Kosmetyki M.A.C. cz.8 - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-05-16, 23:12   #121
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
W sumie skoro ten pędzel kosztuje tyle, to musi cuda robić
Cuda moze nie Ale lubie w nim te dwustronność, ze jedna daje delikatniejszy efekt, druga mocniejszy, a szczyt pędzla idealny do rozswietlenia kości policzkowych
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-17, 00:43   #122
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ale co Ty mówisz - ja mam Hakurowy odpowiednik MAC-a 239 i używam go w sumie prawie na okragło - a macowy najczesciej lezy. I nic sie mu kompletnie nie dzieje. No cud wyszedł im ten Hakurowy do nakładania cieni, a parę lat juz go mam.
Musiałas trafić na jakiś lewy egzemplarz :P
Masz H70? Nie wiem czy to dupe 239, w ogole nie wiem czemu akurat ten zamawialam , juz jakis czas go mam, a dopiero teraz zaczynam ogarniac do czego sa poszczegolne pedzelki wiec mozliwe ze uzywalam go niezgodnie z celem Ale wg mnie on nienabiera tak dobrze cienia jak 239, efekt jest duzo bardziej subtelny, 239 daje taki bardziej konkretny pay off. No i jego gorna czesc mi odpadla i musialam go przyklejac.
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-05-17, 08:42   #123
fragolarossa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 48
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Juz nie wiem o co chodzi z tymi sklepami mac internetowymi

Cieszylam sie ze dostalam informacje ze wchodzi na USA alluring ale to co chcialam zamowic wszystko wyprzedane.Wiekszosc produktow jak tylko weszlam byla juz z adnotacja SOLDOUT

Pomyslalam, ze moze zrobili tylko tak zeby np. Tego 22 .05 doloza ale cos mi sie zdaje ze to marne szanse czyli o pomadce Mystical moge pomarzyc
fragolarossa jest offline  
Stary 2014-05-17, 10:54   #124
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ale co Ty mówisz - ja mam Hakurowy odpowiednik MAC-a 239 i używam go w sumie prawie na okragło - a macowy najczesciej lezy. I nic sie mu kompletnie nie dzieje. No cud wyszedł im ten Hakurowy do nakładania cieni, a parę lat juz go mam.
Musiałas trafić na jakiś lewy egzemplarz :P
a co to za numerek z Hakuro ?
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-05-17, 10:56   #125
panna mrau
Zakorzenienie
 
Avatar panna mrau
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: okołowarszawska
Wiadomości: 3 593
GG do panna mrau
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Masz H70? Nie wiem czy to dupe 239, w ogole nie wiem czemu akurat ten zamawialam , juz jakis czas go mam, a dopiero teraz zaczynam ogarniac do czego sa poszczegolne pedzelki wiec mozliwe ze uzywalam go niezgodnie z celem Ale wg mnie on nienabiera tak dobrze cienia jak 239, efekt jest duzo bardziej subtelny, 239 daje taki bardziej konkretny pay off. No i jego gorna czesc mi odpadla i musialam go przyklejac.
A to normalne z Hakuro - ja musiałam kleić 2 flat topy i ścięty do różu. Teraz mi miejscami tylko klej wystaje, ale poza tym śmigają jak wcześniej

Ale jak już przy pędzlach jesteśmy to mam pytanie - po ostatnich porządkach pędzlowych okazało się, że mam tylko jeden pędzel do pudru i zaczynam się rozglądać w kierunku zakupu drugiego. Capnęłabym coś z MAC, ale ja lubię duże, gęste i zbite pędzle - Real Techniques do pudru jest dla mnie ideałem i chętnie bym kupiła coś takiego, tyle że z naturalnego włosia. Kojarzy Wam się jakiś taki fajny pędzel (niekoniecznie z MAC)? Ostatnio spędziłam kilka godzin na poszukiwaniach, obejrzałam pierdyliard zdjęć i filmików, a i tak nadal nic nie wiem...
__________________
wymieniam kolorówkę

blog. I am Paula
TOP 5: produkty do konturowania
#newin: Rossmann -40%, MAC, KOBO, Inglot
MAC Wash & Dry

