Kosmetyki M.A.C. cz.8 - Strona 95 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-11-02, 20:28   #2821
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
Corii nie wiem czy doczytałaś w sprawie tych palet VG ale one są po 165 zł jakby co.
Tak Kasiu, dziękuję doczytałam juz
Od razu im mówiłam, ze cena musi być nierealna, bo na necie sa po 165 takie paletki, ale one ze nie mogą za tyle sprzedać, bo tak maja zametkowane. Jak będzie kierownik, to sprawdza. Mam nadzieje, ze nikogo do tej pory nie złupia na tyle kasy! Bo to byłoby nieuczciwe Gorzej, jak tej pomyłki nie zmienia ....
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2014-11-02 o 20:29
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-02, 20:40   #2822
OnaZakupoholik
Zakorzenienie
 
Avatar OnaZakupoholik
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 18 149
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Tak Kasiu, dziękuję doczytałam juz
Od razu im mówiłam, ze cena musi być nierealna, bo na necie sa po 165 takie paletki, ale one ze nie mogą za tyle sprzedać, bo tak maja zametkowane. Jak będzie kierownik, to sprawdza. Mam nadzieje, ze nikogo do tej pory nie złupia na tyle kasy! Bo to byłoby nieuczciwe Gorzej, jak tej pomyłki nie zmienia ....
Czy wiadomo kiedy kolekcja świąteczna będzie online?
__________________

Edytowane przez OnaZakupoholik
Czas edycji: 2014-11-02 o 20:42
OnaZakupoholik jest offline  
Stary 2014-11-02, 20:49   #2823
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Znalazłam paint pot idealnie spełniający moje wymagania - chrome angel


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline  
Stary 2014-11-02, 20:54   #2824
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kaja2301 Pokaż wiadomość
Znalazłam paint pot idealnie spełniający moje wymagania - chrome angel


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
I w jaki sposób będziesz jej używać?
xPoziomkax jest offline  
Stary 2014-11-02, 20:54   #2825
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Wpadłam dziś na moment do wrocławskiego salonu i kupiłam jedynie szminki Salon Rouge i Sparks of Romance, czyli w zasadzie to, co wpadło mi w oko po pierwszych słoczach. Od biedy jeszcze komplet z Ruby Woo mogłabym wziąć, ale nie lubię wykończenia retro matte, a czerwonych byszczyków i kredek mam dość. Chciałam koralowy lib bag, ale stacjonarnie ponoć nie będzie dostępny.
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-02, 22:14   #2826
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Młoda86 Pokaż wiadomość
Szybko zastyga na buzi wiec trzeba szybko machać bo pózniej cieżko go równomiernie rozprowadzić. Najlepiej gąbeczka BB albo pędzlem 187, nie polecam palcami bo jednak wtedy wchodzi w pory i załamania. Moim zdaniem jest to szpachla, nie nazwałabym tego krycia lekkim

Cytat:
Napisane przez Rotkohl Pokaż wiadomość
Mi podkład generalnie kończy się po roku gdzieś, więc takie zużycie jest dla mnie już ekstremalne. Jeśli chodzi o formułę to jest inna niż CS w starej formule. Prolong jest trochę tępy i tak jakby przykleja się do skóry, generalnie tak jak mówiłam palcami da radę go nałożyć tylko wtedy z granicami ciężko, a jak się o nich zapomni to potem się tego nie ruszy

Co do koloru to wstawie ci zaraz zdjecie w porównaniu z korektorem, wiadomo o takiej porze nie bedzie to idealne odzwierciedlenie koloru, ale różnica w jasności jest taka jak w rzeczywistości

na dole: korektor prolongwear nc15/ podkład prolongwear nc15 /korektor studio finish nc15
na górze roztarte: korektor prolongwear nc15/ podkład prolongwear nc15

ostatnie zdjęcie z lampą
dzięki za zdjęcia i porady! On na swatchu taki hmm brzoskwiniowy się wydaje? w porównaniu do dość neutralnego beżowego korektora.

