Pozbyłam się pryszczy i zaskórników :-) /Mleko/ - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-02, 13:47   #91
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Cytat:
Napisane przez Olllka
zna któras z was przepis na tonik aspirynowy? jeśli tak proosze o jakaś odpowiedz z góry bardzo dziekuje

Pozdrawiam
W tym wątku znajduje się przepis: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...nik+aspirynowy

Pozdrawiam i zachęcam do korzystania z wyszukiwarki
chocolatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-02, 14:08   #92
yedanna
Zakorzenienie
 
Avatar yedanna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 4 345
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Ufff... przebrnęłam przez cały wątek Cóż, maseczkę z aspiryny na pewno wypróbuję, co do mleka, to mam wątpliwości bo dostępu do prawdziwego nie mam, ewentualnie w kartoniku a to już trudno nazwać kosmetykiem naturalnym... (zawsze się zastanawiam ile w tym przypadku jest mleka w mleku) ale kiedyś stosowałam śmietanę w kubeczku i ładnie wygładzała więc może coś w tym jest
__________________
Akuku
yedanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-02, 23:23   #93
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Cytat:
Napisane przez chocolatka
W tym wątku znajduje się przepis: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...nik+aspirynowy

Pozdrawiam i zachęcam do korzystania z wyszukiwarki

dziękuje bardzoo i serdecznie pozdrawiam
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-03, 16:45   #94
gorąca_czekolada
Raczkowanie
 
Avatar gorąca_czekolada
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 241
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Właśnie posmarowałam twarz mlekiem, ciekawe co z tego wyniknie
gorąca_czekolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-03, 16:50   #95
singielka1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar singielka1
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 413
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

ja też używałam mleka przez pewien czas... jakoś nie zauważyłam żadnych zmian ani lepszych ani gorszych
singielka1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-03, 17:23   #96
yedanna
Zakorzenienie
 
Avatar yedanna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 4 345
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Ja posmarowałam i nic nie widzę. Ani lepiej ani gorzej. Lepiej już reaguję na śmietanę
__________________
Akuku
yedanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-03, 17:41   #97
margitta
Zakorzenienie
 
Avatar margitta
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 716
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Cytat:
Napisane przez yedanna
Ufff... przebrnęłam przez cały wątek Cóż, maseczkę z aspiryny na pewno wypróbuję, co do mleka, to mam wątpliwości bo dostępu do prawdziwego nie mam, ewentualnie w kartoniku a to już trudno nazwać kosmetykiem naturalnym... (zawsze się zastanawiam ile w tym przypadku jest mleka w mleku) ale kiedyś stosowałam śmietanę w kubeczku i ładnie wygładzała więc może coś w tym jest
Lepiej jest kupować mleko pasteryzowane z krótkim terminem ważności. Jest podobne do prawdziwego. O UHT w kartoniku czasem się mówi, że to woda w kolorze mleka. Ile w tym racji nie wiem, ale ja pije tylko takie nie-UHT.
__________________
Bo reszta nie jest milczeniem, ale należy do nas
Boję się ludzi bez poczucia humoru

włosomaniaczka CG od 06.2012 moje włosy luty
margitta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-03, 18:14   #98
yahaska
Raczkowanie
 
Avatar yahaska
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Meckenheim
Wiadomości: 308
GG do yahaska
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Cytat:
Napisane przez margitta
Lepiej jest kupować mleko pasteryzowane z krótkim terminem ważności. Jest podobne do prawdziwego. O UHT w kartoniku czasem się mówi, że to woda w kolorze mleka. Ile w tym racji nie wiem, ale ja pije tylko takie nie-UHT.

