prostownica i co dalej..? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-07-14, 23:12   #1
Stokrotka18
Raczkowanie
 
Avatar Stokrotka18
 
Zarejestrowany: 2002-09
Wiadomości: 141

prostownica?


Witajcie
Chcialabym sobie kupic karbownice do wlosow,lecz zanim to uczynie,pytam was,czy warto?mi zalezy na wyprostowaniu troche wlosow.Jakie funkcje ma jeszcze to cudo?i ile mniej wiecej kosztuje?
mozecie co nieco opowiedziec Stokrotce?
Stokrotka18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-14, 23:36   #2
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: prostownica?

Hi Stokrotko!!
jezeli chcesz wyprostowac od czasu do czsu włoski to nie karbownica a prostownica.Najlepszy do tego jest grzebień parowy.Działa troche jak zelazko na pare, ale łatwo i ładnie prasuje włoski.Dostaniesz go w sklepie ze sprzetem fryzjerskim, lub pogadaj z zaprzyjaznionym fryzjerem to Ci zamówi w hurtowni.Owszem mozesz tez kupic w sklepie AGD, ele nie wim czy maja parowe.Cena 120-180 zł.Sa jeszcze takie co maja wymienne nakładki do karbowania.
Miłego prasowania!!!
PS.
Jak chcesz zeby Ci sie fajnie wygładziły to musisz na wilgotne włosy nałozyc specjalny zel lub inny srodek do protowania włosów
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-14, 23:40   #3
youare
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 1 253
Re: prostownica?

Moja siostrzyca cioteczna kupiła owo cudo (tj prostownice i karbownice/gofrownice w jednym) za około 40 złociszy, jakoś 30 z kawałkiem. Prostownica pomoze jesli masz takie jakby lekko falowane, druciaste włosy – staną się wtedy ładniutkie, błyszczące, i proste! Moja koleżanka sobie czasami prostuje i wygląda zupełnie inaczej, fajnie jej tak. A to cudo ma dwie funkcje – prostuje i karbuje, to wszystko. Możesz dodatkowo nalać do środka jakiegoś kosmetyku nabłyszczającego, zeby wloski zdrowo i ładnie wyglądały.

youare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-14, 23:56   #4
Stokrotka18
Raczkowanie
 
Avatar Stokrotka18
 
Zarejestrowany: 2002-09
Wiadomości: 141
Re: prostownica?

slicznie dziekuje za odpowiedzinaprawde mi milo..
Zastanawiam sie nad odp.Grazynki,gdyz nigdy o takim urzadzeniu nie slyszala...hmm...A orietnujecie sie gdzie w Krakowie mozna cos takiego kupic?jak to dziala dokladnie?i jakich kosmetykow nalezy uzywac?moze znacie sie co nieco na tym?jakich firm?
wiem,ze juz pozna pora....
pozdrawiam nocne marki
Stokrotka18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-14, 23:56   #5
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: prostownica?

A gdzie kupila tak tanio?!!
i ze mozna cos włac do srodka?
ja sie z tak tanim sprzetem nie spotkałam a pracuje nim na co dzien
ale moze masz jakies namiary na to cudo?
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-07-15, 00:04   #6
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: prostownica?

stokrotko! jestem z Gliwic,ale zapytam o adres w Krakowie to Ci jutro napisze. I nie Pani, ja Grazka jestem!
jak co to pytaj a ja postaram sie odpowiedzec na temat włosów itp.
pozdrawiam pa pa!
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-05-22, 17:14   #7
Szyszuniaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 48
PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Mam pytanie do Pani Grazynki i wizazanek. W sklepie fryzjerskim polecono mi wlasnie taka prostownice firmy Wigo. Czy jest ona naprawde warta swojej ceny?Chcialabym wiedziec czy ktoras z Was uzywa jej i czy jest zadowolona z efektow. Z gory dziekuje . Pozdrawiam
Szyszuniaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-25, 23:46   #8
jenny007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 20
prostownica EFALOCK - gdzie moge ja dostac ? ;)

kilka dni temu bylam u fryzjera zeby wycieniowac wlosy i frzyjerka wyprostrowala mi je -efekt byl poprostu niesamowity , wlosy byly idealnie prosciutkie i takie piekne przygladzone aaaj byla to prostownica niemieckiej firmy EFALOCK ( ceramiczna ) , fryzjerka kupowala ja w niemczech ( byla dosyc droga..na nasze jakies 450 zl ) ale jak zobaczylam efekty to nie moglam uwiezyc ;P na moich wlosach sprawdzila sie doskonale . wrr teraz chce ja sobie kupic i wreszcie wyrzucic do kosza moja prostownice ktora kupilam ' na szybkiego ' za 50 zl ;/ nie jest zla ale jednak jesli chodzi o ta Efalock - to bez porownania podaje link do strony : http://www.efalock.de/produkte/electro.html?TextID=348

