Kosmetyki M.A.C. cz.8 - Strona 109 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-11-28, 21:42   #3241
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Jowita Agnieszka Pokaż wiadomość
Jam nie Ishi, ale przyszłam podzielić się nowiną. Otóż ku mojej wielkiej radości udało mi się dzić w poznańskim MAC-u capnąć ostatnią już na stanie paletkę Viva Glamorous Przemiła pani Macówka dobrała mi kredkę do ust, która pasuje z tym setem. Przy okazji popróbowałam też innych produktów MACa i nabrałam nowych chciejstw Między innymi jest to baza pod pomadkę. Miała ją któraś z Was?
ja mam bazę, ostatnio odkryłam, że jest bardzo dobra pod maty. może nie przedłuża ich trwałości jakoś szaleńczo ale moje usta mniej przy niej cierpią po tych suchych matach.
Ta paleta VG jest boska
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No tp miałas farta
Aaa no to juz rozumiem Bo Dervish do czerwieni dwóch w tej paletce raczej nie pasuje, ale do tych Frostów juz prędzej będzie. Ja lubie ta konturówkę
A pędzelek, jaki używasz do Paletki VG? Ja kupowałam macowy wykręcany, aby do kosmetyczki mozna było nosić na poprawki
Dervish to u mnie na przykład jest ledwie widoczny i służy jako wyrównanie konturów ust czasem pod błyszczyk albo właśnie nudasowsze kolory, ale sądzę, że w sumie pod czerwień na upartego teeeeż się sprawdzi choć nie próbowałam
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-11-28, 21:53   #3242
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Jowita Agnieszka Pokaż wiadomość
No, bardzo chciałam mieć tą paletkę i chyba jakimiś magicznymi siłami udało mi się ją przyciągnąć
Dervish świetnie ożywia usta, ciekawe jak się będzie sprawdzał na dłuższą metę. A pędzelek mam od Bobbiego ( wykręcany), ale Macówka nakładała mi pomadki pędzelkiem nr 228 i bardzo ładnie się wtapiały w usta i w ogóle jakoś tak przyjemniej się go czuło No i teraz będę kminić czy jego też sobie dokupić. Co ciekawe, 228 jest pędzelkiem do oczu, ale widocznie nie tylko
228 jest dedykowany doocznemu użyciu, to prawda, ale jak to w macu bywa - ma sporo innych zastosowań
Bardzo duzo wizazystów MAC używa go własnie do ust, ja nie, ale tylko dlatego, ze ...po prostu mi szkoda włosia na to wiem, ze moge kupic drugi, ale...
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-28, 22:09   #3243
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Corii jak Ci sie sprawdza ten wysuwany pedzelek do ust? On jest taki sztywniejszy? Bo moj z kozy okazal sie byc za miekki do palety VG
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-11-28, 22:47   #3244
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Corii jak Ci sie sprawdza ten wysuwany pedzelek do ust? On jest taki sztywniejszy? Bo moj z kozy okazal sie byc za miekki do palety VG
Rewelacyjnie sie sprawdza Moim zdaniem jest idealny.
Bardzo jestem zadowolona, ze to jego wziełam, a nie metalowy, bo Macówka mówiła, ze metalowy sie rozcapierza przy nieuwaznym wkładaniu sztyftu do kapturka
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-28, 23:12   #3245
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Rewelacyjnie sie sprawdza Moim zdaniem jest idealny.
Bardzo jestem zadowolona, ze to jego wziełam, a nie metalowy, bo Macówka mówiła, ze metalowy sie rozcapierza przy nieuwaznym wkładaniu sztyftu do kapturka
To jest 318, prawda? Bede musiala napisac list do Mikolaja Jejciu, przez Wizaz jestem wiecznie splukana
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-11-28, 23:16   #3246
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
To jest 318, prawda? Bede musiala napisac list do Mikolaja Jejciu, przez Wizaz jestem wiecznie splukana
to ten.
Ja to przez maca a nie przez wizaz jestem wiecznie spłukana
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-29, 02:00   #3247
Vanth
Raczkowanie
 
Avatar Vanth
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 279
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Teoretycznie nowe technokhole odruchu "biegnę i kupuję" u mnie nie wywołały, ba stwierdziłam nawet, że po cóż mi kolejne kredki, za których formułą zbytnio nie przepadam. Ale ciekawość wygna mnie do MAC -a i jeśli się in vivo ciekawe wydadzą - wyperswadujcie mi Dziewczyny zakup, bo mój macocholizm przeradza się w obsesję
Vanth jest offline  
Stary 2014-11-29, 10:38   #3248
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Vanth Pokaż wiadomość
Teoretycznie nowe technokhole odruchu "biegnę i kupuję" u mnie nie wywołały, ba stwierdziłam nawet, że po cóż mi kolejne kredki, za których formułą zbytnio nie przepadam. Ale ciekawość wygna mnie do MAC -a i jeśli się in vivo ciekawe wydadzą - wyperswadujcie mi Dziewczyny zakup, bo mój macocholizm przeradza się w obsesję
tego się niestety nie leczy, z tym trzeba nauczyć się żyć
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-11-29, 11:19   #3249
OnaZakupoholik
Zakorzenienie
 
Avatar OnaZakupoholik
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 18 150
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
tego się niestety nie leczy, z tym trzeba nauczyć się żyć
też tak uważam
__________________
OnaZakupoholik jest offline  
Stary 2014-11-29, 11:43   #3250
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
też tak uważam
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-11-29, 11:52   #3251
Jowita Agnieszka
Rozeznanie
 
Avatar Jowita Agnieszka
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Za siedmioma morzami...Sydney:-)
Wiadomości: 540
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Jeszcze odnośnie pędzelka do ust, to strasznie korci mnie ten 228, mimo że jest słuszne ryzyko , że długo nie pociągnie. A w torebce będę miała ten Bobbikowy.

A baza pod pomadkę chyba też jednak przydałaby mi się -szczególnie do matów, coby ust nie wysuszyć Wczoraj gdy ją testowałam miałam wrażenie nie tyl nawilżenia co ujędrnienia ust
No zobaczymy.... Cały czas mam jednak nadzieję na jakieś rabaty ( choćby 10%) w Macu online albo Douglasowym
Jowita Agnieszka jest offline  
Stary 2014-11-29, 12:11   #3252
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Jowita Agnieszka Pokaż wiadomość
A baza pod pomadkę chyba też jednak przydałaby mi się -szczególnie do matów, coby ust nie wysuszyć Wczoraj gdy ją testowałam miałam wrażenie nie tyl nawilżenia co ujędrnienia ust
No zobaczymy.... Cały czas mam jednak nadzieję na jakieś rabaty ( choćby 10%) w Macu online albo Douglasowym
Jak mam spierzchnięte usta, a chce matową poamdkę to wolę juz zaaplikowac macowy Lip Balm w neiwielkiej warstwie i lekko rozetrzeć, albo Diorowy Lip Balm czy Maximizer.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-29, 13:05   #3253
Jowita Agnieszka
Rozeznanie
 
Avatar Jowita Agnieszka
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Za siedmioma morzami...Sydney:-)
Wiadomości: 540
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jak mam spierzchnięte usta, a chce matową poamdkę to wolę juz zaaplikowac macowy Lip Balm w neiwielkiej warstwie i lekko rozetrzeć, albo Diorowy Lip Balm czy Maximizer.
Mam ten macowy Lip Balm, ale dotychczas używałam go solo. Spróbuję go poużywać cienką warstwą i wklepując pod maty i zobaczę jak się sprawuje
Jowita Agnieszka jest offline  
Stary 2014-11-29, 13:15   #3254
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Jowita Agnieszka Pokaż wiadomość
Mam ten macowy Lip Balm, ale dotychczas używałam go solo. Spróbuję go poużywać cienką warstwą i wklepując pod maty i zobaczę jak się sprawuje
No, tylko odcisnij deliaktnie warstwe, jak nalozysz, coby sie maty nei rozjechały na ustach
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-29, 13:21   #3255
Jowita Agnieszka
Rozeznanie
 
Avatar Jowita Agnieszka
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Za siedmioma morzami...Sydney:-)
Wiadomości: 540
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No, tylko odcisnij deliaktnie warstwe, jak nalozysz, coby sie maty nei rozjechały na ustach
Dziękuję za wskazówkę
Jowita Agnieszka jest offline  
Stary 2014-11-29, 16:32   #3256
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Ja dzisiaj się wybieram do Galerii Katowickiej do MACa w sumie chciałam czerwoną szminkę ze stałej kolekcji, ale co wpadnie jeszcze zobaczymy
Ja tez sie czaje na jakas czerwien Macowa! Mialam cos czerwonego z Guerlain ale mi wcielo wiec nie mam nic teraz. Potrzebuje czegos uniwersalnego, chlodnego i mocno trwalego Waham sie pomiedzy Red, RR, Ruby Woo, Reletlessly Red, Lady Danger :p Czyli prawie wszystkie czerwone klasyki. Ciezki wybor. Nowa czerwien z kolekcji Nasty Gal, Stunner, tez mi sie podoba!
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-11-29, 18:38   #3257
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Ja jestem zauroczona VG I W ogole wszystkie Viva Glam sa piekne na ustach. Nigdy nie zwrocilabym na nie uwagi, bo w sztyfcie nie prezentuja sie za dobrze

Popelnilam kolejny grzech, kliknelam Objects of Affection/Gold + Beige Pigments + Glitter Chcialam je juz wczesniej, a nie bylo

Teraz tylko zbieram na pedzelek i Fashion Revival
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-11-29, 20:41   #3258
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Ja jestem zauroczona VG I W ogole wszystkie Viva Glam sa piekne na ustach. Nigdy nie zwrocilabym na nie uwagi, bo w sztyfcie nie prezentuja sie za dobrze

Popelnilam kolejny grzech, kliknelam Objects of Affection/Gold + Beige Pigments + Glitter Chcialam je juz wczesniej, a nie bylo

Teraz tylko zbieram na pedzelek i Fashion Revival
A ja sie cieszę, ze nie wziełas ode mnie paletki z szarosciami, bo umalowałam się nia smoky i potem co dzien zaaczełam się nią malować w ten sposób - ta szarosc jest do takiego makeupu wprost wymarzona Ostatnio jedna Pani która kupowała ode mnie kolczyki skomplementowała mój makijaz oczu. Takze dobrze sie stało
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-29, 22:34   #3259
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
A ja sie cieszę, ze nie wziełas ode mnie paletki z szarosciami, bo umalowałam się nia smoky i potem co dzien zaaczełam się nią malować w ten sposób - ta szarosc jest do takiego makeupu wprost wymarzona Ostatnio jedna Pani która kupowała ode mnie kolczyki skomplementowała mój makijaz oczu. Takze dobrze sie stało
Haha
Pokaz koniecznie make-up!
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-11-29, 22:50   #3260
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Haha
Pokaz koniecznie make-up!
Na ig jest
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-30, 02:04   #3261
Vanth
Raczkowanie
 
