Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X - Strona 84 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-03-25, 00:10   #2491
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
I ja wklejam, długo oczekiwane 100% pure.


Susabee
Jest też serum .
Gdzie kupiłaś swoje kosmetyki? Czaję się na zakupy zagraniczne tej marki, bo krem pod oczy był jednym z lepszych jakie miałam. Chciałabym też peeling enzymatyczny i może coś jeszcze. Kiedyś był wątek o łotewskiej stronie zdaje się?
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.
natkaa jest offline  
Stary 2014-03-25, 02:09   #2492
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Gdzie kupiłaś swoje kosmetyki? Czaję się na zakupy zagraniczne tej marki, bo krem pod oczy był jednym z lepszych jakie miałam. Chciałabym też peeling enzymatyczny i może coś jeszcze. Kiedyś był wątek o łotewskiej stronie zdaje się?
Kupuję na http://www.100pure.lt/en/, przesyłka 6,34 euro do Pl.
A ostatnio marzą mi się zakupy tutaj http://www.ariva.com/100pure.html, chciałabym ten krem http://www.ariva.com/purist-by-100-p...eye-cream.html i jeszcze tonik, korektor i dużo innych...
sylwiusaka jest offline  
Stary 2014-03-25, 09:51   #2493
Tatoonka
Raczkowanie
 
Avatar Tatoonka
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 321
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Też od jakiegoś czasu przyglądam się tej stronie 100% pure. Najgorsze że prawie wszystko mi się tam podoba

W pierwszej kolejności mam ochotę na podkład i korektor. Zdaje się że któraś z Was miała? Możecie coś więcej na ten temat napisać? Na stronie są trzy korektory i zastanawiam się który z tych płynnych byłby lepszy pod oczy. I jaki poziom jasności ma najjaśniejszy podkład creme.
Tatoonka jest offline  
Stary 2014-03-25, 09:56   #2494
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
Dzięki- tak się trochę domyślałam, bo widziałam je na Twoich zdjęciach, ale nie mogłam znaleźć tego posta
kochana Ty to dopiero poszalalas z tymi podarkami:lov e:
dziekuje, dziekuje, dziekuje So bio juz nalozylam na szyje i stopil sie idealnie wieczorem testy bo nie moge sie doczekac
jak sprawuje sie szampon z buraka? testowalas juz?
Ja testuje juz kilka dni szampon lavera z bio cytryna do wlosow tlustych i bardzo mi sie podoba
Szampon oscypkowy tez testowalam - super oczyszcza i unosi wlosy u nasady, ale zapach lekko upierdliwy jest
dziewczyny Anula bardzo serdecznie dziekuje za wszystkie wiadomosci i slowa otuchy, 3majcie jeszcze kciuki bo sa potrzebne
effa_j jest offline  
Stary 2014-03-25, 09:57   #2495
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
Kupuję na http://www.100pure.lt/en/, przesyłka 6,34 euro do Pl.
A ostatnio marzą mi się zakupy tutaj http://www.ariva.com/100pure.html, chciałabym ten krem http://www.ariva.com/purist-by-100-p...eye-cream.html i jeszcze tonik, korektor i dużo innych...
gdyby któraś warszawianka robiła w tym sklepie zakupy, to baaardzo proszę o przygarnięcie mnie do spółki
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2014-03-25, 10:52   #2496
Sicilia
Zadomowienie
 
Avatar Sicilia
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 1 606
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez Tatoonka Pokaż wiadomość
Też od jakiegoś czasu przyglądam się tej stronie 100% pure. Najgorsze że prawie wszystko mi się tam podoba

W pierwszej kolejności mam ochotę na podkład i korektor. Zdaje się że któraś z Was miała? Możecie coś więcej na ten temat napisać? Na stronie są trzy korektory i zastanawiam się który z tych płynnych byłby lepszy pod oczy. I jaki poziom jasności ma najjaśniejszy podkład creme.
O Matko! Jak tu przy Was wdrażać tryb oszczędnościowy albo minimalizm kosmetyczny?!
Miałam podkład 100% pure i był fantastyczny. Używałam też tuszu do rzęs, ale niestety daje bardzo delikatny efekt, a ja wprawdzie nie lubię "kapiących" i sklejonych rzęs, ale wolałabym je nieco bardziej podkreślić niż to robi rusz 100% pure.
__________________
Reklama kosmetyków na mnie nie działa, dopiero lista składników

naturalnie proste
Sicilia jest offline  
Stary 2014-03-25, 10:57   #2497
Tatoonka
Raczkowanie
 