jesli ktoras z was wie , gdzie moglabym ja nabyc to bylabym bardzo wdzieczna za odpowiedz pozdrawiam
jenny007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 14:53   #9
jenny007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 20
Re: prostownica EFALOCK - gdzie moge ja dostac ? ;)

podbijam
jenny007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 14:58   #10
girlka
Raczkowanie
 
Avatar girlka
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 346
Re: prostownica EFALOCK - gdzie moge ja dostac ? ;)

A ile płaciłaś za wyprostowanie włosków.
__________________
„Moda jest kosztowna, styl – nie”
girlka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 15:02   #11
jenny007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 20
Re: prostownica EFALOCK - gdzie moge ja dostac ? ;)

mycie + obciecie + prostowanie = 30 zl
jenny007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 15:10   #12
jenny007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 20
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

podbijam watek , tez chcialabym sie doweidziec czy ta prostownica jest dobra
jenny007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 16:02   #13
patricy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 115
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Jesli to jest ta ceramiczna, to ja własnie jej uzywam, polecil mi ja fryzjer i jestem bardzo zadowolona. Wyraznie wygladza wlosy i efekt utrzymuje sie dosc dlugo. Moglabys napisac ile u Ciebie kosztuja Wigo?
patricy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 20:08   #14
jenny007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 20
Re: prostownica EFALOCK - p.Grazynko :>

moze jadnak ktos cos wie , bardzo mi na tym zalezy moze pani Grazynka ?
jenny007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-26, 20:19   #15
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: prostownica EFALOCK - p.Grazynko :>

w watkach o prostownicach podalam zdjecia prostownic i tam jest taka waska Babyliss, ceramiczna, sa takie w hurtownach fryzjerskich, i ceny od 320 350 zl, w zaleznosciod rodzaju tylko te moge ja polecic, sa to profesjonalne prostownice
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-30, 13:46   #16
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 486
Prostownica ceramiczna Babyliss Prosze o pomoc!!!

Witam wszystkie wizażanki, a w szczególności Ciebie Grażyno.Moje pytanie odnosi się do prostownicy, takiej jaką załączyłam na obrazku.Właśnie kupiłam ja na allegro (jeszcze nie otrzymalam jej), podobno to jakas nowosc (ma ceramiczne plytki prostujące, ale nigdy takiej nie widzialam).Niepokoi mnie jej cena 119,- (dosc niska). Mam teraz prosbę do wszystkich wizazanek i do Grażyny: jeżeli wam coś o niej wiadomo lub któraś ma taką prostownice to bardzo proszę o odpowiedz. Zależy mi głównie na tym jaki ona daje efekt (nie mam kręconych włosów tylko falowane), czy w ogóle warto ją kupić? Za parę dni zapewne sama się przekonam, ale wcześniej wolalabym zaczerpnąć Waszej opinii. POZDRAWIAM!
iwona200 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-30, 21:43   #17
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: Prostownica ceramiczna Babyliss Prosze o pomoc!!!

ta prostownica to prdukt babylissa dla detalu, tak jak Wella, czy Loreal produkuje np farby do detalu i do salonow, napewno nie jest porownywalny jakosciam jak wspomniane np farby do tych porfesjonalnych, nie wim jakie ma dzialanie i czy sie sprawdzi z uzytkowaniu, ale mze tak, plytki caramiczne powinny spelnic swoje zadanie, tylko czy bedzie tak samo wytrzymala jak te do slonow ? ale z drugiej strony, nie bedziesz jej uzywac klkanascie razy dziennie jak my w swoich salonach, pozdrawiam
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-02, 20:16   #18
psciolka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 2
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Moja koleżanka ma (chyba) taką prostownicę Wigo, tyleże u niej kolor płytek jest złoty, ale też płytki sa ceramiczne i daje świetny efekt- kilka razy prostowała mi włosy i efekt prostych włosów trzymał sie do następnego mycia...praktycznie żadnych zmian po nocy itp. Poza tym jest lekka,mała, nagrzewa sie niesamowicie szybko i moim zdaniem szybko prostuje. Ale fachowcem nie jestem w tej dziedzinie.
patricy napisał(a):
> Jesli to jest ta ceramiczna, to ja własnie jej uzywam, polecil mi ja fryzjer i jestem bardzo zadowolona. Wyraznie wygladza wlosy i efekt utrzymuje sie dosc dlugo. Moglabys napisac ile u Ciebie kosztuja Wigo?
psciolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-02, 22:08   #19
Szyszuniaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 48
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Ja juz zakupilam sobie te prostownice i jest poprostu swietna nie niszczy bardzo wlosow (dodam ze uzywam jej codziennie) kupilam ja w Rzeszowie i zaplacilam 220 zl Polecam
Szyszuniaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-10-22, 21:52   #20
buziaczek82
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 247
prostownica raz jeszcze :)

