Maseczka aspirynowa i Glyco-A - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-18, 11:11   #1
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Question

Maseczka aspirynowa i Glyco-A


Krótkie pytanko: czy w trakcie stosowania Glyco-A mozna w dzien zastosować maseczke z aspiryny? Nie chce ryzykowac ewentualnego podrażnienia.
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 12:03   #2
herezja
Raczkowanie
 
Avatar herezja
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 288
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

ja bym nie radzila, choc sama nie próbowalam, ale gdzies dziewczyny ostrzegaly, zeby nie stosowac glyco-a po maseczce oczyszczającej lub pilingu, pewnie im chodzilo, ze tuz po, ale co tam, zastosuj na przemian najlepiej, ze jednego dnia glyc-a a drugiego maseczka, pozdr. bynajmniej ja bym tak zrobila =) ja juz tera zboje sie stosowacz czekogolowiek po moim ostatnim podrażnieniu buzi, glyco-a nie stosuje juz 4 dni, a dzis czeka mnie maseczka z glinki, poniewaz mnie wysypalo, czesc juz zeszlo, byc moze jutro aplikacja kwasu glikolowe, ewentualnie w czwartek, bądż ostrożna, bo ja przeszlam juz straszne podraznienie i bde tera zuwazac na wszystko, nie zycze nikomu , pozdr.
herezja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 12:38   #3
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Cytat:
Napisane przez herezja
bądż ostrożna, bo ja przeszlam juz straszne podraznienie i bde tera zuwazac na wszystko, nie zycze nikomu , pozdr.
Glyco-A stosuje zawsze na początku co drugi dzień a po 2-óch tyg. 4-5 dni codziennie i nigdy mi nie podraznił, ale w sumie glyco tez przyczynia sie do oczyszczania cery więc moze darowac sobie, co za dużo to.....
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 14:39   #4
nan
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 507
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Cytat:
Napisane przez Athenka
Glyco-A stosuje zawsze na początku co drugi dzień a po 2-óch tyg. 4-5 dni codziennie i nigdy mi nie podraznił, ale w sumie glyco tez przyczynia sie do oczyszczania cery więc moze darowac sobie, co za dużo to.....
... niezdrowo. Zdecydowanie. Glyco-A jest silnym środkiem, złuszczającym skórę. Na Twoim miejscu dałabym sobie na razie spokój z innymi złuszczaczami, glinkami i innymi preparatami silnie działającymi. Skórę łatwo podrażnić, a znacznie trudniej doprowadzić do ładu
nan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 15:08   #5
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Dlaczego niezdrowo? Taką kurację trzytygodniową robiłam kilka razy (szczególnie jesienią i pod koniec zimy). Zawsze wpływa pozytywnie na stan mojej skóry: duzo mniej wyprysków i przetłuszczania w strefie T.

Nawet na ulotce Glyco jest zaznaczone o stosowaniu: w pierwszych TYGODNIACH codziennie lub co drugi dzień na noc, a nastepnie raz lub dwa razy dziennie. Wiadomo że zalezy to od rodzaju cery i jej wrażliwości, mnie odpowiada i nie sądzę aby było to niezdrowe. Co do aspiryny to rzeczywiście daruję sobie.
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 16:01   #6
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Sorki Nan za nieporozumienie, myslalam że chodzi ci o niezdrowe stosowanie glyco. Człowiek czasem taki zakręcony....
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 16:02   #7
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Cytat:
Napisane przez Athenka
Dlaczego niezdrowo? Taką kurację trzytygodniową robiłam kilka razy.
Nan tylko dokończyła przysłowie, które Ty zaczęłaś
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 16:07   #8
paola_ola_la
Raczkowanie
 
Avatar paola_ola_la
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 267
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

napiszcie prosze jak sie robi ta masezke ?
paola_ola_la jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 16:32   #9
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Cytat:
Napisane przez justa79
Nan tylko dokończyła przysłowie, które Ty zaczęłaś
Wiem, za późno....

Paola: 4,5 tabletek aspiryny niepowlekanej Bayera, łyżeczka wody, ja jeszcze dodaje troszeczke śmietany gęstej (mozna naturalny jogurt) i trzymam 20 min.
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 16:45   #10
paola_ola_la
Raczkowanie
 
Avatar paola_ola_la
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 267
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

i jakie ta masaczeka ma wlasciwosc?
...nie podrazni skory wrazliwej i skolonnej do podraznien?
paola_ola_la jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 17:08   #11
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Cytat:
Napisane przez paola_ola_la
i jakie ta masaczeka ma wlasciwosc?
...nie podrazni skory wrazliwej i skolonnej do podraznien?
Maseczka dobrze oczyszcza i lekko ściaga skórę, wygładza, po kilku aplikacjach mozna juz zauważyc "lecznicze" właściwości np. mniej wyprysków. A tego czy nie podraznia to nie wiem bo sama nie mam wrażliwej skóry (choć drożdże na twarzy mi nie służą). Najlepiej zastosuj jedna tabletkę i ociupinke wody dla rozpulchnienia jej i nałóż na skrawek twarzy. Ja stosuje raz w tyg.
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 17:13   #12
paola_ola_la
Raczkowanie
 