Edytowane przez panna mrau
Czas edycji: 2014-05-17 o 11:01
panna mrau jest offline  
Stary 2014-05-17, 11:47   #126
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez fragolarossa Pokaż wiadomość
Juz nie wiem o co chodzi z tymi sklepami mac internetowymi

Cieszylam sie ze dostalam informacje ze wchodzi na USA alluring ale to co chcialam zamowic wszystko wyprzedane.Wiekszosc produktow jak tylko weszlam byla juz z adnotacja SOLDOUT

Pomyslalam, ze moze zrobili tylko tak zeby np. Tego 22 .05 doloza ale cos mi sie zdaje ze to marne szanse czyli o pomadce Mystical moge pomarzyc
Może 22 kolekcja wchodzi do sprzedaży stacjonarnie, a on line była szybciej? Jeśli bardzo Ci na czymś zależy to możesz polować na eBay-u.
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-05-17, 11:54   #127
o_Khaleesi_o
Zadomowienie
 
Avatar o_Khaleesi_o
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: Westeros
Wiadomości: 1 623
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Sub
o_Khaleesi_o jest offline  
Stary 2014-05-17, 13:25   #128
fragolarossa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 48
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Jak otrzymalam na maila info ze wchodzi alluring na strone w usa odrazu sprawdzilam co jest ,bylo dostepnych bardzo malo produktow ,pomyslalam ze wprowadza je pozniej ale teraz to juz watpie
fragolarossa jest offline  
Stary 2014-05-17, 13:35   #129
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Masz H70? Nie wiem czy to dupe 239, w ogole nie wiem czemu akurat ten zamawialam , juz jakis czas go mam, a dopiero teraz zaczynam ogarniac do czego sa poszczegolne pedzelki wiec mozliwe ze uzywalam go niezgodnie z celem Ale wg mnie on nienabiera tak dobrze cienia jak 239, efekt jest duzo bardziej subtelny, 239 daje taki bardziej konkretny pay off. No i jego gorna czesc mi odpadla i musialam go przyklejac.
Tak, dokładnie H70 - dupe 239 maca i złego słowa nie dam o nim powiedziec
U nakłada sie swietnie nim cienie, efekt jest mocny.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-17, 14:57   #130
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez panna mrau Pokaż wiadomość

Ale jak już przy pędzlach jesteśmy to mam pytanie - po ostatnich porządkach pędzlowych okazało się, że mam tylko jeden pędzel do pudru i zaczynam się rozglądać w kierunku zakupu drugiego. Capnęłabym coś z MAC, ale ja lubię duże, gęste i zbite pędzle - Real Techniques do pudru jest dla mnie ideałem i chętnie bym kupiła coś takiego, tyle że z naturalnego włosia. Kojarzy Wam się jakiś taki fajny pędzel (niekoniecznie z MAC)? Ostatnio spędziłam kilka godzin na poszukiwaniach, obejrzałam pierdyliard zdjęć i filmików, a i tak nadal nic nie wiem...
na pewno wiem, czego NIE polecam - 150 z MACa :/ niestety, drapie, sztywny brrr... chyba najsłabszy z MACa pędzel jaki mam :/ prawie po neigo sięgam, Inglotowa ss1 (chyba) jest dużo lepsza a 4 razy tańsza
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-05-17, 16:31   #131
Leae
Rozeznanie
 
Avatar Leae
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 790
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez pingwin2 Pokaż wiadomość
Ja mam i u mnie spełnia swoją rolę, ale moim zdaniem wzmaga świecenie, z podkładem nie mieszkałam.