Avatar Tatoonka
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 321
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

No nie ma szans

Ja tam jestem usprawiedliwiona, bo niedawno się "nawróciłam" i jeszcze nie wszystko mam naturalne więc mogę kupować haha

Sicilia Ty też nie ułatwiasz A tak serio to naprawdę taki dobry był ten podkład? Jaki kolor miałaś?

Edytowane przez Tatoonka
Czas edycji: 2014-03-25 o 10:58 Powód: dopisek
Tatoonka jest offline  
Stary 2014-03-25, 11:01   #2498
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 879
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Jak coś to kosmetyki Clochee (?) pojawiły się w organeo... Pamiętam, że coś było o nich na wątku...
Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2014-03-25, 11:53   #2499
Sicilia
Zadomowienie
 
Avatar Sicilia
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 1 606
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez Tatoonka Pokaż wiadomość
Sicilia Ty też nie ułatwiasz A tak serio to naprawdę taki dobry był ten podkład? Jaki kolor miałaś?
Niestety nie pamiętam, jaki to był odcień. Ale był lekko kryjący, bez efektu maski, fajna kremowa konsystencja, bardzo wydajny. Rewelacyjne też jest opakowanie airless, gdzie dokładnie widać, ile podkładu już zużyłaś i ile jeszcze zostało
__________________
Reklama kosmetyków na mnie nie działa, dopiero lista składników

naturalnie proste
Sicilia jest offline  
Stary 2014-03-25, 14:25   #2500
Soph
Organizatorka
 
Avatar Soph
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 17 043
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Anula jak Młoda ? Kciuki nadal aktualne?

Wiecie może, czy 100% Pure można kupić stacjonarnie w Wilnie?
__________________

Kontakt - zamówienia:
sophmineralnie@gmail.com
Arkusz rozliczeń: klik


mikroREKLAMA
Wyprzedaż szafy


Ta reklama pokazywana jest pod 17 043 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Soph jest offline  
Stary 2014-03-25, 18:39   #2501
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
I ja wklejam, długo oczekiwane 100% pure.

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
Puder, jutro będzie sprawozdanie po pierwszym użyciu.
eej, juz jest jutro, chce relacje!!!
Cytat:
Napisane przez Tatoonka Pokaż wiadomość
Też od jakiegoś czasu przyglądam się tej stronie 100% pure. Najgorsze że prawie wszystko mi się tam podoba

W pierwszej kolejności mam ochotę na podkład i korektor. Zdaje się że któraś z Was miała? Możecie coś więcej na ten temat napisać? Na stronie są trzy korektory i zastanawiam się który z tych płynnych byłby lepszy pod oczy. I jaki poziom jasności ma najjaśniejszy podkład creme.
ja mam creme - jest jasny i zolty, a w poziomie jasnosci to... hmmm... nie wiem do czego przyrownac... moze napisz jakie kolory stosujesz. ja prawie zawsze bralam to co najjasniejsze i nie-rozowe w ofercie i trafialam dobrze. na cykniecie swatchy mi mlody nie pozwala jest dosc gesty i kremowy, wg mnie kryje bardzo dobrze. i u mnie jak na razie najlepiej trzyma i rozprowadza sie na kremach dobrze nawilzajacych i tlustych (np. lotion z roza martiny gebhardt).
cloche jest offline  
Stary 2014-03-25, 19:16   #2502
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Dziewczyny, czy peeling enzymatyczny 100 % pure sprawdza się Wam?
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.
natkaa jest offline  
Stary 2014-03-25, 19:19   #2503
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

aa, i chcialam pokusic tez troche, chociaz strona tylko niemiecka... no ale moze ktos cos zrozumie - sklady mnie kusza baaaardzo! http://shop.jubian.net/gesicht-c-29....8b96325e607e48
cloche jest offline  
Stary 2014-03-25, 20:42   #2504
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Dzięki kochane moje za kciuki.
Nie puszczajcie proszę.
__________________

