Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI - Strona 14 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2014-05-24, 23:03   #391
elizabarbara
Zakorzenienie
 
Avatar elizabarbara
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: far far east ...
Wiadomości: 6 814
GG do elizabarbara
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Moim zdaniem nie. W opisie jest tylko info, ze nadaje sie dla malych dzieci. Niemowlaki to osobna kategoria przeciez. Skoro wprost nie pisza o niemowlakach to dalabym sobie na wstrzymanie.

Dzieciaki takie male najlepiej ubrac w jakis przewiewny habit. Pamietaj, zeby caly outfit mial dlugi rekaw i dlugie nogawki. Zadnej golej skory. Zaslon co sie da. Material daje sam z siebie SPF. Niewielki, ale daje.
Wiadomo, ze lepiej miedzy 10 a 14 z chalupy sie z dziecmi nie ruszac, ale to pewnie juz wiesz.

Niemowlaki nie poca sie jak dorosli, wiec nie obawiaj sie zaszpachlowac im skory tepym filtrem, bo krzywda mu sie nie stanie. Porow im nie zapchasz .
Czytalam kiedys, ze takie male dzieciule maja wyzszy stosunek powierzchni ciala do masy ciala niz dorosli i wieksze dzieci. Ich skora tez dopiero sie rozwija. Wieksze jest wiec zagrozenie ekspozycji na chemikalia w filtrze. Choc nie jestem fanka naturalnych kosmetykow to w tym wypadku bym zalecala jednak cos bardziej naturalnego .

Jesli moge cos jeszcze dodac to w zadnym wypadku nie ubieraj dzieciulow swoich na bialo. Biala bawelna ma najmniejszy SPF. Do tego spiera sie szybko. Unikaj tez niebieskiego.

Badania wykazuja, ze najlepiej ubierac sie na:
- ciemno (ciemne kolory przyciagaja cieplo, ale go nie oddaja; material lapie nie tylko cieplo "z powietrza", ale ze skory czlowieka; ciemny kolor trzyma cieplo w materiale; jasny oddaje do skory),
- luzno (ciemny material sie nagrzewa, wiec jakies obcisle outfity nie sa tu wskazane).

Pamietaj, ze wedlug badan dzins praktycznie nie przepuszcza promieni UV, wiec jesli szukasz czapek dla dzieciulow to polecam dzinsowe.

Jak je ubierzesz wlasciwie to i nie bedzie potrzeby szpachlowania ich ogromna iloscia filtra. Poznym popoludniem filtr moze nawet nie byc potrzebny .

edit: jesli moge jeszcze cos doradzic to na Twoim miejscu staralabym sie potrzebe filtra obnizyc do minimum. Dzieci sa bardzo male, wiec jakakolwiek chemia tu nie wskazana. Kup sprej do ubran z filtrem lub dodatek do prania, ktory da filtr. To najlepsze rozwiazanie. Nie filtrujesz dzieciulow (buzie i dlonie pomijam),a sa chronione naprawde wysokim filtrem. Takie cuda jednak chyba tylkoza granica.
Dzieki James
Robie dokladnie tak jak piszesz, habituje je non stop I stosuje ochrone zlozona z wózka, budy, parasolki i ubran. Gola skóre prezentuja tylko na twarzy i na dloniach i tam wlasnie ląduje filtr. Spacerujemy rano i popoludniu, bo upaly nie sa wskazane dla takich malców.
A sprej i proszek z filtrem to bardzo fajna rzecz i bede musiala sie jak najszybciej w nie zaopatrzyc


Cytat:
Napisane przez astray Pokaż wiadomość
Pozwolę się wciąć (i przy okazji się witam- czasem podglądam wątek ): mi też się wydaje , że ochronne ubranie dla dziecka to najlepsze wyjście bo jest to najmniejsza interwencja w skórę. A proszki nadające ochronę UV można kupić chociazby na ebay'u i nie jest to majątek:
http://www.ebay.pl/itm/Impex-Rit-Sun...item27c6d74bf1
Kiedyś czyłam artykuł, w którym amerykańska dermatolog zachwalała ten proszek jako skutecznie podnoszący SPF ubrań
Dzieki

