Jak długo służy Wam jedna mascara? - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-26, 18:48   #91
lir391
Zakorzenienie
 
Avatar lir391
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 812
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Ja Maybelline Volume Express Curved Brush kupiłam pod koniec stycznia i nadal mi służy - ladnie maluje i nie kruszy się, myślę, że będę go mieć jeszcze miesiąc. Ale np. tusz Manhattanu wysechł po czterech miesiącach.
__________________
Зачем мы давим на тормоз, не на газ?


'I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.'
/Terry Pratchett/




Edytowane przez lir391
Czas edycji: 2006-05-28 o 10:37
lir391 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 19:09   #92
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

zaskocze was ja mialam 1 tusz 3 lata i byl swietny nie zesechl sie choc byl grubo po terminie, w dodatku byl kupiony na targu jako podrobka Celii za 3 zl chyba! i zaluje ze go wyrzucilam bo byl najlepszym tuszem w moim zyciu a teraz mam tylko 2 w tym 1 brazowy i 1 czarny.pozdrawiam,pa
ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 19:12   #93
AneciaG
Wtajemniczenie
 
Avatar AneciaG
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Kutno
Wiadomości: 2 069
GG do AneciaG
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Oj, ciężkie pytanie. Prawie za każdym razem kupuję inny tusz i niektóre nie wysychają przez nawet pół roku, a inne niestety już po miesiącu szlag trafia. I wcale to nie zależy od ceny. Ale i tak zazwyczaj kupuję nowy tusz zanim stary zużyję całkowicie.
__________________
Gdzie ci mężczyźni, prawdziwi tacy, mmm, orły, sokoły, herosy!? Gdzie ci mężczyźni na miarę czasów, gdzie te chłopy!? - Jeeeee!
AneciaG jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-26, 19:32   #94
asiulka123
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka123
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 593
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

najczęsciej ok. 3-4 miesiące
asiulka123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 14:36   #95
Shala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 32
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

-

Edytowane przez Shala
Czas edycji: 2006-09-15 o 17:52
Shala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 14:43   #96
Monika :)
Raczkowanie
 
Avatar Monika :)
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Jakieś 4 miesiące. Zależy od marki, ale najczęsciej te najdroższe są najgorsze bo szybko wysychają
Monika :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 14:54   #97
bzinka
Zadomowienie
 
Avatar bzinka
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Wiadomości: 1 733
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

LOreal Double Extension ok 3-4 miesięcy potem zaczyna sklejać rzęsy.
__________________
Nasza kochana córeczka Hania
04.04.2013

Mój BLOG, zapraszam http://blogagimamy.blogspot.com/
bzinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 15:03   #98
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Jakieś 3 miesiące , później zasycha, albo się kończy
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 15:43   #99
Iwonalodz
Zakorzenienie
 
Avatar Iwonalodz
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 14 459
GG do Iwonalodz
Post Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Mnie ok. pół roku choć to zależy od tuszu, ale zazwyczaj po takim czasie tusz traci chociaż część ze swoich pierwotnych właściwości. Nie ma znaczenia, przynajmniej u mnie, czy jest ze średniej, niskiej czy wysokiej półki cenowej.
Iwonalodz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:11   #100
nulczyk
Rozeznanie
 
Avatar nulczyk
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 597
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Najczęściej ok. 3 miesięcy, czasem dłużej.
__________________
"Le ciel est bleu, mais personne n'en profite."
nulczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:18   #101
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Mascara 2000 Calori Dramatic Look MaXFactor <<< 6 miechów
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 19:05   #102
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 548
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Poł roku co najmniej
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 19:12   #103
Editaphx
Zadomowienie
 
Avatar Editaphx
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: gdzieś pomiędzy wierszami.
Wiadomości: 1 475
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

kupilam niedawno tusz w przezroczystym opakowaniu, wiec nareszcie bede wiedzieć dokladnie na ile starcza mi tusz
__________________

Editaphx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 19:20   #104
Luxstar
Raczkowanie
 
