Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie! - Strona 13 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-02-05, 19:55   #361
syshda
Cały czas się uczę
 
Avatar syshda
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 960
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Grafiki na stronie strasznie wprowadzają w blad w takim razie. Ja wzięłam 09, zobaczymy.
Ps. Swatche 02 i 04 z niemieckieho bloga wrzucilam w watku wczesniej i nie wygladaly zle, ale faktycznie ciemne sie wydaja.

Edytowane przez syshda
Czas edycji: 2016-02-05 o 19:57
syshda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-06, 15:04   #362
mamaAmelka
Zakorzenienie
 
Avatar mamaAmelka
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Małe Trójmiasto Kaszubskie ;)
Wiadomości: 4 463
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Zrobiłam kilka fotek. Niestety nie mam aparatu, więc wszystko robione telefonem.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1454767450085.jpg (58,4 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1454767460888.jpg (97,4 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1454767475814.jpg (49,0 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1454767491718.jpg (53,1 KB, 46 załadowań)
__________________
Organizm rośnie do 25-go roku życia. Brzuch i dupa chyba o tym nie wiedzą...
mamaAmelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-06, 19:21   #363
oktawi7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 470
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez mamaAmelka Pokaż wiadomość
Zrobiłam kilka fotek. Niestety nie mam aparatu, więc wszystko robione telefonem.
O dzieki śliczne. Jak bedzie jakies promo na niemieckiej stronie to kupie na pewno cien 33 i 102. Myslałam nad 44 ale jednak by do mnie nie pasował.
__________________
Wymiana mineralno-kosmetyczna:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=881856
oktawi7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-07, 16:21   #364
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez oktawi7 Pokaż wiadomość
O dzieki śliczne. Jak bedzie jakies promo na niemieckiej stronie to kupie na pewno cien 33 i 102. Myslałam nad 44 ale jednak by do mnie nie pasował.
44 jest dobry dla letnich typow urody z niebiesko-szarymi oczami a 33 koniecznie kup jak chcesz cos co sie ladnie stapia ze skory idealny cielaczek, choc w opakowaniu nie jest bezowocielisty.
Ja go tez uzywam do rozsjasnienia wewnetrznego kacika oczu. Nie bedzie on pasowal osobom, ktore wola w tym miejscu cos blyszczacego i bardzo rozjasniajacego. On daje takie subtelne rozjasnienie, bo to cien sytanowy jest. nakladam go pedzelkiem pencil Zoeva, a na cala powieke i pod oko kabuki EDM i dopiero na to klade kolorowe cienie
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-10, 20:31   #365
syshda
Cały czas się uczę
 
Avatar syshda
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 960
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Dziewczyny, chce któraś róż Chrimaluxe 09 Soft Peach?
Jednak takie brzoskwinki nie są dla mnie.
syshda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-12, 18:41   #366
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez mamaAmelka Pokaż wiadomość
Zrobiłam kilka fotek. Niestety nie mam aparatu, więc wszystko robione telefonem.
I co? wyprobowalas juz wszystko?
Jak ocena? Pasuje?
Prosze sie tu pochwalic bo inaczej
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-13, 13:08   #367
mamaAmelka
Zakorzenienie
 
Avatar mamaAmelka
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Małe Trójmiasto Kaszubskie ;)
Wiadomości: 4 463
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
I co? wyprobowalas juz wszystko?
Jak ocena? Pasuje?
Prosze sie tu pochwalic bo inaczej
:-D
Na razie wypróbowałam cień Silver, fajnie podkreśla zieleń oczu. Niestety na bazie Artdeco wytrzymuje do kilku godz :-( Spróbuję jeszcze na Color Tatoo, może będzie lepiej.
Spróbowałam także podkład Hyazint. Kolor ok, ale krycie w moim przypadku jest słabe. Kwiatki jednak nie dla mnie, wolę wersję bez miki.
__________________
Organizm rośnie do 25-go roku życia. Brzuch i dupa chyba o tym nie wiedzą...
mamaAmelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-13, 17:03   #368
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez mamaAmelka Pokaż wiadomość
:-D
Na razie wypróbowałam cień Silver, fajnie podkreśla zieleń oczu. Niestety na bazie Artdeco wytrzymuje do kilku godz :-( Spróbuję jeszcze na Color Tatoo, może będzie lepiej.
Spróbowałam także podkład Hyazint. Kolor ok, ale krycie w moim przypadku jest słabe. Kwiatki jednak nie dla mnie, wolę wersję bez miki.

