bemolka szuka porady - kolor błyszczyka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-17, 23:11   #1
bemolka
Zakorzenienie
 
Avatar bemolka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: okolice Wrocka
Wiadomości: 3 940

bemolka szuka porady - kolor błyszczyka


jak w temacie - niedługo chciałabym sobie kupić/wymienic sie na wizazu :P: na jakis błyszczyk - i tu moje pytanie jak kolor bedzie do mnie pasował? do tej pory nie malowałam ust, w gre wchodziły jedynie bezbarwne pomadki, a w sklepie jakos nie chce uzywać testerów - brrr, jakos tak niehigienicznie...
wiec jaki kolor? kto pomoże?

nie wiem czy to wazne, ale na codzien maluje tylko oczka na rozowo, ciemnozielono, jasnoniebiesko, brązowo - czy jeden kolor błyszczyka bedzie pasował do kazdego mejkapu?
bemolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-17, 23:26   #2
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

Jasny beż taki kolor ecri pasuje chyba do każdego makijażu... i do Ciebie napewno też
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 09:41   #3
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

Możesz też malować usta błyszczykiem bezbarwnym lub z lekkim odcieniem różu ;-) Taki kolorek podkreśli Twój naturalny kolor ust i będzie pasowal do cieni, które wymieniłaś;-) Tylko odcień nie moze być zbyt intensywny - jak najbardziej naturalny - tak by makijażyk nie wyszedł 'landrynkowy';-)
pzdr
sam
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 09:52   #4
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

delikatny róż, półtransparentny
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 11:12   #5
bemolka
Zakorzenienie
 
Avatar bemolka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: okolice Wrocka
Wiadomości: 3 940
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

dziękuje za porady
bemolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 20:21   #6
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

Transparentny i delikatne róże są uniwersalne
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-19, 13:15   #7
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

do tych prezroczysztych i lekkich róży dodaj jeszcze brązy , bo będą idealnie współgały z Twoim typem urody!
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-19, 13:17   #8
bemolka
Zakorzenienie
 
Avatar bemolka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: okolice Wrocka
Wiadomości: 3 940
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

dzięki po poradę - zanotowałam


bemolka
bemolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-19, 15:59   #9
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

takkw ogóle Ty masz typ urody azjatycki i za***iście wręcz bedziesz wyglądać w makijażu w tonacji brązowej!!!Super z Ciebie laska! Sliczna!Wrzuć to zdj na avatar!!!i koniecznie zalącz fotkę jak się wymalujesz!!!Dla Ciebie idealny makijaż teraz lansuje Isa Dora!!!
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-19, 16:19   #10
bemolka
Zakorzenienie
 
Avatar bemolka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: okolice Wrocka
Wiadomości: 3 940
Dot.: bemolka szuka porady - kolor błyszczyka

aż sie zarumieniłam jak juz naucze sie cieniowac oczęta, znajde ładne delikatne brązy i odpowiedni błyszczyk trafi mi w łapki to załacze fotoska
to ide poszukac tego makijazu IsaDory
ale w avatarze zostanie kocurek
bemolka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:15.