Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów Twoje włosy są suche, pozbawione blasku, zniszczone? Tutaj dowiesz się, jak pielęgnować włosy, by były zdrowe i lśniące. Jakich kosmetyków do włosów warto używać?

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-12-19, 14:00   #61
Gizell
Raczkowanie
 
Avatar Gizell
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 76
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Sweet_nuka Pokaż wiadomość
Gizelle oooooo matko ale Ci urosly!!!!! Ja nie mam szans na codzienne mycie myje co 2 dzien. Tez chce taki przyrost!!!
Jak myjesz co dwa dni to na pewno tez Ci beda rosły nie martw sie .
Najlepiej zrób sobie zdjecie teraz i co tydzień porównuj ile włoski urosły
A jesli chodzi o dawkowanie to ja wykończyłam odżywkę w 2 tygodnie i juz zaczęłam 2-gą butelkę Nie żałuje jej bo liczę na spektakularne efekty
__________________
~~~~GIZELL~~~
Gizell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-19, 16:01   #62
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

ja zrobilam sobie fotke z mokrymi wlosami - mam resztki trwałej i suche włosy sa niemiarodajne. Dziś mija tydzień, ale zrobie fotke po 2.
Moj kurier z firmy ktora wozi szampony jezdzi do mnie o.. 11:00 więc nie moge zamowic nowej dawki przed nowym rokiem - choc mam jeszcze sporo pierwszego zamowienia. Moze troszke nadgonie w swieta, jednak mysle, ze kiepsko bedzie, bo mam pelno rozjazdow po rodzinach.
Jutro zaczynam stosowac ta maske olejowa z zielona zakretką.
Dziś moje włosy wyglądają tak (na sucho, po modelowaniu, dniu dośc intensywnej pracy:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 10418917_745577985507757_4591116697314940675_n (1).jpg (73,9 KB, 146 załadowań)
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 12:00   #63
Elewyn
Zakorzenienie
 
Avatar Elewyn
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Pszczyna
Wiadomości: 3 007
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Zaczynam się zastanawiać, czy przyrost nie będzie spowodowany po prostu porządnym masażem skóry głowy przy próbach zmycia tego oleju, niż samym jego działaniem na porost
__________________
www.ellewyn.soup.io
Elewyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 12:27   #64
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Elewyn Pokaż wiadomość
Zaczynam się zastanawiać, czy przyrost nie będzie spowodowany po prostu porządnym masażem skóry głowy przy próbach zmycia tego oleju, niż samym jego działaniem na porost
no to na pewno też pomoże

EDIT:
własnie nalozylam Castrol Oil - to nie będzie moje ulubione zajęcie ;/ Miałam wrażenie że wcieram we włosy smalec. Nie jestem pewna czy dobrze rozprowadziłam odzywke

Edytowane przez Sweet_nuka
Czas edycji: 2014-12-20 o 14:11
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 16:06   #65
Gizell
Raczkowanie
 
Avatar Gizell
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 76
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

No to zapewne nałożyłaś za dużo tak jak ja za pierwszym razem . Wystarczy na prawdę troszkę tak żeby nie mieć efektu jak by sie wyżelowało włosy :p
Najlepiej obejrzyj filmik po polsku na YT , dziewczyna na nim pokazuje jaką ilośc bierze

A co do masażu skory głowy to jak najbardziej pobudza także do wzrostu , ale ja prawie cały rok stosowałam seboradin forte i miałam miesiąc ze włosy urosły mi prawie 4cm ale to tylko raz a masowałam codziennie po 2 ampułki jednak ten hair jazz daje o wiele bardziej widoczne efekty
__________________
~~~~GIZELL~~~
Gizell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 16:39   #66
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

no moze byc, ale bałam sie ze włosy sie nie najedzą

Błagam każdego kto zacznie nakładac - obejrzyjcie najpierw ten filmik od Boogie. Ja nie obejrzalam i nawalilam na glowe 3 łyzki, jak jakas nienormalna.
Od 17:00 (mamy ok 19:000 myje i nic:
Elseve, Elseve, Elseve. Panika. Płyn do mycia naczyń, plyn do mycia naczyc, glisskurr. Panika. Glisskurr, HairJazz, gliskurr. Panika... brak nadziei że to zejdzie
Nadal mam włosy jakbym je wsadzila w smalec