hmmm tez mam wrazenie ze lepsze bedzie to zwyczajne mleko...
kiedys stosowalam i efekt nawet zadawalajacy
__________________
~~~***''Boisz się że kiedyś Twoje serce będzie biło nad urodzinowym tortem tragicznie pełnym świeczek i pomyślisz że Twój czas minął ,a Ty nic nie przeżyłeś''***~~~
____________
justine
yahaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-03, 22:25   #99
diablica699
Raczkowanie
 
Avatar diablica699
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 39
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

hej Sovilo! juz dawno Cie tu nie bylo,a wczoraj przeczytalam caly watek i kupilam olejek i petroleum,robie tak jak w Twoim przepisie.Chcialam sie spytac jak to na Ciebie dziala po dluzszym czasie(juz chyba z pol roku stosujesz?)i czy jestes zadowolona. Buziaczki
diablica699 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-04, 14:10   #100
Kika78
Raczkowanie
 
Avatar Kika78
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Wiadomości: 139
GG do Kika78
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

ja też jestem ciekawa jak to działa po dłuższym czasie. Skuszona wizją nieskazitelnej cery stosowałam w/w tonik przez ok. 1,5 miesiąca (1 raz na 3 dni smarowałam wieczorem) i po pewnym czasie było tylko gorzej! tzn. nastepny ranek po smarowaniu to był wysyp małych ropnych pryszczyków, brrr.. ja to sobie tak tłumacze ze ten tonik bardzo mocno oczyszcza, jak dla mnie aż za, ale może nie na wszystkich tak działa; a moze efekt "wysypu" ustepuje po jakimś czasie? bede wdzięczna za odp., dzieki
Kika78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-04, 23:04   #101
diablica699
Raczkowanie
 
Avatar diablica699
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 39
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

sovilo??odezwij sie
diablica699 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 08:18   #102
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Hej dziewczyny Nie stosuję od dawna pertoleum. Alebo raczej inaczej-sporadycznie. Po pierwszych naprawdę rewelacyjnych efektach, cera (przynajmniej moja)przestaje reagować na dobroczynne działanie tego specyfiku. Stpsuję np. raz na tydzień, na dwa tygodnie, po ciężkim dniu, kiedy miałam cały dziń makijaż na buzi, bo rzeczywiście czuć, że oczyszcza, albo raczej ściaga skórę, wacik jest brudny, no i pachnie leśnie, co przemawia do mojej podświadomości
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 15:53   #103
diablica699
Raczkowanie
 
Avatar diablica699
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 39
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

dzieki tak wlasnie myslalam,bo na mnie juz po kilku dniach slabiej dziala.ale oczyszcze,oj tak
diablica699 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 18:27   #104
_bu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 61
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

hej jedna z dziewczyn wspomniala o mydle afrykanskim, co to takiego? ;>
__________________
bez podtekstow
_bu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 21:18   #105
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

oo ja nie słyszałam o tym :P
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 21:47   #106
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Mi się obiło o uszy, że jest całkowicie naturalne, więcej nie wiem
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 08:59   #107
justysia274
Zadomowienie
 
Avatar justysia274
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wodzisław Śląski, Leicester
Wiadomości: 1 684
GG do justysia274
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Ja się pozbyłam trądziku i pryszczy w jeszcze łatwiejszy sposób.
Wieczorem myłam twarz żelem antybakteryjnym z L'oreal Pure Zone z peelingiem(ok.20zl). Potem nakładałam punktowo na proszcze maść cynkową (ok.2zł). Potem kremowałam twarz kremem Bambino (ok.4 zł). Jest to bardzo prosty sposób na pozbycie sie tego świństwa z twarzy. Niewiele kosztuje i super efekty. Nadal to sposuje, bo maść cynkowa rozjaśnia też przeparwienia potrądzikowe.
Polecam!
__________________
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=286542
ciuchowy wątek
justysia274 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 10:43   #108
_bu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 61
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

to jakby ktos wiedzial cos o tym mydleku afrykanskim to dajcie znac
__________________
bez podtekstow
_bu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 14:23   #109
bejbii
Rozeznanie
 
Avatar bejbii
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: DKA