Cytat:
Napisane przez naticzak Pokaż wiadomość
Nie analizowałam składu, ale dla niemowlaków używa się tylko i wyłącznie filtrów mineralnych(fizycznych), Twój taki jest, więc obawy nie ma, wszystkie pozostałe filtry dla dzieci oparte na filtrach chemicznych są dopiero dla dzieci od 6 miesiąca, pod warunkiem, że nie mają alergii. Filtry fizyczne mają to do siebie, że bielą skórę, bo na takiej zasadzie działają, że odbijają promienie słoneczne, a nie pochłaniają jak w przypadku filtrów chemicznych. Też bym stawiała na ubieranie dzieci, a smarowanie tylko odsłoniętych partii ciała, głównie twarz. Jeśli chcesz porównać filtry konkretnych marek http://www.srokao.pl/2012/04/filtry-...i-analiza.html.
Slyszalam o tej stronce, dzieki za linka, poczytam

Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość
nie ciemnieje - mam najjaśniejszy - i jest boski

Elizo gratulacje, śliczny z Was trójpak
Dzieki
A co do burżujowego CC, to w pełni sie zgodze. Boski jest

Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość
No ja wiem, wiem, tak się spodziewałam, ze dla Ciebie może być za ciemny
Tez tak mi sie wydawalo.. Niby jasniutki, ale nie alabastrowy
__________________
25.II.2014. Emilka i Natalka
30.X.2012 [*]Aleksander


WYMIANKA

Edytowane przez elizabarbara
Czas edycji: 2014-05-24 o 23:07
elizabarbara jest offline  
Stary 2014-05-24, 23:17   #392
soniuska
Zakorzenienie
 
Avatar soniuska
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 18 928
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Star90 Pokaż wiadomość
Prezent niespodzianka super


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
no zazdroszcse tez bym chciala taki prwzent niespodzianke dostac a pewnie jakas tandete mi dadza.





Cytat:
Napisane przez Star90 Pokaż wiadomość
Fajne ale ja lubie ciezkie perfumki i slodkie


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
tez dostalam ta probke ostatnio i juz wypsikalam.przypomina mi te niebieskie perfumy dolce gabbana light cos tam


Wyslane z Samsunga Galaxy S3
__________________
15.05.2009 r.

4 cs
II kreseczki - 9.08.2014
soniuska jest offline  
Stary 2014-05-24, 23:22   #393
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość
No ja wiem, wiem, tak się spodziewałam, ze dla Ciebie może być za ciemny
Zawsze Wam podkladow zazdroszcze .

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Dzieki James
Robie dokladnie tak jak piszesz, habituje je non stop I stosuje ochrone zlozona z wózka, budy, parasolki i ubran. Gola skóre prezentuja tylko na twarzy i na dloniach i tam wlasnie ląduje filtr. Spacerujemy rano i popoludniu, bo upaly nie sa wskazane dla takich malców.
A sprej i proszek z filtrem to bardzo fajna rzecz i bede musiala sie jak najszybciej w nie zaopatrzyc
Zwroc tylko uwage na grubosc materialu i kolor .

American Academy of Pediatrics i FDA pisza, aby nie wysciubiac nosa na pelne slonce. Jesli juz to wtedy filtr, ale tylko na nieosloniete czesci ciala. FDA pisze nawet, zeby unikac filtrowania jak tylko sie da.
Nie znajdziesz chyba zadnego filtra, ktory mozesz nalozyc "oficjalnie" na dzieciula ponizej 6 miesiecy. Napisalam "oficjalnie", bo zawsze znajduje sie info, aby kontaktowac sie z lekarzem.
Pytanie tylko jaki filtr wybrac. W sieci mnostwo bzdetow, aby porywac sie tylko i wylacznie na mineralne. Dziecko ma delikatna skore, ktora dopiero sie rozwija. Filtry mineralne sa bardziej kwasowe, wiec moga, o ironio, bardziej podrazniac skore niz chemiczne (u doroslych jest juz odwrotnie). Mineralny tez latwiej migruje dla oka. Badania jednak wykazaly, ze mineralny mniej podraznia oko. Z drugiej strony chemiczny moze sie wchlonac calkowicie, wiec jest szansa, ze w ogole to oka nie trafi. Z dwojga zlego bazujac na dostepnych badaniach lepiej wybierac filtr chemiczny. Nie smaruj jednak dziewczynek dawka dla doroslych, ale mniejsza .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2014-05-24 o 23:25
jamestown jest offline  
Stary 2014-05-24, 23:25   #394
soniuska
Zakorzenienie
 