Edytowane przez anula_ga
Czas edycji: 2014-03-25 o 20:43
anula_ga jest offline  
Stary 2014-03-25, 20:48   #2505
Tatoonka
Raczkowanie
 
Avatar Tatoonka
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 321
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość

ja mam creme - jest jasny i zolty, a w poziomie jasnosci to... hmmm... nie wiem do czego przyrownac... moze napisz jakie kolory stosujesz. ja prawie zawsze bralam to co najjasniejsze i nie-rozowe w ofercie i trafialam dobrze. na cykniecie swatchy mi mlody nie pozwala jest dosc gesty i kremowy, wg mnie kryje bardzo dobrze. i u mnie jak na razie najlepiej trzyma i rozprowadza sie na kremach dobrze nawilzajacych i tlustych (np. lotion z roza martiny gebhardt).
Dziękuję za opinię. Co do tego czego używam to ostatnio w zasadzie minerały, i tez jasne i żółtawe. Z drogeryjnych już dawno nic nie kupowałam. Z MACa jestem na poziomie NC20. A Twoim zdaniem nadaje się dla cery mieszanej? Boję się żeby nie zrobił mi latarni na twarzy...

O kurcze Anula, kciuki i moc dobrej energii dla Was
Tatoonka jest offline  
Stary 2014-03-25, 21:01   #2506
Soph
Organizatorka
 
Avatar Soph
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 17 043
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Dzięki kochane moje za kciuki.
Nie puszczajcie proszę.
To trzymamy z całej siły, dużo siły Anula
Ja będę prosić o kciuki w przyszłym tygodniu, póki co jestem wkurzona....

Będę dziś testować odżywkę bezzapachową JMO
__________________

Kontakt - zamówienia:
sophmineralnie@gmail.com
Arkusz rozliczeń: klik


mikroREKLAMA
Wyprzedaż szafy


Ta reklama pokazywana jest pod 17 043 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Soph jest offline  
Stary 2014-03-25, 21:14   #2507
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez Tatoonka Pokaż wiadomość
Dziękuję za opinię. Co do tego czego używam to ostatnio w zasadzie minerały, i tez jasne i żółtawe. Z drogeryjnych już dawno nic nie kupowałam. Z MACa jestem na poziomie NC20. A Twoim zdaniem nadaje się dla cery mieszanej? Boję się żeby nie zrobił mi latarni na twarzy...

O kurcze Anula, kciuki i moc dobrej energii dla Was
jak najbardziej do mieszanej ja mam tlusta i jeszcze smaruje tlustym kremem dla poslizgu, a podklad bez pudru caly dzien trzyma z mineralow to mam cere jak lily lolo peach albo blondie, cos kolo tego
cloche jest offline  
Stary 2014-03-25, 23:13   #2508
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Już jestem po pierwszych testach, i tak:
- puder - jeszcze nie wiem co myśleć, bo rano chyba za dużo nałożyłam i zrobiłam sobie machę, także efekt nie był fajny (a może to tylko moje wrażenie, bo przez trzy miesiące używałam tylko podkładu). Jak trochę starłam go z twarzy było znacznie lepiej . Będę dalej testować (i oszczędniej nakładać )
- szampon do tłustych zapowiada się fajnie. Włosy puszyste, odbite, a co najważniejsze - przedłuża świeżość. Normalnie to po południu (a umyte dzień wcześniej wieczorem) już są kiepskie, a dzisiaj super aż do wieczora. Tylko ta cena...
- krem Lycopene - użyłam dopiero dwa razy, ma fajną, lekką konsystencję, zapach trochę cytrusowy, ale jakiś mdły. Za pierwszym razem miałam wrażnie, że za mało nawilża, ale po chwili nie czułam żadnego dyskomfortu. Podobno nie zapycha, no ale wkrótce się przekonam.

