Kosmetyki M.A.C. cz.8 - Strona 129 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2015-01-12, 20:30   #3841
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Zeby tylko napis ... Dainty ma zuplenie inny kolor, a juz na pewno nigdy w ciapki nie był
o tym tez pomyslalam ale gdzies znalazlam na blogu podobny produkt to nie szalm tym tropem
ranka jest offline  
Stary 2015-01-12, 21:13   #3842
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 628
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
dziewczyny prosze o pomoc: czy mozecie mi sprawdzic autentycznosc tego rozu?
Potwierdzam, na 100% fake.
OlaM jest offline  
Stary 2015-01-12, 21:31   #3843
earthpace
Zakorzenienie
 
Avatar earthpace
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wro
Wiadomości: 5 000
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
dziewczyny prosze o pomoc: czy mozecie mi sprawdzic autentycznosc tego rozu?
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Zeby tylko napis ... Dainty ma zuplenie inny kolor, a juz na pewno nigdy w ciapki nie był
Ja się na tym nie znam, ale to nawet nie wygląda jak róż.. jak to na skórze wygląda?
__________________
The two most powerful warriors are patience and time - Tołstoj

Moja pielęgnacja
earthpace jest offline  
Stary 2015-01-12, 21:34   #3844
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

taki jakby rozswietlacz.. maznelam raz, dla sprawdzenia.
ranka jest offline  
Stary 2015-01-12, 21:36   #3845
earthpace
Zakorzenienie
 
Avatar earthpace
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wro
Wiadomości: 5 000
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
taki jakby rozswietlacz.. maznelam raz, dla sprawdzenia.
Niezły deal
__________________
The two most powerful warriors are patience and time - Tołstoj

Moja pielęgnacja
earthpace jest offline  
Stary 2015-01-12, 23:00   #3846
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Oj z Toledo będę miała chrapkę na paletkę rózową i zielona
Niebieska to połowa dublowanie cieni ze stałej
W pozostałych tylko po jednym ze stałej. Czy oni nie moga wymyślić od nowa wszytskiego tylko zawsze musza wepchnac coś standardowego?




__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-13, 09:33   #3847
Izabellina
Raczkowanie
 
Avatar Izabellina
 
Zarejestrowany: 2013-06
Lokalizacja: IT
Wiadomości: 242
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Tu widać troszkę cieni... Perła?
Opakowania faktycznie ciekawe.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 10852802_421153294698425_354809859_n.jpg (79,7 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg toledo2_n.jpg (35,5 KB, 34 załadowań)

Edytowane przez Izabellina
Czas edycji: 2015-01-13 o 09:42
Izabellina jest offline  
Stary 2015-01-13, 10:34   #3848
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Izabellina Pokaż wiadomość
Tu widać troszkę cieni... Perła?
Opakowania faktycznie ciekawe.
ten drugi cień to Lustre, trzeci to veluxe pearl więc mogą wydawać się perłowo świecące ale całość jest skomponowana z różnych wykończeń, mnie na szczęście nie ruszają, jedynie ta fioletowo-różowa może ...
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2015-01-13, 21:10   #3849
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Przyszła moja Kinky
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-14, 08:21   #3850
Izabellina
Raczkowanie
 
Avatar Izabellina
 
Zarejestrowany: 2013-06
Lokalizacja: IT
Wiadomości: 242
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Nie używam rozświetlaczy, mam tylko 2: Soft&Gentle + Estee Lauder, które się kurzą , ale jeśli i to jest roświetlacz to mimo wszystko będzie mój :
Jestem niesamowicie ciekawa co będzie w tej kolekcji, w końcu Philips Tracey to niecodzienny artysta
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg macpreviewphiliptreacy.jpg (48,6 KB, 81 załadowań)
Izabellina jest offline  
Stary 2015-01-14, 10:46   #3851
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Izabellina Pokaż wiadomość
Nie używam rozświetlaczy, mam tylko 2: Soft&Gentle + Estee Lauder, które się kurzą , ale jeśli i to jest roświetlacz to mimo wszystko będzie mój :
Jestem niesamowicie ciekawa co będzie w tej kolekcji, w końcu Philips Tracey to niecodzienny artysta
Mi to wygląda na bronzer..
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-01-14, 10:54   #3852
Izabellina
Raczkowanie
 
Avatar Izabellina
 
Zarejestrowany: 2013-06
Lokalizacja: IT
Wiadomości: 242
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Mi to wygląda na bronzer..
Bronzerem też nie pogardzę
Izabellina jest offline  
Stary 2015-01-14, 19:11   #3853
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Kinky na ustach
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kb10.jpg (33,1 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kb3.jpg (31,9 KB, 17 załadowań)
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-14, 20:12   #3854
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Kinky na ustach


---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 19:29 ----------

Dziewczyny, czy któraś z Was używała Studio Fix w pudrze? Jestem zmęczona podkładami płynnymi + pudrami i chciałabym zastąpić to jednym produktem, czy ten będzie odpowiedni? Fajne ma krycie? Czy można na niego nakładać płynny korektor pod oczy? Czy na sucho też da fajne krycie?