Edytowane przez Sweet_nuka
Czas edycji: 2014-12-20 o 17:45
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 19:30   #67
Elewyn
Zakorzenienie
 
Avatar Elewyn
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Pszczyna
Wiadomości: 3 007
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Sweet_nuka Pokaż wiadomość
no moze byc, ale bałam sie ze włosy sie nie najedzą

Błagam każdego kto zacznie nakładac - obejrzyjcie najpierw ten filmik od Boogie. Ja nie obejrzalam i nawalilam na glowe 3 łyzki, jak jakas nienormalna.
Od 17:00 (mamy ok 19:000 myje i nic:
Elseve, Elseve, Elseve. Panika. Płyn do mycia naczyń, plyn do mycia naczyc, glisskurr. Panika. Glisskurr, HairJazz, gliskurr. Panika... brak nadziei że to zejdzie
Nadal mam włosy jakbym je wsadzila w smalec
Miałam to samo w sobotę. Też wzięłam płyn do naczyń po 2 godzinach mycia w końcu pojechałam do fryzjerki i zmyła to za pierwszym razem Teraz bardzo dobrze zmywa mi się tym http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=19269
Szamponami typu elseve czy glisskurr raczej dużo nie zdziałasz.

---------- Dopisano o 20:30 ---------- Poprzedni post napisano o 20:20 ----------

Nie wiem o co chodzi, wkleiłam link do szamponu, a otwiera się odżywka
__________________
www.ellewyn.soup.io

Edytowane przez Elewyn
Czas edycji: 2014-12-20 o 19:28
Elewyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 19:45   #68
nysiak1910
Zadomowienie
 
Avatar nysiak1910
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 174
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Sweet_nuka Pokaż wiadomość
no moze byc, ale bałam sie ze włosy sie nie najedzą

Błagam każdego kto zacznie nakładac - obejrzyjcie najpierw ten filmik od Boogie. Ja nie obejrzalam i nawalilam na glowe 3 łyzki, jak jakas nienormalna.
Od 17:00 (mamy ok 19:000 myje i nic:
Elseve, Elseve, Elseve. Panika. Płyn do mycia naczyń, plyn do mycia naczyc, glisskurr. Panika. Glisskurr, HairJazz, gliskurr. Panika... brak nadziei że to zejdzie
Nadal mam włosy jakbym je wsadzila w smalec
Mi dobrze zmywalo sie czamponem takim zwyklym typu barwa
__________________
Powrót do naturalnego koloru od 24.09.2013 - 16.03.2015
2.04.2016

https://www.facebook.com/stylizacjaBlueDreams
Blogowanie: http://szafeczkazielonookiej.blo gspot.com/
nysiak1910 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 20:24   #69
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

jak jutro bede plakac po kolejnym myciu, pojade po ten rzepowy eva. Mylam teraz 2 razy jeszcze szamponem przeciwko przetluszczaniu, polaczonym z soda oczyszczona, ale ledwo co sie poprawilo
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 21:12   #70
Elewyn
Zakorzenienie
 
Avatar Elewyn
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Pszczyna
Wiadomości: 3 007
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Trzeba na prawdę uważać z ilością, bo to cholerstwo jest strasznie toporne. Miałam już najczarniejsze wizje. Po takiej nauczce używam oleju tylko odrobinę, a i tak później porządnie szczotkuję włosy żeby rozprowadził się po długości, przy okazji robiąc szczotką "masaż" skalpu
Może mąka ziemniaczana dałaby radę? Nigdy nie próbowałam, ale teoretycznie mogłaby pomóc
__________________
www.ellewyn.soup.io
Elewyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 21:19   #71
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

nie wiem, jestem zrozpaczona, jutro jade po szampon z rzepy z czapką na glowie!
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 22:34   #72
nysiak1910
Zadomowienie
 
