Kosmetyki M.A.C. cz.8 - Strona 69 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-09-16, 13:26   #2041
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
No pomysł dobry, czemu nie Podkład może Prolongwear? Jeśli chodzi o szminki to Prolongwear Lipcolour? Ale nie znam opinii na jej temat.. Może dziewczyny Ci powiedzą czy jest fajna Ale ogólnie na YT szaleje moda na Bourjois Rouge Edition Velvet - podobnie zastyga i trzyma się godzinami (Maxineczka go uwielbia, stosowała go na swój ślub, jest tutorial), ma wiele kolorów, wybierzesz coś dla siebie.. Na bazach się nie znam więc nie podpowiem Ale są i matujące i nawilżające Róży jest mnóóóstwo w ofercie Zależy jakie odcienie lubisz i wykończenia Jak powiedziałaś pyłek to do głowy od razu przyszedł mi do głowy pigment Vanilla

dziekować
Ishikawa jest offline  
Stary 2014-09-16, 15:16   #2042
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez iza89 Pokaż wiadomość
Dziękuję
Najbardziej zależy mi właśnie na używanie w wersji solo by pomógł mi doprowadzić usta do ładu (nawilżyć, zapobiec powstawania skórek, zadziorów itp.). Ten balsam jednocześnie ma filtr SPF?
Co do Clarinsa to dobrze wiedzieć nie przepadam za smakowymi balsamami...
To na pewno się u Ciebie sprawdzi Z tego co wiem, to nie ma SPF... Ale chyba mało które balsamy do ust mają..
xPoziomkax jest offline  
Stary 2014-09-16, 22:29   #2043
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

GlamKitty nałożyłam razem te dwa produkty i moim zdaniem jednak współgrają ładnie Foto w załączniku szminka VG Rihanna i Kiss Me Quick Pro longwear lip pencil
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1480988.jpg (42,3 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1480992.jpg (40,0 KB, 15 załadowań)
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-09-16, 23:32   #2044
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

przypomnijcie mi zeby nigdy nie kupowac nic z MACa online.... od tygodnia czekam na moja heroine i dopiero dzisiaj zostala wyslana

a moje poszukiwania fioletowej kontorowki na razie zakonczone sa fiaskiem, chyba, zeby zaliczyc prawie wcisnieta mi kredke do oczu marki Bourjois przez jedna fantastyczna konsultantke sklepu Sephora, ktora, wciskala mi ja jako oczywiscie kontorowke i po moim dokladnym przyjrzeniu sie tejze kredce i zakwestionowaniu jej przydatnosci, zrobila glupia mine i spojrzala sie na mnie wyniosle niemal prychajac stwierdzila, ze ona jakos makijazystka profesjonalna uzywa tejze do ust, i w domysle pewnie wyzywajac mnie od idiotek i kazac mi spadac, co tez uczynilam. Nie dziwie sie, ze u mnie Sephory upadaja, juz trzy sklepy w zeszlym roku zamkneli, w tym jeden flag store na najglowniejszej ulicy, bo staff maja okropny, wymalowane panny z dyskotek z przedmiesc + horrendalne ceny, dwie perfumerie dalej mam wszystko 30-40% taniej (no oprocz exlusive, to bylo jedyne dla czego przychodzilam do Sephory na VIPach).
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-09-17, 00:07   #2045
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez oleandra123 Pokaż wiadomość
a moje poszukiwania fioletowej kontorowki na razie zakonczone sa fiaskiem
Ja czekam na jakąś limitkę w tej kwestii, albo na repromote kredki Heroine. Ale nic się nie zapowiada na razie
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-09-17, 17:34   #2046
sylwka37
koci świat
 
Avatar sylwka37
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 14 081
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Dziewczyny zwracam sie do Was jako ekspertek w dziedzinie kosmetyków Mac
Używam podkładu studio fix NC20 i jest dla mnie idealny a wczoraj coś mi się pochrzaniło i zamówiłam NC25 niestety ja od razu płacę i dopiero jak mi na meila przyszło potwierdzenie zamówienia to zbaraniałam co ja zamówiłam - niestety zamówienia nie da się zmienić ewentualnie jak już przyjdzie mogę go odesłać
Moje pytanie brzmi czy dużo ciemniejszy jest NC25 od NC20 ???? bo może jednak jakoś go zużyję oglądałam różne swatche ale jakie jest wasze zdanie , wrażenie na żywo jeśli któraś z Was miała do czynienia z tymi odcieniami
__________________
wszystkowątek
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=783933
sylwka37 jest offline  
Stary 2014-09-17, 18:10   #2047
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
GlamKitty nałożyłam razem te dwa produkty i moim zdaniem jednak współgrają ładnie Foto w załączniku szminka VG Rihanna i Kiss Me Quick Pro longwear lip pencil
Super! Bardzo Ci dziekuje W takim razie dokupie te konturoweczke. W weekend ma byc promocja online ze szminka gratis, mam nadzieje, ze sie zalapie

