Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobi interesuj帷 fryzur? Jakich kosmetyk闚 i akcesori闚 do stylizacji w這s闚 u篡? Podziel si swoim do鈍iadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2005-12-25, 18:32   #421
Martus87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: 安i皻och這wice
Wiadomo軼i: 220
Dot.: Jak zrobi fryzur Seana Paula?

mi si wydaje 瞠 to s warkoczyki od g鏎y (chyba si zw francuzy) i tak jak juz wspomniano mocno 軼i郾i皻e
__________________
lubi膮膮 moj prac
Martus87 jest offline  
Stary 2005-12-25, 19:31   #422
anula2607
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomo軼i: 13
GG do anula2607
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Ja my郵a豉m nad grzywk cieniowan na ukos!!! Tylko boje si 瞠 nie b璠zie mi pasowa豉!!! I w這sy skr鏂ic do ramion!!! Pasowa這 by mi???
anula2607 jest offline  
Stary 2005-12-25, 19:40   #423
malalka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: okolice Poznania
Wiadomo軼i: 3 598
GG do malalka
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

mysle ze grzywka na ukos tez bedzie fajna
poza tym z takiej na ukos zawsze da sie zrobic normalna, prosta. ja tak np zrobilam :p
a wloski skrocone do ramion tez ok, ale ja bym je mocno wycieniowala..
malalka jest offline  
Stary 2005-12-25, 20:26   #424
anula2607
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomo軼i: 13
GG do anula2607
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Mysla豉m nad tak fryzurk ale oczywi軼ie w moim naturalnym kolorze w這s闚!!!
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: gif fryzura2.gif (3,9 KB, 182 za豉dowa)
anula2607 jest offline  
Stary 2005-12-25, 20:41   #425
elus666
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomo軼i: 36
GG do elus666
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Jesli loczki to calosc koniecznie mocno wycieniowana...

Ehh sama bym chcia豉 co zrobi z moimi w這skami, ale niestety niewiele si da... Jedynie zmiana kolorku mnie ratuje, ale nie chc niszczy w這s闚. Zreszt odrosty itd... Bleh!
elus666 jest offline  
Stary 2005-12-26, 08:52   #426
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomo軼i: 8 252
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg spox fryz.jpg (113,5 KB, 22 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg ania.jpg (41,3 KB, 15 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg fryz.jpg (117,3 KB, 15 za豉dowa)
smerfeta01 jest offline  
Stary 2005-12-30, 09:24   #427
scayla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 56
dzisiaj fryzjer... jaka fryzura????

Witam!

Mam do was pro軸. Id dzi do fryzjera i nie mam poj璚ia co zrobi z w這sami :0 Czy moglybyscie mi pomoc?
Zdjecia tu nie zamieszcze bo sie wstydze. Ale moge przesla na poczte
Pozdrawiam
scayla jest offline  
Stary 2005-12-30, 09:32   #428
*agniesia*
Raczkowanie
 
Avatar *agniesia*
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: dom?
Wiadomo軼i: 367
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

ci篹ko powiedzie je郵i nie ma zdj璚ia, ale ja ostatnio jestem za szalonymi fryzami i sama te mam taki, wi璚 mo瞠 je郵i masz troszk odwagi to daj zaszale fryzjerom.
*agniesia* jest offline  
Stary 2005-12-30, 09:36   #429
scayla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

ale mi chodzi o kolorek hehe :P
scayla jest offline  
Stary 2005-12-30, 10:14   #430
everlastka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 289
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

moze nei pomoge ale moze ci sie kolorek spodoba aprzy okazji ktos odpowie jaki to kolor?? bardzo mis ie podoba a za bardzo nie iwem

http://www.kinomaniak.pl/osoby/2jess...uze.php?zdj=23
everlastka jest offline  
Stary 2005-12-30, 10:19   #431
trishia
Raczkowanie
 
Avatar trishia
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomo軼i: 395
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

przy郵ij fotk na priva to spr鏏uj pom鏂
trishia jest offline  
Stary 2005-12-30, 10:51   #432
izapp1
Zakorzenienie
 
Avatar izapp1
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 618
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

MI tez mozesz wys豉c fotk.Spr鏏uje cos pom鏂 izapp1@wp.pl
izapp1 jest offline  
Stary 2005-12-30, 11:58   #433
izapp1
Zakorzenienie
 
Avatar izapp1
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 618
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

Hmm hmm..po 1 nie wiem czego si wstydzisz? jEstes bardzo 豉dna.Po 2 chcesz sie zmieni bo gdzies sie wybierasz np.Sylwester czy tak dla zmiany bez powodu?
izapp1 jest offline  
Stary 2005-12-30, 12:02   #434
izapp1
Zakorzenienie
 
Avatar izapp1
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 618
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

I jeszcze 1: Czy chcesz tylko zmiany kolorku czy chcia豉bys sie obci望?
izapp1 jest offline  
Stary 2005-12-30, 12:14   #435
izapp1
Zakorzenienie
 