Avatar nysiak1910
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 174
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Pamiętam jak miałam tak na początku :P dziś też na noc nałożyłam castor oil ale odrobinę :P
__________________
Powrót do naturalnego koloru od 24.09.2013 - 16.03.2015
2.04.2016

https://www.facebook.com/stylizacjaBlueDreams
Blogowanie: http://szafeczkazielonookiej.blo gspot.com/
nysiak1910 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 22:36   #73
Gizell
Raczkowanie
 
Avatar Gizell
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 76
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

A mi najszybciej zeszło head&shoulders sports fresh .
I rozumiem cie bo miałam podobnie , przechodziłam dwa dni z takim smalcem
Teraz juz wiem ze to cudo zadowoli tylko w minimalnych dawkach bo inaczej mozna sobie krzywdy narobić . Ale każda z nas niby wie ze daje sie tego trochę a mimo to ten pierwszy raz wszystkie przeholowałyśmy ja sie wlasnie zabieram za smarowanie castorem
__________________
~~~~GIZELL~~~
Gizell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-20, 22:42   #74
nysiak1910
Zadomowienie
 
Avatar nysiak1910
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 174
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

A ktoś zauważył po nim jakieś efekty?
__________________
Powrót do naturalnego koloru od 24.09.2013 - 16.03.2015
2.04.2016

https://www.facebook.com/stylizacjaBlueDreams
Blogowanie: http://szafeczkazielonookiej.blo gspot.com/
nysiak1910 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-21, 13:30   #75
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Gizell Pokaż wiadomość
A mi najszybciej zeszło head&shoulders sports fresh .
I rozumiem cie bo miałam podobnie , przechodziłam dwa dni z takim smalcem
Teraz juz wiem ze to cudo zadowoli tylko w minimalnych dawkach bo inaczej mozna sobie krzywdy narobić . Ale każda z nas niby wie ze daje sie tego trochę a mimo to ten pierwszy raz wszystkie przeholowałyśmy ja sie wlasnie zabieram za smarowanie castorem
Dzis kupiłam szampon z rzepy i szampon z pokrzywy i dały radę. Jednak po wysuszeniu wyrażnie widac, ze cos mam na głowie, z tyłu.

Edytowane przez Sweet_nuka
Czas edycji: 2014-12-22 o 05:53
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-21, 21:22   #76
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 320
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Jednak się na to chyba nie skusze, bo ja to lubię dużo nałożyć.

Wysłane poprzez Sony Xperia J- jak Julia.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-22, 16:17   #77
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

ludzie!! Udalo sie. Poczytałam w necie o usuwaniu parafiny. Kupiłam sobie nasfte kosmetyczną i w domu kolejno nalozyłam: Castrol oil na same końcowki wlosów (doslownie miałam tluste rece, nic ponad to, a i tak po dotknieciu wlosow robily się megatłuste strąki. Na miejsce z tylu głowy gdzie miala mjden wielki tłusty placek - nalozylam nafty i wtarłam. "Po godzinie wszystko 2 razy umyłam szamponem BabyDream z Rossmana. I mam piekne, gloadkie i nietłuste włosy! yeey!
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-22, 20:59   #78
Elewyn
Zakorzenienie
 
Avatar Elewyn
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Pszczyna
Wiadomości: 3 007
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Sweet_nuka Pokaż wiadomość
ludzie!! Udalo sie. Poczytałam w necie o usuwaniu parafiny. Kupiłam sobie nasfte kosmetyczną i w domu kolejno nalozyłam: Castrol oil na same końcowki wlosów (doslownie miałam tluste rece, nic ponad to, a i tak po dotknieciu wlosow robily się megatłuste strąki. Na miejsce z tylu głowy gdzie miala mjden wielki tłusty placek - nalozylam nafty i wtarłam. "Po godzinie wszystko 2 razy umyłam szamponem BabyDream z Rossmana. I mam piekne, gloadkie i nietłuste włosy! yeey!
