Podstawowe pytania co do żelu.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2014-04-06, 12:52   #1
BajecznaPatys
Przyczajenie

Podstawowe pytania co do żelu..

Jak chcę nałożyć żel na paznokcie nia na tipsy to czym msuzę je zabezpieczyc? Czy na wykonczenie konieczny jest jakiś np przeźroczysty żel? Każdy zel trzeba utwardzać pod lampą czy tylko UV?
Stary 2014-04-06, 16:35   #2
kasiek_771
Raczkowanie

Dot.: Podstawowe pytania co do żelu..

żartujesz prawda?

Za chwilę pewna Pani odesle Cie na kurs. (Tu miałaby rację, chociaż drażnią mnie wypowiedzi na temat, chcesz zacząć sama na sobie, zrób kurs za 3000). Ale wracając do tematu, ja ogólnie nie mam mega doświadczenia w stylizacji paznokci, bo kurs ukończyłam dopiero w czerwcu, ale myślę że każdy żel trzeba utwardzać w lampie. Paznokcie sie odtłuszcza, nakłada primer itp. Żeby zrobić paznokcie chociażby samej sobie jakieś pojęcie trzeba mieć. Nie oczekuj że dziewczyny na forum powiedzą Ci co robić krok po kroku.
kasiek_771 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-25, 09:07   #3
Enia_
Zadomowienie

Dot.: Podstawowe pytania co do żelu..

Cytat:
Napisane przez BajecznaPatys Pokaż wiadomość
Jak chcę nałożyć żel na paznokcie nia na tipsy to czym msuzę je zabezpieczyc? Czy na wykonczenie konieczny jest jakiś np przeźroczysty żel? Każdy zel trzeba utwardzać pod lampą czy tylko UV?

Cytat:
Napisane przez kasiek_771 Pokaż wiadomość
żartujesz prawda?