---------- Dopisano o 21:54 ---------- Poprzedni post napisano o 21:51 ----------


Mi też, ale szminek nie kupię, bo potem i tak nie używam.
Dziękuję
__________________
12.07.2015 r. - 60 cm

Leae jest offline  
Stary 2014-05-17, 16:45   #132
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez fragolarossa Pokaż wiadomość
Jak otrzymalam na maila info ze wchodzi alluring na strone w usa odrazu sprawdzilam co jest ,bylo dostepnych bardzo malo produktow ,pomyslalam ze wprowadza je pozniej ale teraz to juz watpie
Z tego co wyczytałam na Specktrze to tam wielkie nocne polowanie było, więc może dlatego wszystko się wyprzedało
Ew. rozesłali mailing z opóźnieniem. Ja wczoraj dostałam informację że na naszej stronie są dostępne nowe produkty do brwi (waterproof brow). Z tym, że one tam "wiszą" już od jakiegoś czasu
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-05-17, 17:18   #133
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Ew. rozesłali mailing z opóźnieniem. Ja wczoraj dostałam informację że na naszej stronie są dostępne nowe produkty do brwi (waterproof brow). Z tym, że one tam "wiszą" już od jakiegoś czasu
Oni od samego początku wysyłali maile reklamowe z poslizgiem niemałym
A tak btw, testowałam dzisiaj w MAC-u ten tusz do rzęs - i jestem na nie - nie wygląda za ciekawie i za naturalnie. Duzo lepszy efekt daje aplikacja zwykłęgo cienia pędzelkiem skośnym
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2014-05-17 o 17:19
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-17, 17:46   #134
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Tak, dokładnie H70 - dupe 239 maca i złego słowa nie dam o nim powiedziec
U nakłada sie swietnie nim cienie, efekt jest mocny.
Ale Ty Cori pewnie byś się wymalowala idealnie nawet pędzlem z HMu I jeszcze ja mam bardzo małe oczy a MACa pędzelek jest mniejszy niż Hakuro, to może dlatego mi bardziej odpowiada

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-05-17, 17:50   #135
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Ale Ty Cori pewnie byś się wymalowala idealnie nawet pędzlem z HMu I jeszcze ja mam bardzo małe oczy a MACa pędzelek jest mniejszy niż Hakuro, to może dlatego mi bardziej odpowiada

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
E, nie Sa pędzelki, z którymi nie chcialabym miec nic do czynienia, bo szajsowe
Coraz bardziej sie utwierdzam w przekonaniu, ze musiałas miec jakis trefny egzemplarz tego Hakuro, bo mój wielkosciowo jest identyczny z macem
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-17, 18:54   #136
panna mrau
Zakorzenienie
 
Avatar panna mrau
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: okołowarszawska
Wiadomości: 3 593
GG do panna mrau
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
na pewno wiem, czego NIE polecam - 150 z MACa :/ niestety, drapie, sztywny brrr... chyba najsłabszy z MACa pędzel jaki mam :/ prawie po neigo sięgam, Inglotowa ss1 (chyba) jest dużo lepsza a 4 razy tańsza
Tak luźno myślę między 134 a 182, na małą korzyść 134 póki co, ale mam opory przed wydaniem 250zł na pędzel 150 odpadła na samym początku głównie z racji tego, że dla mnie za mała jest Inglotowe też odpadły, bo kiedyś kupiłam 15BJF i non stop z niego włosie wypadało...
__________________
wymieniam kolorówkę

blog. I am Paula
TOP 5: produkty do konturowania
#newin: Rossmann -40%, MAC, KOBO, Inglot
MAC Wash & Dry
panna mrau jest offline  
Stary 2014-05-17, 19:14   #137
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Ja się za to zastanawiam nad tym cudakiem z Alluring, ale nie wiem, czy dwa rodzaje włosia w jednym pędzlu to rozwiązanie dla mnie.

Btw. Krysia zamieściła recenzję Afrodyty. Dostała ocenę C. Obejrzałam sobie też u niej jagódkową pomadkę Goddes of The Sea. Bardzo fajna, aż żałuję, że nie kupiłam
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".




Edytowane przez GretchenSp
Czas edycji: 2014-05-17 o 19:15
GretchenSp jest offline  
Stary 2014-05-17, 20:24   #138
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Ja się za to zastanawiam nad tym cudakiem z Alluring, ale nie wiem, czy dwa rodzaje włosia w jednym pędzlu to rozwiązanie dla mnie.

