D逝gie w這sy u ch這paka... 軼i望? - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy S逝篡my kompleksowymi poradami jak zmieni sw鎩 wygl康 i styl - makija, fryzur, spos鏏 ubierania si...

Odpowiedz

Narz璠zia
Stary 2014-09-04, 19:39   #1
veosar
Przyczajenie

Wiadomo軼i: 9

D逝gie w這sy u ch這paka... 軼i望?

Cze嗆, nie ukrywam, 瞠 potrzebuje porady. Od ponad 1.5 roku zapuszczam w這sy, by這 to na pocz徠ku 2 klasy gimnazjum. Obecnie jestem w 1 klasie technikum w nowej szkole, a swoje d逝gie w這sy najcz窷ciej spinam w kit (gdy w rozpuszczonych wygl康am... nie do przyj璚ia). Potrzebuje porady. Nie ukrywam, 瞠 od paru dobrych tygodni d逝gie w這sy coraz bardziej mnie denerwuj. Zaczynaj帷 od WIECZNIE odstaj帷ych w這s闚, kt鏎ych nigdy nie da si wyg豉dzi, poprzez to, 瞠 jestem normalnym facetem i nie chce mi si siedzie w 豉zience 20 minut pr鏏uj帷 ukry wszystkie wystaj帷e z boku lub za uszami w這sy z kitki. A i te w ci庵u dnia pi耩set razy si wywlek, przez co nawet po najmniejszym wietrze wygl康am jakbym nigdy nie mia lustra. To nie jest tak, 瞠 o w這sy nie dbam. Myje je codziennie, czasami mi si zdarzy co dwa dni. Stosuje jaki tam szampon i od篡wk, niby specjalnie "do mojego typu w這s闚", ale to i tak wygl康a tak beznadziejnie, 瞠 nie wiem co z tym zrobi. Og鏊nie, pocz徠kowo zarys by do嗆 prosty, mia造 by do嗆 d逝gie w這sy, spi皻e w kitk. Nie wiem jednak, czy nie zasz這 to za daleko... Prosz o porady jaka fryzura by mi pasowa豉, z czego od razu zaznaczam, 瞠 podoba mi si co takiego:
http://www4.pictures.stylebistro.com...ur5Faa8Fql.jpg
http://hairstylesweekly.com/images/2...-Hairstyle.jpg
http://media-cache-ec0.pinimg.com/23...e2cbd21f50.jpg
http://hairstylesweekly.com/images/2...Hairstyles.jpg

Nie wiem jednak czy b璠zie to pasowa這 do mojej twarzy, a b璠e szczery... boje si obci望 w這sy, by wygl康a jeszcze gorzej. Od razu zaznaczam, czego chcia豚ym unikn望, mianowicie fryzury "na czape" jak ja to lubie nazywa, czyli co, co przechodzi ka盥y kto zapuszcza w這sy "od zera". Najgorsze co mo瞠 by.