Avatar izapp1
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 618
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

I jEsZcZe rAz Ja..;D Teraz spadam ale jak wejde za jakies 2/3 godz to dodam zdj璚ia bo znalaz豉m;D( na forum)
izapp1 jest offline  
Stary 2005-12-30, 12:38   #436
karolina2020
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 1 557
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

Cytat:
Napisane przez everlastka
moze nei pomoge ale moze ci sie kolorek spodoba aprzy okazji ktos odpowie jaki to kolor?? bardzo mis ie podoba a za bardzo nie iwem

http://www.kinomaniak.pl/osoby/2jess...uze.php?zdj=23
Nie jestem ekspertem ale wydaje mi sie, ze to jakis zlocisty blond
__________________
karolina2020 jest offline  
Stary 2005-12-30, 13:57   #437
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomo軼i: 4 588
Dot.: Wejdzcie!!!!!!!!!

zmieniam nazwe w徠ku!!! nastepnym razem prosze czytac przypiete w徠ki redakcyjne....
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=68250
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline  
Stary 2005-12-30, 15:57   #438
izapp1
Zakorzenienie
 
Avatar izapp1
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 618
Dot.: dzisiaj fryzjer... jaka fryzura????

JeStem Ju .Teraz wklejam te obiecane fotki. Mam ich ca貫 tony.Mo瞠 cos dla siebie wybierzesz. Mi sie najbardziej podoba 3...Chodz mia豉s cos podobnego.

Edytowane przez izapp1
Czas edycji: 2006-09-10 o 18:37
izapp1 jest offline  
Stary 2005-12-30, 16:14   #439
izapp1
Zakorzenienie
 
Avatar izapp1
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 3 618
Dot.: dzisiaj fryzjer... jaka fryzura????

C.D .. mam nadzieje ze nie posz豉s do fryziera

Edytowane przez izapp1
Czas edycji: 2006-09-10 o 18:37
izapp1 jest offline  
Stary 2005-12-30, 18:04   #440
gonia__18
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomo軼i: 1
Red face pomocy!!!jaka fryzura na studni闚ke??

witam! za dwa tygodnie mam studni闚ke i mam big probl;em, mianowicie nie wiem jaka fryzure sobie wybrac, mam dlugie blond wlosy, chce miec je jakos upiete ale nie wszystkie, bardzo prosze o pomoc i o zdjecia z fryzurkami z gory dziekuje i pozdrawiam papa
gonia__18 jest offline  
Stary 2005-12-30, 21:20   #441
Kasiek1987
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiek1987
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Knur闚 (奸御k)
Wiadomo軼i: 5 157
Dot.: pomocy!!!jaka fryzura na studni闚ke??

Ostatnio ten temat przewija si non stop, wi璚 przejrzyj kilka pierwszych stron forum fryzjerskiego, a znajdziesz wiele ciekawych propozycji.

PS. Witaj na Wiza簑
Kasiek1987 jest offline  
Stary 2005-12-30, 21:47   #442
elu鄂a87
Zakorzenienie
 
Avatar elu鄂a87
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 3 317
GG do elu鄂a87
Smile Dot.: pomocy!!!jaka fryzura na studni闚ke??

prosz, oto kilka propozycji...
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 1aaa.jpg (67,6 KB, 13 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 04c1.jpg (92,3 KB, 33 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 05051403.jpg (25,8 KB, 19 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg AnnaKournikova9TeenChoiceA_600h.jpg (30,7 KB, 14 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg normal_27.jpg (49,1 KB, 21 za豉dowa)
__________________
Dla Ciebie moje serce bije tak jak kiedy Twoje dla mnie bi zacz窸o...
PAWEΒK
12.04.2013 R.
elu鄂a87 jest offline  
Stary 2006-01-02, 13:51   #443
truskaveczka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 1
Question Dot.: doradzcie jaka fryzura?

chcialabym sie umowic na farbowanie tzn. farba lub szampon do 24myc i na to jasne pasemka + strzyzenie z modelowaniem ile taki zabieg kosztuje u pani Grazyny?
truskaveczka jest offline  
Stary 2006-01-04, 15:57   #444
Pogoda
Rozeznanie
 
Avatar Pogoda
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 683
Jaka fryzura dla mnie?

Dzieczyny my郵icie, 瞠 pasowa豉by mi trwa豉 (loki na 鈔ednich wa趾ach)? Czy lepiej ci望 si na kr鏒ko? Bardzo dobrze czuj si w kr鏒kich w這sach, ale zawsze marzy豉m o lokach. Mog豉bym si teraz obci望, ale z pewno軼i gdybym to zrobi這 zn闚 zacze豉bym zapuszcza, by zrobi trwa陰. I w kr鏒kich w這sach i w lokach wygl康a豉m dobrze, wygl康a豉m, bo mam okr庵陰 twarz, a ostatnio przyty豉m 15 kg (teraz ju jestem w trakcie odchudzania) i nie wiem jak b璠zie teraz. Postanowi豉m wi璚 najpierw pozna Wasz opini. Co radzicie?