Btw. Krysia zamieściła recenzję Afrodyty. Dostała ocenę C. Obejrzałam sobie też u niej jagódkową pomadkę Goddes of The Sea. Bardzo fajna, aż żałuję, że nie kupiłam
Dla mnie własnie to dwustronne wlosie to strzał w 10, bo mogę wybrac czy chce lekko nałozyc kosmeytk, czy mocno - zaleznie jaka strone wybiorę.

A Krysia to wiadomo - ma trochę poprzewracane w głowie przez te multum kosmetyków Ja bym wystawiła Afrodycie A-

Mówiłam przeciez, ze jagódka obłedna:P
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-17, 20:54   #139
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Dla mnie własnie to dwustronne wlosie to strzał w 10, bo mogę wybrac czy chce lekko nałozyc kosmeytk, czy mocno - zaleznie jaka strone wybiorę.

A Krysia to wiadomo - ma trochę poprzewracane w głowie przez te multum kosmetyków Ja bym wystawiła Afrodycie A-

Mówiłam przeciez, ze jagódka obłedna:P
Ano obłędna. Aczkolwiek staram się myśleć rozsądnie i nie nabywać podobnych odcieni do tego, co już mam. Niemniej i tak żałuję

Że też nie obejrzałam sobie tego pędzla na żywo, żeby chociaż mieć jakieś pojęcie o jego "gabarycie".
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-05-17, 21:55   #140
panna mrau
Zakorzenienie
 
Avatar panna mrau
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: okołowarszawska
Wiadomości: 3 593
GG do panna mrau
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Ano obłędna. Aczkolwiek staram się myśleć rozsądnie i nie nabywać podobnych odcieni do tego, co już mam. Niemniej i tak żałuję

Że też nie obejrzałam sobie tego pędzla na żywo, żeby chociaż mieć jakieś pojęcie o jego "gabarycie".
Jak zedytuję filmik z zakupami to podrzucę link, bo tam pokazuję oba pędzelki, więc można jakieś pojęcie o nich sobie wyrobić
__________________
wymieniam kolorówkę

blog. I am Paula
TOP 5: produkty do konturowania
#newin: Rossmann -40%, MAC, KOBO, Inglot
MAC Wash & Dry
panna mrau jest offline  
Stary 2014-05-18, 19:59   #141
fragolarossa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 48
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Na tym forum juz nie raz otrzymalam , rzeczowa podpowiedz co kupic

Mam cienie

All the glitter
Naked Lunch
Woodwinked
Satin Taupe
Venus Pink
Haux

Te dwa ostatnie uzywam rzadko

Pierwsza 4 to moi ulubiency,co mi polecice ?

Podobaja mi sie z alluring

Fathoms deep
Soul serenade

To ciemne cienie ,pewnie tylko na nocne wyjscia ? A ja ciagle w domu z dziecmi

Mam na liscie jeszcze

JEST ten widzialam w sklepie i jest ok

Moze jakies fajne polyskujace szarosci?

W sklepie mac jestem doslownie chwilke, bo zawsze z dziecmi

Dlatego Was pytam moze jakies nazwy podrzucicie co warto miec w swoich zbiorach takie co przyda sie na codzien

Pomadke mam Morning Rose i Viva Glam V

Chcialam Mystical ale juz nie ma , zastanawiam sie nad syrup jakie pomadki do dziennego polecacie lubie cremshen i lustre

Jestem blondynka,niebieskie oczy ,podklad FB kolor N1
fragolarossa jest offline  
Stary 2014-05-18, 22:07   #142
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
E, nie Sa pędzelki, z którymi nie chcialabym miec nic do czynienia, bo szajsowe
Coraz bardziej sie utwierdzam w przekonaniu, ze musiałas miec jakis trefny egzemplarz tego Hakuro, bo mój wielkosciowo jest identyczny z macem
Hmmm to nie wiem, mój Hakuro jest na pewno szerszy

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-05-18, 22:12   #143
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
Hmmm to nie wiem, mój Hakuro jest na pewno szerszy

