Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne.... - Strona 110 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-07-25, 11:28   #3271
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Nail Tek Xtra teraz uzywam, naprawde polecam.
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-07-25, 13:25   #3272
nati461
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 131
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez ja85gusiek Pokaż wiadomość
Cudne masz pazurki, a możesz zdradzić jakiej odżywki używałaś, żeby wyhodować takie pazurki
Jesli o mnie chodzi to nie uzywalam zadnej odzywki, same mi tak rosna Ale wczoraj kciuk mi sie zlamal


Anariel, mozliwe, ale tak czy siak juz nigdy ich nie zaloze...
__________________
25.08 37 cm, 12.09 39 cm 1.03 44 cm 11.11 53 cm

Cel: 70cm, ambitnie, a jak!
Zapuszczam od 18.07.2009 od tego czasu prostuje tylko grzywke i tylko czasem susze wlosy
nati461 jest offline  
Stary 2009-07-25, 15:48   #3273
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez nati461 Pokaż wiadomość
Jesli o mnie chodzi to nie uzywalam zadnej odzywki, same mi tak rosna Ale wczoraj kciuk mi sie zlamal


Anariel, mozliwe, ale tak czy siak juz nigdy ich nie zaloze...
skad ja to znam...przez to musialam obciac moje paznokcie.
nie martw sie,odrosną
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2009-07-25, 16:22   #3274
little.b.blue
Zakorzenienie
 
Avatar little.b.blue
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

pokażę moje zapuszczane od około 3 tygodni wspomagane balsamem herba studio.
może to nic w porównaniu do Waszych ale ja pierwszy raz w życiu mam takiej długości naturalne paznokcie

zapomniałam pomalować bezbarwnym lakierem środkowego, nie wiem jak to się stało
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P7200896.jpg (50,3 KB, 174 załadowań)
__________________
Książki w 2017: 10
Nie palę od 25/02/2017

Invisalign od 20/03/2016
little.b.blue jest offline  
Stary 2009-07-25, 16:25   #3275
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez little.b.blue Pokaż wiadomość
pokażę moje zapuszczane od około 3 tygodni wspomagane balsamem herba studio.
może to nic w porównaniu do Waszych ale ja pierwszy raz w życiu mam takiej długości naturalne paznokcie

zapomniałam pomalować bezbarwnym lakierem środkowego, nie wiem jak to się stało
ladniutkie
a tam,takie male niedociągnięcie
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2009-07-25, 16:55   #3276
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Bardzo ladne i jak na trzy tygodnie to dlugie
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-07-25, 17:38   #3277
rilli
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 305
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

No no dziewczyny macie piękne pazury tylko wam pogratulować . Aż zazdroszczę.
Mam pytanie; czy Nail Tek można kupić w Polsce i ile mniej więcej kosztuje? Czy warto zaryzykować? ;>
__________________
''Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.'' - Paulo Coelho
rilli jest offline  
Stary 2009-07-25, 18:49   #3278
little.b.blue
Zakorzenienie
 
Avatar little.b.blue
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

dziękuję dziewczyny

rilli kiedyś używałam nail teka i nie widziałam jakichś dużych rezultatów.
o wiele bardzej pomół mi balsam do paznokci herba studio
wypróbuj najpierw balsam, jest dużo tańszy.
__________________
Książki w 2017: 10
Nie palę od 25/02/2017

Invisalign od 20/03/2016
little.b.blue jest offline  
Stary 2009-07-25, 18:49   #3279
elunka88
Zakorzenienie
 
Avatar elunka88
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 13 214
GG do elunka88
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

To teraz ja
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie031.jpg (53,5 KB, 141 załadowań)
__________________
Mikołajek
26.02.2014



Obudził mnie trzepot skrzydeł
Wyjrzałam przez okno
Na parapecie zostało
Białe piórko -
Pamiątka po Tobie
Mój Aniołku

01.12.2012 [*]
elunka88 jest offline  
Stary 2009-07-25, 18:56   #3280
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Mam pyt co robicie ze macie takie biaale koncowki? Ja mam zoltawe a nie pale..
spioch7 jest offline  
Stary 2009-07-25, 19:07   #3281
rilli
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 305
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

little.b.blue dziekuje na pewno sie zapytam o niego w aptece
elunka88 masz wspaniale paznokcie
__________________
''Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.'' - Paulo Coelho
rilli jest offline  
Stary 2009-07-25, 20:21   #3282
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

elunka88 az mi jezyk na brodzie zostal jak zobaczylam Twoje pazurki
Masz French namalowany?
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-07-25, 22:28   #3283
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez little.b.blue Pokaż wiadomość
pokażę moje zapuszczane od około 3 tygodni wspomagane balsamem herba studio.
może to nic w porównaniu do Waszych ale ja pierwszy raz w życiu mam takiej długości naturalne paznokcie

zapomniałam pomalować bezbarwnym lakierem środkowego, nie wiem jak to się stało
Też stosuję ten balsam i gdyby nie ciągłe prace w ogrodzie, pazurki też byłyby dłuższe, ale niestety latem tak zawsze mam...