Chyba będzie najlepiej jak po prostu wezmę próbkę przy okazji zakupów i zobaczę na własnej skórze. Bo inaczej sie nie dowiem. a tak sobie go wypróbuję i tyle
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2014-11-02, 22:36   #2827
Rotkohl
Zakorzenienie
 
Avatar Rotkohl
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 16 150
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
dzięki za zdjęcia i porady! On na swatchu taki hmm brzoskwiniowy się wydaje? w porównaniu do dość neutralnego beżowego korektora.

Chyba będzie najlepiej jak po prostu wezmę próbkę przy okazji zakupów i zobaczę na własnej skórze. Bo inaczej sie nie dowiem. a tak sobie go wypróbuję i tyle
trochę tak, tylko trzeba zaznaczyć, że u mnie korektor nie wypada wcale neutralnie tylko wypada na różowy podkład też czystym żółtkiem nie jest trochę brzoskwiniowe tony ma, ale przy mojej karnacji mało który podkład wygląda jak klasyczny żółtek bez żadnej domieszki, dlatego nawet jakby zdjęcie było robione najbardziej profesjonalnym sprzętem i przy idealnym studyjnym świetle, moja karnacja nie jest idealnym tłem do oddawania tonacji podkładów, chciałam tylko różnice w jasności oddać

na tych zdjęciach najbardziej kolory oddaje chyba zdjęcie z fleszem (jeśli o tonacje chodzi, bo tu z kolei przez flesz wyszły jaśniej niz normalnie, co można zauważyć przez kontrast ze skórą jaki jest na zdjęciach z fleszem i bez)

Edytowane przez Rotkohl
Czas edycji: 2014-11-02 o 22:41
Rotkohl jest teraz online  
Stary 2014-11-03, 01:06   #2828
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
I w jaki sposób będziesz jej używać?

A mysle ze i solo i z innymi cieniami


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline  
Stary 2014-11-03, 09:15   #2829
kosmetocholiczka4ever
Zadomowienie
 
Avatar kosmetocholiczka4ever
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: bardzo duże miasto
Wiadomości: 1 482
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

ja od bardzo dawna używam podkład Estee L. DW ale kupiłam jakis czas temu prolongwear i po pierwszych testach stwierdziłam,że kolor za żółty ( nc 20) i ,że ciężko się nakłada bo ma taką gumiastą konsystencję. Niedawno dałam mu drugą szanse nakładając pędzlem i było o niebo lepiej. Kolor nadal lekko za zółty dla mnie ale prolongwear ma jedną ważną zaletę Matuje moją strefę T na pół dnia i nie muszę używać bibułki matującej
Mam pytanie czy nc 15 też jest takim żółtkiem i jak ma się do koloru n18??
kolekcja swiąteczna już jest online
__________________




Edytowane przez kosmetocholiczka4ever
Czas edycji: 2014-11-03 o 12:36
kosmetocholiczka4ever jest offline  
Stary 2014-11-03, 12:50   #2830
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Nakikałam z kolekcji 2 zestawy i róż... chyba z pół roku w MACu nic nie kupowałam więc nadrobiłam
__________________
Bloguję lakierowo ... i muzycznie
BrandNewName jest offline  
Stary 2014-11-03, 12:58   #2831
OnaZakupoholik
Zakorzenienie
 
