tutaj szuka豉bym przyczyny w wodzie, bo zacz窸y si pojawia kr鏒ko po tym jak si przeprowadzi豉m za granic (8 lat temu). Miesi帷zki od kilku lat mam regularne, powiedzmy plus minus 3-5 dni.

Jak mog sprawdzi czy to PCOS czy nie? USG jajnik闚? Czy badanie hormon闚 co wykazac powinno?

Stare wyniki:
Alat -- 18 (<40)
Aspat -- 21 (<40)
Bilirubina ca趾owita -- 0.32 (<1.1)
Cholesterol ca趾owity -- 196 (150 - 200)
Cholesterol HDL -- 39 (40 - 60) - za ma這
Cholesterol LDL -- 113.8 (0 - 135)
Triglicerydy -- 216 (0 - 155) - za duuu穎
疾lazo -- 97.2 (37 - 145)
HbA1c -- 5.26 (4.8 - 5.9)

TSH -- 1.650 (0.27 - 4.2)
fT4 -- 1.380 (0.932 - 1.71)
fT3 -- 5.100 (3.95 - 6.8)
anty-TPO -- 17.0 (0 - 34)
P-cia豉 p/tyreoglobulinie -- 17.03 (<115)
Estradiol -- 92.25 - nie pami皻am kt鏎a faza cyklu wtedy by豉, nie zapisa豉m
DHEA-S -- 278.7 (98.8 - 340)
Prolaktyna II -- 270.8 (102 - 496)

USG tarczycy:
gruczo tarczowy niepowi瘯szony, mi捫sz gruczo逝 jednorodny, w biegunie dolnym LP zmiana hypoechogeniczna o sr 2mm oraz zmiana koloidowo-lita o wym 6x4x7 mm. W瞛造 ch這nne niepowi瘯szone. Wole guzkowe oboj皻ne.

Z g鏎y dzi瘯uj za pomoc! Mam wra瞠nie, 瞠 wi璚ej si dowiem od Was ni wszystkich lekarzy razem wzi皻ych

Edytowane przez purple eye
Czas edycji: 2014-08-20 o 14:06
purple eye jest offline  
Stary 2014-08-20, 14:10   #2065
margo1974
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomo軼i: 263
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

ewalas dlaczego chcesz odsprzeda Pantostin? Nie dzia豉 na Ciebie? Ile chcesz za niego? Ja bym by豉 zainteresowana jak nie dostan tego w Niemczech w aptece.
Gosiu nie wydaje mi si bym mia豉 wi璚ej w這s闚 ni Megi, jak mia豉m d逝gie, to jeszcze biedniej wygl康a造, ta kr鏒ka fryzurka zwi瘯szy豉 optycznie obj皻o嗆 mojej czupryny, cho, uwierz mi, z tygodnia na tydzie jest coraz gorzej, nawet te kr鏒kie coraz cz窷ciej wygl康aj mizernie....
Coraz cz窷ciej my郵 o tym grzebieniu laserowym, w sumie tyle wydaje na w這sy (KARBOKSY TERAPIE, MEZOTERAPIE, MYCIE GLOWY U FRYZJERA), 瞠 te 1000 par z這tych to przecie nie wydatek, pod warunkiem, ze pomo瞠... W sumie to nie wiem czy te wszystkie -terapie pomog, te nie mam gwarancji.
Ju kiedy pyta豉m, czy kt鏎a z Was pr鏏owa豉, ale pewnie nie, skoro nic nie piszecie.... Mo瞠 ja przetestuj j pierwsza , jak si sprawdzi to napisz..

Zn闚 mia豉m bezsenn noc, bo ciut mi si na g這w zwali這 w pracy (a ju nie pami皻am kiedy ostatnio zarwa豉m nock). Zn闚 w p馧郾ie nosi豉m peruk, a to przez to, 瞠 zn闚 ich widocznie uby這 i ju nie uk豉daja si tak 豉dnie. W poniedzia貫k 軼inam jeszcze kr鏂ej.

By豉m dzisiaj na pobraniu krwi, robi TSH (bo czuje, 瞠 ro郾ie) powt鏎zy豉m estradiol, Ferrytyn, 瞠lazo, i to ANA1 na przeciwcia豉 j康rowe.
__________________
Wewn皻rznie:
-pantovigar

-Yasmin
-Amocon Forte
-瞠lazo
Zewn皻rznie
oliprox
zoxiderm
nizoral
alpicort
pianka regaine 5%

Edytowane przez margo1974
Czas edycji: 2014-08-20 o 14:14
margo1974 jest offline  
Stary 2014-08-20, 14:40   #2066
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Purple eye..oprocz TSH i prolaktyny nie zbadalas nic kluczowego. Juz pisalam co trzeba najpierw. Szkoda, ze nie wiesz w ktorej fazie bylas badajac estradiol , bo to bardzo wazna informacja. Do tego potrzebne jest jeszcze LH, FSH. Z tyli wynikami bedziesz wiedziala czy masz pcos. USG mozesz sobie na razie darowac. Aha, i ferrytyna do zbadania a nie zelazo.
A tych 3glicerydow skad masz tyle ? Zasluzylas czy czujesz, ze jesz zdrowo?

