Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Wymiana doświadczeń, porady

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-09-30, 20:22   #1
magda548
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 36
Czy antybiotyk moze opozniac okres??

Wiem ze to nie post na dermatologie ale nie ma tu takiego jaki jest mi potrzebny =))) mam pytanie...
Czy jak zazywam antybiotyki to czy to moze powodowac przesuniecie sie miesiaczki o ponad tydzien ?????????
jakie sa jeszcze przyczyny spozniania sie okresu... ??
Z gory dzieki
magda548 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-01, 10:41   #2
słodko_gorzka
Raczkowanie
 
Avatar słodko_gorzka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 75
Dot.: Czy antybiotyk moze opozniac okres??

Najczęściej brak wystąpienia miesiączki oznacza oczywiście ciążę. Opóźnienie mogą wywołać również inne przyczyny: zmiana klimatu, podróż, nadmierny stres, niektóre leki ( w tym właśnie antybiotyki). Zalezy też ile masz lat w okresie dojrzewania jest to u niektórych kobiet naturalne. Pewnie za niedługo znowu Cię dopadnie a wtedy pożałujesz że tu już
__________________
Nie interesuje mnie długość życia. Interesuje mnie sztuka życia.

Honoré de Balzac
słodko_gorzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-01, 15:43   #3
istotka
Raczkowanie
 
Avatar istotka
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 425
GG do istotka
Dot.: Czy antybiotyk moze opozniac okres??

NIe jestem lekarzem, ale wydaje mi sie, ze antybiotyk moze opoznic okres.
istotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-01, 16:50   #4
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: Czy antybiotyk moze opozniac okres??

Cytat:
Napisane przez istotka
NIe jestem lekarzem, ale wydaje mi sie, ze antybiotyk moze opoznic okres.
moze, zgadzam sie z "istotka".
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-01, 17:43   #5
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 368
Dot.: Czy antybiotyk moze opozniac okres??

tak jest nie wiem dlaczego, bo lekarzem nie jestem , ale jak kiedys zazywalam antybiotyk na angine to okres mi sie spoźnil chyba ok. 2 tygodni !!!!
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:30.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra