Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie? - Strona 124 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Wszystko związane z manicure hybrydowym - porady, problemy, lakiery, techniki ozdabiania.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2015-07-23, 21:54   #3691
ma_g_da
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 99
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez kizdaM Pokaż wiadomość
Czarny z Semilac ? Utwardzałaś w lampie LED ? Ja raz tak miałam, mimo że trzymałamm dłużej w lampie (bo ten kolor nie utwardza się w led). Od razu po pomalowaniu wszystko było ok, natomiast parę dni później zrobił mi się bąbell powietrza na jednym paznokciu. Może się wydawać, że kolor sie utwardził, a tak na prawdę nie do końca i potem odłazi. Także spróbuj następnym razem potrzymać go dłużej. Mi w lampie UV wystarczały 2 min.

no właśnie o to chodzi, że mam lampe Uv. Utwardzalam 2 min

---------- Dopisano o 21:54 ---------- Poprzedni post napisano o 21:52 ----------

Cytat:
Napisane przez kizdaM Pokaż wiadomość
031, zwykły czarny, bardzo ładny z resztą no ale na buteleczce jest informacja NO LED, mi bez problemu natomiast utwardza się w zwykłej lampie UV 2 min, także wcale nie taki felerny

tak 031, przy kolejnej okazji sprobuje utwardzac 4 min...
ma_g_da jest offline  
Stary 2015-07-24, 00:31   #3692
molyiks
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 16
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez myszola21 Pokaż wiadomość
kurcze który to kolor jaki felerny? bo właśnie zamówiłam czarny



ja będę w przyszłym tygodniu po raz 2 działać właśnie mam do odebrania 5 lakierów z perfumesco z tej promocji na semi wyszły mi za 116zł

jakie kolory zamówiłas ?
btw, cena bardzo fajna!
molyiks jest offline  
Stary 2015-07-24, 09:01   #3693
elunia_r
Rozeznanie
 
Avatar elunia_r
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 591
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Na prefumesco ta promocja tylko do 26.07. I przy zakupach powyzej 99zl. Skusze sie na pewno. A jezeli uzyje bazę innej firmy extra base, to jaki top użyć??? Wuem że baza z semi ciężko się odmacza więc kupię inną ale top z semi chyba jest oki???
elunia_r jest offline  
Stary 2015-07-24, 10:10   #3694
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 683
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

zużyłam kilka butelek topu semilac, jedyny jego minus to to że przy mocnym słońcu kolory się zmieniają bo nie ma filtra uv. Dla przykładu z mojego neonowego żółtego zrobił kolor zgniłego banana
eM_Ka_ jest offline  
Stary 2015-07-24, 10:41   #3695
kizdaM
Zadomowienie
 
Avatar kizdaM
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 1 981
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez kosmetycznamajka Pokaż wiadomość
przy bardzo cieniutkich warstwach czarny się nie marszczy. ja mam lampę led od semilac 6 w i wszystko jest ok
Ja też dawałam bardzo cieniutkie warstwy, a lampę mam led ccfl 36 w i po 2-3 dniach zrobił mi się bąbel powietrza na jednym paznokciu.
__________________
06.06.2012


Aparatka
Góra 16.11.2015
Dół 22.02.2016
kizdaM jest offline  
Stary 2015-07-24, 10:54   #3696
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 764
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Nie chciałby ktoś przygarnąć Banana? Jednak kompletnie nie pasuje do mojej karnacji

Btw, jaki jest kod na perfumesco?

Edytowane przez evelinek_r
Czas edycji: 2015-07-24 o 10:58
evelinek_r jest offline  
Stary 2015-07-24, 11:02   #3697
elunia_r
Rozeznanie
 
Avatar elunia_r
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 591
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
nie chciałby ktoś przygarnąć banana? Jednak kompletnie nie pasuje do mojej karnacji

btw, jaki jest kod na perfumesco?
sem20
elunia_r jest offline  
Stary 2015-07-24, 11:26   #3698
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 764
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez elunia_r Pokaż wiadomość
sem20
evelinek_r jest offline  
Stary 2015-07-24, 11:57   #3699
myszola21
Zakorzenienie
 
Avatar myszola21
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 13 107
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez molyiks Pokaż wiadomość
jakie kolory zamówiłas ?
btw, cena bardzo fajna!

banana, tylish grey,biscuit, sleeping beauty i black diamond
__________________
konsultuje się
20.05.2015 KONSULTACJA DR A.B.
09.10.2015 KONSULTACJA M.SZ
16.11.2015 KONSULTACJA S.Ł.
23.08.2016 KONSULTACJA G.N.J.