Cytat:
Napisane przez elunka88 Pokaż wiadomość
To teraz ja
Długość imponująca, ale kształty trochę nierówne i mogłaś trochę uśmiechnąć frencza
__________________

ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-07-26, 08:46   #3284
nietoperek22
Rozeznanie
 
Avatar nietoperek22
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: NRW
Wiadomości: 737
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
Mam pyt co robicie ze macie takie biaale koncowki? Ja mam zoltawe a nie pale..
Można moczyć dłonie w letniej wodzie z oliwą z oliwek i sokiem z cytryny. Taka kąpiel nie tylko redukuje przebarwienia ale i odżywia paznokcie
nietoperek22 jest offline  
Stary 2009-07-26, 11:43   #3285
elunka88
Zakorzenienie
 
Avatar elunka88
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 13 214
GG do elunka88
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez rilli Pokaż wiadomość
little.b.blue dziekuje na pewno sie zapytam o niego w aptece
elunka88 masz wspaniale paznokcie
dzięki

---------- Dopisano o 11:43 ---------- Poprzedni post napisano o 11:42 ----------

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
elunka88 az mi jezyk na brodzie zostal jak zobaczylam Twoje pazurki
Masz French namalowany?
Nie, nie mam frencha
__________________
Mikołajek
26.02.2014



Obudził mnie trzepot skrzydeł
Wyjrzałam przez okno
Na parapecie zostało
Białe piórko -
Pamiątka po Tobie
Mój Aniołku

01.12.2012 [*]
elunka88 jest offline  
Stary 2009-07-26, 11:45   #3286
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

A stosujesz jakies witaminki czy cos,ze masz takie bialutkie koncowki?
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-07-26, 11:50   #3287
elunka88
Zakorzenienie
 
Avatar elunka88
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 13 214
GG do elunka88
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez ja85gusiek Pokaż wiadomość
Długość imponująca, ale kształty trochę nierówne i mogłaś trochę uśmiechnąć frencza
Co do kształtów to sie zgadzam i przyjmuję krytykę z pokorą, ale frencza nie mogłam uśmiechnąć bo go nie ma, to naturalne takie :P
Pozdrowionka

---------- Dopisano o 11:50 ---------- Poprzedni post napisano o 11:46 ----------

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
A stosujesz jakies witaminki czy cos,ze masz takie bialutkie koncowki?
Używałam Nail Teka jakiś czas temu.
__________________
Mikołajek
26.02.2014



Obudził mnie trzepot skrzydeł
Wyjrzałam przez okno
Na parapecie zostało
Białe piórko -
Pamiątka po Tobie
Mój Aniołku

01.12.2012 [*]

Edytowane przez elunka88
Czas edycji: 2009-07-26 o 11:49
elunka88 jest offline  
Stary 2009-07-26, 11:52   #3288
mg78
Zadomowienie
 
Avatar mg78
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z domu ;P
Wiadomości: 1 944
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez elunka88 Pokaż wiadomość
To teraz ja
dla mnie rewelacja,jedne z ładniejszych paznokci które widziałam jak o nie dbasz ?
__________________

mg78 jest offline  
Stary 2009-07-26, 11:52   #3289
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

To jest dla mnie jakas nadzieja :P Dzieki!
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-07-26, 12:06   #3290
elunka88
Zakorzenienie
 
Avatar elunka88
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 13 214
GG do elunka88
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez mg78 Pokaż wiadomość
dla mnie rewelacja,jedne z ładniejszych paznokci które widziałam jak o nie dbasz ?
jej, zaczerwieniłam się, dziękuję bardzo moze to trochę głupio zabrzmi ale zbytnio o nie nie dbam...jak napisałam wyżej stosowałam Nail TEk Intensive Therapy II przez około 3 tygodnie. poza tym nic nie robię.
A obowiązki dnia codziennego (np. zmywanie, sprzątanie) nie są mi obce żeby nie było że nic nie robię tylko leżę
__________________
Mikołajek
26.02.2014



Obudził mnie trzepot skrzydeł
Wyjrzałam przez okno
Na parapecie zostało
Białe piórko -
Pamiątka po Tobie
Mój Aniołku