Avatar Vanth
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 279
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
tego się niestety nie leczy, z tym trzeba nauczyć się żyć
Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
też tak uważam
Tylko że moje zbiory są tak pokaźne w tym momencie, iż teoretyczne pra - pra i kolejnych dziesięć "pra" - wnuki je odziedziczą, bo nie mam szans, by zużyć
Vanth jest offline  
Stary 2014-11-30, 14:14   #3262
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Dziewczyny, jaka konturowke ze stalej kolekcji polecacie do MAC Red, Russian Red i Ruby Woo. Czy Cherry bedzie pasowala? Redd?
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-11-30, 18:30   #3263
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Na Temptalii są już swatche kredek Tehnakohl. Mnie - przyznam - nie porwały.
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-11-30, 20:38   #3264
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Na Temptalii są już swatche kredek Tehnakohl. Mnie - przyznam - nie porwały.
mnie własnie też nie
Może zamiast tego kupię sobie jakiś fajny cień albo drugą kredke pearlgile....bo tak się jarałam paletką UD Naked 2 a jak już ją mam to mnie trochę rozczarowała więc szukam pocieszenia w MACu
Ishikawa jest offline  
Stary 2014-12-01, 11:16   #3265
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 640
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, jaka konturowke ze stalej kolekcji polecacie do MAC Red, Russian Red i Ruby Woo. Czy Cherry bedzie pasowala? Redd?
Cherry mam i moim zdaniem będzie dobra do podanych przez Ciebie szminek. Z serii pro longwear jest też fajna Trust in Red, ale wydaje mi się mieć w sobie więcej niebieskich tonów, niż Cherry, niemniej i tak też powinna pasować.
OlaM jest offline  
Stary 2014-12-01, 14:30   #3266
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Cherry mam i moim zdaniem będzie dobra do podanych przez Ciebie szminek. Z serii pro longwear jest też fajna Trust in Red, ale wydaje mi się mieć w sobie więcej niebieskich tonów, niż Cherry, niemniej i tak też powinna pasować.
Dzieki!

Racja, zapomnialam o Prolongwear! Bede niedlugo na lostnisku i chce kupic ktoras z czerwieni, a nie bede miec czasu niestety, zeby je przetestowac, tzn szminki juz testowalam i podobaja mi sie wszystkie, dlatego wybiore na chybil trafil ktoras, albo ta ktora bedzie dostepna ale kontorowek nie, albo nie pamietam jaka uzyla Macowka do testow
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-12-01, 17:22   #3267
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cherry jest calkiem uniwersalna jesli chodzi o czerwienie

Czekam na moje zamowienie i czekam, ciekawe kiedy wysla...
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-12-01, 17:25   #3268
OnaZakupoholik
Zakorzenienie
 
Avatar OnaZakupoholik
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 18 150
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Cherry jest calkiem uniwersalna jesli chodzi o czerwienie

Czekam na moje zamowienie i czekam, ciekawe kiedy wysla...
Jedna przesylka będzie nadana jutro rano
__________________
OnaZakupoholik jest offline  
Stary 2014-12-01, 19:09   #3269
jelonki
Zadomowienie
 
Avatar jelonki
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: wieje chłodem
Wiadomości: 1 930
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Cherry jest calkiem uniwersalna jesli chodzi o czerwienie

Czekam na moje zamowienie i czekam, ciekawe kiedy wysla...
Zawsze szybko otrzymywałam zamówienia, ale ostatnio czekałam na przesyłkę tydzień i jeden dzień może to już świąteczny szał

Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
Jedna przesylka będzie nadana jutro rano
__________________
No silicone



jelonki jest offline  
Stary 2014-12-01, 19:33   #3270
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
Jedna przesylka będzie nadana jutro rano
Na te jedna czekam ze szczególną niecierpliwością

---------- Dopisano o 19:33 ---------- Poprzedni post napisano o 19:31 ----------

Cytat:
Napisane przez jelonki Pokaż wiadomość
Zawsze szybko otrzymywałam zamówienia, ale ostatnio czekałam na przesyłkę tydzień i jeden dzień może to już świąteczny szał



Oj pewnie tak. Nawet o tym nie pomyślałam, ale tak to już teraz będzie z zamówieniami i zakupami, szal świąteczny.

Możecie polecić jakąś dobrą bazę pod cienie? Taka żeby trzymały sie od rana do wieczora
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
baza, mac, próbki

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-05 01:21:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:18.