OXY
64->62->58.5->58.3->58.2->57.8->57.3->56.4->56.2->54.9->54.8

56,6->56,3->55,9->55,2

https://www.instagram.com/lukrecjaass/
myszola21 jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:02   #3700
elunia_r
Rozeznanie
 
Avatar elunia_r
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 591
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Ja planuję zakup na poczatek 7-8 kolorkow i top. I teraz zapytanie jakie kolory na poczatek....
elunia_r jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:32   #3701
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 683
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

zamów sobie jakieś uniwersalne i delikatne ja osobiście polecam 054, 064 i np 068, jedne z moich ulubionych
eM_Ka_ jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:35   #3702
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 5 032
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

ja polecam gold disco i lovely mickey
__________________
I will do what queens do. I will rule.
czuszka82 jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:38   #3703
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 683
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

no tak, gold disco to niezbędnik moim zdaniem 006 jest też bardzo ładny, z niebieskich polecam 018 a do frencha 050
eM_Ka_ jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:48   #3704
Copykat
Zakorzenienie
 
Avatar Copykat
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 444
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

polecam
089 - piekny granatowo-śliwkowy
096 - czarny z drobinkami
092 - mgiełka z kolorowymi drobinkami, daje efekt syrenki
047
gold disco
__________________

they said there's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life

Copykat jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:50   #3705
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 5 032
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

i na lato to ja bym wzięła jakieś neony
__________________
I will do what queens do. I will rule.
czuszka82 jest offline  
Stary 2015-07-24, 12:59   #3706
Copykat
Zakorzenienie
 
Avatar Copykat
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 444
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

mnie strasznie kusi sleeping beauty i lovely micky, ale miałam już więcej nie kupować one są bardzo do siebie podobne?
__________________

they said there's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life

Copykat jest offline  
Stary 2015-07-24, 13:02   #3707
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 5 032
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

ja mam mickey ale jest b.podobny do jednego kolorku z MM i nie za bardzo mi się widzi jego posiadanie. Sleeping nie jest perłowa?
__________________
I will do what queens do. I will rule.
czuszka82 jest offline  
Stary 2015-07-24, 13:07   #3708
RosesAreRed
Moderatorka z pazurem
 
Avatar RosesAreRed
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 13 275
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez Copykat Pokaż wiadomość
polecam
089 - piekny granatowo-śliwkowy
096 - czarny z drobinkami
092 - mgiełka z kolorowymi drobinkami, daje efekt syrenki
047
gold disco
Oj nie zgodze sie ze 92 daje efekt syrenki. Efekt jest zupelnie inny. Mam oba wiec moze pokusze sie o przygotowanie porownania.
RosesAreRed jest offline  
Stary 2015-07-24, 13:23   #3709
Copykat
Zakorzenienie
 
Avatar Copykat
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 444
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez czuszka82 Pokaż wiadomość
ja mam mickey ale jest b.podobny do jednego kolorku z MM i nie za bardzo mi się widzi jego posiadanie. Sleeping nie jest perłowa?
A nie chcesz się pozbyć?
chyba nie jest

Cytat:
Napisane przez RosesAreRed Pokaż wiadomość
Oj nie zgodze sie ze 92 daje efekt syrenki. Efekt jest zupelnie inny. Mam oba wiec moze pokusze sie o przygotowanie porownania.
Chętnie zobaczę, robiłam syrenkę pyłkiem z dobrejrady, który ktoś tu polecał i efekt jest b.podobny. Może oryginalny pyłek z Indigo jest jakiś lepsiejszy
__________________

they said there's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life

Copykat jest offline  
Stary 2015-07-24, 13:35   #3710
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 5 032
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

tu masz porównanie sleeping i mickey:
http://baseveheinails.blogspot.com/2...a-semilac.html
__________________
I will do what queens do. I will rule.
czuszka82 jest offline  
Stary 2015-07-24, 13:44   #3711
Copykat
Zakorzenienie
 
