Metamorfoza - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Zamknij wątek

Narzędzia
Stary 2014-05-21, 18:57   #1
szostyzmysl
Przyczajenie

Unhappy

Metamorfoza

Dzień dobry wszystkim.

Od wczesnego dzieciństwa zawsze biegałam z chłopakami za piłką, a sprawy, które interesowały moje koleżanki były dla mnie czarną magią. Pozostało mi to do dziś, a minęło już kilkanaście lat. Często wyglądam jak chłopczyca, nie przykładam wagi do wyglądu. Mam zamiar to zmienić, mam nadzieję, że mi pomożecie, bo zupełnie nie znam się na tych wszystkich magicznych sprawach, które sprawiają, że wyglądacie prześlicznie.

Jestem przed dwudziestką. Mierzę 169cm- czuję się z tym wzrostem okropnie, wolałabym być niższa, ale jestem w stanie to zaakceptować, ważę ok. 52kg. Jestem raczej szczupła (tak mi się wydaje), ale nie podoba mi się moja sylwetka. Jestem bardzo wąska w talii, ale mam okropnie szerokie biodra i ramiona. Pytanie brzmi: co powinnam nosić, żeby jakoś wyglądać? Nie lubię spódniczek i sukienek.

Mam jasną karnację. Często miewam czerwone plamki na twarzy, nigdy nie jest jednolitego koloru, a tego bardzo bym chciała. Kierując się tym -> link , mój kształt twarzy to diament. Moje oczy są zielono-niebiesko-żółte (heterochromia). Mam wąskie, różowe usta i piegi na nosie. Pytanie brzmi: Jakich kosmetyków powinnam używać na co dzień (coś lekkiego, tuszującego) i jaki makijaż pasowałby mi na szczególne okazje? (Proszę, podajcie chociaż nazwy kosmetyków, moja wiedza ogranicza się do tuszu, podkładu, korektora i cieni do powiek- więcej nie jestem w stanie wymienić. )