---------- Dopisano o 00:13 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:21 ----------

Cytat:
Napisane przez Tatoonka Pokaż wiadomość
Też od jakiegoś czasu przyglądam się tej stronie 100% pure. Najgorsze że prawie wszystko mi się tam podoba

W pierwszej kolejności mam ochotę na podkład i korektor. Zdaje się że któraś z Was miała? Możecie coś więcej na ten temat napisać? Na stronie są trzy korektory i zastanawiam się który z tych płynnych byłby lepszy pod oczy. I jaki poziom jasności ma najjaśniejszy podkład creme.
Podkład to mój najlepszy kosmetyk, mam kolor drugi white peach. Wydajny, dobrze kryje, no i super skład.
sylwiusaka jest offline  
Stary 2014-03-26, 13:46   #2509
beeets
Zakorzenienie
 
Avatar beeets
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 6 077
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Ja nadal na odwyku, Dzielnie zużywam zapasy. Jednak czasem coś kupię i ostatnio kupiłam stacjonarnie szampon So Bio za 23 zł. Jest to nowy sklepik i nawet ma produkty Balm Balm.
Sklep to www.lawendowamydlarnia.pl
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach

Jestem Naturalna Dusza
Podróże Duszy

Wybierz Zielone z CCL
beeets jest offline  
Stary 2014-03-26, 18:59   #2510
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Gdzie kupiłaś swoje kosmetyki? Czaję się na zakupy zagraniczne tej marki, bo krem pod oczy był jednym z lepszych jakie miałam. Chciałabym też peeling enzymatyczny i może coś jeszcze. Kiedyś był wątek o łotewskiej stronie zdaje się?
Jestem w mega potrzebie na zakupy ze 100% pure , potrzebuje czyscik do twarzy i puder jak napiszecie , ze jest fajny. Zamawiamy?
Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Dziewczyny, czy peeling enzymatyczny 100 % pure sprawdza się Wam?
Sprawdza się tylko naprawde nieprzyjemnie pachnie
promolcia jest offline  
Stary 2014-03-26, 19:04   #2511
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
Jestem w mega potrzebie na zakupy ze 100% pure , potrzebuje czyscik do twarzy i puder jak napiszecie , ze jest fajny. Zamawiamy?

Sprawdza się tylko naprawde nieprzyjemnie pachnie
A Ty już robiłaś tam zakupy, czy ktoś Ci kupił? Ja pewnie się skuszę, jak mi klient zapłaci za projekt Na razie konto puste

PS. Jaki czyścik?
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.

Edytowane przez natkaa
Czas edycji: 2014-03-26 o 19:08
natkaa jest offline  
Stary 2014-03-26, 19:18   #2512
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Nie zamawialam 100 % pure ani z niemiec ani z litwy. Nie moge wstawic linka ale oni maja takie emulsje myjace np 2 w 1 do tradzikowej ktore uwielbiam i z ktorego wyskrobalam juz ostatnie resztki ...
jest ktos jeszcze chetny na zamowienie?
promolcia jest offline  
Stary 2014-03-26, 19:26   #2513
natkaa
Zadomowienie
 
Avatar natkaa
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 592
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
Nie zamawialam 100 % pure ani z niemiec ani z litwy. Nie moge wstawic linka ale oni maja takie emulsje myjace np 2 w 1 do tradzikowej ktore uwielbiam i z ktorego wyskrobalam juz ostatnie resztki ...
jest ktos jeszcze chetny na zamowienie?
Myślałam, że może o szczoteczkę Ci chodzi Ciekawe jak tam wygląda większe zamówienie, w sensie czy jest jakiś limit wagowy i co z płatnością za wysyłkę.
__________________
Czasami piszę sobie recenzje filmów.
natkaa jest offline  
Stary 2014-03-26, 20:00   #2514
susabee
Wtajemniczenie
 