Avatar soniuska
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 18 928
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

zakochalam sie w estee dw light

Wyslane z Samsunga Galaxy S3
__________________
15.05.2009 r.

4 cs
II kreseczki - 9.08.2014
soniuska jest offline  
Stary 2014-05-25, 08:44   #395
naticzak
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 74
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Zaleca się używanie filtra u tak małych dzieci nawet jak przebywają w cieniu, przy dużym nasłonecznieniu, bo skóra jest bardzo delikatna i łatwo ją poparzyć, a to ma większe konsekwencje, bo skóra u dzieci do 3 lat raz poparzona powoduje 3-krotne większe prawdopodobieństwo zachorowania na czerniaka w przyszłości, więc lepiej ją chronić (filtry chemiczne łatwiej migrują do oka, a w przypadku małych dzieci bardzo łatwo jest je przenieść do oka - wiem bo sama mam dziecko).
naticzak jest offline  
Stary 2014-05-25, 09:26   #396
feelin_soo_me
Zadomowienie
 
Avatar feelin_soo_me
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 844
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

czy do Sephory jakas znizka teraz jest ? mama mi powiedziala, ze dostala ostatnio jakiegos smsa ale skasowala
feelin_soo_me jest teraz online  
Stary 2014-05-25, 09:45   #397
naticzak
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 74
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Zaleca się używanie filtra u tak małych dzieci nawet jak przebywają w cieniu, przy dużym nasłonecznieniu, bo skóra jest bardzo delikatna i łatwo ją poparzyć, a to ma większe konsekwencje, bo skóra u dzieci do 3 lat raz poparzona powoduje 3-krotne większe prawdopodobieństwo zachorowania na czerniaka w przyszłości, więc lepiej ją chronić (filtry chemiczne łatwiej migrują do oka, a w przypadku małych dzieci bardzo łatwo jest je przenieść do oka - wiem bo sama mam dziecko).
Na pewno krem mineralny musteli może być stosowany od pierwszego dnia życia, w tym również dla noworodków po opuszczeniu oddziału neonatologii.
Co do samej teorii kieruj się zawsze tym co podpowiada Ci instynkt macierzyński i obserwacją swoich dzieci, to co im odpowiada będzie dla nich najlepsze (brak uczuleń itp.). Nigdy nie mamy sto procent pewności, że to jest lepsze od tamtego, tak jak z nami jednym służy to innym tamto.
Co do teorii James to żadna nowość na każdym filtrze dla dzieci pisze, żeby nie wystawiać dzieci do 3 lat na działanie słońca, a tylko jeśli jest taka konieczność, wtedy używać filtra. Tak jak w innych kosmetykach do pielęgnacji noworodków, tak i w filtrach ciężko jest znaleźć coś co będzie stricte przeznaczone dla nich, bez ryzyka alergii, co nie znaczy, że kapiemy je w samej wodzie, albo nie robimy tego wcale. Jeśli chodzi o filtry mineralne to może się źle wyraziłam, nie że trzeba takich tylko używać do 6 miesiąca życia, tylko że takie się zaleca.
naticzak jest offline  
Stary 2014-05-25, 10:04   #398
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez feelin_soo_me Pokaż wiadomość
czy do Sephory jakas znizka teraz jest ? mama mi powiedziala, ze dostala ostatnio jakiegos smsa ale skasowala
-10% przy zakupie za 150zł lub -15% przy zakupie za 200zł tylko do 26.05 zł

kod esklep

PLMBS1 (- 10%) i PLMBS2 (-15%)
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2014-05-25, 11:04   #399
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Helou, widze ze kolejny offtop wiec sie chetnie wypowiem bo akurat jestem na biezaco w temacie dzieci. Szcerze mowiac to nie rozumiem probmemu bo zakladam, ze mowimy o malych dzieciach, ktore jeszcze nie chodza ( Eliza- gratulacje ) i o spacerach w miescie a nie po pustyni, brzegiem morza itp.