Avatar paola_ola_la
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 267
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

ok sproboje
a napisz mi prosze Athenko jeszcze jak nalezy ja nakladac:wymazac nia twarz czy nalozyc grubsza warstwe?
paola_ola_la jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 17:22   #13
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Hej, jak będziesz robić maseczkę aspirynową, to musisz uważać, mi dobra konsystencja wyszła dopiero za 5 razem, 5 aspiryn+odrobina wody(ciepłej), łyżeczka to za dużo, będzie za rzadkie, ma wyjść taka sucha, biała pasta, potem do tego 1 niecałą łyżeczkę jogurtu Bakomy i na twarz. Przekonasz się, że niełatwo ją na twrz nałożyć, bo lekko spływa, a przede wszystkim nie przykleja się do twarzy!!! Ma słabą przyczepność. Raczej radzę twarz wymazać, bo grubszej warstwy nie uda Ci się nałożyć.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 17:24   #14
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Do maseczki nie nadają się inne jogurty niż Bakoma, bo są za rzadkie. Ja uwielbiam tę maseczkę, ale działa silnie, podrażnioną buzię może piec.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 17:45   #15
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Cytat:
Napisane przez paola_ola_la
ok sproboje
a napisz mi prosze Athenko jeszcze jak nalezy ja nakladac:wymazac nia twarz czy nalozyc grubsza warstwe?
Łyżeczka wody to tak umownie, ważne aby tabletki rozpadły sie, ja je dziabie takim pędzelkiem z twardym krótkim włosiem (mozna palcem) i po dodaniu gęstej śmietany (dokładnie piątnica do zupy ) ładnie nakłada sie na twarz, dodaje ciut mniej niz wody, tak na oko, nie spływa i nie kruszy sie tak bardzo. Grubej warstwy nie da sie nałozyc z 5 tabletek, a i nie ma sensu takiej grubej kłaść, mnie jeszcze nie spłynęła i nie pokruszyła podłogi
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 17:54   #16
herezja
Raczkowanie
 
Avatar herezja
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 288
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

heh a ja wlasnie kupilam maseczke dermaglin przeciwtrądzikową, bo strasznie mnie wysypalo i musze jakos buzię zaleczyć, a tez stosuje glyco-a, tzn. uzywalam przez dwa tyg., co 2 dni, ale przerwalam, gdyz dostalam strasznego podraznienia buzi, winię za to pewien kremik z wit. E 5%, bo stylu ma w skladzie BHa, zatemmysle ze towina jego plus glyco a, tzn, rano posmarowalam buzie kremem z wit. e a iweczorem glyco-a w piatek, a w sobote przezylam koszmar, cala buzia czerwona i pelnowypryskow w wmiejscach gdzie nawet nie stosowalam glyco, tylkotam gdzie kremik z bha, i od kiedy go zaczelamstosowac tak wlasnie moja buzia sie podraznila, niewiem teraz czy robic maseczke z glinką, ale mysle ze dzis ja na wieczor zrobie,a aplikacja glyco-a dopierow piątek wieczór, niechc era sie uspokoi, i chyba tym razemdamkremik nawilzajacy na glyco choc wczesniej moj romans z nim przebiegal super, tylkodelikatne sluszcanie i super wygladzenie, ale woel na razie nie przemeczac twarzy, pozdr.
herezja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 18:58   #17
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

BHA to konserwant nie betahydroksykwas.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 19:03   #18
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Ze śmietaną nie próbowałam z 2 powodów, żeby śmietana była gęsta to jest najczęsciej stabilizowana karagenem, a to zapychający i szkodliwy dla skóry składnik. Poza tym jogurt obniża ph maseczki, a wtedy kwas może skuteczniej działać, czy śmietana też obniża ph nie wiem, wiem tylko, że można też dodać mleko w proszku. ja daję więcej jogurtu, mniej wody. Tabletki rozgniatam widelcem/palcem. Wiem, że łyżeczka to tak umownie, ale zwracam uwagę, żeby nie przedobrzyć, bo mnie nikt nie ostrzegł, dlatego zmarnowałam kilka aspiryn, bo wyszła mazia.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 19:13   #19
Athenka
Raczkowanie
 
Avatar Athenka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 192
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

To są zagęstniki tej śmietany: guma guar, pektyna, skrobia i mączka z chleba świętojańskiego. Śmietane mam zawsze w domu a jogurtów naturalnych nie jem bo nie lubie.
Athenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 22:16   #20
herezja
Raczkowanie
 
Avatar herezja
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 288
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

a ja myslalam ze bha to kwas, jak na wizazuy byla mowa w artykule, ojej ale ze mnie debil, no ale i takdobrze ze odstawilam ten kosmetyk i glyco na prae dni, apo maseczce cera gładziutka i jest ok, wypryski wysuszone jutro mysle bedzie juz super, pozdr =)
herezja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 22:37   #21
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: Maseczka aspirynowa i Glyco-A

Ja też kiedyś myślałam, że BHA w składzie kremu Erisa to kwas, ale wyprowadzono mnie z błędu na wizażu, za co dziękuję do dziś. Właśnie zrobiłam sobie i mojemu TŻ maseczkę z aspiryny, dodałam olejek lawendowy i herbaciany. Bardzo mu się spodobała, buzia po użyciu też.
Smok jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:41.