Avatar OnaZakupoholik
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 18 149
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez BrandNewName Pokaż wiadomość
Nakikałam z kolekcji 2 zestawy i róż... chyba z pół roku w MACu nic nie kupowałam więc nadrobiłam
ja kliknęłam róż i eyeliner, myślę nad zestawami, słabo coś widać
__________________
OnaZakupoholik jest offline  
Stary 2014-11-03, 13:02   #2832
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Corii, Olu, bardzo dziękuję za podpowiedzi, co do tych neutralnych cieni Będę w MACu pod koniec tygodnia, to obmacam wszystkie. Na razie ze swatchy najbardziej pasuje mi Vapour, no ale zweryfikuję to na żywo. Jadę kupić tą nieszczęsną podwójną paletę Strasznie się z tym czuje, nie lubię tak przepłacać. Ale nie widzę innej alternatywy dla ośmiu nowych wydepotowanych róży, które leżą luzem pod chusteczką w oczekiwaniu na domek
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2014-11-03, 13:13   #2833
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Corii, Olu, bardzo dziękuję za podpowiedzi, co do tych neutralnych cieni Będę w MACu pod koniec tygodnia, to obmacam wszystkie. Na razie ze swatchy najbardziej pasuje mi Vapour, no ale zweryfikuję to na żywo. Jadę kupić tą nieszczęsną podwójną paletę Strasznie się z tym czuje, nie lubię tak przepłacać. Ale nie widzę innej alternatywy dla ośmiu nowych wydepotowanych róży, które leżą luzem pod chusteczką w oczekiwaniu na domek
Skąd ja to znam ? Sama tak trzymałam niedawno cienie, w ocekaiwaniu na domek paletkowy dla nich A dlugo czekały, bo sępiłam z zakupem paletki Jakos wole kupowac roze, cienie, etc, niz plastik
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-03, 14:36   #2834
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Kliknęłam koralowy lip bag - na prezent. Dla siebie wzięłam w końcu fluidline Dark Majesty, bo od wczorajszej wizyty w salonie nad nim dumałam, a dziś stwierdziłam - po co się męczyć .
Dziewczyny - Salon Rouge jest super, bierzta póki jest .
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-03, 15:00   #2835
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Dziewczyny - Salon Rouge jest super, bierzta póki jest .
Potwierdzam
A Sparks of Romance nie polecasz?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-03, 15:35   #2836
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Potwierdzam
A Sparks of Romance nie polecasz?
Jeszcze się nią nie malowałam, to nie wiem .
Wczoraj wieczorem tylko szybkie testy były i kolor wstępnie mi się podoba, tylko zobaczymy, jak ten dziwny brokat będzie się zachowywał na ustach
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-03, 17:06   #2837
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Jeszcze się nią nie malowałam, to nie wiem .
Wczoraj wieczorem tylko szybkie testy były i kolor wstępnie mi się podoba, tylko zobaczymy, jak ten dziwny brokat będzie się zachowywał na ustach
Fotki?

Wlasnie przegladam i zastanawiam sie co jutro kupie, kusi mnie ten bialy prasowany pigment (wiem, glupota, ale bardzo by mi sie przydal), zestaw z Ruby, paletka Viva Glam... No i Salon Rouge... I co ja mam zrobic?

Kurde i Noblesse Oblige... Nie chcialam nic kupowac, a teraz tyle rzeczy mi sie podoba :-/
Victorian Plum tez jest piekny, jesli na zywo bedzie tak mega mega mega napigmentowany, to chyba skusze sie na niego.

---------- Dopisano o 17:06 ---------- Poprzedni post napisano o 16:58 ----------

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Tak, już jest od dzisiaj wystawiona.

Cieszę sie Generalnie ja go lubię dalej, z tym ze kolor mi przestał pasowac - świnkował mnie jakos ten NC15, co Ci zreszta wspominałam.
Teraz wole Studio Fix w płynie, a kiedys było odwrotnie - wolałam Pro Long
Strasznie zaluje ze wtedy dluzej nie porozmawialysmy, chyba przez ten mroz przestalam racjonalnie myslec
__________________
Wymiana

Edytowane przez GlamKitty
Czas edycji: 2014-11-03 o 17:04
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-11-03, 17:08   #2838
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Fotki?

Wlasnie przegladam i zastanawiam sie co jutro kupie, kusi mnie ten bialy prasowany pigment (wiem, glupota, ale bardzo by mi sie przydal), zestaw z Ruby, paletka Viva Glam... No i Salon Rouge... I co ja mam zrobic?

Kurde i Noblesse Oblige... Nie chcialam nic kupowac, a teraz tyle rzeczy mi sie podoba :-/
Victorian Plum tez jest piekny, jesli na zywo bedzie tak mega mega mega napigmentowany, to chyba skusze sie na niego.