Avatar susabee
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 2 599
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
Nie zamawialam 100 % pure ani z niemiec ani z litwy. Nie moge wstawic linka ale oni maja takie emulsje myjace np 2 w 1 do tradzikowej ktore uwielbiam i z ktorego wyskrobalam juz ostatnie resztki ...
jest ktos jeszcze chetny na zamowienie?
Ja byłabym chętna na puder, jeśli mają matujący, bo ciągle szukam, ale teraz muszę wybyć na jakąś godzinkę i nie mogę przejrzeć ich oferty, ale na ariva podobno zawsze mają jakieś braki, nawet jeśli ma status "dostępny", to aktualnie może go nie być i ciężko będzie skompletować zamówienie; Sylwiusaka zamawiała ostatnio z Litwy i są bardzo ok
__________________
Celem ludzkiej wędrówki nie jest żadne miejsce, lecz sposób postrzegania świata... H.M.
susabee jest offline  
Stary 2014-03-26, 20:09   #2515
mlodziudka85
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1 301
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
Nie zamawialam 100 % pure ani z niemiec ani z litwy. Nie moge wstawic linka ale oni maja takie emulsje myjace np 2 w 1 do tradzikowej ktore uwielbiam i z ktorego wyskrobalam juz ostatnie resztki ...
jest ktos jeszcze chetny na zamowienie?
Może ja?

iherb czeka na Ciebie. Na celnym przetrzymali. Nawet rachunku nie było. Brak folii. Mydełko luzem wrzucone. Nieładnie

Muszę jeszcze tylko to podliczyć. Co z tym spray'em? Rozlać go na pół?
mlodziudka85 jest offline  
Stary 2014-03-26, 21:17   #2516
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez natkaa Pokaż wiadomość
Myślałam, że może o szczoteczkę Ci chodzi Ciekawe jak tam wygląda większe zamówienie, w sensie czy jest jakiś limit wagowy i co z płatnością za wysyłkę.
Jeszcze nie badalam sprawy cen przesylek i limitow wagowych ,jesli to ja mialabym skladac zamowienie to najszybciej w weekend mogę się tym zajac
Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
Ja byłabym chętna na puder, jeśli mają matujący, bo ciągle szukam, ale teraz muszę wybyć na jakąś godzinkę i nie mogę przejrzeć ich oferty, ale na ariva podobno zawsze mają jakieś braki, nawet jeśli ma status "dostępny", to aktualnie może go nie być i ciężko będzie skompletować zamówienie; Sylwiusaka zamawiała ostatnio z Litwy i są bardzo ok
Arive sobie darujmy bo sa zbyt problematyczni , sklanialabym sie raczej ku zamowieniu z litwy
Cytat:
Napisane przez mlodziudka85 Pokaż wiadomość
Może ja?

iherb czeka na Ciebie. Na celnym przetrzymali. Nawet rachunku nie było. Brak folii. Mydełko luzem wrzucone. Nieładnie

Muszę jeszcze tylko to podliczyć. Co z tym spray'em? Rozlać go na pół?
Jesli masz ochote na testy to oczywiscie odlej sobie polowe
promolcia jest offline  
Stary 2014-03-26, 21:45   #2517
susabee
Wtajemniczenie
 
Avatar susabee
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 2 599
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Niestety nie mają w ofercie pudru matującego
Chyba się zdecyduję na dry flo w końcu, bo do tej pory jechałam na próbkach i się sprawdził ; a Wy co zamawiacie?
__________________
Celem ludzkiej wędrówki nie jest żadne miejsce, lecz sposób postrzegania świata... H.M.

Edytowane przez susabee
Czas edycji: 2014-03-26 o 21:49
susabee jest offline  
Stary 2014-03-26, 22:37   #2518
promolcia
Zadomowienie
 
Avatar promolcia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 178
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

http://www.100pure.lt/en/cleansers/1...-cleanser.html

---------- Dopisano o 22:37 ---------- Poprzedni post napisano o 22:32 ----------

http://www.100pure.lt/en/natural-mak...er-fruits.html
przepraszam , ze wklejam pojedynczo ale w telefonie to nielatwa sprawa :/
promolcia jest offline  
Stary 2014-03-27, 09:09   #2519
effa_j
Wtajemniczenie
 
Avatar effa_j
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 818
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez susabee Pokaż wiadomość
Niestety nie mają w ofercie pudru matującego
Chyba się zdecyduję na dry flo w końcu, bo do tej pory jechałam na próbkach i się sprawdził ; a Wy co zamawiacie?
Dry flo jest nie wiem jak tak dlugi czas moglam bez niej zyc
Szampon z buraka + shine on z JMO to duet ktorym od dwoch dni jestem oczarowana
krem z ziemniaka tez zrobil na mnie bardzo pozytwyne wrazenie
bb so bio jest chyba troche za jasny ale z bronzerem wyglada calkiem, calkiem musze jeszcze na spokojnie potestowac w roznych kombinacjach ale zdecydowanie lepiej kryje niz bb z pata u mnie w tkmaxx promocja Declare kupilam tonik za 18 zl