Edytowane przez xPoziomkax
Czas edycji: 2015-01-14 o 20:13
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-01-14, 20:42   #3855
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 196
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Izabellina Pokaż wiadomość
Nie używam rozświetlaczy, mam tylko 2: Soft&Gentle + Estee Lauder, które się kurzą , ale jeśli i to jest roświetlacz to mimo wszystko będzie mój :
Jestem niesamowicie ciekawa co będzie w tej kolekcji, w końcu Philips Tracey to niecodzienny artysta
Bronzer?
Cytat:
Napisane przez Izabellina Pokaż wiadomość
Tu widać troszkę cieni... Perła?
Opakowania faktycznie ciekawe.
Ciekawa kolekcja. Fiolety chętnie obmacam
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Kinky na ustach

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
[/COLOR]Dziewczyny, czy któraś z Was używała Studio Fix w pudrze? Jestem zmęczona podkładami płynnymi + pudrami i chciałabym zastąpić to jednym produktem, czy ten będzie odpowiedni? Fajne ma krycie? Czy można na niego nakładać płynny korektor pod oczy? Czy na sucho też da fajne krycie?
Ja mam, nawet w 2 kolorach Dobrze kryje, nie robi maski (nakładam zbitym pędzlem - kabuki Sephory albo flat top Ecotools). Płynny korektor (pro longwear, l'oreal true match) wklepuję najpierw, ale po też mi się zdarzyło dołożyć i nie widziałam różnicy

Przyszła Pink Nouveau... A83 ech Myślę czy odesłać...

Lightscapade jest piękny ale jakoś sama nie wiem. Zamówiłam też Lightscapade ze stałej kolekcji w D. dla porównania

Widziałam też, że powrócił Soft & gentle.
EDIT: już nie ma...

Edytowane przez neath
Czas edycji: 2015-01-14 o 20:52
neath jest offline  
Stary 2015-01-14, 20:51   #3856
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez neath Pokaż wiadomość
Ja mam, nawet w 2 kolorach Dobrze kryje, nie robi maski (nakładam zbitym pędzlem - kabuki Sephory albo flat top Ecotools). Płynny korektor (pro longwear, l'oreal true match) wklepuję najpierw, ale po też mi się zdarzyło dołożyć i nie widziałam różnicy
Dziękuję Chyba się na niego skuszę A nakładasz na sucho i krycie jest fajne?

Edytowane przez xPoziomkax
Czas edycji: 2015-01-14 o 20:53
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:06   #3857
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 196
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Dziękuję Chyba się na niego skuszę A nakładasz na sucho i krycie jest fajne?
Na mokro nigdy nie nakładałam, a krycie jest spore Lepsze niż po minerałach (Lily lolo, EDM).

Ciekawa jestem czy MSF dałby radę jako podkład...
neath jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:10   #3858
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez neath Pokaż wiadomość
Na mokro nigdy nie nakładałam, a krycie jest spore Lepsze niż po minerałach (Lily lolo, EDM).

Ciekawa jestem czy MSF dałby radę jako podkład...
Oki
Mam MSF i używam go jako puder na podkład Minerlaize Moisture, jednak zauważam, że przy niektórym świetle całość wyglada ciężkawo Wydaje mi się że sam jako podkład by się nie sprawdził, chyba ma za małe krycie na podkład i za duże na puder...
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:20   #3859
fragolarossa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 48
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Czy mozna gdzies zobaczyc,co bedzie w kolekcji Philip Treacy ?

Corri dziekuje za wskazowki do eyeliner dark majesty, tak chodzilo wlasnie o taki kolor
fragolarossa jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:22   #3860
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość


---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 19:29 ----------

Dziewczyny, czy któraś z Was używała Studio Fix w pudrze? Jestem zmęczona podkładami płynnymi + pudrami i chciałabym zastąpić to jednym produktem, czy ten będzie odpowiedni? Fajne ma krycie? Czy można na niego nakładać płynny korektor pod oczy? Czy na sucho też da fajne krycie?
Ja mam i lubię. Ma dobre krycie ale w sumie ja nie potrzebuje wielkiego krycia.... Nakladam go na gola skora tylko poniewaz na podkladzie u mnie jest widoczny i sie swieci po jakims czasie, ale moja skora ogolnie lubi im mniej tym lepiej wiec to pewnie dlatego.