Gdzie mieszkasz ? Te krosty to moze nie tyle od wody tylko od zmiany zywnosci w zwiazku z przeprowadzka ?
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-08-20, 14:56   #2067
purple eye
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomo軼i: 7
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
Purple eye..oprocz TSH i prolaktyny nie zbadalas nic kluczowego. Juz pisalam co trzeba najpierw. Szkoda, ze nie wiesz w ktorej fazie bylas badajac estradiol , bo to bardzo wazna informacja. Do tego potrzebne jest jeszcze LH, FSH. Z tyli wynikami bedziesz wiedziala czy masz pcos. USG mozesz sobie na razie darowac. Aha, i ferrytyna do zbadania a nie zelazo.
A tych 3glicerydow skad masz tyle ? Zasluzylas czy czujesz, ze jesz zdrowo?

Gdzie mieszkasz ? Te krosty to moze nie tyle od wody tylko od zmiany zywnosci w zwiazku z przeprowadzka ?
Zbada豉m dok豉dnie to co zaleci豉 mi Pani trycholog Zrobi豉 mi list bada i zrobi豉m wszystkie jakie na niej by造. Ehhh..

Czyli mam zbada:
wolny testosteron
androstendion
LH
FSH
ferrytyna
TSH, estradiol i prolaktyna raz jeszcze

Co jeszcze?
Czy kt鏎e z tych bada robi si w okre郵onym dniu cyklu? Czy oboj皻nie tylko trzeba wiedzie (pami皻a!) potem kt鏎a by豉 faza akurat?

Znalaz豉m niedawno taki spis bada. To wszystko musz zbada?
Jest tu te napisane o tych dniach cyklu..
Badania og鏊ne:
1.Morfologia /OB/CRP
2.Ferrytyna, wit B12
3.Poziom cynku, miedzi, 瞠laza
4.Poziom elektrolit闚: s鏚,potas,wap,magnez
Badania tarczycowe:
5.TSH, fT3, fT4
6.antyTPO, antyTG (przeciwcia豉 przeciwtarczycowe) -wa積e dla wykluczenia lub potwierdzenia Hashimoto
7.USG tarczycy
Badania hormonalne:
3 dzie cyklu lub 7,8 dzie cyklu :
8.LH
9.FSH
10.estrogen
11.androstendion
12.17 OH progesteron
13.DHEAs
14.wolny testosteron/shgb ewentualnie testosteron ca趾owity
pomi璠zy 19 a 21 dniem cyklu:
15.estrogen
16.progesteron
17.prolaktyna
18.Test OGTT po obci捫瘽iu 75g glukozy – krzywa cukrowa i insulinowa ( 0 -na czczo-1- po godzinie-2- po 2 godzinach ) -wa積e dla wykluczenia lub potwierdzenia insulinooporno軼i.
19.kortyzol

Na wysoki poziom 3glicerydow zdecydowanie zas逝篡豉m

Irlandia. Nie wiem czy drastycznie zmieni si m鎩 spos鏏 od篡wiania po przeprowadzce. Nigdy szczeg鏊nie zdrowo nie jad豉m

Edytowane przez purple eye
Czas edycji: 2014-08-20 o 15:24
purple eye jest offline  
Stary 2014-08-20, 15:29   #2068
margo1974
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomo軼i: 263
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

這 matko! tam grzebie kosztuje 2 i p馧 tysiaka

Purple eye ja te wszystkie badania zrobi豉 i jeszcze kilka dodatkowych (ANA1, candida antygen kr捫帷y, na celiakie, na paso篡ty, w徠robowe, ACTH) i pewnie jeszcze wi璚ej, ale ju nie pami皻am wszystkiego.... I co? I w tej chwil wszystko jest ok, procz estradiolu (kt鏎y notabene dzia豉 dobroczynnie na czuprynk)
__________________
Wewn皻rznie:
-pantovigar

-Yasmin
-Amocon Forte
-瞠lazo
Zewn皻rznie
oliprox
zoxiderm
nizoral
alpicort
pianka regaine 5%
margo1974 jest offline  
Stary 2014-08-20, 15:40   #2069
0nat0
Raczkowanie
 
Avatar 0nat0
 
Zarejestrowany: 2012-08
Wiadomo軼i: 201
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

purple eye
Irlandia. Nie wiem czy drastycznie zmieni si m鎩 spos鏏 od篡wiania po przeprowadzce. Nigdy szczeg鏊nie zdrowo nie jad豉m


No to zacznij, bo znam i takie osoby kt鏎e jedz chleb z ketchupem, spaghetti i pij wiadro kawy w ci庵u dnia i dziwi si, 瞠 nie mog upora si z 造sieniem; to wielkie zaskoczenie w ich oczach, 瞠 jak to, suplementy nie pomagaj, ani wcierki? ech, a tabliczka czekolady do poduszki.
0nat0 jest offline  
Stary 2014-08-20, 15:42   #2070
ewelas1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomo軼i: 3
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Margo mam 2 butelki nieu篡wane po 100 ml. Ja go nie stosuje poniewa u篡wam loxonu bo on na mnie nie dzia豉l

---------- Dopisano o 16:42 ---------- Poprzedni post napisano o 16:41 ----------

Tzn pantostin na mnie nie dzia豉;/
ewelas1 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
baby hair, cebulki, 造sienie, oleje, os豉bione w這sy, pomocy, w這sy, wypadanie, wypadanie wlosow, wypadanie w這s闚, wzmocnienie

Nowe w徠ki na forum Piel璕nacja w這s闚


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 2 (0 u篡tkownik闚 i 2 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2017-02-21 23:18:37


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:02.