Hej.Jestem od jakiegoś 1,5 miesiąca "szczęśliwą posiadaczką" tej prostownicy i bardzo sobie ją chwale.Szybko sie nagrzewa,a prostowanie włosków zajmuje mi ok 15 min.(mam włosy za ramiona).U mnie sprawdziła sie w 100%.
buziaczek82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-10-22, 22:40   #21
Monika24d
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Dobczyce
Wiadomości: 12
GG do Monika24d
Re: prostownica raz jeszcze :)

czesc buziaczku82 ja mam wlosy prawie do pasa dlatego sie tak zastanawiam nad nia, napisz jak mozesz czy po jednym przeciagnieciu pasma wlosow sa proste czy jednak trzeba kilka razy zeby wygladaly super
Monika24d jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-10-22, 23:06   #22
buziaczek82
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 247
Re: prostownica raz jeszcze :)

Wystarczy przejechać po nich jeden raz i po sprawie .Ja co prawda używam jeszcze środków wspomagających efekt prostowania więc to moze dlatego tak łatwo mi to idze. ps.grzebyk od razu wyjęłam bo strasznie ciągnął włoski
buziaczek82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-15, 17:48   #23
niusia21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 39
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

a czy mogłybyście mi napisać ile ona ma WAT?
niusia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-16, 11:09   #24
PinkyPink
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 137
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

wydaje mi sie ze ta mniejsza wigo ma 35 a wieksza 75w. pozdrawiam!!!
PinkyPink jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-16, 23:55   #25
niusia21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 39
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

czyli ta większa lepsza? pozdrawiam
niusia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-17, 07:36   #26
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Hej
Z tego co pisała Grażka na poprzednich wątkach to większa jest lepsza do dłużyszych włosów, bo szybciej się je prostuje. U mnie w sklepie wigo ceramiczna większa - 57 mm ma dodatkowe regulacje temperatury. Mniejsza też ceramiczna, jest chyba poręczniejsza w obsłudze. Zdjęcia tutaj:

http://www.estyl.pl/sklep/customer/home.php?cat=399

Pozdrowionka

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-17, 18:11   #27
sweet_poison_x
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 14
GG do sweet_poison_x
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Ja mam wlosy do lopatek, i krotka grzywke. No i wlasnie chce kupic ktoras z nich, ale niewiem czy wieksza czy mniejsza ...???
sweet_poison_x jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-18, 20:56   #28
niusia21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 39
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

Ja dlatego pytałam ile one mają Wat, ponieważ moja fryzjerkapowiedziała mi że dobre to takie, które mają powyżej 100. Sama mam 2 prostownice , które mają 35 wat i moje włosy nie są tak idealnie wyprostowane jak po wizycie u fryzjera, a również stosuję śriodki kosmetyczne do zelazek. to prawda z to ilością wat. czy od czego to zależy?
niusia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-19, 17:11   #29
jollcia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3
GG do jollcia
Prostownica Efalock !!! :)

Niedawno przeczytałam bardzo obszerną dyskusje na temat prostownic i wywnioskowałam z niej ze Efalock jest najlepsza.Obecnie mam prostownice Philipsa,ale ta zupelnie nie spelnia swojego zadania takze zaoszczedzilam i chce sobie kupic cos profesjonalnego.I tu zaczyna sie mój problem,jestem z Warszawy,ale zupelnie nie orientuje się gdzie mozna ją kupic,prosze jak któras z was wie to niech mi poda adres sklepu lub jeśli macie jakies namiary na aukcje na allegro to tez bede bardzo wdzieczna !! DZieKI
jollcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-19, 18:47   #30
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Re: PROSTOWNICA WIGO....HELP!

waty daja oszczednosc, a wazna jest temperatura nagrzewania,dzieki ktorej wlasnie lepiej sie prostuje wlosy,
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-07-15 22:42:23


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:17.