rozjaśniacze - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-14, 21:14   #31
Klaudia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 280
Dot.: rozjaśniacze

A tu link gdzie mozna zamówić
http://www.fryzela.pl/fryzela/module...content&id=147

ale do tego potrzebna jestjeszcze emulsja rozjaśniająca, tu już rózne firmy wybieram i trzeba zmieszac ze soba proporcje
__________________
..każdy dzień może być tym ostatnim...
Klaudia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-14, 22:44   #32
Agul
Rozeznanie
 
Avatar Agul
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 552
Dot.: rozjaśniacze

A ja używam rozjaśniacza Decolor, kosztuje ok 10 zł w sklepie fryz. Daje bardzo ladny odcień biało-platynowy, w żadnym wypadku żółty! To jest taka saszetka, nie pamietam ile gram, ale starcza mi na dłuuugo. Polecam.
Agul jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 09:33   #33
Izus86
Raczkowanie
 
Avatar Izus86
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 482
GG do Izus86
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez Agul
A ja używam rozjaśniacza Decolor, kosztuje ok 10 zł w sklepie fryz. Daje bardzo ladny odcień biało-platynowy, w żadnym wypadku żółty! To jest taka saszetka, nie pamietam ile gram, ale starcza mi na dłuuugo. Polecam.

musze spróbowac ...... mam nadzieje ze żółty mi nie wyjdzie bo sie chyba zapłacze na smierć
Izus86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 10:02   #34
mgielkaCORP
Rozeznanie
 
Avatar mgielkaCORP
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 716
Dot.: rozjaśniacze

Witam.
Ja niestety chyba was dziewczyny rozczaruje ponieważ, odkąd zaczęłam rozjaśniać włosy (a było to pare razy) używam tylko i wyłącznie Joanny. Jestem z niej bardzo zadowolona, a wczoraj jak byłam w sklepie żeby ją kupić, to bardzo mile zostałam zaskoczona. Okazało się że zamiast ok.10 zł (bo tyle kosztowała), kupiłam ją za 5,49!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oczywiście odrazu zafundowałam sobie 2 szt).
Sprawdziłam wszystko jest to samo. Aha konkretnie mówię o Joannie super rozjaśniaczu (5-6 ton)
Nigdy jeszcze niewypadały mi po niej włosy, ani nie miałam bardziej zniszczonych niż mam. Wszystko robię zgodnie z ulotką, a na sam koniec nakładam jeszcze na włosy odżywkę Mrs. Potters.
Dodam że włosy rozjaśniam sama w domu, a nie u fryzjera.
mgielkaCORP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 10:19   #35
Izus86
Raczkowanie
 
Avatar Izus86
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 482
GG do Izus86
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez mgielkaCORP
Witam.
Ja niestety chyba was dziewczyny rozczaruje ponieważ, odkąd zaczęłam rozjaśniać włosy (a było to pare razy) używam tylko i wyłącznie Joanny. Jestem z niej bardzo zadowolona, a wczoraj jak byłam w sklepie żeby ją kupić, to bardzo mile zostałam zaskoczona. Okazało się że zamiast ok.10 zł (bo tyle kosztowała), kupiłam ją za 5,49!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oczywiście odrazu zafundowałam sobie 2 szt).
Sprawdziłam wszystko jest to samo. Aha konkretnie mówię o Joannie super rozjaśniaczu (5-6 ton)
Nigdy jeszcze niewypadały mi po niej włosy, ani nie miałam bardziej zniszczonych niż mam. Wszystko robię zgodnie z ulotką, a na sam koniec nakładam jeszcze na włosy odżywkę Mrs. Potters.
Dodam że włosy rozjaśniam sama w domu, a nie u fryzjera.
ja za pierwszym razem tez uzywałam joanny i w sumie włosy wypadały mi tak jak zawsze....i w sumie to sama juz nie wiem co mam kupić
Izus86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 11:37   #36
davi
BAN stały
 