Edytowane przez Pogoda
Czas edycji: 2006-01-07 o 14:22
Pogoda jest offline  
Stary 2006-01-04, 16:04   #445
Justynusienka
U篡tkownik ma klikn望 w link aktywuj帷y (mail)
 
Avatar Justynusienka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wawa
Wiadomo軼i: 467
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Ja mysle ze ani to ani to a jesli juz to loczki, ale to moje walsne zdanie moze mam zla wyobraznie i cie zle widze;p
Justynusienka jest offline  
Stary 2006-01-04, 16:26   #446
Pogoda
Rozeznanie
 
Avatar Pogoda
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 683
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Hmm, dzi瘯i. Zobaczymy co na to inni
Pogoda jest offline  
Stary 2006-01-04, 16:51   #447
suchaa
Rozeznanie
 
Avatar suchaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wsz璠zie mnie pe軟o
Wiadomo軼i: 684
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

jak juz powiedzialas masz okraglom twarz a loki jeszcze ja poszerza jednak mysle ze wartko spelniac marzenia i na pewno lekkie loki beda wygladaly swietnie ...
suchaa jest offline  
Stary 2006-01-05, 17:38   #448
yedanna
Zakorzenienie
 
Avatar yedanna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomo軼i: 4 345
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

...a mo瞠 poka瞠sz si w rozpuszczonych w這sach?? Mi si wydaje 瞠 豉dnie by wygl康a豉 w grzyweczce na bok i kt鏎tszych, delikatnie pofalowanych w這sach (przedzia貫k na bok) - taki artstyczny nie豉d
yedanna jest offline  
Stary 2006-01-05, 19:00   #449
tekla_x
Raczkowanie
 
Avatar tekla_x
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomo軼i: 303
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Cytat:
Napisane przez suchaa
jak juz powiedzialas masz okraglom twarz a loki jeszcze ja poszerza jednak mysle ze wartko spelniac marzenia i na pewno lekkie loki beda wygladaly swietnie ...
Loki zdecydowanie poszerz. Powinna jednak pozosta przy d逝gich w這sach, z tym 瞠 najlepiej by by這 zrobi troszk d逝窺z asymetryczn grzywk, boczne kosmyki zaczesywa na policzki. Taki zabieg wyszczupli twoj u鄉iechni皻 twarzyczk
tekla_x jest offline  
Stary 2006-01-06, 09:12   #450
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Ma這polska
Wiadomo軼i: 3 245
Dot.: Jaka fryzura dla mnie?

Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg pogoda.jpg (32,5 KB, 47 za豉dowa)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
5 min, asos, bardzo d逝gie w這sy, chelsea staub, cieniwanie, ci璚ie, czo這, demi lovato, d逝gie, d逝gie w這sy, do ramion, dob鏎 fryzury, dobranie, doda, du瘸 g這wa, du篡 nos, eva longoria, fale, faliste, falowane w這sy, fruzura, fryyzura, fryzjer, fryzjer chelm fryzura, fryzura, fryzura dlugie blond, fryzura dlugie br您owe, fryzura dody k這s, fryzura grzywka, fryzura kolor, fryzura m瘰ka, fryzura modelki, fryzura natapirowana, fryzura wlosy, fryzura wlosy w這sy, fryzurki, fryzury, fryzury i styling, g瘰te, grecja, grzywka, grzywka fryzura, hudgens, irokez, jak wykona, jak zrobi, jessica alba, kesha, kok, koki, kolor w這sow, kr璚one, kr璚one w這sy, kr鏒ka fryzura, kr鏒kie, kr鏒kie w這sy, kszta速 twrzy fryzura, kucyki, kwadratowa twarz, lipsy, loki, loki fryzura, mala89, metamorfoza fryzury, m瘰ka, miley cyrus, m這dzie穎we, modna, nie豉d, nowa, nowa fryzura, odwazne fryzury, okr庵豉, okr庵豉 twarz, owalna twarz, pi瘯ne w這sy., podcinanie w這s闚, pomoc, pomocy!!!, rada, rihanna, rozczochrane, rude w這sy, rysy twarzy, rzadkie, styl grecki, stylista, stylizacja, stylizcja, szybko, 軼iananie m篹czyzny, 軼i璚ie, 鈔ednie, uczesania na imprez, uczesanie, uk豉danie, uk豉danie w這s闚, upi璚ie, uroda, vanessa, wakacyjne fryzury, warkocze, warkoczyki, warkoczyki fryzura, wesele, wicherek, wlosy, wlosy fryzura, w這sy, w這sy blond, w這sy cienkie, w這sy do poskromienia, w這sy falowane, w這sy farboiwanie, w這sy kr鏒kie fryzura, w這sy problem, w這sy 鈔ednie, w這sy zmiana blond, wygl康, wygolony bok, wysokie, zakola, zapuszczanie w這s闚, zmiana, zrobi, 鄴速e w這sy

Nowe w徠ki na forum Fryzury i styling


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:11.