Wlasnie a wie ktoras z Was jak to bedzie z ta pomadka? Jakis konkretny kolor beda dolaczac do zamowien, czy trzeba bedzie sobie samemu wybrac? Nie lubie strony Maca, bo tam nawet nie ma adresu @, na ktory mozna byloby wysylac ewentualne pytania...
__________________
Wymiana

Edytowane przez GlamKitty
Czas edycji: 2014-09-17 o 18:14
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-09-17, 18:16   #2048
Arrasando
Rozeznanie
 
Avatar Arrasando
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 752
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Dziewczyny, czy produkty PRO są dostępne stacjonarnie czy tylko online? Chodzi mi o Sculpting Powder Pro Pallete Chciałabym zobaczyć na żywo przed kupnem
__________________
`there's a big
a big hard sun beating on the big people
in the big hard world
..`

Edytowane przez Arrasando
Czas edycji: 2014-09-17 o 18:17
Arrasando jest offline  
Stary 2014-09-17, 18:46   #2049
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Ja czekam na jakąś limitkę w tej kwestii, albo na repromote kredki Heroine. Ale nic się nie zapowiada na razie
Masz szanse kupić taką limitkę, w październiku online będzie LE The Matte Lip Collection - w niej szminiki, konturówki i róze. W srod konturówek ma byc filetowa do Heroine, tylko teraz o innej nazwie, bo to Pro Long. Sama sobie zamierzam zapas zrobic
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-09-17, 19:40   #2050
smash
Zakorzenienie
 
Avatar smash
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 4 098
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Corii melduję, ze Next to skin jest suuuper
Wprawdzie efekt w moim przypadku subtelniejszy jednak niż Strada, ale na zimę do konturowania będzie idealny. Dobra pigmentacja, absolutnie nie robi plam. Świetny
Na razie używam Taupe (kupiony jako wkład z mac pro), ale czuje, że zimą NTS będzie rządzić
__________________
Zimowy wątek wymiankowy

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post79605186
smash jest offline  
Stary 2014-09-17, 19:46   #2051
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez smash Pokaż wiadomość
Corii melduję, ze Next to skin jest suuuper
Wprawdzie efekt w moim przypadku subtelniejszy jednak niż Strada, ale na zimę do konturowania będzie idealny. Dobra pigmentacja, absolutnie nie robi plam. Świetny
Na razie używam Taupe (kupiony jako wkład z mac pro), ale czuje, że zimą NTS będzie rządzić
To super Niech Ci sie dobrze nosi
Ja dalej jestem nim absolutnie zauroczona
Coś czuję, ze to będzie pierwszy wydenkowany róz przeze mnie
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-09-17, 20:12   #2052
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Masz szanse kupić taką limitkę, w październiku online będzie LE The Matte Lip Collection - w niej szminiki, konturówki i róze. W srod konturówek ma byc filetowa do Heroine, tylko teraz o innej nazwie, bo to Pro Long. Sama sobie zamierzam zapas zrobic
No to koniecznie muszę kupić
__________________
"Everything starts somewhere, although many physicists disagree".



GretchenSp jest offline  
Stary 2014-09-17, 21:38   #2053
2016070150903
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 424
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Super! Bardzo Ci dziekuje W takim razie dokupie te konturoweczke. W weekend ma byc promocja online ze szminka gratis, mam nadzieje, ze sie zalapie

