jak rozjasnic brwi po hennie ?? - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-30, 12:12   #61
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: rozjasnianie brwi

Cytat:
Napisane przez swist
Sally Hansen dostepny jest tylko w aptece ( i to nie kazdej) , moze na allegro tez sa jakies preparaty tego typu, jednak w tym przypadku lepiej zapytac sie farmaceutki
O, dzieki Na allegro nie było ostatnio, ale zapytam w aptece, może akurat
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 18:42   #62
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: rozjasnianie brwi

hmm...piszecie,ze stosowałyscie m.in wodę utlenioną,to ja mam pytanie czy nadawalby sie ŻEL ROZŚWIETLAJĄCY DO WŁOSÓW BLOND AVONU? zawiera on wlasnie wode utleniona...do włosów sie u mnie nie sprawdzil,nie podobal mi sie efekt,choc rzeczywiscie lekko rozjasnial...to moze do brwi tez by zadziałał?poradzcie dziewczyny bo niewiem czy nie wpadlam na głupi pomysl-zeby mi tylko brwi nie wypadly ani rude nie wyszly!
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 18:48   #63
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: rozjasnianie brwi

Cytat:
Napisane przez tripka
hmm...piszecie,ze stosowałyscie m.in wodę utlenioną,to ja mam pytanie czy nadawalby sie ŻEL ROZŚWIETLAJĄCY DO WŁOSÓW BLOND AVONU? zawiera on wlasnie wode utleniona...do włosów sie u mnie nie sprawdzil,nie podobal mi sie efekt,choc rzeczywiscie lekko rozjasnial...to moze do brwi tez by zadziałał?poradzcie dziewczyny bo niewiem czy nie wpadlam na głupi pomysl-zeby mi tylko brwi nie wypadly ani rude nie wyszly!
Mozesz spróbować, raz się żyje Ja ostatnio wprowadziłam innowacje i farbuje brwi farbą do włosów, oczywiście tak nie wolno, ale co poradzę, musza pasować
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-14, 17:23   #64
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: rozjasnianie brwi

Cytat:
Napisane przez Lovisa
Mozesz spróbować, raz się żyje Ja ostatnio wprowadziłam innowacje i farbuje brwi farbą do włosów, oczywiście tak nie wolno, ale co poradzę, musza pasować
raz się żyje! więc spróbowałam nałozyłam troche zelu na stara szczoteczke z maskary,a nastepnie rozprowadzilam nia zel na brwiach...na razie efektu nie widac,ale na wlosach po kilku razach bylo cos widac,wiec bede musiala znow powtorzyc to,choc i tak moze nie zadzialac bo mam ciemne brwi...ale podziwiam was dziewczyny ja tu obiawiam sie nalozyc zel z pewnie malutka iloscia wody utlenionej a wy tu eksperymentujecie z farbami,sama woda utleniona itp ale przez takie eksperymenty wlasnie dochodzi sie do celu
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 16:13   #65
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
rozjaśnianie brwi

Wtiam napewno ten temat byl juz poruszany kilka razy ale ja potrzebuje naprawde fachowej porady.. otóz mam strasznie ciemne brwi normalnei jak węgiel :p;p co mam zrobic aby staly sie jasniejsze czy woda utleniona jest bezpieczna?? heeeelllpppp
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 16:17   #66
Risha
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 524
Dot.: rozjaśnianie brwi

na forum kosmetycznym było parę wątków na ten temat
-tam poszukaj
Risha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 17:21   #67
joie
Raczkowanie
 
Avatar joie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: .
Wiadomości: 286
Dot.: rozjaśnianie brwi

to chyba nie temat na forum " moda "
joie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-07, 13:46   #68
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
brwi jak węgiel

Witam temat napewno był już poruszany na tym forum ale ja potrzebuje naprawde fachowej porady.. otóz mam strasznie czarne brwi normalnie jak węgiel :P jak moge je rozjasnic? czy woda utleniona jest bezpieczna? jesli srodek do rozjasniania wlosow na twarzy to czy nie jest to tak ze moje brwi stana sie koloru mojej cery ;p? i po takim zabiegu jak jest pozniej czy trzeba ponownie uzywac tego srodku czy brwi pozostaja jasne na dluzszy czas?
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-07, 15:51   #69
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: brwi jak węgiel