Zakladam, ze nikt godzinami wozka w sloncu nie trzyma, wiec nie dla mnie te wszystkie sposoby zapobiegania, zeby na dziecko padl promien slonca stosowane na raz to troche przesada. Ze swojego doswiadczenia powiem, ze warto zaopatrzyc sie w wozek letni z bardzo duzym daszkiem, ktory wszystko oslania ( parasolka przyczepiona do wozka to chyba malo wygodna i praktyczna sprawa,). Poza tym, jako ze sama nie lubie slonca to szukam miejsc zacienionych, ide zacieniona strona ulicy itp i dajemy rade a poza tym sa tez opinie, ze ekspozycja na slonce jest wazna dla dziecka ze wzgledu na witamine D, wiec chyba trzeba to wszystko wyposrodkowac
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2014-05-25, 11:29   #400
ddiana
Zakorzenienie
 
Avatar ddiana
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 7 389
GG do ddiana
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Oj, a jak Wam źle zrobili, to nie powinni porpawić na własny rachunek??

No wierzę Małogsiu, wierzę

U mnie wsio jest zwiazane z impulsem - jak cos mi sie nagle uwidzi, to tak robię

---------- Dopisano o 14:16 ---------- Poprzedni post napisano o 14:05 ----------



No proszę Będziemy bonbonami pachniec
A czemu nie 50-ke? Miałabys piekny zestawik do mycia i balsamowania
Nie,bo dom budowaliśmy 13late temu i wtedy taras był robiony.

---------- Dopisano o 11:24 ---------- Poprzedni post napisano o 11:23 ----------

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Oj, a jak Wam źle zrobili, to nie powinni porpawić na własny rachunek??

No wierzę Małogsiu, wierzę

U mnie wsio jest zwiazane z impulsem - jak cos mi sie nagle uwidzi, to tak robię

---------- Dopisano o 14:16 ---------- Poprzedni post napisano o 14:05 ----------



No proszę Będziemy bonbonami pachniec
A czemu nie 50-ke? Miałabys piekny zestawik do mycia i balsamowania
Nie,bo dom budowaliśmy 13late temu i wtedy taras był robiony.Później był poprawiany i wszystko się powtórzyło,więc zdecydowaliśmy się na taras z kostki brukowej ala płyty.trwalsze

---------- Dopisano o 11:29 ---------- Poprzedni post napisano o 11:24 ----------

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Hej
Wlasnie uswiadomilam sobie ze nic Wam nie napisalam o dziewczynkach
Pare z Was "dorwało" mnie na watku wymiankowym

Oficjalnie zatem przedstawiam Emilie i Natalie, urodzone w 33 tygodniu ciazy 25 lutego Bylo ciezko, bo nie wazyly nawet 2 kg, ale powoli wychodzimy na prostą

Załączam zdjęcie , co prawda niewyrazne, ale cos widac

Prosze nie nabijac sie z moich 12 kg, ktore nie chca po ciązy zejsc....


A zeby az tak OT nie bylo, to powoli znowu zaczynam podczytywac nasz watek I zbieram pieniazki na wizyte w S lub D
Gratuluje super Diewczynek ,nie przesadzaj z tą nadwagą,zresztą zaraz moment zgubisz i będziesz miała niedowagę,a jak zaczną raczkować to nie nadążysz
__________________
Proszę odpisz,nikt nie lubi być lekceważony


moje flaszki
ddiana jest offline  
Stary 2014-05-25, 11:33   #401
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Ma ktos nowa wersje Redermic C?
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,62...908700#r908700


btw: przy okazji pochwale sie, ze moja cera dzieki memu autorskiemu leczeniu () bardzo sie poprawila. W znacznej mierze oczyscily mi sie pory, delikatnie rozjasnily przebarwienia. Przede wszystkim jednak prawie przestalo mnie wysypywac. Nie mam zadnych wulkanow (nawet przed okresem). Teraz mam obecnie jedna (!) ropna niespodzianke o srednicy mniejszej niz 1 mm. Do tego nawet jak cos mi wyskakuje to szybciej sie goi (pomaga zwykla pasta cynkowa). Ale sie ciesze .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2014-05-25, 11:48   #402
ddiana
Zakorzenienie
 