Avatar Luxstar
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 272
Wink Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Heh ja jestem maniaczką i co chwilę kupuję jakiś nowy tusz Mam juz 3 czarne różnych firm w tym najlepszy jest pogrubiający firmy PUPA, mam tez niebieski ale nie uzywam bo nieciekawie wygladam , 2 brazowe i fioletowy. Co do trwałosci to z własnych obserwacji wnioskuje ze najlepszy jest Pupa i L'oreal.Własciwie to nie iwem na ile mi jeden starcza bo kupuje kolejny zanim zuzyje stary
Luxstar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 19:47   #105
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Luxstar ja kiedys też byłam majac w kosmetyczce 12 mascar teraz mam dwie ale za to z górnej półki a poza tym inwestuje w cos innego i tak sobie mysle po co mi było ich tyle(?)
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 21:13   #106
Luxstar
Raczkowanie
 
Avatar Luxstar
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 272
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

My kobietki juz tak mamy ze lubimy gromadzic kosmetyki (przynajmniej ja tak mam) Wielu z nich potem wogole nie uzywam. Co do maskar to rowniez staram sie kupowac markowe, ale np ostatnio kupiłam niebieska w malutkim opakowaniu, nie jakas firmowa, tylko po to zeby sprawdzic czy mi ladnie w niebieskim i okazalo sie ze nie. Dobrze ze nie wydałam duzo kaski na firmowke po potem sama bym miala do siebie pretensje ze to kolejny kosmetyk, ktory nie jest mi potrzebny
Luxstar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 21:51   #107
kinnka
Raczkowanie
 
Avatar kinnka
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 382
GG do kinnka
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

ogólnie okres przdatności tuszu po pierwszym użyciu to ok. 3 miesiące. zazwyczaj wałaśnie po takaim czasie wymieniam tusz, ale nie zawsze. niektóre szybciej, inne trochę wolniej się zużywają. chyba jeszcze nigdy nie zużyłam tuszu do końca.
a żywotność tuszu zależy od wielu czynników. od tego jaki to tusz, jak się go używa i przechowuje.
kinnka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 22:03   #108
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi sie kupić drugi raz ten sam tusz do rzęs, drogie kupuje tylko sprawdzone mascary jeżeli eksperymentuje kupuje coś tańszego ale to rzadko mi sie zdarza. Preferuje kolor czarny. Czasami - na ważne okazje załoze sztuczne rzesy albo je obsypie brokatem. Na zielonej szkole robiło sie różne szaleństwa, również zdarzyło mi sie pomalować czerwono-czarnym tuszem rzęsy a majac 14 lat wyglądałam delikatnie mówiąc jak panienka lekkich obyczajów
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 03:06   #109
Luxstar
Raczkowanie
 
Avatar Luxstar
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 272
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Ja jeszcze nigdy nie zuzylam tuszu do konca
Luxstar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 12:03   #110
spray
KWC
 
Avatar spray
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 6 017
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

3 miesiące. Potem robi sie z niego straszna klucha. I bardzo dobrze, takie rzeczy jak tusz szybko się psują i moga uczulać. Po trzech, czterech miesiącach mascarę nalezy wymienić na nową.
spray jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 12:28   #111
gusinek
Rozeznanie
 
Avatar gusinek
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: z domku
Wiadomości: 631
GG do gusinek
Smile Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

przeważnie 4-6 m-cy ale to zalezy od tuszu
__________________
mój skarb Bartuś 30.04.2010 3400 57cm

przeczytaj proszę, może Ty potrafisz pomóc

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post35342764

gusinek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 13:03   #112
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 370
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

uzywam Rimmela Volume flash no i kupilam go w listopadzie bodajze tamtego roku no i mam ja do teraz nie skrusza sie, nie zssycha i jest normlana no ale juz mam końcowke wiec jest i tak mozna powiedziec dlugotrwala..!! ale musze kupic jakis nowy tusz juz
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 14:27   #113
mała migotka
Zakorzenienie
 
Avatar mała migotka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 277
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

mam obecnie 2 tusze: Joko, cos tam reszta napisów zmazała się z opakowania mam go 2 lata oraz Rimmel Extra Super Lash mam pół roku i nadal jest dobry, choć nie tak jak na poczatku Rzęsy maluję codziennie, bo mam jaśniutkie jak śnieg.
mała migotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 14:30   #114
kate1991
Wtajemniczenie
 