nie należy uzywać srodków do koloryzacji włosów do brwi czy rzęs, grozi to strasznymi podrażnieniami skóry a nawet utraty wzroku. oczywiście NIE JEST TO REGUŁĄ! gdyż nietórzy fryzjerzy oferują taki zabieg na brwi.silniejszymi specyfikami włosówco do dekoloryzacji brwi musi zając sie profesjonalista jak pisałam w zdaniu poprzedzającym,gdyż sama możesz narobic soie wiecej krzywdy niż byłoby to warte! woda utleniona rozjaśnia ,ale w wyższych stężeniach może powodować wypadniecie włosków.
moze nie musisz rozjaśniać brwi, zależy od koloru włosów, ale pamiętaj , że dziweczyny zazwyczaj przyciemniają rzęsy, którymi Ty mozesz się pochwalić. jeśli będą ładnie wydepilowane będą ozdobą. Mogę podać przykład blondynki, która ma niekiedy bardzo biemne brwi, wręcz czarne- doda , ale oczywiście zależy od tego co komu pasuje.brwi to też włosy więc nawet rozjaśnione, rosną i nie bedą wiecznie jaśniejsze.możesz też odpowiednim kosmetykiem na niedługi czas rozjaśnić brewki
pozdraiwam!!!
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-07, 22:46   #70
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

zlyszalam ze godny polecenia jest preparat 'Rozjaśniacz do włosów na twarzy Creme Hair Bleac" tylko ze w opisie pisze tak: rozjaśnia ciemne, niepożądane włosy na twarzy tak, aby dopasowały się do koloru twojej cery. < --- czy to nie jest tak ze moje brwi stana sie koloru cery :P takiego efektu nie chce ja chce poprostu troche je rozjasnic
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-07, 22:57   #71
Nemezja
Zakorzenienie
 
Avatar Nemezja
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Siódme Niebo Nienawiści
Wiadomości: 3 516
Wpisy w blogu: 5
Dot.: brwi jak węgiel

Cytat:
Napisane przez szakal123
zlyszalam ze godny polecenia jest preparat 'Rozjaśniacz do włosów na twarzy Creme Hair Bleac" tylko ze w opisie pisze tak: rozjaśnia ciemne, niepożądane włosy na twarzy tak, aby dopasowały się do koloru twojej cery. < --- czy to nie jest tak ze moje brwi stana sie koloru cery :P takiego efektu nie chce ja chce poprostu troche je rozjasnic
Na Twoim miejscu nie odważyłabym się Na 99%staną się nie 'trochę'rozjaśnione,ale prawie białe,a podejrzewam,że tego byś nie chciała
__________________

Nemezja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 19:50   #72
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: brwi jak węgiel

Na pewno nie eksperymentuj z nimi samodzielnie. Domowe metody nie zawsze są korzystnym rozwiązaniem, tym bardziej jeśli są wykonywane przez niewprawne ręce.
Zdaj się na kosmetyczkę. Czasami najprostszym sposobem na rozjaśnienie brwi jest ich regulacja i delikatne przerzedzenie. Jeśli jednak są one rzeczywiście okazałe, kosmetyczka na pewno zaproponuje Ci zastosowanie pewnych preparatów rozjaśniająco-pielęgnacyjnych.
Takie w swojej ofercie ma np. firma specjalizująca się w kosmetyce brwi, Anastasia Beverly Hills.

Pozdrawiam!
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-08, 21:52   #73
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

hihi ale ten preparat ktory podalam wczesniej jest wlasnie przez kosmetyczke polecony mialag go kupic ale po przeczytaniu opisu boje sie kosmetyczka powiedziala ze rozjasnianie brwi jest na tyle prostym zabiegiem ze moge spokojnie wykonac go w domu sama ale ja jej do konca nie wierze :P najabrdziej sklaniam sie do uzycia wody utlenionej wydaje mi sie ze naturalne skladniki wody utlenionej poprostu mi je trohce rozjasnia.. jak jakas z Was dziewczyny ma jakies doswiadczenie z woda utleniona na brwi to pisac pozdrowka !
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 14:27   #74
Panna-Nikt
Raczkowanie
 
Avatar Panna-Nikt
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 53
Dot.: brwi jak węgiel

a gdyby tak potraktować je brązową henną? to można zrobić samemu w domu (hennę można kupić w drogerii)
__________________
"W życiu chodzi o to, żeby być trochę niemożliwym" (O. Wilde)
Panna-Nikt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-09, 16:14   #75
wunia83
Zadomowienie
 
Avatar wunia83
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 133
Dot.: brwi jak węgiel

A nie lepiej zrobić tak, jak radzą dziewczyny - pójść do dobrej kosmetyczki na porządną regulację??? Taką, która nie tylko nada kształt, ale i przerzedzi brwi.