Avatar davi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wieliczka
Wiadomości: 304
GG do davi Wyślij wiadomość przez MSN do davi
Cool Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez mgielkaCORP
Witam.
Ja niestety chyba was dziewczyny rozczaruje ponieważ, odkąd zaczęłam rozjaśniać włosy (a było to pare razy) używam tylko i wyłącznie Joanny. Jestem z niej bardzo zadowolona, a wczoraj jak byłam w sklepie żeby ją kupić, to bardzo mile zostałam zaskoczona. Okazało się że zamiast ok.10 zł (bo tyle kosztowała), kupiłam ją za 5,49!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oczywiście odrazu zafundowałam sobie 2 szt).
Sprawdziłam wszystko jest to samo. Aha konkretnie mówię o Joannie super rozjaśniaczu (5-6 ton)
Nigdy jeszcze niewypadały mi po niej włosy, ani nie miałam bardziej zniszczonych niż mam. Wszystko robię zgodnie z ulotką, a na sam koniec nakładam jeszcze na włosy odżywkę Mrs. Potters.
Dodam że włosy rozjaśniam sama w domu, a nie u fryzjera.
ja mam dokładnie jak ty, jest tania cos kolo 6 zł nie wypadaja włosy swietnie rozłasnila i tyci zniszczyła. Da sie jej tow szystko wybaczyc i farbe tez sama w domu robilam.. wszystko jest jak najbardziej ok!
davi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 15:24   #37
mgielkaCORP
Rozeznanie
 
Avatar mgielkaCORP
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 716
Dot.: rozjaśniacze

Aha na zniszczone i wypadające włosy najlepszy jest szampon Pantene Pro-v. I nie nie to nie jest kryptoreklama. Kiedyś myślałam że droższe wcale nieznaczy że lepsze. Aż w końcu kupiłam Pantene i naprawdę włosy są o 'niebo lepsze', miękkie w dotyku, lepiej się układają, i zdecydowanie mniej ich wypada. A co najważniejsze są łatwe do rozczesywania.
mgielkaCORP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 15:36   #38
Malwina12320
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 385
Dot.: rozjaśniacze

ja tez polecam serie pantene- wloski sa lepsze nzi po drogiej odzywce ze sklepu fryzjerskiego.
Malwina12320 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 19:48   #39
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez mgielkaCORP
Witam.
Ja niestety chyba was dziewczyny rozczaruje ponieważ, odkąd zaczęłam rozjaśniać włosy (a było to pare razy) używam tylko i wyłącznie Joanny. Jestem z niej bardzo zadowolona, a wczoraj jak byłam w sklepie żeby ją kupić, to bardzo mile zostałam zaskoczona. Okazało się że zamiast ok.10 zł (bo tyle kosztowała), kupiłam ją za 5,49!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oczywiście odrazu zafundowałam sobie 2 szt).
Sprawdziłam wszystko jest to samo. Aha konkretnie mówię o Joannie super rozjaśniaczu (5-6 ton)
Nigdy jeszcze niewypadały mi po niej włosy, ani nie miałam bardziej zniszczonych niż mam. Wszystko robię zgodnie z ulotką, a na sam koniec nakładam jeszcze na włosy odżywkę Mrs. Potters.
Dodam że włosy rozjaśniam sama w domu, a nie u fryzjera.
zgodze sie z toba bo włosy trzeba rozjasniac " Z GŁOWĄ" a nie psy wieszac na firmie o której tak naprawde nic nie wiemy
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 21:40   #40
Klaudia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 280
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez klusia
zgodze sie z toba bo włosy trzeba rozjasniac " Z GŁOWĄ" a nie psy wieszac na firmie o której tak naprawde nic nie wiemy

o której nic nie wiemy? no sory wybacz ale ja mam doświdczenia z tą firmą
i podtrzymuje swoją opinie - tragedia
A poza tym tak się składa że moja ciocia pracuje w salonie fryzjerskim loreal'a i pytałam ją o rozjaśniacze dostępne na rynku i też miała takie zdanie jak nie gorsze a w końcu jest profesjonalistką. Ale dziewczyny róbcie co chcecie TYLE
__________________
..każdy dzień może być tym ostatnim...
Klaudia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-15, 22:53   #41
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: rozjaśniacze

Dzisiaj rozjasniałam pasemka Joanną do późniejszego farbowania na rudo. Wyszły takie jak trzeba, zawsze rozjaśniam Joanną i jeszcze nigdy nie mialam przykrych niespodzianek.
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 17:51   #42
mgielkaCORP
Rozeznanie
 
Avatar mgielkaCORP
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 716
Dot.: rozjaśniacze