Wlasnie a wie ktoras z Was jak to bedzie z ta pomadka? Jakis konkretny kolor beda dolaczac do zamowien, czy trzeba bedzie sobie samemu wybrac? Nie lubie strony Maca, bo tam nawet nie ma adresu @, na ktory mozna byloby wysylac ewentualne pytania...
Na pewno online, a nie w stacjonarkach? Masz jakiś link do informacji?
2016070150903 jest offline  
Stary 2014-09-17, 21:49   #2054
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez sylwka37 Pokaż wiadomość
Dziewczyny zwracam sie do Was jako ekspertek w dziedzinie kosmetyków Mac
Używam podkładu studio fix NC20 i jest dla mnie idealny a wczoraj coś mi się pochrzaniło i zamówiłam NC25 niestety ja od razu płacę i dopiero jak mi na meila przyszło potwierdzenie zamówienia to zbaraniałam co ja zamówiłam - niestety zamówienia nie da się zmienić ewentualnie jak już przyjdzie mogę go odesłać
Moje pytanie brzmi czy dużo ciemniejszy jest NC25 od NC20 ???? bo może jednak jakoś go zużyję oglądałam różne swatche ale jakie jest wasze zdanie , wrażenie na żywo jeśli któraś z Was miała do czynienia z tymi odcieniami
możesz też zamówienia nie przyjąć, jeśli brałaś sam podkład. Wtedy kurier wypisuje odmowę przyjęcia a Ty w międzyczasie kliknij ten który chciałaś
Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Super! Bardzo Ci dziekuje W takim razie dokupie te konturoweczke. W weekend ma byc promocja online ze szminka gratis, mam nadzieje, ze sie zalapie

Wlasnie a wie ktoras z Was jak to bedzie z ta pomadka? Jakis konkretny kolor beda dolaczac do zamowien, czy trzeba bedzie sobie samemu wybrac? Nie lubie strony Maca, bo tam nawet nie ma adresu @, na ktory mozna byloby wysylac ewentualne pytania...
nie ma problemu, jak umiem pomóc to czemu nie
Ta promocja ma być online??
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-09-17, 22:51   #2055
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Myslalam, ze online, ale teraz sama zaczelam sie zastanawiac
http://fleszstyle.pl/szalzakupow-marki.html

Nie pisza konkretnie, a pod spodem jest link do sklepu... Ale "do wyczerpania zapasow", wiec moze stacjonarnie?
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-09-17, 22:58   #2056
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 628
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Myslalam, ze online, ale teraz sama zaczelam sie zastanawiac
http://fleszstyle.pl/szalzakupow-marki.html

Nie pisza konkretnie, a pod spodem jest link do sklepu... Ale "do wyczerpania zapasow", wiec moze stacjonarnie?
Pomadki w ramach tego kuponu na pewno stacjonarnie. Brałam tak w ramach wcześniejszej akcji (na początku miesiąca). Do wyboru były 3 kolory - Lustering, Pretty Please i coś jeszcze (coś czerwonawego, ale ciepłego). Wzięlam Lustering, bo PP mam, a z kolei ta, której nazwy nie pamiętam, zbyt ciepła była dla mnie.
OlaM jest offline  
Stary 2014-09-17, 23:04   #2057
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Pomadki w ramach tego kuponu na pewno stacjonarnie. Brałam tak w ramach wcześniejszej akcji (na początku miesiąca). Do wyboru były 3 kolory - Lustering, Pretty Please i coś jeszcze (coś czerwonawego, ale ciepłego). Wzięlam Lustering, bo PP mam, a z kolei ta, której nazwy nie pamiętam, zbyt ciepła była dla mnie.
Lady Bug.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-09-17, 23:10   #2058
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 628
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Lady Bug.
Tak, to ta
OlaM jest offline  
Stary 2014-09-18, 00:01   #2059
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Pomadki w ramach tego kuponu na pewno stacjonarnie. Brałam tak w ramach wcześniejszej akcji (na początku miesiąca). Do wyboru były 3 kolory - Lustering, Pretty Please i coś jeszcze (coś czerwonawego, ale ciepłego). Wzięlam Lustering, bo PP mam, a z kolei ta, której nazwy nie pamiętam, zbyt ciepła była dla mnie.
Dzieki za odpowiedz
To mnie nie za bardzo cieszy, bo stacjonarnie pewnie nie dostane kredki Kiss Me Quick, nie mowiac o paletce All About Beige, a wlasnie to chcialam kliknac online
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-09-18, 11:00   #2060
Leukotea
Rozeznanie
 
Avatar Leukotea
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 762
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Dziewczyny, czy MAC jeszcze ma jednorazowe szczoteczki do nakładania tuszu do rzęs? Bo na stronie nie mogę znaleźć
__________________
Wybieram BALSAM i SERUM do ciała!