Avatar ddiana
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 7 389
GG do ddiana
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Użyłam dziisja Sufr Spray, z tym, ze pryskałam go na trochę wilgotne włosy a potem układałam na szczotce i kurcze - mam 5 razy wiecje włosów na głowie no super
przy tym wydaje mi sie, ze mniej klei niż Hairspray Thickening
Jak ułożyłaś szczotkę to nie "sterczą" na boki?
Czy wg Ciebie różni się od Thickeninga oprócz sklaejania(ja tego nie doświadczyłam)?

---------- Dopisano o 11:43 ---------- Poprzedni post napisano o 11:41 ----------

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Nie, nie mam cienkich włósów, mam normalne.

btw, ułozyłam fryzurę, znowu trochę spryskałam Surfem - trzyma sie i objetośc jest, plus lekkie uniesione włosy, jak od wiatru 0 bomba!
Kurcze moja li sta zakupowa się wydłuża

---------- Dopisano o 11:48 ---------- Poprzedni post napisano o 11:43 ----------

Cytat:
Napisane przez elizabarbara Pokaż wiadomość
Dzieki Dziewczyny

Jaki krem na noc 30+ polecacie Dodam ze karmie piersia i nie moge zadnych retinoli i innych szkodników

Czy Waszym zdaniem filtr taki: http://www.cocooncenter.co.uk/uriage...0ml/11675.html bedzie odpowiedni dla niemowlaków? Kupilam takie cuś w aptece i dumam .. Bieli diabelnie i jest tępe jak tępy nóż, ale jak ma byc skuteczne to bede używala Pigula zachwalala Ciekawa jestem Waszej opinii


Uzywa moze któraś tego http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,65...-cc-cream.html ? Ja ostatnio sobie kupilam w rossie na promocji ( jak juz mowilam S i D musialam na chwile odpuscic ze wzgledu na dzieciowe zakupy ) i jestem bardzo zadowolona Uzywam tego bez zadnego pudru sypkiego ani w kamieniu. I o dziwo, nie świece sie. Trzyma niezly mat..

W ogole to super widziec Was znowu wszystkie
Ja używam CC z Clinika,niestety troszkę świeci się po nim buzia.wydaje mi się,że tylko przez chwilą,a z czasem wsiąka.Jeśli masz możliwość weź próbkę na testy.Burżujka nie miałam.
__________________
Proszę odpisz,nikt nie lubi być lekceważony


moje flaszki
ddiana jest offline  
Stary 2014-05-25, 11:48   #403
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez ddiana Pokaż wiadomość
Jak ułożyłaś szczotkę to nie "sterczą" na boki?
Czy wg Ciebie różni się od Thickeninga oprócz sklaejania(ja tego nie doświadczyłam)?

---------- Dopisano o 11:43 ---------- Poprzedni post napisano o 11:41 ----------


Kurcze moja li sta zakupowa się wydłuża
Jaki watek takie zycie .

Dianko, ten Surf Spray mozesz sobie zrobic sama. Sklad ma bardzo lopatologiczny. Glownym skladnikiem, ktory "cos" robi jest sol Epsom. W USA te sol znajdziesz w kazdym sklepie. U nas musisz sie naszukac. Pierwszy lepszy wynik z Google pokazuje cene 80 zl za 5 kilogramow. Jak kupisz to jeszcze dla wnukow Helenki starczy . Mniejsze pojemnosci tez naturalnie sa.
Nie moze to byc zwykla sol, ale wlasnie Epsom. Sol Epsom to zwyczajny siarczan magnezu. Reszta skladu to substancje zapachowe, bardzo lekkie nawilzacze (sama tutaj spokojnie cos wymodzisz) i zbedne skladniki. Caly "szal" ma wlasnie robic Epsom.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2014-05-25, 12:01   #404
ddiana
Zakorzenienie
 
