Pielęgnacja paznokci - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2014-09-08, 18:25   #1
Normotonia
Raczkowanie

Pielęgnacja paznokci

moze to dziwne, ale nie lubię zajmować się paznokciami. Nie mam z nimi problemu, są mocne, zdrowe. Tylko, ze ja jedynie co z nimi robię to obcinam. Pomalowane je miałam 3 razy w życiu, piłowałam raz. Nie znam się za tym i nie miałam raczej takiej potrzeby. Czasem myślę, żeby nadać im inny kształt, żeby były ładniejsze. Co myślicie o nich? Wyglądają na niezadbane/nieciekawe/ dziwne?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie3181.jpg (72,4 KB, 82 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie3182.jpg (57,7 KB, 65 załadowań)
Normotonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-12, 07:47   #2
haneczka28
BAN stały

Dot.: Pielęgnacja paznokci

1. Po każdym myciu nakładaj krem lub lotion do rąk, gdyż mydło bardzo wysusza skórę i paznokcie stają się kruche i podatne na łamanie i rozdwajanie.

2. Wcieranie olejku ze słodkich migdałów z odrobiną soli w paznokcie i skórki wzmocni słabe łamliwe paznokcie, a także odżywki suchy, pękający naskórek.

3. Bardzo delikatnie obchodź się ze skórkami gdyż ochraniają one miejsce wzrostu paznokcia. Nidy ich nie odrywaj ani nie przycinaj.

4. Porzuć zwyczaj obgryzania, prowadzący do uszkodzeń paznokcia i skórek, a także zniekształcania kształtu i nierównego wzrostu paznokcia. Pamiętaj że obgryzanie paznokcia sprzyja wprowadzania do paznokcia szkodliwych mikroorganizmów co prowadzi do stanów zapalnych a nawet zwiększa ryzyko zapalenia grypy lub innej infekcji.

5. Pobudzaj paznokcie do szybkiego wzrostu. Kiedy tylko masz wolną chwilę, masuj podstawę paznokcia. Pisanie na klawiaturze, gra na pianinie i wszelkie inne czynności wymagają ciągłego poruszania palcami co zwiększając ukrwienie palców.