Nowa fryzura/uczesanie + kształt twarzy HELP :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2014-07-28, 18:53   #1
Athelas
Raczkowanie

Nowa fryzura/uczesanie + kształt twarzy HELP :)

Witam Wizażanki
Chciałabym poradzić się Was co zrobić z włosami, aby wyglądały korzystniej oraz jaki wg Was mam typ twarzy, ponieważ potrzebuję świeżego spojrzenia
Mam włosy koloru jasnego brązu, które na lato robią się trochę mysie. W połowie ich długości mam pozostałości po utlenianych pasemkach, co strasznie zniszczyło mi włosy i co jakiś czas je przycinam (samodzielnie). Nie używam suszarki, jedynie przez pół roku robiłam naturalne maseczki, wcieram kupne odżywki. Czasem na jakieś wyjście kręcę je na termowałki. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o stylizację. Nie chcę farbować na całości, ponieważ nie stać mnie na farbowanie odrostów. Wolałabym też nie ścinać, ponieważ dłuższe włosy to moje marzenie z dzieciństwa. Proszę podajcie propozycje stylizacji, cięcia lub częściowego, lekkiego farbowania.
Na codzień ze względu na środowisko mojej tymczasowej pracy ubieram się bardziej w stylu casual. Nie robię też zwykle mocnego make-up'u, jedynie podkreślenie urody. W swoich propozycjach proszę uwzględnić, że mam sypkie, rzadkie i cienkie włosy.

Wstawiam różne zdjęcia: włosy krótkie asymetryczne, moje max długie włosy, związane niedbale, rozpuszczone z koczka, staranniej upięte z przedziałkiem na środku oraz jak wygląda mój potencjalny kucyk

Ponadto proszę o próbę określenia typu mojej twarzy, bo mam z tym trochę problem - pasuje mi do kilku.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 292209_197349013663040_2543855_n.jpg (39,9 KB, 195 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dlugie.jpg (35,8 KB, 118 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG0003.jpg (111,1 KB, 159 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG0004.jpg (108,5 KB, 116 załadowań)