Gratulacje
Ostro nakładałam castor oil co noc, ale zmęczyło mnie to zmywanie koniec, zacznę dawać rzadziej, na zmianę z kozieradką
__________________
www.ellewyn.soup.io
Elewyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-23, 11:14   #79
Gizell
Raczkowanie
 
Avatar Gizell
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 76
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Sweet_nuka Pokaż wiadomość
ludzie!! Udalo sie. Poczytałam w necie o usuwaniu parafiny. Kupiłam sobie nasfte kosmetyczną i w domu kolejno nalozyłam: Castrol oil na same końcowki wlosów (doslownie miałam tluste rece, nic ponad to, a i tak po dotknieciu wlosow robily się megatłuste strąki. Na miejsce z tylu głowy gdzie miala mjden wielki tłusty placek - nalozylam nafty i wtarłam. "Po godzinie wszystko 2 razy umyłam szamponem BabyDream z Rossmana. I mam piekne, gloadkie i nietłuste włosy! yeey!
No to brawa kochana ze jednak znalazłaś wyjście i sposób zeby ten nasz tłusty castor zmyć ja daje taka odrobine Ze wystarczy mi dwa razy umyć head&shoulders i jest super .
Przy okazji życzę Wszystkim pięknych , wesołych świąt Bożego Narodzenia i chwalcie sie jak tam włoski rosna jak będziecie miały czas
__________________
~~~~GIZELL~~~
Gizell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-30, 16:43   #80
Karolina2702
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 4
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Witam
Dołączam do grupy włosomaniaczek- zapuszczających
Wczoraj przez ebay zakupilam castrol oil
Z przesyłką kosztowalo mnie to 100zł ale sprzedawca sprawdzony i produkt orginalny...(mam nadzieje) przesylka idzie z Angli
mam nadzieję wytrwam w moich oczekiwaniach
puki co na porost stosuję wcierke Jantar i biore CALCIUM PANTOTHENICUM JELFA czyli Witamina B5
i co zauwazylam....ze po calcium nie wypadaja mi praktycznie wcale wlosy!!!!! a wiec ile ich bylo po szczotkowaniu...takze witaminy jak najbardziej dzialają!!!co do wcierki czas pokaze bo niedawno farbowalam wlosy i podcielam. Niestety fryzjerka ktora mnie podcinala ..wyciela mi przywke ktorej juz nie mialam...wiec mam teraz 3 dlugosci wlosow...bylam taka wsciekla na nią no ale juz tego nie cofne co najwyzej moge zmienic fryzjerke i zapuscic to co wycial!!!!
Takze wracając do tematu jak otrzymam castrol biore sie za jego uzywanie ...mam nadzieje ze nie naloze za duzo))
potem bede opisywac moje spostrzezenia.
Gizel- a Tobie włoski naprawde niezle rosną!!!!!

Edytowane przez Karolina2702
Czas edycji: 2014-12-30 o 16:44
Karolina2702 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-30, 16:49   #81
nysiak1910
Zadomowienie
 
Avatar nysiak1910
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 174
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Kochana oryginalny na allrgro 40zl z przesylka wiec mocno przeplacilas widocznie mialas spory niedobor witaminek jesli tak ladnie zadzialaly :p super! Po prostu przejedz delikatnie palcem po oleju by tylko z wierzchu przestrzec i bedzie dobrze "tylko tylko"
__________________
Powrót do naturalnego koloru od 24.09.2013 - 16.03.2015
2.04.2016

https://www.facebook.com/stylizacjaBlueDreams
Blogowanie: http://szafeczkazielonookiej.blo gspot.com/
nysiak1910 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-30, 23:30   #82
Karolina2702
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 4
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