01.12.2012 [*]
elunka88 jest offline  
Stary 2009-07-26, 12:14   #3291
xXemilka123Xx
Raczkowanie
 
Avatar xXemilka123Xx
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 78
GG do xXemilka123Xx
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez elunka88 Pokaż wiadomość
To teraz ja
Wyglądaja na bardzo zdrowe i zapewne takie są
Ładne, tylko troszkę przypiłować i będą idealne

Na swoje nie miałam weny, ale trzeba było coś zmalować
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN3515.jpg (46,2 KB, 105 załadowań)
__________________
esy, floresy, fantasmagorie..
xXemilka123Xx jest offline  
Stary 2009-07-26, 12:16   #3292
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez xXemilka123Xx Pokaż wiadomość
Wyglądaja na bardzo zdrowe i zapewne takie są
Ładne, tylko troszkę przypiłować i będą idealne

Na swoje nie miałam weny, ale trzeba było coś zmalować
ładniutkie
jak o nie dbasz?odzywka jakas?
french robisz od ręki?
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2009-07-26, 12:22   #3293
xXemilka123Xx
Raczkowanie
 
Avatar xXemilka123Xx
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 78
GG do xXemilka123Xx
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
ładniutkie
jak o nie dbasz?odzywka jakas?
french robisz od ręki?
Wstyd się przyznać, ale w ogóle o nie nie dbam, zero odżywek nic po prostu. ;] Są strasznie porozdwajane nawet, ale zarazem twarde to sie nie łamią na całe szczęście. I tak we wrześniu musze je ściąć, bo trenuje siatkówkę i trener to mnie gania za te paznokcie. :P
Tak, french od ręki, co widać zresztą.
__________________
esy, floresy, fantasmagorie..
xXemilka123Xx jest offline  
Stary 2009-07-26, 13:04   #3294
nati461
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 131
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
skad ja to znam...przez to musialam obciac moje paznokcie.
nie martw sie,odrosną

Cos Ty, ja nie obetne na szczescie nie zlamal sie caly, tylko tak do ok. polowy
__________________
25.08 37 cm, 12.09 39 cm 1.03 44 cm 11.11 53 cm

Cel: 70cm, ambitnie, a jak!
Zapuszczam od 18.07.2009 od tego czasu prostuje tylko grzywke i tylko czasem susze wlosy
nati461 jest offline  
Stary 2009-07-26, 14:50   #3295
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez xXemilka123Xx Pokaż wiadomość
Wstyd się przyznać, ale w ogóle o nie nie dbam, zero odżywek nic po prostu. ;] Są strasznie porozdwajane nawet, ale zarazem twarde to sie nie łamią na całe szczęście. I tak we wrześniu musze je ściąć, bo trenuje siatkówkę i trener to mnie gania za te paznokcie. :P
Tak, french od ręki, co widać zresztą.
ale po co masz uzywac odzywek,skoro Cie natura tak swietnie obdarzyla
a french wyglada jak od paskow
ja robilam od takiej tasmy papierowej klejacej sie,w aptece kupilam ja jakies 1.50zl,duzo lepiej sie trzyma niz paski.jak mialam ladne paznokcie to swietnie to wyglądalo,ale czesto nie mialam cierpliwosci.musze wysuszacz lakieru kupic.
znasz moze jakis sposob zeby sie takie bąbelki powietrza nie robily?
mam sliczny turkusowy lakier,ale to golden rose i one maja to do siebie

Cytat:
Napisane przez nati461 Pokaż wiadomość
Cos Ty, ja nie obetne na szczescie nie zlamal sie caly, tylko tak do ok. polowy
ja tak samo,do polowy mi sie kciuk zlamal.jeszcze z miesiac chodzilam,pozniej scielam,bo mnie wkurzalo ze musialam na niego uwazac
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2009-07-26, 15:12   #3296
bybella
Wtajemniczenie
 
Avatar bybella
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: piernikowe miasto i okolice
Wiadomości: 2 476
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

wkleję wam foto moich pazurków, niedawno męczyłam się z nimi żeby mi rosły i się nie łamały, a teraz rosną jak szalone hehe, na foto i tak już są obcięte, bo nie lubię zbyt długich, pomalowane na kolorek coral reef - avon
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC06263.jpg (142,9 KB, 65 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC06268.jpg (135,9 KB, 67 załadowań)
__________________
Szczęśliwy ten, kto ma kogo kochaćhttp://www.suwaczek.pl/cache/4dc7bc6f13.png
Jestem mamą
bybella jest offline  
Stary 2009-07-26, 16:20   #3297
little.b.blue
Zakorzenienie
 
