Taka fryzura dla brunetki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-02-21, 19:05   #1
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Mam wlosy w kolorze ciemny braz. Pomyslalam o takiej zmianie:
http://www.plotek.pl/plotek/56,78649...Herbus,,2.html
Czy taki kolor przejdzie u brunetki? Jak wyglada w praktyce wykonanie takiej fryzury? Co fryzjer musi zrobic? Czy utrzymanie takiego koloru jest klopotliwe?

I moja fota
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (64,6 KB, 246 załadowań)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2014-02-21 o 19:45 Powód: post pod postem
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-21, 19:45   #2
irmina94
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Bardzo by Ci pasowała ta fryzurka ładnie rozświetli Twoją twarz, a co fryzjer będzie musiał zrobić, hmm wydaję mi się że można taki efekt najlepiej uzyskać przez robienie pasemek żeby za mocno nie zniszczyć włosów
irmina94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-21, 21:32   #3
201701300929
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 2 214
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Na tym zdjeciu jest dwukolorowy balejaz(jasny braz i blond)- mozna zrobic za jednym razem albo machnac raz jeden kolor bajejazu a za jakis czas jak pojawia sie odrosty to nastepny na tych an ktorych nie bylo do tej pory - utrzymanie koloru nie jest klopotliwe,blond lepiej wyglada (zwykle) jak sie wyplucze, ale czasem jest trudne osiagniecie ladnego chlodnego blondu(jak trafisz na fryzjerke vo pojedzie samym rozjasniaczem bez farby, a ja juz spotykalam takie gwiazdy), -poza tym nie wiem do konca czy masz naturalne wlosy czy farbowane-bo na farbownaym brazie uzyskanie takiego efektu jest trudniejsze i wymaga kilku wizyt a i tak moze byc roznie
201701300929 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-21, 22:03   #4
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Moj kolor naturalny + farbuje na braz zeby siwe zakryc. Ale moge poczekac az farba zejdzie.
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-21, 23:13   #5
201701300929
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 2 214
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Cytat:
Napisane przez Twitti Pokaż wiadomość
Moj kolor naturalny + farbuje na braz zeby siwe zakryc. Ale moge poczekac az farba zejdzie.
decyzja nalezy do Ciebie
ladnie Ciw obecnych wlosach ale i fryzura ktora chcesz bedzie Ci pasowac,

na naturalkach duzo latwiej jest pracowac ale i na farbowancach zwykle da sie cos osiagnac( o ile nie masz zcerni albo nie kladlas farby co 2 tyg na cale wlosy) - ale w cos takiego to trzeba znac dobrego fryzjera - i nastawiac sie na kilka wizyt(co wizyte lekkie rozjasnianie kolejnych pasemek) - to daje troche po kieszeniu,

blond tez niszczy wlosy wiec trzeba o nie dbac - jesli sie zdecydujesz to wpadnij na pielegnacyjny i poczytaj troche
201701300929 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-21, 23:36   #6
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

I tu jest problem, czyli finanse.. Chwilowo siedze z dziecmi wiec finansowo slabiej.. Jesli to spro kosztuje, to lepiej przelozyc na kiedys...
To moze lepiej jakis jasniejszy braz..
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-23, 11:59   #7
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

wow śliczna twarz!
dodaj lepsze jakościowo zdjęcia, chciałabym zobaczyć Twoje naturalne kolory-
twarz na wprost aparatu, z podobnej odległości i jedno foto też w związanych włosach a drugie w rozpuszczonych aby było widać dokladnie kolor
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-23, 20:14   #8
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Dzieki za komplement jutro sprobuje poszukac.
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-23, 21:16   #9
florac
Raczkowanie
 