A ktore kwiatki masz? normal czy opaque? Normal maja najmniejsze krycie, opaque troche wieksze. pozostalych dwoch formul w nich nie ma, tylko w numerkach
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 15:41   #369
mamaAmelka
Zakorzenienie
 
Avatar mamaAmelka
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Małe Trójmiasto Kaszubskie ;)
Wiadomości: 4 463
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
A ktore kwiatki masz? normal czy opaque? Normal maja najmniejsze krycie, opaque troche wieksze. pozostalych dwoch formul w nich nie ma, tylko w numerkach
Przepraszam że dopiero teraz odpisuję
Mam Hyazinth Olive i Orchidee Olive. To są próbki o nie ma na nich informacji o formule.
__________________
Organizm rośnie do 25-go roku życia. Brzuch i dupa chyba o tym nie wiedzą...
mamaAmelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 18:15   #370
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

to mysle ze masz ta zwykla formule o najmniejszej sile krycia.
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-25, 14:13   #371
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

I jak kochane, macie na polskiej stronce jakas swiateczna promocje?

Ja wlasnie maila dostalam 5e znizki przy zamowieniu na 30e, tylko za chiny nie dobije do tej sumy( do polowy dam rade), bo wszystko jeszcze mam i niewiele moglabym sobie sprawic. Na zas´ nie chce zamawiac :-(

Edytowane przez 201608040942
Czas edycji: 2016-03-25 o 14:31
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-25, 14:21   #372
syshda
Cały czas się uczę
 
Avatar syshda
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 960
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
I jak kochane, macie na polskiej stronce jakas swiateczna promocje?

Ja wlasnie maila dostalam 5e przy zamowieniu na 30e, tylko za chiny nie dobije do tej sumy( do polowy dam rade), bo wszystko jeszcze mam i niewiele moglabym sobie sprawic. Na zas´ nie chce zamawiac :-(
I tak wydaje mi się, że szybko zużywasz. U mnie zapasów jeszcze tyle, że nie zamierzam nic na razie kupować.
Chyba polski dystrybutor na razie zawiesił działalność. Strona sklepu nie działa obecnie. Ja ciągle czekam na podkład, który miał być dosłany i na razie cisza, podobno negocjują nowe warunki z Chrimaluxe.
syshda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-25, 14:30   #373
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Kochana, ja bym zamowila pelny wymiar cienia 33, choc mam jeszcze reszteczki w probce. do tego probke nowego cienia, probke szminki i pedzelek, bez ktorego moglabym sie obejsc.

wszystko inne mam, nic nie zuzylam , a jak zuzylam ( zielony korektor) to zamowilam z innej marki zeby sobie porownac.

Edytowane przez 201608040942
Czas edycji: 2016-03-25 o 14:32
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-25, 18:32   #374
syshda
Cały czas się uczę
 
Avatar syshda
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 960
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Ja cienie zuzywam latami. A tak naprawde, to chyba zadnego tak totalnie do konca nie zuzylam nigdy 😉
syshda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-25, 19:01   #375
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Ja poki co to probeczki wykonczylam, nawet takie spore jak te od Chrimaluxe. Wszystko tez zalezy od odcienia. jak taki jasny jak ten 33 to przy codziennym uzywaniu na cala powieke, to sie zuzyje, taka probke.

