Pomóżcie zmienić fryzurę - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-06, 09:46   #1
mamuska5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7

Pomóżcie zmienić fryzurę


śledze forum od jakiegoś czsu i jesm zachwycona pomysłąmi które podajecie.Może i dla mnie znajdzie sie jakaś ciekawa fryzurka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM0023_2.jpg (70,9 KB, 115 załadowań)
mamuska5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 10:00   #2
madonek
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 588
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

Ja tez czesto bronie sie przed fleszami i zdjecia rzadko ukazuja moje oczy Nieco jednak trudno abym miala 100%pewnosc czy to bedzie to...Fryzura jest dobra to co jest wazniejsze to stylizacja obecnej.Koniecznie oderwij wlosy od przyklejenia do ucha niech ida sobie na zewnatrz.Wlasnie zajdam sie klopsikami wlasnej roboty i kapusta turecka- moje menu moze wiec wywolac pewne zaklocenia estetyczne.Ad rem wiecej szalenstwa szampon ktory jest naprawde korzystny to Hauschki taki zielony ,ale generalnie wszystko co podniesie puszystosc wlosy ma znaczenie .Czy posiadasz jeszcze inne zdjecie na skladzie?pozdr
madonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 15:49   #3
mamuska5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

nie za bardzo lubię sie fotografować. A może jednak troche skórcić jakiś kolorek ma ochotę na brązik z miedzią ????
mamuska5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 16:34   #4
Tasteme
Rozeznanie
 
Avatar Tasteme
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 827
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

Moze cos takiego? to tylko takie foty dalej moze inni sie wypowiedza
3maj sie
Tasteme jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 16:38   #5
różowiutka
Zakorzenienie
 
Avatar różowiutka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Tu i tam
Wiadomości: 5 422
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

Cytat:
Napisane przez Tasteme
Moze cos takiego? to tylko takie foty dalej moze inni sie wypowiedza
3maj sie
A GDZIE fotka???
różowiutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 17:26   #6
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

propozycje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1461_553626655_chloe_0_H141147_L.JPG (18,6 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg menu2.JPG (25,3 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mittel0070.JPG (27,9 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mittel00189.JPG (21,7 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg short4.JPG (4,0 KB, 269 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mid6.JPG (22,6 KB, 11 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 20:03   #7
mamuska5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

dzięki wielkie ostatnia jest super ale kolorki zrobię ciut ciemniejsze.
mamuska5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-06, 21:00   #8
Roxy
Rozeznanie
 
Avatar Roxy
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 646
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

Ale Ty masz lsniace wlosy!! Nie farbuj ich!! Masz bardzo ladny kolor!! Jedyne co mozesz zrobic, zeby nadac fryzuze charakteru i "pazura" to jakies podciecie z wycieniowaniem.
Roxy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 09:49   #9
mamuska5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 7
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

moje włoski są bardzo cienkie to chyba mocne cieniowanie nie wchodzi w gre???
mamuska5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 10:02   #10
madonek
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 588
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

HI!Nie czyn sobie pasemek ,kup sobie dobrej jakosci pianke do wlosow i wosk czy krem na polysk (koncowki wlosow) i do dziela.Udaj sie do dobrego fryzjera niech pomoze Tobie je arystycznie ulozyc i nieco tu i tam odjec ale nawet powinnas je nieco zapuscic wowczas mozna byloby wyczarowac cos wyjatkowego.Nie rob sobie pasemek naprawde nie potrzebujesz tego.Nowa sukienka ,czy nowe buty sprawia wiecje radochy pozdr
madonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 10:09   #11
aromatyzowana
Raczkowanie
 
Avatar aromatyzowana
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 276
Dot.: Pomóżcie zmienić fryzurę

popieram,nie zmieniałabym kolorku,jest bardzo ładny,tak jak pisały dziewczyny lepiej udać się do fryzjera niech doradzi fryzurkę i tyle,pozdrawiam
aromatyzowana jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:01.