oklapnięte długie włosy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-02, 17:15   #1
evvi
Przyczajenie
 
Avatar evvi
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 12

oklapnięte długie włosy


Przeglądałam różne posty o oklapniętych włosach ale nic nie znalazłam zbliżonego do mojego problemu, bo to i chyba nie problem, a rzecz gustu. Otóż włosy mam proste jak kołki i śliskie bardzo i to bez względu na to czy daję na nie odżywkę czy nie. Farbuję je u fryzjera, raz na 3-5 miesięcy, więc używam szamponów do włosów farbowanych żeby nie wypłukiwać koloru. Chciałabym je mieć takie sztywne bardziej i żeby mi odstawały od głowy a nie trwały takie przyklejone do czaszki . Znacie jakieś fajne szampony które mogłyby to uczynić? Czy mam je sobie piwkiem trefić???
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wlosy oklap.jpg (27,7 KB, 176 załadowań)
evvi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-02, 20:16   #2
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 898
Dot.: oklapnięte długie włosy

hej będę śledzić ten wątek, bo mam podobny problemik... w sumie taki sam dotychczas włosy od skóry odklejał mi szampon w takim żółtym opakowaniu z yves rocher, ale już mi się skończyły zapasy i nie wiem co dalej począć z tymi włoskami...
__________________
Ze wszystkich rzeczy, które kiedykolwiek utraciła, najbardziej żal jej było rozumu...

Gdzieśtam czeka na nią Książe w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedyś ją znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 12:25   #3
Monika:)
Raczkowanie
 
Avatar Monika:)
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 191
Dot.: oklapnięte długie włosy

Hej ja również przylączę się do zapytania mam ten sam problem proste jak druty,śliskie i za żadne skarby nie da się ich "nadmuchać" ech
__________________
"Mówią, że, kiedy rodzi się człowiek z nieba spada dusza i rozpada się na dwie połowy... Jedna z nich trafia do kobiety druga do mężczyzny...
Natomiast całe życie polega na odnalezieniu tej drugiej połowy... połowy swojej własnej duszy... połowy samego siebie..."
Monika:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 12:29   #4
anetak
Wtajemniczenie
 
Avatar anetak
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 119
Dot.: oklapnięte długie włosy

Witam
Może warto spróbować szamponu ujędrniającego do włosów,jak sie nie myle to Loreal ma coś takiego w ofercie.
anetak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 13:55   #5
aniolek-tasmanski
generał brygady milicji obywatelskiej ds. forum, przeglądarek oraz gotowania trolli na parze
 
Avatar aniolek-tasmanski
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 765
Dot.: oklapnięte długie włosy

Mi pomagala pianka do ukladania wlosow TAFT ( zolta, czerwona) nakladana w malych ilosciach u nasady wlosow ( na całej długosci nie polecam, poniewaz wlosy staja sie "sztywne") , potem dobrze jest wysuszyc wlosy suszarka trzymajac glowe pochylona w dol ( suszyc "od gory", nie koniecznie koncówki włosów)
Mam wlosy ok 10 cm "przed pasem", efekt byl caly dzien fajny

Obecnie uzywam pianki, ale juz bez suszarki, ide spac z mokra glowa, włosy spia "nad poduszka" efekt slabszy ale tez oki

Jak ktos ma czas i cierpliwosc, mozna wlosy nawinac na bardzo grube walki, rozgdzac suszarka i delikatnie spryskac lakierem - rozwinac

pozdrawiam
mikroREKLAMA
Warszawa - Mieszkanie
Do sprzedaży, Mieszkanie w Warszawie, rozkładowe trzypokojowe mieszkanie w stanie deweloperskim, położone na trzecim piętrze w kameralnym apartamentowcu o podwyższonym standardzie.

Ta reklama pokazywana jest pod 9 765 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
aniolek-tasmanski jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 17:11   #6
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: oklapnięte długie włosy

ja nie mam takiego problemu, bo sciełam włosy do ramion, jedyne co mnie denwrwuje to to ze czasem u nasady włosów sa takie oklapłe i to jak widac wcale nie jest spowodowane dlugoscia włosów
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 19:21   #7
evvi
Przyczajenie
 
Avatar evvi
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 12
Dot.: oklapnięte długie włosy

cierpliwość do wałków nie mam, ale z tą pianką chyba przetesuję, do tej pory stosowałam lakier - głowę spuszczałam w doł i psikałam, ale efekt przypominał wampa z lat 80 i już tego nie robię..... moje włosy też spia mokre za poduszka, wiec skoro u ciebie jakos dziala, to moze u mnie tez..... dzieki
evvi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-04, 16:48   #8
aniolek-tasmanski
generał brygady milicji obywatelskiej ds. forum, przeglądarek oraz gotowania trolli na parze
 
Avatar aniolek-tasmanski
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 765
Dot.: oklapnięte długie włosy

Cytat:
Napisane przez evvi
..... moje włosy też spia mokre za poduszka, wiec skoro u ciebie jakos dziala, to moze u mnie tez..... dzieki
evvi
czasem moze sie zdarzyc ze wstaniesz rano , wlosy nadal mokre i poduszka tez wtedy suszarka na 2 minutki i sa ladne

Kiedys zasnelam z maseczka na glowie (2 jaja+ olejek rycynowy + nafta ) w nocy recznik gdzies mi znikl, a rano nie moglam odkleich wlosow od poduszki.

pozdrawiam
mikroREKLAMA
Warszawa - Mieszkanie
Do sprzedaży, Mieszkanie w Warszawie, rozkładowe trzypokojowe mieszkanie w stanie deweloperskim, położone na trzecim piętrze w kameralnym apartamentowcu o podwyższonym standardzie.

Ta reklama pokazywana jest pod 9 765 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
aniolek-tasmanski jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-05, 16:04   #9
Edddytek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 298
GG do Edddytek
Cool Dot.: oklapnięte długie włosy

Ja sobie na duzej okraglej szczotce modeluje i jest gites
__________________
& the rest you can keep..
Edddytek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:06.