Ja wcale nie uważam że Joanna jest najlepszym rozjaśniaczem. Wręcz przeciwnie napewno są lepsze od niej ale ja jestem z niej bardzo zadowolona, no i czego miałybyśmy oczekiwać po tak niskiej cenie, cudu? Rozjaśniać-rozjaśnia, cena-mała, niszczy włosy? (a czy rozjaśniacz jest od tego aby je odbudowywać, odnawiać?)
mgielkaCORP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 17:55   #43
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez Klaudia1984
o której nic nie wiemy? no sory wybacz ale ja mam doświdczenia z tą firmą
i podtrzymuje swoją opinie - tragedia
A poza tym tak się składa że moja ciocia pracuje w salonie fryzjerskim loreal'a i pytałam ją o rozjaśniacze dostępne na rynku i też miała takie zdanie jak nie gorsze a w końcu jest profesjonalistką. Ale dziewczyny róbcie co chcecie TYLE
nie masz racji a loreal to nie jest odnosnik do joanny takie jest moje zdanie nawet gówniany rozjasniacz w rekach profesjonalisty moze okazac sie niezły
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:22   #44
Klaudia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 280
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez klusia
nie masz racji a loreal to nie jest odnosnik do joanny takie jest moje zdanie nawet gówniany rozjasniacz w rekach profesjonalisty moze okazac sie niezły

nie sądze ale to moje zdanie
__________________
..każdy dzień może być tym ostatnim...
Klaudia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:26   #45
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez Klaudia1984
o której nic nie wiemy? no sory wybacz ale ja mam doświdczenia z tą firmą
i podtrzymuje swoją opinie - tragedia
A poza tym tak się składa że moja ciocia pracuje w salonie fryzjerskim loreal'a i pytałam ją o rozjaśniacze dostępne na rynku i też miała takie zdanie jak nie gorsze a w końcu jest profesjonalistką. Ale dziewczyny róbcie co chcecie TYLE
To, ze twoja ciocia tak uwaza, to nie znaczy, że jest wyrocznią. Gdyby mi to Leszek Czajka powiedział, to co innego, ale czyjaś ciocia, która jest fryzjerka nie zmieni mojej opinii. Dla mnie Joanna może byc.
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:28   #46
Klaudia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 280
Dot.: rozjaśniacze

ok, ja nie mówie tu o zadnych wyroczniach czy wzorcach ze moja ciocia jest fryzjerką i wogóle zachwyt powtórzylam tylko jej i swoją osobistą opinię .dziękuje za uwage
__________________
..każdy dzień może być tym ostatnim...
Klaudia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:33   #47
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez Lovisa
To, ze twoja ciocia tak uwaza, to nie znaczy, że jest wyrocznią. Gdyby mi to Leszek Czajka powiedział, to co innego, ale czyjaś ciocia, która jest fryzjerka nie zmieni mojej opinii. Dla mnie Joanna może byc.
twiggy LESZEK to znaczy kto CIOCIA TEZ JEST PROFESJONALISTKĄ moze nawet lepsza od czajki NIE BĄDZ NIE SPRAWIEDLIWA czajka to zadne guru dla mnie
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:35   #48
Klaudia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 280
Dot.: rozjaśniacze

za niedługo ten wątek zamieni się w spór o autorytety
__________________
..każdy dzień może być tym ostatnim...
Klaudia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:35   #49
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez Klaudia1984
ok, ja nie mówie tu o zadnych wyroczniach czy wzorcach ze moja ciocia jest fryzjerką i wogóle zachwyt powtórzylam tylko jej i swoją osobistą opinię .dziękuje za uwage
kazdy ma prawo do własnej opini ale trzeba byc sprawiedliwym
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:35   #50
klusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 275
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez Klaudia1984
za niedługo ten wątek zamieni się w spór o autorytety
bo sie denerwuje
klusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-16, 19:36   #51
Klaudia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 280
Dot.: rozjaśniacze

trzeba być sprawiedilwym , hm...staram się
__________________
..każdy dzień może być tym ostatnim...
Klaudia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-20, 00:28   #52
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: rozjaśniacze

sprawiedliwosc sprawiedliwoscia, ale nie mozan prownywac Joanny do srodkow profesjonalnych...
to ze niektorym udalo sie rozjasnic Joanna wloski i nic sie nie stalo, nie znaczy ze ten srodek jest dobry,
bardzo aresywny dla wlosa, bardzo chemiczny, itylko bardzo mocnewlosy wytrzymuja jego dzialnie
wlos po kilkakrotnym rozjasnianiu powiniemn byc jak namniej szorstki, w wlascwie , nie powinien byc wogole, natomiast efekt powinien byc zadawalacy, czyli wlos rozjasniony
tak sie nie dzieje po Joannie, na codzien spotykam wiele glow , na ktorych wlosy byly traktowane Joanna,Plalett itp i wiem jak sie wlosy zachowuja .Widac to szczegolnie przy myciu wlosow ......
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-20, 09:27   #53
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Dot.: rozjaśniacze