Szczęśliwa
Leukotea jest offline  
Stary 2014-09-18, 11:11   #2061
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

zamowilam w koncu Next to Skin i Taupe na zapas .. dostalam
okazalo sie ze Next to skin to jasniutka wersja Taupe - ja obecnie jest opalona (NC20)po wakacjach i naprawde niezle sie musze namachac zeby bylo cos widac..
ranka jest offline  
Stary 2014-09-18, 11:41   #2062
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
zamowilam w koncu Next to Skin i Taupe na zapas .. dostalam
okazalo sie ze Next to skin to jasniutka wersja Taupe - ja obecnie jest opalona (NC20)po wakacjach i naprawde niezle sie musze namachac zeby bylo cos widac..
Jest też minimalnie bardziej różowy. Może w zimie się będzie lepiej sprawdzał? Też mam oba i obecnie wolę Taupe, na opaloną skórę w NC15
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2014-09-18, 11:56   #2063
oleandra123
Zadomowienie
 
Avatar oleandra123
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: MAD
Wiadomości: 1 044
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Masz szanse kupić taką limitkę, w październiku online będzie LE The Matte Lip Collection - w niej szminiki, konturówki i róze. W srod konturówek ma byc filetowa do Heroine, tylko teraz o innej nazwie, bo to Pro Long. Sama sobie zamierzam zapas zrobic
Oooo to super! Wygooglowalam cos o tej kolekcji

http://chicprofile.com/2014/09/mac-t...fall-2014.html

Do Heroiny to chyba bedzie Fashion Boost pasowal. Super
oleandra123 jest offline  
Stary 2014-09-18, 13:06   #2064
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Dziewczyny jakie macie ulubione jesienne róże ? tak się zastanawiam nad jakimś kolorem ale nic do głowy nie przychodzi
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-09-18, 13:46   #2065
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

O mamo, a ma ktoś Herę i Czystą Herę?
Serio zastanawiam się już nad nimi jakiś czas i nie wiem czy mi będzie w takich dobrze...
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-09-18, 14:04   #2066
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 628
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
Dziewczyny jakie macie ulubione jesienne róże ? tak się zastanawiam nad jakimś kolorem ale nic do głowy nie przychodzi
Mój ulubiony na jesień to Nars Sin (wiem, że nie MACowy ).
Aktualnie, z MAcowych , na jesień bardzo mi pasuje Animal Instincts.

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
O mamo, a ma ktoś Herę i Czystą Herę?
Serio zastanawiam się już nad nimi jakiś czas i nie wiem czy mi będzie w takich dobrze...
Herę, zwłaszcza czystą, to pewnie najszybciej u dealerów można dostać .
A serio - a czym one się różnią, bom niedoedukowana
OlaM jest offline  
Stary 2014-09-18, 14:11   #2067
mysza007
Zakorzenienie
 
Avatar mysza007
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z daleka :)
Wiadomości: 3 351
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Dziewczyny kochane, orientujecie się czy poza e-sklepem MACa, jest jeszcze jakiś polski sklep online, gdzie można te kosmetyki nabyć?
Bo szukam i nic nie mogę znaleźć
__________________

mysza007 jest offline  
Stary 2014-09-18, 14:13   #2068
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Mój ulubiony na jesień to Nars Sin (wiem, że nie MACowy ).
Aktualnie, z MAcowych , na jesień bardzo mi pasuje Animal Instincts.
Dzięki Olu
przyjrzę się Narsowi


myślałam nad Mocha i Desert Rose ma ktoś z Was może ?
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-09-18, 14:14   #2069
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 628
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez mysza007 Pokaż wiadomość
Dziewczyny kochane, orientujecie się czy poza e-sklepem MACa, jest jeszcze jakiś polski sklep online, gdzie można te kosmetyki nabyć?
Bo szukam i nic nie mogę znaleźć
Jeszcze Douglas online ma produkty MAC, ale nie wszystko, co jest w MAC online.

---------- Dopisano o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:14 ----------

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
Dzięki Olu
przyjrzę się Narsowi


myślałam nad Mocha i Desert Rose ma ktoś z Was może ?
Tych, o których piszesz, nie tylko nie mam, ale nawet nie znam
OlaM jest offline  
Stary 2014-09-18, 14:33   #2070
mysza007
Zakorzenienie
 
Avatar mysza007
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z daleka :)
Wiadomości: 3 351
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Olu dziękuje, właśnie znalazłam na stronie Douglasa ceny straszne, ale co tam, raz na jakis czas mozna sobie cos sprawic

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
__________________

mysza007 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
baza, mac, próbki

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-05 01:21:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:48.