Avatar ddiana
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 7 389
GG do ddiana
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez feelin_soo_me Pokaż wiadomość
czy do Sephory jakas znizka teraz jest ? mama mi powiedziala, ze dostala ostatnio jakiegos smsa ale skasowala
przy zakupie za 400zł -20% KOD( PLMGS4) w S.online

---------- Dopisano o 12:01 ---------- Poprzedni post napisano o 11:58 ----------

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Jaki watek takie zycie .

Dianko, ten Surf Spray mozesz sobie zrobic sama. Sklad ma bardzo lopatologiczny. Glownym skladnikiem, ktory "cos" robi jest sol Epsom. W USA te sol znajdziesz w kazdym sklepie. U nas musisz sie naszukac. Pierwszy lepszy wynik z Google pokazuje cene 80 zl za 5 kilogramow. Jak kupisz to jeszcze dla wnukow Helenki starczy . Mniejsze pojemnosci tez naturalnie sa.
Nie moze to byc zwykla sol, ale wlasnie Epsom. Sol Epsom to zwyczajny siarczan magnezu. Reszta skladu to substancje zapachowe, bardzo lekkie nawilzacze (sama tutaj spokojnie cos wymodzisz) i zbedne skladniki. Caly "szal" ma wlasnie robic Epsom.
Dzięki James,problem w tym,że ja za leniwa jestem,ja zawsze wolę gotowca kupić
__________________
Proszę odpisz,nikt nie lubi być lekceważony


moje flaszki
ddiana jest offline  
Stary 2014-05-25, 12:03   #405
ajsikorska
Zadomowienie
 
Avatar ajsikorska
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 1 261
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez ddiana Pokaż wiadomość
przy zakupie za 400zł -20% KOD( PLMGS4) w S.online

---------- Dopisano o 12:01 ---------- Poprzedni post napisano o 11:58 ----------


Dzięki James,problem w tym,że ja za leniwa jestem,ja zawsze wolę gotowca kupić
a ta sol T&G z Rossm. zawiera to to?
edit: sprawdziłam i to nie to.

Edytowane przez ajsikorska
Czas edycji: 2014-05-25 o 12:06
ajsikorska jest offline  
Stary 2014-05-25, 12:06   #406
feelin_soo_me
Zadomowienie
 
Avatar feelin_soo_me
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 844
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Dzięki! Szału nie ma z tymi znizkami :/

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
feelin_soo_me jest teraz online  
Stary 2014-05-25, 12:09   #407
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez ddiana Pokaż wiadomość
Dzięki James,problem w tym,że ja za leniwa jestem,ja zawsze wolę gotowca kupić
Spoko . Tak tylko mowie. Ja kiedys mialam troche tej soli i robilam psikadlo na loki. Lokow naturalnie nie bylo. Nie cudowalam jednak z ta sola dalej, a jest z czym cudowac. Teraz chetnie wyprobowalabym maseczke na objetosc z ta sola.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2014-05-25, 13:18   #408
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Ma ktos nowa wersje Redermic C?
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,62...908700#r908700


btw: przy okazji pochwale sie, ze moja cera dzieki memu autorskiemu leczeniu () bardzo sie poprawila. W znacznej mierze oczyscily mi sie pory, delikatnie rozjasnily przebarwienia. Przede wszystkim jednak prawie przestalo mnie wysypywac. Nie mam zadnych wulkanow (nawet przed okresem). Teraz mam obecnie jedna (!) ropna niespodzianke o srednicy mniejszej niz 1 mm. Do tego nawet jak cos mi wyskakuje to szybciej sie goi (pomaga zwykla pasta cynkowa). Ale sie ciesze .
mozesz zdradzic co stosowalas?
ranka jest offline  
Stary 2014-05-25, 13:52   #409
Star90
Zakorzenienie
 
Avatar Star90
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 13 706
GG do Star90
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Dzisiaj pierwszy raz uzylam 7 days scrub , superr! W polaczeniu z reszta 3 krokow!! Jestem mega zadowolona!!