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
No to coś jest na rzeczy...
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-19, 00:11   #144
mlodziudka85
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1 301
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No to coś jest na rzeczy...
Mój h79 też jest nieznacznie większy i mniej puchaty od 217
mlodziudka85 jest offline  
Stary 2014-05-19, 09:27   #145
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 117
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez mlodziudka85 Pokaż wiadomość
Mój h79 też jest nieznacznie większy i mniej puchaty od 217
Ale ja my nie mówimy o 217 i jego zamienniku z hakuro.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 117 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-19, 11:50   #146
NomadSoul
Rozeznanie
 
Avatar NomadSoul
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 783
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Wczoraj byłam na makijażu w MAC'u, jak fajnie być mizianym przez kogoś mięciutkimi pędzlami heheh
__________________
NomadSoul jest offline  
Stary 2014-05-19, 18:40   #147
mlodziudka85
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1 301
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ale ja my nie mówimy o 217 i jego zamienniku z hakuro.
o 239?
mlodziudka85 jest offline  
Stary 2014-05-19, 19:07   #148
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

W sklepie on line pojawiła się pomadka Mystical - może była dorzutka albo zwrot.

Ale GotS niestety nie ma.
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-05-19, 20:01   #149
Star90
Zakorzenienie
 
Avatar Star90
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 13 706
GG do Star90
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Subskrybuję.
I poskarżę się - dlaczego w Szczecinie nie ma Maca??

Moja nowa miłość - soft gentle
__________________
http://instagram.com/ccamillac
Star90 jest offline  
Stary 2014-05-19, 21:03   #150
scrabble1
Zakorzenienie
 
Avatar scrabble1
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 8 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez fragolarossa Pokaż wiadomość
Juz nie wiem o co chodzi z tymi sklepami mac internetowymi

Cieszylam sie ze dostalam informacje ze wchodzi na USA alluring ale to co chcialam zamowic wszystko wyprzedane.Wiekszosc produktow jak tylko weszlam byla juz z adnotacja SOLDOUT

Pomyslalam, ze moze zrobili tylko tak zeby np. Tego 22 .05 doloza ale cos mi sie zdaje ze to marne szanse czyli o pomadce Mystical moge pomarzyc
Hej, mogę dołączyć ?

Bardzo się ucieszyłam jak uruchomili wreszcie sprzedaż on-line w Pl. i szybko się zawiodłam. Polowałam na zestawy świąteczne 5 pędzli a te rozeszły się nie wiadomo kiedy
Siedziałam na stronie prawie codziennie i i tak nie zdążyłam. Ciekawe ile zestawów wystawili?
Weszłam zaraz na stronę UK i okazało się, że 1 zestaw jest dostępny. Jeden!
Brat mnie poratował, powiedziałam, że na Wigilię nie wpuszczę jak nie będzie miał w ręku odpowiedniego prezentu od Mikołaja No i mam, fuksem ale się udało. Cenowo zestaw wyszedł za jakieś 240 zł czyli podobnie jak u nas.

---------- Dopisano o 21:03 ---------- Poprzedni post napisano o 20:46 ----------

Cytat:
Napisane przez ImpudentDolly Pokaż wiadomość
Dziewczyny MAC mi odpisał, że każdy oryginalny pędzelek posiada numer. Dziewczyna od której go mam, mówi, że limitowane serie świąteczne tzw. podróżne nie mają numerów i wymaga danych osoby która mi takich informacji udzieliła, ponieważ ona tego nie odpuści.
Co więcej napisała, że w amerykańskim sklepie MACa można znaleźć jej komplet i pędzelek który dostałam. http://www.dqgpzs.com/mac-brush-set7pcs-p-5857.html
Jak dla mnie to nędzne podróby i jeszcze za taką cenę...
Czekam na odpowiedź MACa wyjaśniającą dokładniej czy w limitkach też są numery.
Hej, moja wersja świąteczna ma numerki na każdym pędzlu.
__________________
Pędzlomaniactwo, kosmetykomaniactwo, włosomaniactwo, zaczęło się od 2012 r.
Oby nowe mnie nie dopadło, bo czasu na życie nie wystarczy...

Konkursomaniactwo '15
************************* ********************
"Upadłaś? Wstań, popraw koronę i zasuwaj dalej! "
scrabble1 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
baza, mac, próbki

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-05 01:21:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:53.