Avatar florac
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 86
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

będziesz ślicznie wyglądała w nowej fryzurce tak to widzę oczyma wyobraźni.
__________________

florac jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-23, 21:56   #10
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Tylko boje sie ze fryzjerowi cos nie wyjdzie.. Niedawno sama nalozylam farbe sredni braz i jak zwykle wyszedl mi bardzo ciemny braz :/ teraz poczekam jakis czas az to sie zmyje (bo rozumiem, ze lepiej jak farba zejdzie) - czyli pewnie jakies 2-3 miesiace.
Czyli zaszaleje przed wakacjami nigdy nie mialam jasnych wlosow. Dla mnie bedzie to mega odmiana. A myslicie ze zwykli fryzjerzy to zrobia, czy lepiej sie wykosztowac i isc do jakiegos bardziej profesjonalnego zakladu?
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-24, 08:47   #11
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

wrzucam jeszcze 4 fotki może z lepszym światłem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC06377.jpg (42,4 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC05318.jpg (111,2 KB, 101 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04001.jpg (85,1 KB, 80 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04554.jpg (97,9 KB, 92 załadowań)
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-25, 20:03   #12
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

powiem Ci, ze uważałabym z tak mocną zmianą koloru przy Twojej karnacji. taki kolor jak ma Edyta jest dość jasny a Twoja cera wydaje się być ciemniejsza niż jej.
na początek zrobiłabym kolor może jasniejszy od twojego, ale na pewno nie tak jasny jak Edyta..
jedyne co odradzę to bardzo ciemne włosy jak na 2 zdjęciu, te z kolei przytłaczają.

fryzjerka będzie musiała rozjaśnić Ci kolor i nałożyć potem jasną farbę. utrzymanie tego zależy od kondycji włosów po uzyciu środków rozjaśniających. kolor może się wypłukiwać, ale nie ma reguły.
bardzo ladnie wyglądasz w klasycznych fryzurach - koki, kucyki i proste włosy
nie kombinowałabym
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-25, 20:22   #13
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Dzieki za odpowiedz. Moze rzeczywiscie lepiej rozjasnic te moje ciemne wlosy na jakis jasny braz. Na pewno mam dosc ciemnego brazu
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-28, 18:13   #14
veronia15
Raczkowanie
 
Avatar veronia15
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 176
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

osobiście nie jestem przekonana czy by ci pasowała ;/
__________________
Mój blog o naturalnej pielęgnacji włosów, cery i paznokci

http://raspberryandstrawberrybeauty.blogspot.com/
veronia15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-21, 20:45   #15
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

A moze cos takiego?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (69,9 KB, 26 załadowań)
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-21, 20:47   #16
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Albo ta
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (53,5 KB, 10 załadowań)
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-21, 20:49   #17
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Lub ta
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (117,2 KB, 7 załadowań)
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-22, 11:13   #18
ciotkaklotka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 76
Cool Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Przy Twojej buzi postawiłabym na średnie lub nawet ciemnawe brązy. Wersja Edyty wg mnie za jasna. Pozdrawiam.
ciotkaklotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-24, 21:20   #19
lalutka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 56
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Twitti piekne kobiece fryzurki.ja mam ostatnio faze na dlugie wlosy wiec absolutnie twoje propozycje sa super!! Beda dziewczynie pasowac
lalutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-25, 14:49   #20
ostryga2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 3
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Zdecydowanie fajna fryzura.
ostryga2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-27, 17:36   #21
xpandax
Raczkowanie
 
Avatar xpandax
 
Zarejestrowany: 2013-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

W hombre jak dziewczyny wrzuciły wyżej wyglądałabyś bardzo ładnie. Pasowałyby Ci!
__________________
Blog o bieganiu, psach, diecie i wszystkim co do głowy wpadnie!
https://www.facebook.com/LABrunnerr
xpandax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-28, 14:41   #22
Control181
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 14
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Pasowałaby .Tym bardziej że nie masz ciemnych oczu.
Control181 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-04, 21:09   #23
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Ostatnie dwa pytania:
1. Lepiej ombre czy taki braz jak na tej fotce?
2. Jak zrobic takie fale?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (40,8 KB, 28 załadowań)
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-28, 13:29   #24
Twitti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Bylam u fryzjera. Wlosy fajnie zrobiono, ale to chyba nie moj kolor. Jasne na wierzchu, ciemne u spodu. Chyba wroce do ciemnych. Chyba ze te moge wykorzystac jako baze do czegos innego?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (31,4 KB, 53 załadowań)
Twitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-28, 16:10   #25
zizixx
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 221
Dot.: Taka fryzura dla brunetki

Super wyglądasz!
zizixx jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-05-28 16:10:16


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:00.