[FONT="Comic Sans MS"]nysiak kupując ten kosmetyk wiedzialam ze przeplacam ale problem w tym ze nie ma go na allegro i szczerze mowiąc nigdzie w Pl...przynajmniej nie udalo mi sie go namierzyc. A z uwagi pozytywnych recenzji postanowilam go kupic.
Takze zobaczymy jak zadziala
Postaram się go aplikowac z rozsądna iloscią bo widze ze ten pierwszy raz bywa zgubny[/FONT]
Karolina2702 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-31, 05:44   #83
cheekyshe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 10
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

u mnie Też castor stoi i czeka na swoją kolej kupiony przez ten wątek
dziewczynki a nakladacie tez go na długość? nie wiem czy dobrze kojarzę ale tam chyba tylko o skalpie była mowa i juz sobie zaplanowalam ze na resztę wlosow pójdzie olej
no i zapłaciłam za niego niecałe 5 funtów z wliczona juz przesyłka, tak mniej więcej na ang ebay są
cheekyshe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-31, 08:50   #84
Karolina2702
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 4
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

No trudno-przepłaciłam..ale włosow sobie przeciez nie wyrwe potrzebne mi bedą aby testowac castrol hihi
Jeszcze co do kupna castrol na allegro ...obenie go nie ma ale w archiwach jest. Czyli byl wystawiany i tam chyba cena byla 30 zł.
Podejrzewam ze dość szybko sie sprzedal
Cheekyske- castrol chyba tylko w skalp sie wciera...
obecnie w skalp wcieram jantar a na konce olejek
Karolina2702 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-31, 11:43   #85
Gizell
Raczkowanie
 