---------- Dopisano o 17:06 ---------- Poprzedni post napisano o 16:58 ----------



Strasznie zaluje ze wtedy dluzej nie porozmawialysmy, chyba przez ten mroz przestalam racjonalnie myslec

Hehe aż mi się uśmiech na twarzy pojawił jak przeczytałam Twojego posta a później spojrzałam na Twój podpis hehe Skąd ja znam te "odwyki"
xPoziomkax jest offline  
Stary 2014-11-03, 17:19   #2839
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Jeszcze się nią nie malowałam, to nie wiem .
Wczoraj wieczorem tylko szybkie testy były i kolor wstępnie mi się podoba, tylko zobaczymy, jak ten dziwny brokat będzie się zachowywał na ustach
Ja się malowałam i mom zdaniem ten brokat jest bardzo subtelny, nie kiczowaty. Zaczynam sie łamac i czy jej nie wziac też, ale kurcze, no mam podobną Mac Ruffian Red, a do tego osobno Ruffian Gold i razem mam podobny efekt
Róze macałas? Mnie sie tej jasny podobał, szkoda tylko, ze tak słabo widoczny, gdyby troszeńke wiecej, to wziełabym

---------- Dopisano o 17:19 ---------- Poprzedni post napisano o 17:15 ----------

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Wlasnie przegladam i zastanawiam sie co jutro kupie, kusi mnie ten bialy prasowany pigment (wiem, glupota, ale bardzo by mi sie przydal), zestaw z Ruby, paletka Viva Glam... No i Salon Rouge... I co ja mam zrobic?

Kurde i Noblesse Oblige... Nie chcialam nic kupowac, a teraz tyle rzeczy mi sie podoba :-/
Victorian Plum tez jest piekny, jesli na zywo bedzie tak mega mega mega napigmentowany, to chyba skusze sie na niego.

Strasznie zaluje ze wtedy dluzej nie porozmawialysmy, chyba przez ten mroz przestalam racjonalnie myslec
Ostrzegam, ze ciemne pigmenty sa bardzo dobrze napigmentowane Wiec mozesz popłynac, szczegolnie piekny jest granatowy. Ja nie przepadam za całkiem ciemnymi, wiec mnie nie uwiódł
Noblesse Oblige chciałam, ale za duzo brokatu mocnego. To samo z jasnymi - sam brokat i błysk w wersji kicz, ja nie polecam Macówka też była na nie.

Moze będzie jeszcze okazja do spotkania i pogadania
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-03, 17:35   #2840
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Kliknęłam Modern Majesty póki co, a ma któraś może róż Sweet Sentiment ?
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-11-03, 17:56   #2841
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Fotki?
Proszę, oto Salon Rouge, aczkolwiek wierność koloru taka sobie (fota z telefonu).
Na żywo szminka jest ładniejsza. U mnie wychodzi bardzo ciemna, winna czerwień, a raczej wiśnia.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (12,9 KB, 33 załadowań)
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-03, 18:04   #2842
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ja się malowałam i mom zdaniem ten brokat jest bardzo subtelny, nie kiczowaty. Zaczynam sie łamac i czy jej nie wziac też, ale kurcze, no mam podobną Mac Ruffian Red, a do tego osobno Ruffian Gold i razem mam podobny efekt
Róze macałas? Mnie sie tej jasny podobał, szkoda tylko, ze tak słabo widoczny, gdyby troszeńke wiecej, to wziełabym
Na róże nie miałam czasu - spojrzałam na szybko, stwierdziłam, że nic unikatowego i nawet nie słoczowałam na ręce - może błąd
Kupiłam jednak ostatnio róż z Chanel i stwierdziłam, że basta.

Co do Sparks to też wydaje mi się, że brokat na ustach widoczny nie jest, ale zobaczymy, czy nie będzie migrował. Ja ostatnio mam fazę na czerwienie, a że akurat takiej nie mam (tak mi się wydaje, że jadnak ciut się różni od moich innych ), to wzięłam. Jak masz podobne, to nie ma po co dublować.