Rozumiem, że to dla Ciebie problem - sama mam bardzo czarne brwi, które w połączeniu z moimi jasnymi włosami i bladą cerą wyglądały kiedyś na tyle nienaturalnie, że pani w zerówce na oczach wszystkich dzieci wzięła mnie do łazienki, żeby zmyć mi ten "makijaż" i była bliska zawezwania mojej mamy, coby kobiecie wytłumaczyć, że mascara to nie jest zabawka dla sześciolatki...
__________________
"Sticks and stones may break my bones, but words can never hurt me"
wunia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-10, 12:22   #76
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

ale ja chce jakis preparat.. nie chce chodzic co 3 dni do kosmetyczki na przerzedzanie i regulacje brwi tylko dlatego ze sa za ciemne ani sama tez nie mam zamiaru ich przerzedzac bo rosna mi szybko i byloby to bezsensu.. chodzi mi o to ze biore do reki watke preparatu troche daje przecieram brwi i mam spokuj na 2tygodnie potem znowu powtarzac czynnosc 10 sekunodwa i znowu spokuj na 2 tygodnie
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-12, 17:19   #77
czarownicagosia
Zakorzenienie
 
Avatar czarownicagosia
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: brooklyn,ny
Wiadomości: 7 829
GG do czarownicagosia
Dot.: rozjaśnianie brwi

Przenosze na Kosmetyczke
__________________
moje zdjecia

czarownicagosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-12, 21:33   #78
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: rozjaśnianie brwi

Pojawiła się farba -henna do brwi rozjasniajaca.Reflectoil pytaj w sklepach kosmetycznych , może maja na allegro.Przemywanie 3% woda może rozjaśnic ale nie od razu
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 14:51   #79
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

hej
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 18:11   #80
industria
Zakorzenienie
 
Avatar industria
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 489
Dot.: brwi jak węgiel

ja ci nie radze rozjasniac, bo mogą ci rude wyjsc i bedzie jeszcze gorzej
ja mam a raczej mialam taki sam problem jak ty. mam brwi jak wegiel, rzesy tez (no i oczy) i na poczatku mnie to wkurzalo bo lubiłam miec jasne lub rude wlosy. jak wyregulowalam brwi zrobilo sie duzo lepiej. potem przyciemnilam wloski troche i wszystko juz jest super, wogole na te moje wegle juz nie zwracam uwagi, polubilam je, co i tobie radze

a jesli juz koniecznie chcesz zmienic ich kolor to tez radze henne- przeciez nie musisz z tym latac do kosmetyczki tylko sama raz na jakis czas sobie w domku zrobisz
industria jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-18, 22:00   #81
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

nigdy nie uzywalam henny zawsze uwazalam ze henna jest do jasnych brwi aby je 'pociemnic' :/ piszcie wasze doswiadczenia z ciemnymi brawiami
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-19, 12:41   #82
netka09
Raczkowanie
 
Avatar netka09
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: z komputera^^
Wiadomości: 140
GG do netka09
Dot.: brwi jak węgiel

Cytat:
Napisane przez szakal123
ale ja chce jakis preparat.. nie chce chodzic co 3 dni do kosmetyczki na przerzedzanie i regulacje brwi tylko dlatego ze sa za ciemne ani sama tez nie mam zamiaru ich przerzedzac bo rosna mi szybko i byloby to bezsensu.. chodzi mi o to ze biore do reki watke preparatu troche daje przecieram brwi i mam spokuj na 2tygodnie potem znowu powtarzac czynnosc 10 sekunodwa i znowu spokuj na 2 tygodnie
HEhe tak dobrze to chyba nie ma;/ Ale moja kuzynka miała ten sam problem.Poradziłam jej wizytę u kosmetyczkiPoszłysmy razem,kosmetyczka wyregulowała jej brwi i woskiem pozbyła się wąsiku Kuzynka była bardzo zadowolona.A co do rozjasniania to ja sama jej rozjasniam,henną. Wbrew pozorom dziwnie to wyglądało nakładac czarną henne na czarne brwi..ale to po jakimś czasie bledło i brewki robiły się jaśniejsze.Teraz dla utrzymania takiego stanu,kuzynka pilnuje włoski i jeżeli zauważy jakiś odrastający wyrywa go pincetą,a gdy przegapi i brewki zdąża juz nieco zarosnąc to poprostu odwiedza kosmetyczkę3minutki i po bólu.Henne mozesz sobie robic sama,tak jak ja raz na 2 miesiące a czasem nawet dłużej A więc życzę powodzenia,papa
__________________
Jak rdza zjada żelazo,tak zazdrosnych zjada własne usposobienie.