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
http://instagram.com/ccamillac
Star90 jest offline  
Stary 2014-05-25, 14:45   #410
soniuska
Zakorzenienie
 
Avatar soniuska
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 18 928
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Star90 Pokaż wiadomość
Dzisiaj pierwszy raz uzylam 7 days scrub , superr! W polaczeniu z reszta 3 krokow!! Jestem mega zadowolona!!


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Star co Ty robisz z moja glowa?;p
chcesz zebym zadluzyla hipoteke?;p
__________________
15.05.2009 r.

4 cs
II kreseczki - 9.08.2014
soniuska jest offline  
Stary 2014-05-25, 14:50   #411
Star90
Zakorzenienie
 
Avatar Star90
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 13 706
GG do Star90
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez soniuska Pokaż wiadomość
Star co Ty robisz z moja glowa?;p

chcesz zebym zadluzyla hipoteke?;p

Tylko zeby nikt nie wiedzial haha


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
http://instagram.com/ccamillac
Star90 jest offline  
Stary 2014-05-25, 15:00   #412
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Jaki watek takie zycie .

Dianko, ten Surf Spray mozesz sobie zrobic sama. Sklad ma bardzo lopatologiczny. Glownym skladnikiem, ktory "cos" robi jest sol Epsom. W USA te sol znajdziesz w kazdym sklepie. U nas musisz sie naszukac. Pierwszy lepszy wynik z Google pokazuje cene 80 zl za 5 kilogramow. Jak kupisz to jeszcze dla wnukow Helenki starczy . Mniejsze pojemnosci tez naturalnie sa.
Nie moze to byc zwykla sol, ale wlasnie Epsom. Sol Epsom to zwyczajny siarczan magnezu. Reszta skladu to substancje zapachowe, bardzo lekkie nawilzacze (sama tutaj spokojnie cos wymodzisz) i zbedne skladniki. Caly "szal" ma wlasnie robic Epsom.

To sie kupi w kazdej aptece w cenie około 2 zł/25g. Inna jeszcze nazwa to sól gorzka.
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2014-05-25, 15:17   #413
soniuska
Zakorzenienie
 
Avatar soniuska
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 18 928
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Star90 Pokaż wiadomość
Tylko zeby nikt nie wiedzial haha


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
haha ;p
no oby ;p
__________________
15.05.2009 r.

4 cs
II kreseczki - 9.08.2014
soniuska jest offline  
Stary 2014-05-25, 17:16   #414
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez ddiana Pokaż wiadomość
Jak ułożyłaś szczotkę to nie "sterczą" na boki?
Czy wg Ciebie różni się od Thickeninga oprócz sklaejania(ja tego nie doświadczyłam)?
Nie sterczą na boki, ale podejrzewam ,ze w przypadku podatnych na kręcenie i bardzo krótkich włosów moze sie tak zdarzyć.
Generalnie Thickening bardziej usztywna, ale niec dziwnego, bo to Hairspray. No i włosy po nim jakby sztywniejsze. Po Surfie mam bardziej plastyczne, mniej sztywne, jak mneimam do włosów za łopatki i dluższych idealny
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-26, 10:22   #415
ddiana
Zakorzenienie
 
Avatar ddiana
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 7 389
GG do ddiana
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Nie sterczą na boki, ale podejrzewam ,ze w przypadku podatnych na kręcenie i bardzo krótkich włosów moze sie tak zdarzyć.
Generalnie Thickening bardziej usztywna, ale niec dziwnego, bo to Hairspray. No i włosy po nim jakby sztywniejsze. Po Surfie mam bardziej plastyczne, mniej sztywne, jak mneimam do włosów za łopatki i dluższych idealny
Dzięki,zdecydowana jestem na Thickeninga szampon i odżywkę.Jesli będę jeszcze mogła sobie pozwolić to zakupię miniatury Surfa,bo nie chcę wtopy
Jak wiadomo to co jednej z nas służy niekoniecznie odpowiada innej.
__________________
Proszę odpisz,nikt nie lubi być lekceważony