Wiadomości: 987
Wpisy w blogu: 1
GG do bejbii
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Hey!
Wyprobowałam sposób z mlekiem, na razie dopiero 2 razy Zobaczymy jakie efekty.
Dziś zrobiłam maseczkę aspirynową, świetna jest!! Jeszcze nigdy nie miałam tak gładkiej twarzy

Pozdrawiam
b.
bejbii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-15, 18:20   #110
joanah
Raczkowanie
 
Avatar joanah
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 401
GG do joanah
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

up
joanah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-15, 18:51   #111
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

tak?
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 17:35   #112
Olllka
Raczkowanie
 
Avatar Olllka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 92
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

ja osobiscie polecam maseczke z drożdzy, jest REWELACYJNA! ostatnio używałam jej codziennie wieczorem i musze przyznac, ze stan mojej cery się polepszył wystarczy kostka drożdży ja kupiłam za 70 gr kostke o masie 100g i sobie ukroiłam plasterek dolałam tyci tyci mleka zmieszałam (drożdze zrobiły się bardziej rozrzedzone) nałożyłam na twarz i trzymałam 15 min Ogólnie polecam ja musze sobie kupić nową kostke, bo mi sie skonczyła
__________________
"...And you know that you’re good...
...Cause they told you could be...
...The next BEST superstar..."
Mel C.
Olllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 18:04   #113
ollkaa
Rozeznanie
 
Avatar ollkaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 708
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Przeczytałam cały watek i mam pare pytań. Czy mleko NAWILŻA czy MATUJE cere? Któraś wspomniała też o własciwościach rozjaśniających? A może wszystko jednocześnie? U mnie każde stosowanie matujacych podkładów, kremów etc kończy sie... płatami schodzącej skóry Pozbyłam sie przyszczy dzieki yasmin - zostały przebarwienia i od czsu do czasu coś wyskoczy. Napaliłam sie na to mleko (cały czas potrzebuje nawilżenia) i sie boje, czy mi nie zaszkodzi...
ollkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-16, 18:25   #114
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

A nie prościej spróbówać? Poużywać parę dni i ocenić stan cery? Polepszy się-super, uzywam dalej, nie-przestaję. Naprawdę trudno mi ocenić czy komus pomoże. Mleko ma właściwości rozjasniające i wybitnie oczyszczające. Rozjaśnia piegi, na twarzy jednak odczuwa się uczucie ściągnięcia.
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 18:17   #115
Lucy14
Raczkowanie
 
Avatar Lucy14
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 207
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

A ja mam pytanko czy to mleko ma byc beztluszczowe??
Lucy14 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 21:57   #116
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Nie wiem Nie patrzyłam zbytnio co kupili, to wzięłam, ale zazwyczaj mamy w domu to w woreczku, chyba 2,3%
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 22:12   #117
sylia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: dolnyśląsk
Wiadomości: 603
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

kurczę chyba zainwestuję w mleko :P będę podkradać siostrze :P ona sobie kakao codziennie robi a to p...coś tam :P to na receptę chyba? ja nie mogę sie wyleczyć z zaskórników grrrrr i po pryszczach zostają mi blizny :/
__________________






sylia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 22:37   #118
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Petroleum D-5 Nie, nie na receptę, normalnie prosisz w aptece, coś koło 5 zł kosztuje.
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 22:53   #119
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

a sovilo witam hehe sluchaj. a jak jest z ta aspirynka?? daje fajny efekt wygladzenia lica? bo na ty miz alezy.. mimo iz biore cilest od 3miesiecy to jakos moja cera czasem mnie nie zadowala.. bo pjawia sie na niej jakies drobne syfki
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 23:20   #120
sylia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: dolnyśląsk
Wiadomości: 603
Dot.: Pozbyłam się pryszczy :-)))))))

Petroleum...5zeta hehe to się opłaca lecę jutro do apteki :P a czy to mi usunie mocno zakorzenione wągry? :/
__________________






sylia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
paski na nos, trądzik, wągry, zaskórniki

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-07-30 07:52:25


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:27.