Avatar Gizell
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 76
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Karolina2702 Pokaż wiadomość
Witam
Dołączam do grupy włosomaniaczek- zapuszczających
Wczoraj przez ebay zakupilam castrol oil
Z przesyłką kosztowalo mnie to 100zł ale sprzedawca sprawdzony i produkt orginalny...(mam nadzieje) przesylka idzie z Angli
mam nadzieję wytrwam w moich oczekiwaniach
puki co na porost stosuję wcierke Jantar i biore CALCIUM PANTOTHENICUM JELFA czyli Witamina B5
i co zauwazylam....ze po calcium nie wypadaja mi praktycznie wcale wlosy!!!!! a wiec ile ich bylo po szczotkowaniu...takze witaminy jak najbardziej dzialają!!!co do wcierki czas pokaze bo niedawno farbowalam wlosy i podcielam. Niestety fryzjerka ktora mnie podcinala ..wyciela mi przywke ktorej juz nie mialam...wiec mam teraz 3 dlugosci wlosow...bylam taka wsciekla na nią no ale juz tego nie cofne co najwyzej moge zmienic fryzjerke i zapuscic to co wycial!!!!
Takze wracając do tematu jak otrzymam castrol biore sie za jego uzywanie ...mam nadzieje ze nie naloze za duzo))
potem bede opisywac moje spostrzezenia.
Gizel- a Tobie włoski naprawde niezle rosną!!!!!
Dziekuje rosną , rosną i polecam castrlo bo dodatkowo ma sie piękne , zdrowe i błyszczące włoski .
Zobacz tez na wątek o hair jazz bo tez jest bardzo skuteczny
Wrzuć zdjecie swoich wlosow , bedziemy razem kibicować zeby szybciej rosły
__________________
~~~~GIZELL~~~
Gizell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-31, 13:25   #86
Sweet_nuka
Wtajemniczenie
 
Avatar Sweet_nuka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wiadomości: 2 534
GG do Sweet_nuka
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Cytat:
Napisane przez Karolina2702 Pokaż wiadomość
No trudno-przepłaciłam..ale włosow sobie przeciez nie wyrwe potrzebne mi bedą aby testowac castrol hihi
Jeszcze co do kupna castrol na allegro ...obenie go nie ma ale w archiwach jest. Czyli byl wystawiany i tam chyba cena byla 30 zł.
Podejrzewam ze dość szybko sie sprzedal
Cheekyske- castrol chyba tylko w skalp sie wciera...
obecnie w skalp wcieram jantar a na konce olejek
Niestety racja, na Allegro wyprzedane
Sweet_nuka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-03, 11:00   #87
Karolina2702
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 4
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Gizel- dobra mysl, chyba zrobię fotkę zeby mieć porownanie. Poproszę mężula zeby mi cyknał
Juz sie nie mogę doczekac kiedy przyjdzie do mnie paczka z castrolDziewczyny wczoraj kupilam sobie szczotkę do wlosow taką co na filmiku ma ta dziewczyna zachwalajaca castrol, dokladnie nazywa sie ta szczotka TANGLE TEEZER podobno zaprojektowal ją jakis fryzjer. napisane bylo ze masuje skore glowy i nie wyrywa wlosow podczas rozczesywania i wiecie co, to jest prawda. szczotka jest naprawde super a jej cena nie jest wygórowana. polecam kazdemu zwlaszcza przy dlygich wlosach
wklejam pierwszy z brzegu link z allegro zebyscie mogly zobaczyc o co mi chodzi, chociaz pewnie wiekszosc z Was ma juz taką
http://allegro.pl/tangle-teezer-the-...928323215.html
Karolina2702 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-03, 11:58   #88
Elewyn
Zakorzenienie
 
Avatar Elewyn
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Pszczyna
Wiadomości: 3 007
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Tangle teezer to już mam drugi :P Niedawno nawet był w promocji w Hebe za 25 zł Ostatnio trochę zapomiałam o castor oil i zaniedbałam trochę włosy. Wiadomo - święta, sylwester, chciało się mieć wystrzałową fryzurę nie patrząc na konsekwencje :P W efekcie przypaliłam sobie czoło prostownicą
Zastanawiałam się, czy właśnie nie używać go na długość włosów, bo zmywanie z skalpu jest strasznie męczące Wtedy oczywiście nie mam co się spodziewać przyrostu, ale może dobrze nawilżyłby końcówki?
__________________
www.ellewyn.soup.io
Elewyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-03, 12:11   #89
nysiak1910
Zadomowienie
 
Avatar nysiak1910
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 174
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Mi olej rycynowy zle dziala na dlugosc ;/ wypadaly mi wlosy gdy tak go stosowalam. Dlatego na skalp castor / daktarin/ masc z wit. A na dlugosc dabur kaktus i czosnek / olej z avocado / amla
__________________
Powrót do naturalnego koloru od 24.09.2013 - 16.03.2015
2.04.2016

https://www.facebook.com/stylizacjaBlueDreams
Blogowanie: http://szafeczkazielonookiej.blo gspot.com/
nysiak1910 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-03, 23:13   #90
Despite
Raczkowanie
 
Avatar Despite
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 42
Dot.: HIT ma porost włosów 5cm m-cznie Hollywood Beauty ? Zna ktoś ?

Mam ją już od dłuższego czasu, nałożyłam 2 razy. Pierwszy raz oczywiście za dużo i bardzo ciężko było mi domyć te włoski- i tak się nie udało. Drugim razem zdecydowanie mniej, ale niestety także ich nie mogłam domyć...
Dziś znów się zdecydowałam go użyć, tylko na zniszczone końcówki ale i tak mam je obciążone! Ja już sama nie wiem, może się jeszcze przełamię i nałożę ją na skalp- ale jeśli biorę jej niewiele mam wrażenie, że włosy są pokryte tylko miejscowo.
Despite jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja włosów


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-18 12:58:08


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:01.