Avatar kate1991
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 342
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

szkoda, że tusze szybko zaczynaja się kruszyć, wysychac itp. bo ja nie używam ich codziennie, zazwyczaj nie czesciej niz 2-3 razy w tygodniu. gdyby sie nie psuły po kilku miesiącach to by mi starczały na baardzo długo, a tak to wole co pół roku wymieniać. swój aktualny mam od połowy stycznia i powoli przestaje go używac. strasznie sie kruszy, ale w sumie kruszył sie od poczatku, widocznie długo sobie poleżał w drogerii. teraz zaczne nowy tusz który dostałam gratis z avonu, ale jesli mi sie nie spodoba to bede musiała kupić jakis inny i boje sie ze znowu trafie na jakis stary .

p.s. to mój tysięczny post


edit: większość z was napisała, że tusz trzeba zużyć do 3 m-cy po otwarciu. ja też zawsze słyszałam takie opinie. jednak na wszystkich tuszach które mam jest namalowane te otwrte opakowanie i napis 6 m, wiec wychodzi na to że do 6 miesięcy? jak to z nimi naprawde jest?
kate1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 15:27   #115
lir391
Zakorzenienie
 
Avatar lir391
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 812
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Cytat:
Napisane przez czuczenka
uzywam Rimmela Volume flash no i kupilam go w listopadzie bodajze tamtego roku no i mam ja do teraz nie skrusza sie, nie zssycha i jest normlana no ale juz mam końcowke wiec jest i tak mozna powiedziec dlugotrwala..!! ale musze kupic jakis nowy tusz juz
Ooo, a czytalam opinie na KWC,że wysycha po trzech tygodniach
__________________
Зачем мы давим на тормоз, не на газ?


'I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.'
/Terry Pratchett/



lir391 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 01:07   #116
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 762
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Normalnie zmieniam co 2 czy 3 miesiace-lubie gdy maskara jest swieza.Lubie mascary Cover Girl i Savvy(kupowane w sklepach sally beauty Supply).
Ostatnio zaskoczyla mnie maskara Maybelline Great Lash kolor Royal Blue-kupilam ja ponad rok temu i ciagle jest swieza i tak samo maluje-swietnie wydluza i pogrubia rzesy(nie skleja)Co prawda nie uzywam jej czesto ale jestem w niezlym szoku-musze sprobowac czarnej z tej samej firmy-ciekawe czy bedzie sie tak samo zachowywac?
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 01:13   #117
czarownica
Zadomowienie
 
Avatar czarownica
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 177
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Średnio na 2-3 miesiące. Używam codziennie
czarownica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 01:21   #118
Guni
Wtajemniczenie
 
Avatar Guni
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Gliwice, Pyskowice
Wiadomości: 2 505
GG do Guni
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

zdecydowanie za krotko: ok 1 miesiaca jest ladnie mokra a potem to juz dziubam resztki
__________________
"Prawdziwa Wizażanka wychodzi na podwórko gdy nie ma prądu!"

Jestem na: http://www.amundsen.pl/home/ Etap oceaniczny
http://nwpass.qnt.pl/
Guni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 01:36   #119
Sweet_21
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet_21
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8 054
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Oj..ja to mam jakiegoś fioła na punkcie tuszy..obecnie używam Curved Brush Volume Flash Rimmel ale zawsze mam jeszcze "kilka" w "zapasie" To jakieś zboczenie chybaI zawsze sobie mówie "najpierw skończe ten a później kupie nowy" akurat.........
__________________

Bartuś
29.08.2009

"Byle smród co walczy z wentylatorem uważa się za Don Kichota"
/S.J.Lec/
Sweet_21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-08, 10:17   #120
__Madzia__
Raczkowanie
 
Avatar __Madzia__
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 497
Dot.: Jak długo służy Wam jedna mascara?

Witam serdecznie

Obecnie stosuje panoramic curl loreala i mam go już ok 5 miesiecyi jeszcze sie nie wyczerpal . Tusze ktore stosowałam dosc dlugo to coup de theatre bourjoisa i flextencils lancome (ok 5-6 miesiecy), ale musze podkreslic, ze tuszu nie uzywam codziennie.Pozdrawiam.
__Madzia__ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:27.