Ogolem mam kilka roznych marek z podobnymi odcieniami. Np roznych odcieni taupe mam kilka. jak bym ich nie miala to kto wie... pewnie po tych paru latach codziennego malowania miala bym juz jeden cien w pelnym wymiarze pusty


Z mineralow Chrimaluxe w pelnym wymierze to ja zuzylam
-puder jedwabny, mam teraz drugie opakowanie
- podklad,mam trzecie opakowanie
- brazer nr 12
- zielony korektor mialam zamowic kolejny, ale dla jednej rzeczy nie chcialam zamawiac, do tego kusil LL a ze robilam zamowienie na ecco-verde to wzielam LL. Tak samo ma delikatny odcien zieleni, ktora sie nie wybija spod podkladu, a nawet mozna uzyc zwykly puder, bo ten kolor rozbiela mi skore, a nie jest zielony. Jednak mam wrazenie ze ten Chrima korektor tak samo jak podklad od Chrimaluxe lepiej sie u mnie sprawdza jak jest cieplo i cera sie mocniej tlusci, wiec w planach mam , ze jak kiedys wykoncze( moze za 1-1,5 roku ) LL to chyba jednak Chrimaluxe bym zakupila. Przy okazji Chrima tansza

Edytowane przez 201608040942
Czas edycji: 2016-03-25 o 19:03
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-10, 17:32   #376
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

powoli zauwazym, ze chyba wchodze w ten anty mineralny wiek.
Jeszcze jest ok, ale zdarzaja sie dni, ze jest katastrofa, co mnie tylko utwierdzilo, ze ja jednak duzego krycia nie potrzebuje( mam Chrimaluxe bez miki).
JUz wczesniej myslalam, ze kolejny sloiczek to juz nie bedzie wersje bez miki , ale ktoras z mniejszym kryciem. Pierwsze mialam te zwykly z najmniejszym kryciem, a pozniej wlasnie bez miki. W miedzy czasie miala probki opaque i opaque plus i efekt mi sie podobal, wiec nastepnym razem postawie na ktoras z tych wersji.

a jak u was 40-tki? na innych watkach czytalam wpisy, ze mineraly to juz nie dla 40+, ale moze poporstu krycie bylo za duze i robily maske, a te lekko kryjace byly by lepsze?
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-10, 20:45   #377
bigosowadama
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 951
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Nie wiem co się dzieje, ale na polskim chrimaluxe.pl strona się nie wyświetla. To samo przez fb.
Czyżby się zamykali, no chyba że otwierają nową stronę... Na fejsie nic nie ma.
Mi tam to nie przeszkadza. A Wam?
bigosowadama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-10, 20:51   #378
syshda
Cały czas się uczę
 
Avatar syshda
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 960
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Ja cały czas czekam na doslanie podkladu i na razie moje maile pozostają bez echa. Chyba maja jakis problem z umowa dystrybucyjna.

---------- Dopisano o 20:51 ---------- Poprzedni post napisano o 20:48 ----------

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
powoli zauwazym, ze chyba wchodze w ten anty mineralny wiek.
Jeszcze jest ok, ale zdarzaja sie dni, ze jest katastrofa, co mnie tylko utwierdzilo, ze ja jednak duzego krycia nie potrzebuje( mam Chrimaluxe bez miki).
JUz wczesniej myslalam, ze kolejny sloiczek to juz nie bedzie wersje bez miki , ale ktoras z mniejszym kryciem. Pierwsze mialam te zwykly z najmniejszym kryciem, a pozniej wlasnie bez miki. W miedzy czasie miala probki opaque i opaque plus i efekt mi sie podobal, wiec nastepnym razem postawie na ktoras z tych wersji.