Avatar Copykat
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 444
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez czuszka82 Pokaż wiadomość
tu masz porównanie sleeping i mickey:
http://baseveheinails.blogspot.com/2...a-semilac.html
dzięki
__________________

they said there's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life

Copykat jest offline  
Stary 2015-07-24, 13:54   #3712
kosmetycznamajka
Raczkowanie
 
Avatar kosmetycznamajka
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 121
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez myszola21 Pokaż wiadomość
a ta semilacowa nie ma 9w?
mieli takie wcześniej, teraz mają 6 w. ja ją mam i jestem bardzo zadowolona
__________________
Ciesz się każdym dniem i uśmiechaj
kosmetycznamajka jest offline  
Stary 2015-07-24, 14:03   #3713
wer0nikam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Kupiłam wczoraj kilka kolorów Semilaca fajne kolorki mają na lato, po testuje, czarny też wziełam zobaczę jak z moją lampą zadziała.
wer0nikam jest offline  
Stary 2015-07-24, 16:27   #3714
Gejszalicious
Buszująca w hybrydach
 
Avatar Gejszalicious
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 740
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez Copykat Pokaż wiadomość
mnie strasznie kusi sleeping beauty i lovely micky, ale miałam już więcej nie kupować one są bardzo do siebie podobne?
mickey jest różowy, a śpiąca królewna to neonowa pastelowa brzoskwinia
Gejszalicious jest offline  
Stary 2015-07-24, 16:53   #3715
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 764
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez Gejszalicious Pokaż wiadomość
mickey jest różowy, a śpiąca królewna to neonowa pastelowa brzoskwinia
Poczułam się jak facet

Zaklikałam 5 semilaków, akurat na przetestowanie na każdym paznokciu :P
evelinek_r jest offline  
Stary 2015-07-24, 17:37   #3716
Gejszalicious
Buszująca w hybrydach
 
Avatar Gejszalicious
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 740
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Hahaha dlaczego?

Wysłane z mojego szmat-fona
__________________
Gejszalicious jest offline  
Stary 2015-07-24, 20:57   #3717
Alexsis09
Przyczajenie
 
Avatar Alexsis09
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 14
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

HEj dziewczyny, ja mam juz ponad 50 kolorków, wszytkie dobrze sie utrzymują natomiast duzo z tych nowości łudząco przypominają juz wcześniejsze, ale to moje spostrzenie poza tematem, osobiście brakuje mi jasnych kolorków, oczywiscie mam wszystkie nowe kaffe&muffin, ale chciałam dopytać macie jakies swoje sprawdzone z jasnych barw, ostatnio robiłam fajnie wyszło 002 i 092, jak cos to podrzucie może nie mam a chciałabym dokupić, większość neonów i żywych kolorków juz mam a brakuje jasnych, pozdrawiam
Alexsis09 jest offline  
Stary 2015-07-25, 07:50   #3718
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 683
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

054 - jasna rozbielona brzoskwinia z drobinkami, 050 jest do frencha ale przy 3 warstwach ładnie kryje i daje mleczny efekt na paznokciu
eM_Ka_ jest offline  
Stary 2015-07-25, 10:13   #3719
molyiks
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 16
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

ja na poczatek kupiłam:
gold disco
intensive pink
banana
mint

tylko bananowy mi jakoś smuży..
molyiks jest offline  
Stary 2015-07-25, 10:18   #3720
Alexsis09
Przyczajenie
 
Avatar Alexsis09
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 14
Dot.: Hybrydy SEMILAC? Znacie, co sadzicie?

Cytat:
Napisane przez eM_Ka_ Pokaż wiadomość
054 - jasna rozbielona brzoskwinia z drobinkami, 050 jest do frencha ale przy 3 warstwach ładnie kryje i daje mleczny efekt na paznokciu
Dzieki bardzo 054 napewno zakupie, 050 tez juz chciałam nabyć czekał w moim koszyku, czekam jeszcze tylko może w przyszłym tyg bedzie jakiś nowy kolorek dzieki za podpowiedz, może jeszcze ktoś cos podrzuci
Alexsis09 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
hybryda, hybrydy, hybrydy; semilac, manicure hybrydowy, paznokcie, paznokcie hybrydowe, semilac

Nowe wątki na forum Manicure hybrydowy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-12-18 10:48:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:11.