Natomiast skonczyl mi sie blot ktorego uzywam z podkladami plynnymi i nie wiem czy znowu go kupic bo w sumie dobrze sie sprawowal czy szukac jakiegos innego zmatowiacza Myslalam o jakims sypkim moze, MUFE albo Nars, koniecznie transparentnym, albo o sheer select MACa, ktos ma?

I jeszcze pytanie, sorry jezeli sie powtarzam ale z moja pamiecia cos nie tak, czy kredka Lingering wchodzi do B2M, ma znaczek na pudelku?
oleandra123 jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:28   #3861
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez fragolarossa Pokaż wiadomość

Corri dziekuje za wskazowki do eyeliner dark majesty, tak chodzilo wlasnie o taki kolor
kliknełas? Moj wczoraj przyeszedł

---------- Dopisano o 21:28 ---------- Poprzedni post napisano o 21:26 ----------

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Natomiast skonczyl mi sie blot ktorego uzywam z podkladami plynnymi i nie wiem czy znowu go kupic bo w sumie dobrze sie sprawowal czy szukac jakiegos innego zmatowiacza Myslalam o jakims sypkim moze, MUFE albo Nars, koniecznie transparentnym, albo o sheer select MACa, ktos ma?
Miałam wszystkie pudry wykonczeniowe z maca plus pare innych marek i z reka na sercu moge powiedziec, ze NARS biały wymiata konkurencję
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:32   #3862
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 196
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Oki
Mam MSF i używam go jako puder na podkład Minerlaize Moisture, jednak zauważam, że przy niektórym świetle całość wyglada ciężkawo Wydaje mi się że sam jako podkład by się nie sprawdził, chyba ma za małe krycie na podkład i za duże na puder...
A to właśnie tego się boję w MSF, że będzie za słaby solo, a z podkładem się zważy...
neath jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:56   #3863
Izabellina
Raczkowanie
 
Avatar Izabellina
 
Zarejestrowany: 2013-06
Lokalizacja: IT
Wiadomości: 242
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez fragolarossa Pokaż wiadomość
Czy mozna gdzies zobaczyc,co bedzie w kolekcji Philip Treacy ?
Jeszcze nie ma wielu fotek w necie . Kolekcja będzie zawierała:
- 2 rozświetlacze
- 3 pomadki
- 2 Paint poty
- maskara
- 3 Fluidine
- 3 paletki - srebrna, różowa i w czerni (gotyk).
Izabellina jest offline  
Stary 2015-01-14, 21:59   #3864
fragolarossa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 48
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

[QUOTE=Corii;49761807] kliknełas? Moj wczoraj przyeszedł [COLOR="Silver"]

Bylam w Galerii Mokotow mieli tam 3 sztuki w GM maja czesto cos co u innych brakuje. W zlotych Tarasach czesto juz nie ma tego ,co wyczytam na forum
fragolarossa jest offline  
Stary 2015-01-14, 22:07   #3865
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez fragolarossa Pokaż wiadomość
Bylam w Galerii Mokotow mieli tam 3 sztuki w GM maja czesto cos co u innych brakuje. W zlotych Tarasach czesto juz nie ma tego ,co wyczytam na forum
Super
Chociaz w sumie ten fluidline nie był taki rozrywany, jak nieraz bywa, pewno dlatego, ze nie kazdy lubi drobinki
Uzywałas juz? Efekt taki, jak chciałas?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-14, 22:14   #3866
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość

Miałam wszystkie pudry wykonczeniowe z maca plus pare innych marek i z reka na sercu moge powiedziec, ze NARS biały wymiata konkurencję
Sypany czy prasowany?
oleandra123 jest offline  
Stary 2015-01-14, 22:19   #3867
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Sypany czy prasowany?
Obojętne, dla mnie obydwa takei same. Aczkolwiek slyszalam glosy ze sypany latwiejszy w obsłudze. Ja z moim prasowanym zadnego probemu nie mam. A i jeszcze sypance białe Laury Mercier tez ponoc warte zachodu. Akurat ich nie mialam, nie testowałam, ale moze kiedys...
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-14, 22:43   #3868
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Obojętne, dla mnie obydwa takei same. Aczkolwiek slyszalam glosy ze sypany latwiejszy w obsłudze. Ja z moim prasowanym zadnego probemu nie mam. A i jeszcze sypance białe Laury Mercier tez ponoc warte zachodu. Akurat ich nie mialam, nie testowałam, ale moze kiedys...
Laury nie mam u siebie ale Narsa wyprobuje, dzieki
oleandra123 jest offline  
Stary 2015-01-14, 22:52   #3869
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Laury nie mam u siebie ale Narsa wyprobuje, dzieki
to napisz, jak wrazenia
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2015-01-15, 08:32   #3870
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 628
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Laury nie mam u siebie ale Narsa wyprobuje, dzieki
Polecam Narsowego sypańca
OlaM jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
baza, mac, próbki

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-05 01:21:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:01.