moje flaszki
ddiana jest offline  
Stary 2014-05-26, 10:55   #416
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 094
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez ddiana Pokaż wiadomość
Dzięki,zdecydowana jestem na Thickeninga szampon i odżywkę.Jesli będę jeszcze mogła sobie pozwolić to zakupię miniatury Surfa,bo nie chcę wtopy
Jak wiadomo to co jednej z nas służy niekoniecznie odpowiada innej.
Nie ma miniatur surfa, jest tylko spray
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 094 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2014-05-26, 11:03   #417
paula5656
Zadomowienie
 
Avatar paula5656
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 1 437
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez mi.a Pokaż wiadomość
paula, a który odcień podkładu? i na ile jasną masz karnację, możesz podać przykłady kolorów z innych marek (MAC?)
czy już wypróbowany? recenzje kuszą... :P
odcien 051, DW ivory nude, Smashbox studio skin 1.2, revlon 150, bourjois 51-52, dior 010. oczywiście już wyprobowany, fajnie nawilża i wyglada naturalnie, jedyne do czego mozna sie przyczepic, to to, ze szybciej niz inne schodzi z twarzy, ale ja nie lubie zadnych utrwalaczy, pudrow itd

---------- Dopisano o 11:03 ---------- Poprzedni post napisano o 10:56 ----------

Cytat:
Napisane przez naticzak Pokaż wiadomość
W jakim mniej więcej kolorze jest Twoja skóra ( czy nadaje się w Twoim przypadku do konturowania czy brązowienia twarzy)? i czy bronzer ma drobinki i czy ewentualnie je widać na twarzy? Czy do czegoś innego możesz porównać ten produkt? czy jest wart zakupu, czy znasz coś lepszego? Dużo tych pytań, ale chciałam zamówić jakiś fajny bronzer na tej promocji w douglas, a nie mam jak sprawdzić stacjonarnie.
moja skora jest bardzo jasna i odcien bronzera tez jest jasny, bardzo naturalny, zadnych pomaranczy. Drobinki ma, ale bardzo malutkie, na twarzy ich zupelnie nie widać, uzywam go bardziej do konturowania twarzy, pasuje mi bardziej od Bahama mama czy clinique true bronze (odcien RBR jest jeszcze jasniejszy i bardziej naturalny niz sunkissed clinique)
paula5656 jest offline  
Stary 2014-05-26, 11:53   #418
ddiana
Zakorzenienie
 
Avatar ddiana
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 7 389
GG do ddiana
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Nie ma miniatur surfa, jest tylko spray
O,kurcze,więc na razie nie kupię
__________________
Proszę odpisz,nikt nie lubi być lekceważony


moje flaszki
ddiana jest offline  
Stary 2014-05-26, 12:14   #419
moniq_c
Zakorzenienie
 
Avatar moniq_c
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: W-wa i okolice
Wiadomości: 3 297
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

a propos tych preparatów dziecięcych - ja używałam tego Hippowskiego, i byłam bardzo zadowolona, spoko się rozsmarowywał (trochę trzeba było nad nim popracować, ale dawało radę) , nie bielił masakrycznie, no i swoje robił. No ale moja dzidzia miała 2 miesiące jak się zrobiło ciepło i zaczęłyśmy to stosować. Teraz kupiłam tą Biodermę bo córa urosła i więcej tego towaru potrzeba a Hipp był malutki
__________________
moniq_c jest offline  
Stary 2014-05-26, 13:17   #420
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XI

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Nie ma miniatur surfa, jest tylko spray
Ja go kupiłam pod wpływem Twojej opinii i chyba nie umiem używać. Muszę popatrzeć na YT jak dziewczyny to aplikują i jak się czeszą, bo mam wrażenie, że mi nie zrobił absolutnie nic...
__________________
Nowa motywacja. Tym razem cel jest zdecydowanie długoterminowy.
hihi jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-11-05 10:48:56


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:55.