Wrzucam jeszcze jedno zdjęcie Salon Rouge - nie wiem czemu, ale z tabletu dwa zdjęcia w jednym poście mi się nie ładują.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (7,3 KB, 23 załadowań)
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-03, 19:32   #2843
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Proszę, oto Salon Rouge, aczkolwiek wierność koloru taka sobie (fota z telefonu).
Na żywo szminka jest ładniejsza. U mnie wychodzi bardzo ciemna, winna czerwień, a raczej wiśnia.
Oj mocna No to wybor juz padl
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2014-11-03, 19:35   #2844
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Piękna ta Salon Rouge
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-11-03, 19:46   #2845
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Na róże nie miałam czasu - spojrzałam na szybko, stwierdziłam, że nic unikatowego i nawet nie słoczowałam na ręce - może błąd
Kupiłam jednak ostatnio róż z Chanel i stwierdziłam, że basta.

Co do Sparks to też wydaje mi się, że brokat na ustach widoczny nie jest, ale zobaczymy, czy nie będzie migrował. Ja ostatnio mam fazę na czerwienie, a że akurat takiej nie mam (tak mi się wydaje, że jadnak ciut się różni od moich innych ), to wzięłam. Jak masz podobne, to nie ma po co dublować.

Wrzucam jeszcze jedno zdjęcie Salon Rouge - nie wiem czemu, ale z tabletu dwa zdjęcia w jednym poście mi się nie ładują.
Ona na zywo jest ciemniejsza i mocniejsza pigmentacyjnie. Wszędzie czytam na necie, ze ta Salon Rouge to szminka roku, the best, zakup roku, etc, wiec coś musi byc na rzeczy. Poza tym sama ją capnełam prawie na wejsciu
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-03, 19:53   #2846
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Tak, jest ciemniejsza, niż wygląda na powyższych zdjęciach.
Ja wzięłam przedostatnią, a kolekcja oficjalnie raptem od wczoraj.
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-03, 20:15   #2847
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 107
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez OlaM Pokaż wiadomość
Tak, jest ciemniejsza, niż wygląda na powyższych zdjęciach.
Ja wzięłam przedostatnią, a kolekcja oficjalnie raptem od wczoraj.
Bo z tego co wiem, to dostali po 3-4 sztuki kazdej rzeczy tylko.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 107 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-11-03, 20:25   #2848
OlaM
Moderator
 
Avatar OlaM
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 9 637
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Bo z tego co wiem, to dostali po 3-4 sztuki kazdej rzeczy tylko.
Może, ale po moich zakupach Sparks of Romance w szufladzie widziałam ze 4 sztuki, a Salon Rouge ostała się jedna .
OlaM jest offline  
Stary 2014-11-03, 20:40   #2849
mlodziudka85
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 1 301
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Który korektor wziąć pod oczy? Pani ostatnio dobrała mi pro longwear NC20, ale to nie to. Używam podkładu Studio Fix NC20. Zależy mi na średnim kryciu i jak najmniejszym wchodzeniu w zmarszczy/delikatnym nawilżeniu i odcieniu delikatnie jaśniejszym od skóry.
Pro longwear jest idealny na niedoskonałości, pod oczy wolałabym coś lżejszego.
mlodziudka85 jest offline  
Stary 2014-11-03, 20:44   #2850
panna mrau
Zakorzenienie
 
Avatar panna mrau
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: okołowarszawska
Wiadomości: 3 593
GG do panna mrau
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Jak to dobrze, że mnie nie było w internecie w najgorętszym okresie przeżywania limitek, bo jakoś mniej skuszona się czuję przez Was niż zwykle Ale jakiś secik sobie capnę, tak dla wprawy

U mnie MAC chwilowo poszedł w odstawkę, dziś za to nabyłam w końcu paletę Chocolate Bar Too Faced i jestem w niej zakochana
__________________
wymieniam kolorówkę

blog. I am Paula
TOP 5: produkty do konturowania
#newin: Rossmann -40%, MAC, KOBO, Inglot
MAC Wash & Dry
panna mrau jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
baza, mac, próbki

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-05 01:21:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:32.