Jakie cienie??? Proszę o POMOC!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2004-05-13, 10:20   #1
agnes28
Przyczajenie

Jakie cienie??? Proszę o POMOC!!!

Musze kupic siostrze na urodziny cienie, nie mam kompletnie doświadczenia w tym temacie. Podobają jej się cienie IsaDora Triple Eye Shadow nr 09 ale czytałam, ze się źle rozprowadzają... Pomóżcie dobrać coś w kolorach brązu, najlepiej takie potrójne czy poczwórne.
agnes28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-05-13, 11:10   #2
201608040942
Konto usunięte

Re: Jakie cienie??? Proszę o POMOC!!!

Nie mam doswiadczeniw a takich duzych zestawach jak juz to kupowalam dwa cienie w zestawie i raczej szare. Teraz kupuje Artdeco te w piorze. Ale wczoraj przegladalam KW i natknelam sie na potrojne Bourjois, sliczny zestaw wlasnie brazowe sa na zdjeciu i podobno najlepiej sie trzymaja ze wszystkich cieni tej firmy
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-05-13, 11:14   #3
201608040942
Konto usunięte

O mam jeszcze inny pomysl, moze kup jej Artdeco te na magnesik, zainwestuj w pudeleczko na trzy cienie lub wieksze(niestety to duza inwestycja ale sie oplaca i chyba taniej wyjdzie niz te cienie z wysokiej polki) a potem zrob jej zestawik, z roznych odcieni oczywiscie pasujacych do siebie, albo podaroj siostrze podeleczko daj kase na cienie i niech ona sama sobie kupie odpowiednie odcienie, jesli wiesz jaki kolory lubi i w jakich jej bedzie do twarzy to dobierz sama odcienie, ale jak nie jestes pewna to moze takie rozwiazanie bedzie dobre. Podaruj pudeleczko z pieniezkami wsrodku na cienie a siostra sama sobie kupi to co lubi. To dla mnie najfajniejsze wyjscie jesli nie wiesz jaie kolory dobrac a wybor jest i to duzy
Stary 2004-05-13, 12:10   #4
Hexa
Raczkowanie