Widać to zalezy od grubosci i ogólnego stanu włosow, przynajmniej ja tak myśle, bo na swoim przykładzie moge powiedzieć, że po palette mialam dosyć zniszczone włosy, a po rozjaśniaczu Joanna prawie wcale. Tydzień temu uzyłam rozjaśniacza proteinowego do pasemek i po kilku myciach mam bardzo ładne wlosy, aż sama się zdzwilam, w końcu ten rozjaśniacz jest bardzo mocny. Żeby wzmocnić włosy nakładałam tylko dwa razy, po myciu odżywke-maskę z Dove i jedwab w plynie.
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 18:34   #54
mgielkaCORP
Rozeznanie
 
Avatar mgielkaCORP
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 716
Dot.: rozjaśniacze

Wczoraj rozjaśniłam włosy Joanną 5-6 ton i jestem bardzo zadowolona, co lepsze mój chłopak mi farbował i był to jego 1 raz
mgielkaCORP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 22:47   #55
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Lightbulb Dot.: rozjaśniacze

Pisze to juz chyba po raz 10 ale ok Ja nie polecam rozjasniania w domu szczegolnie ciemnych wlosow Bo mozna sobie tak baaaaardzo latwo wlosy totalnie zniszczyc a do ytego kolor czesto wychodzi dziwny (np. jajecznica) Ja tam wole moja profesjonalna fryzjerke Wole zaplacic, ale byc pewna ze kolor wyjdzie taki jak ja chce i ze mi wlosy nie WYPADNA!!!
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 12:20   #56
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 501
GG do lilu1980
Dot.: rozjaśniacze

ja rozjasniam kolezankom Londa koszt okolo 11-14 zl, kiedys nazywala sie Arktyczny blond, ale zmienili teraz opakowanie. i wychodza bardzo ladne pasemka, nie ma zoltego odcienia, ladne bialutkie. pozdrawiam a joanna nie zrobilabym za nic w swiecie,chociaz firmy musze sie udoskonalac zeby trwac na rynku.
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 12:26   #57
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 250
Dot.: rozjaśniacze

Joanna faktycznie dobrze rozjaśnia włosy, ale jesli była już nałożona farba czy toner to wtedy sobie już niestety nie poradzi... ja wtedy stosuję rozjaśniacz Goldwell
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 13:44   #58
mgielkaCORP
Rozeznanie
 
Avatar mgielkaCORP
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 716
Dot.: rozjaśniacze

Cytat:
Napisane przez kasienka.b
Pisze to juz chyba po raz 10 ale ok Ja nie polecam rozjasniania w domu szczegolnie ciemnych wlosow Bo mozna sobie tak baaaaardzo latwo wlosy totalnie zniszczyc a do ytego kolor czesto wychodzi dziwny (np. jajecznica) Ja tam wole moja profesjonalna fryzjerke Wole zaplacic, ale byc pewna ze kolor wyjdzie taki jak ja chce i ze mi wlosy nie WYPADNA!!!
Każdy ma swoje zdanie
mgielkaCORP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 14:14   #59
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: rozjaśniacze

EHH parodia ! ten wątek stracił sens i zgadzam sie z opinią gagusi o tym ze nie mozna poroownywac profesionalnych kosmetykoow do firmy joanna czy palett ktoore sa tortura dla włosoow !!! a co do rozjasniania w domu ktos tu mądrze napisał ze nie powinno sie robic tego samemu po to są salony i masz pewnosc ze bedziesz miec dobrze zrobione nie zniszczone włosy po to jest krawiec zebys miała dobrze skrojona garsonke to jest cały sztab ludzi ktoorzy krztałca sie po to zeby robic cos o czym maja pojecie Bo oszczedny 2 razy traci nauczcie sie tego wreszcie
__________________
48 kg! 23kg lzejsza

walka o zdrowe wlosy

26 grudzien 2011 ostatnie farbowanie
13 luty 2012- rozwod z suszarka i prostownica!
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-08, 16:06   #60
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: rozjaśniacze

a nie pomyslalas o tym ze nie kazdego stac na kosmetyczke, fryzjera, profesjonalne kosmetyki, ciuchy itd? tacy ludzie tez chcaladnie wygladac. dlatego czesto pytaja o tansze rzeczy albo szyja ciuchy sami - zamiast isc do krawcowej. uczymy sie przez cale zycie i mozemy byc dla siebie fryzjerkami, krawcowymi, makijazystkami itd. i po to jest to forum zeby nam w tym pomoc. dzielimy sie doswiarczeniami, poradami. jesli kazda z nas mialaby co miesiac kilka tysiecy zl do wydania na siebie to ZADNA nie odwiedzilaby tego forum tylko poszlybysmy rzadkiem do profesjonalistow.
o000agus jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:04.