Edytowane przez effa_j
Czas edycji: 2014-03-27 o 18:22
effa_j jest offline  
Stary 2014-03-27, 20:20   #2520
susabee
Wtajemniczenie
 
Avatar susabee
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 2 599
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ X

Cytat:
Napisane przez promolcia Pokaż wiadomość
http://www.100pure.lt/en/cleansers/1...-cleanser.html

---------- Dopisano o 22:37 ---------- Poprzedni post napisano o 22:32 ----------

http://www.100pure.lt/en/natural-mak...er-fruits.html
przepraszam , ze wklejam pojedynczo ale w telefonie to nielatwa sprawa :/
Ja miałabym ochotę na ten krem (miałam próbkę od Ciebie i pasował mi), ale od wczoraj testuję to http://witalnie.com.pl/esprit-equo-d...ingu-15ml.html i jestem zachwycona nie mniej niż moja skóra- pierwszą porcję spiła od razu, następna porcja tego serum o olejowej bądź co bądź konsystencji pozostawiła dopiero lekką warstwę oraz niesamowicie nawilżoną i odżywioną skórę Zapach nie każdemu będzie chyba odpowiadał, bo jest dość intensywny, ziołowo-leśny, ale bardzo relaksujący; dozownik trochę ciężko chodzi i potrafi zaskoczyć - mógłby bardziej precyzyjnie odmierzać krople tego cennego eliksiru (argan, opuncja + jakiś patent). Nie podrażnia okolic oczu, a zapach ulatnia się z czasem. Sklep bardzo ok- poprosiłam o próbki nowych dla mnie firm i Pani była bardzo szczodra.

Krem z filtrem AO o zapachu tropikalnym to strzał w dziesiątkę- nie podrażnia, nawet pod oczami, zabójczo ślicznie pachnie, minerały fajnie się na nim trzymają- sama przyjemność używania A już byłam bliska stwierdzenia, że wysokie filtry mineralne nie dla mnie- dzięki
Cytat:
Napisane przez effa_j Pokaż wiadomość
Dry flo jest nie wiem jak tak dlugi czas moglam bez niej zyc
Szampon z buraka + shine on z JMO to duet ktorym od dwoch dni jestem oczarowana
krem z ziemniaka tez zrobil na mnie bardzo pozytwyne wrazenie
bb so bio jest chyba troche za jasny ale z bronzerem wyglada calkiem, calkiem musze jeszcze na spokojnie potestowac w roznych kombinacjach ale zdecydowanie lepiej kryje niz bb z pata u mnie w tkmaxx promocja Declare kupilam tonik za 18 zl
Ja użyłam szamponu z buraka dopiero raz i miałam wrażenie, że zmiękcza włosy- spróbuję następnym razem z innymi produktami do stylizacji

BB So Bio zdecydowanie lepiej kryje od Pata- testuj, testuj, a jak ci nie spasuje, to podasz dalej
Czy wiecie, że przesyłka z Mazideł Pocztexem kosztuje prawie 42 zł - więcej, niż moje zamówienie; kliknęłam, bo myślałam, że to już jest kwota do zapłaty z kosztami wysyłki;- do głowy mi nie przyszło, że tyle może kosztować krajowa przesyłka trzech drobnych rzeczy, a Pani twierdzi, że już nie da się edytować sposobu dostawy Dziwne-muszę anulować zamówienie, bo to jest rozbój w biały dzień
__________________
Celem ludzkiej wędrówki nie jest żadne miejsce, lecz sposób postrzegania świata... H.M.

Edytowane przez susabee
Czas edycji: 2014-03-27 o 20:27
susabee jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, kosmetyki ekologiczne, kosmetyki naturalne, kosmetyki organiczne, pielęgnacja naturalna, zbiory kosmetyczne, zdrowe

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-10-18 18:55:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:46.