Avatar little.b.blue
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez bybella Pokaż wiadomość
wkleję wam foto moich pazurków, niedawno męczyłam się z nimi żeby mi rosły i się nie łamały, a teraz rosną jak szalone hehe, na foto i tak już są obcięte, bo nie lubię zbyt długich, pomalowane na kolorek coral reef - avon

fotki troszkę niewyraźne, ale pazurki bardzo ładne
__________________
Książki w 2017: 10
Nie palę od 25/02/2017

Invisalign od 20/03/2016
little.b.blue jest offline  
Stary 2009-07-26, 17:22   #3298
bybella
Wtajemniczenie
 
Avatar bybella
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: piernikowe miasto i okolice
Wiadomości: 2 476
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez little.b.blue Pokaż wiadomość
fotki troszkę niewyraźne, ale pazurki bardzo ładne
dziękuję
__________________
Szczęśliwy ten, kto ma kogo kochaćhttp://www.suwaczek.pl/cache/4dc7bc6f13.png
Jestem mamą
bybella jest offline  
Stary 2009-07-26, 17:35   #3299
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez bybella Pokaż wiadomość
wkleję wam foto moich pazurków, niedawno męczyłam się z nimi żeby mi rosły i się nie łamały, a teraz rosną jak szalone hehe, na foto i tak już są obcięte, bo nie lubię zbyt długich, pomalowane na kolorek coral reef - avon
bardzo ladne
i kolorek ciekawy,sama mialam chrapkę na niego,zwlaszcza,ze jestem konsultantka,ale mam tyle lakierow juz ze ohoho i kupuje takie malutkie
sliczny byl rose quartz,piekny kolor,ale zuzylam 1/5 buteleczki i zbilam;/
czaje sie na niego,zapoatrze sie,zwlaszcza ze lakiery z avonu dlugo nie gęstnieja,mam 2 lakiery rok i nic sie z nimi nie stalo.

a oto moje,po dlugiej przerwie w pokazywaniu(3 miesiace),bo nie bylo czym sie chwalic
sa bidne,2 tygodnie pracowalam w polu,ale juz dochodza do siebie.
dodatkowo,mimo ze lakier sliczny,robia mi sie bąbelki powietrza
nie wiem czy wina lakieru,czy moze odzywki pod spodem,bo byla juz dosc gęsta,ale zaopatrze sie w nowa w srode,nad skorkami takze pracuje.
wybaczcie więc wszystkie niedociągniecia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 002.jpg (54,1 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 003.jpg (85,9 KB, 44 załadowań)
__________________

Edytowane przez Czarna Orchidea
Czas edycji: 2009-07-26 o 17:36
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2009-07-26, 18:37   #3300
nati461
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 131
Dot.: Pokażcie pazurrrki! Ale te naturalne....

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
Mam pyt co robicie ze macie takie biaale koncowki? Ja mam zoltawe a nie pale..
Ja nic nie robie, ale plytka odbarwia sie (czyli robi zolta) od ciemnych lakierow. Dlatego, jesli takimi malujesz, to najpierw koniecznie kladz bezbarwny i dopiero potem kolor

---------- Dopisano o 18:37 ---------- Poprzedni post napisano o 18:35 ----------

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
bardzo ladne
i kolorek ciekawy,sama mialam chrapkę na niego,zwlaszcza,ze jestem konsultantka,ale mam tyle lakierow juz ze ohoho i kupuje takie malutkie
sliczny byl rose quartz,piekny kolor,ale zuzylam 1/5 buteleczki i zbilam;/
czaje sie na niego,zapoatrze sie,zwlaszcza ze lakiery z avonu dlugo nie gęstnieja,mam 2 lakiery rok i nic sie z nimi nie stalo.

a oto moje,po dlugiej przerwie w pokazywaniu(3 miesiace),bo nie bylo czym sie chwalic
sa bidne,2 tygodnie pracowalam w polu,ale juz dochodza do siebie.
dodatkowo,mimo ze lakier sliczny,robia mi sie bąbelki powietrza
nie wiem czy wina lakieru,czy moze odzywki pod spodem,bo byla juz dosc gęsta,ale zaopatrze sie w nowa w srode,nad skorkami takze pracuje.
wybaczcie więc wszystkie niedociągniecia
B. ladne
__________________
25.08 37 cm, 12.09 39 cm 1.03 44 cm 11.11 53 cm

Cel: 70cm, ambitnie, a jak!
Zapuszczam od 18.07.2009 od tego czasu prostuje tylko grzywke i tylko czasem susze wlosy
nati461 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
naturalne paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:13.