a jak u was 40-tki? na innych watkach czytalam wpisy, ze mineraly to juz nie dla 40+, ale moze poporstu krycie bylo za duze i robily maske, a te lekko kryjace byly by lepsze?
A moze spróbuj podklad jakiejś innej filirmy? Mi niektore podklady okresowo nie sluza i musze robic sobie przerwy.
Ja mysle, ze mineraly sa dla cer w kazdym wieku, tylko trzeba dobrze dopasować pielęgnację.
syshda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-11, 15:08   #379
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

uzywalam w zimie LL, bo jak robi sie cieplej i cera wraca do mieszanej to Chrimaluxe lepiej wyglada na przetluszczonym nosie. jednak formuly mam inne. LL zdecydowanie ma srednie krycie. Chrima bez mikki to ciezki kaliber i wystarczy okruszek, gdzie przy LL uzywalam duzo wiecej proszku.
Przy Chrimie musze uwazam zeby mi sie wiecej nie sypnelo, bo maska murowana, a ze bez miki to i tempe wykonczenie moze byc, ale rozswietlacza nie chce bo jak sie pozniej sebum pojawia to znow bomka blyszczaca sie robi.
Ogolem widze ze mniej kryjaca formula jest latwiejsza w obsludze i mnie wystarcza. Wygladam naturalniej, jesli nie zamaskuje sie na 100%, a jednak troche naturalnego koloru przeswituje.

To fakt, jak w zimie sie podsuszylam i zaczely robic sie skorki to siegnelam po ciezszy krem i problem zniknal.
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 14:41   #380
syshda
Cały czas się uczę
 
Avatar syshda
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 960
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
uzywalam w zimie LL, bo jak robi sie cieplej i cera wraca do mieszanej to Chrimaluxe lepiej wyglada na przetluszczonym nosie. jednak formuly mam inne. LL zdecydowanie ma srednie krycie. Chrima bez mikki to ciezki kaliber i wystarczy okruszek, gdzie przy LL uzywalam duzo wiecej proszku.
Przy Chrimie musze uwazam zeby mi sie wiecej nie sypnelo, bo maska murowana, a ze bez miki to i tempe wykonczenie moze byc, ale rozswietlacza nie chce bo jak sie pozniej sebum pojawia to znow bomka blyszczaca sie robi.
Ogolem widze ze mniej kryjaca formula jest latwiejsza w obsludze i mnie wystarcza. Wygladam naturalniej, jesli nie zamaskuje sie na 100%, a jednak troche naturalnego koloru przeswituje.

To fakt, jak w zimie sie podsuszylam i zaczely robic sie skorki to siegnelam po ciezszy krem i problem zniknal.
Warto probowac roznych podkladow i roznych kremow pod podklad. Ja w tym momencie uzywam Neauty, LL, Lucy, Clair jednoczesnie. Ja wole naturalny efekt i mineraly mi to zapewniaja.
syshda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 15:55   #381
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Maska po klasycznych podkladach w kremie/fluidzie itp jest jeszcze gorsza. Mineraly sa zdecydowanie i dla mnie najnaturalniejsze
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-28, 09:30   #382
beautyobsessionblog
Przyczajenie
 
Avatar beautyobsessionblog
 
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Deutschland
Wiadomości: 22
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Hej mieszkam w Niemczech, ale tu ta firma jest zupełnie nieznana.. Fajnie ze ja znalazłaś jeśli tak Ci służy. Chyba musze przyrzec się jej bliżej. Viktoria z xxx

Edytowane przez Trzepotka
Czas edycji: 2016-08-03 o 13:51 Powód: Link.
beautyobsessionblog jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-28, 16:40   #383
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Niemiecka firma ChriMaLuxe Minerals - odkrycie!

Chrimaluxe jest znane w De, wpisz w wyszukiwarke Chrimaluxe blog i wyskoczy ci troche blogow gdzie dziewczyny pisza o tych mineralach. Np Erbse, czy Beautyjagd i inne znane blogerki

Edytowane przez 201608040942
Czas edycji: 2016-06-28 o 16:41
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-06-28 16:40:34


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:11.