Antystenes
netka09 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-19, 16:17   #83
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

jaka ta henna jest jakas specjalna firma albo cos godnego polecenia przez Ciebie netka? ps podobno skuteczniej jest uzywac jasniejszej henny a nie ciemniejszej
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-19, 17:34   #84
netka09
Raczkowanie
 
Avatar netka09
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: z komputera^^
Wiadomości: 140
GG do netka09
Dot.: brwi jak węgiel

Cytat:
Napisane przez szakal123
jaka ta henna jest jakas specjalna firma albo cos godnego polecenia przez Ciebie netka? ps podobno skuteczniej jest uzywac jasniejszej henny a nie ciemniejszej
NIe to jest najzwyklejsza henna na bazie ziół,można ja kupic w drogeriach,sklapach z chemia..itd. nie pamietam teraz firmy bo wyrzuciłam opakowanie;/ jest takze nie droga,bo kosztuje w granicach od 1,50 do 5,zł no i oczywiscie musi byc czarna
Nie polecam grafitowych miałam nie przyjemna przygode z grafitowymi bo po nałozeniu w domu przy żarówce kolorek wydał sie sliczny, natomiast gdy wstałam rano do szkoły i zobaczyłam to przy naturalnym świetle to poprostu myslalam,że sie popłacze Moje brwi byly niebieskie...bleeeeeee Nie życze nikomu takiej przygody

Nio to pozdrawiam i życze udanych zakupów
__________________
Jak rdza zjada żelazo,tak zazdrosnych zjada własne usposobienie.


Antystenes
netka09 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 12:00   #85
szakal123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 9
Dot.: brwi jak węgiel

a czy ktoras z Was dziewczyny slyszala moze o pocieraniu kostaki lodu po brwiach podobno to wlasnie moze je niezacznie rozjasnic
szakal123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 23:20   #86
netka09
Raczkowanie
 
Avatar netka09
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: z komputera^^
Wiadomości: 140
GG do netka09
Dot.: brwi jak węgiel

Cytat:
Napisane przez szakal123
a czy ktoras z Was dziewczyny slyszala moze o pocieraniu kostaki lodu po brwiach podobno to wlasnie moze je niezacznie rozjasnic
Kostka???? niee, nie słyszałam...
__________________
Jak rdza zjada żelazo,tak zazdrosnych zjada własne usposobienie.


Antystenes
netka09 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-01, 00:13   #87
mruff
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 235
Dot.: rozjasnianie brwi o ton lub dwa

podbijam watek
mruff jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-01, 10:13   #88
Aneta_-
Raczkowanie
 
Avatar Aneta_-
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 297
GG do Aneta_- Send a message via Skype™ to Aneta_-
Dot.: rozjasnianie brwi o ton lub dwa

hymm... dobre pytania co do płowienia to raczej ono nie wystepuje bo wiele aktorek rozjasnia sobie brwi a po jakims czasie wracaja do naturalnego koloru i póżniej znów farbuja, a ile taki zabieg kosztuje nie wiem najlepiej przejśc sie do kosmetyczki wypytac ,ona ci wszystko powie a ty sie zastanów
__________________
Kosmetyki na wymiane
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...=1#post2806637
Spotkanie mielczanek-Mielec/podkarpacie
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...24#post3750424
Aneta_- jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-01, 13:05   #89
lalinkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 290
Dot.: rozjasnianie brwi o ton lub dwa

tez kiedys wpadlam na taki pomysl i w salonie kosmetycznym powiedziano mi, ze nie rozjasniaja.. no i pomysl mi przeszedl..moze i lepiej, bo jak na siebie patrze to dobrze mi chyba tylko w czarnych brwiach
lalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-01, 13:52   #90
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: rozjasnianie brwi o ton lub dwa

to normalnne ze potem znowu trzeba farbowac
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
farbowanie brwi

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:45.