blada twarz :( - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-22, 20:47   #31
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: blada twarz :(

Samoopalacze sa tragiczne moim zdaniem :/ Smugi, zacieki i nierównomierne rozprowadzenie... koszmar :/ Chyba że te droższe...


Ehhh podziwiam te panie, któe w ten sposób opalają twarz
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-22, 21:59   #32
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 003
Dot.: blada twarz :(

z tego co wiem to po dłuższym pożywaniu kubusiów skóra nabiera taki nie zdrowy,pomarańczowy kolor moja koleżanka np. miała takie rece po codziennym piciu soczków
__________________
książki: 60/100 w 2017
inulec reads,
Mroczne Zakamarki, Kara Thomas
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 13:07   #33
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: blada twarz :(

Ale jest beta karoten i się łatwiej opalasz a co do pomarańczowego koloru skóry... coś za coś
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 19:18   #34
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez Madz!uHa
No cóż dzięki Mam tez inne swoje fotki chyba nawet ładniejsze, ale nie będę się chwalić

Kumpelki mówią że mi zazdroszczą takiej bladości wytwornej... Koledzy mówią, że rumieńce to oznaka zdrowia a ja jeszcze nigdy w życiu się nie zarumieniłam ;P Więc róż do roboty :P

Nimfa, teraz Ty się pochwal focią
Ja wyglą



dam tak jak mam w Avatarze.Jak znajdę płytę ze zdjęciami to wrzucę
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 19:39   #35
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: blada twarz :(

Ulala.. Naprawdę płeć piękna

Czekam na foty
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 19:43   #36
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez Madz!uHa
No cóż dzięki Mam tez inne swoje fotki chyba nawet ładniejsze, ale nie będę się chwalić

Kumpelki mówią że mi zazdroszczą takiej bladości wytwornej... Koledzy mówią, że rumieńce to oznaka zdrowia a ja jeszcze nigdy w życiu się nie zarumieniłam ;P Więc róż do roboty :P

Nimfa, teraz Ty się pochwal focią
coś tam znalazłam,ale są



stare - sprzed blisko roku.Teraz mam dłuższe włosy i ciemniejsze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fxyj.JPG (99,9 KB, 185 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jkyujt.JPG (53,4 KB, 128 załadowań)
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 19:48   #37
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez takasobieania
opalania sprayem (czyli prysznic opalający) nie polecam.... Zacieki gorsze od samoopalacza i spray nie "opala" naturalnych zmarszczek skóry czyli np zostaja jasne kreski na palcach u rąk itp (w miejscu stawow)
To uznałam za oczywiste ,że w zmarszczach i bruzdach mogą



powstać zacieki.Jednak UMIEJĘTNIE wykonany zabieg owocuje piękną

opalenizną.Pewnie miałaś niemiłe "przeżycia" z niedoświadczoną

kosmetyczką...
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 19:54   #38
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez nimfa_nr1
coś tam znalazłam,ale są stare - sprzed blisko roku.Teraz mam dłuższe włosy i ciemniejsze
Ja zaraz wpadnę w kompleksy!! ;-p
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 20:00   #39
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez Madz!uHa
Ja zaraz wpadnę w kompleksy!! ;-p
hehe Dzięki
Ale wiesz jaka Ty jesteś ładna?!Widziałam Twoje foty na innym temacie,ale nie pamiętam na jakim .I tam narzekałaś na wielką twarz! Na bank...Spójrz w lustro a zobaczysz super laske i nie masz dużej buzi!!!jak znajdę jakies foty to zapodam jeszcze
Pozdrawiam!
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 20:01   #40
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

ale dzięki!!!
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 10:57   #41
Amyla
Raczkowanie
 
Avatar Amyla
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 129
GG do Amyla
Dot.: blada twarz :(

mam ten sam problem jestem blada jak kreda kiedy tylko mam jakies kolory na twarzy wszytscy pytaja czy dobrze się czuje. nie wiem co mam robić, opalenizna z wakacji szybko znika zreszta żeby były jakies skudki opalania chocby minimalne całe wakacje musze lezeć na słońcu i może odrobinkę się opale. kiedy wszystkie moje kolerzanki maja na skórze piekny brąz. możę ktoś coś poradzi jak "ukryć" moją bladośc. bo mam już dość tego patrzenia ludzi na mnie jak na chodzącą smierć i dość propozyjci znajomych żeby pójśc na casting do rodziny adamsów heh
Amyla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 13:49   #42
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez nimfa_nr1
coś tam znalazłam,ale są



stare - sprzed blisko roku.Teraz mam dłuższe włosy i ciemniejsze

nimfa_nr1 -niezla z Ciebie laska
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 14:15   #43
nutka24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 59
Dot.: blada twarz :(

Nie przejmuj się swoją bladą cerą i ludźmi którzy zwracają ci uwagę, pokochaj się taką jaką jesteś!!! Najwyżej muśnij policzki różem. To chyba lepsze niż zgrywać w około jaki to ty masz latynoski kolor skóry , bądź naturalna to jest sexy a teraz również trendy i pamietaj nie jesteś sama
nutka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 14:43   #44
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

ja to teraz dązę do bladości , bo strasznie podoba mi się ta reklama max factora w którym laska z czarnymi włosami i bladą cerą otwiera drzwi! super ona jest odstawiam samoopalacz
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 14:44   #45
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez kaska222
nimfa_nr1 -niezla z Ciebie laska
Dzięki!A to Ty w avatarze?
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 18:05   #46
alraune
Zadomowienie
 
Avatar alraune
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 281
GG do alraune
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez Madz!uHa
Samoopalacze sa tragiczne moim zdaniem :/ Smugi, zacieki i nierównomierne rozprowadzenie... koszmar :/ Chyba że te droższe...


Ehhh podziwiam te panie, któe w ten sposób opalają twarz
Ja używałam Dior Bronze (nota bene prezent od ciotki - czyżby sugestia ) i zacieki takie same jak przy tanich, jedynie kolor naturalniejszy...
__________________
When I sin, I sin real good
When I sin, I sin for sure
alraune jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 19:03   #47
karolinusienka
Zakorzenienie
 
Avatar karolinusienka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 9 421
Dot.: blada twarz :(

witajcie bladziolki heheh ja tez do tego grona naleze. ja sobie radze tak: uzywam balsamu brazujacego na calym ciele (a bo co...:P ) pudru brazujacego oraz rozu i takie spospoby polecam
karolinusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 19:15   #48
jami
Rozeznanie
 
Avatar jami
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 908
Dot.: blada twarz :(

a ja uzywam samoopalacza loreal-w zelu beztluszczowego-i to jest moj pierwszy tego typu zakup-jestem bardzo zadowolona i nie mam smug!
jami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 19:43   #49
alraune
Zadomowienie
 
Avatar alraune
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 281
GG do alraune
Dot.: blada twarz :(

Bo to czy da sie używać samoopalacza to jeszcze też zależy od skóry- jeśli jest równomiernie nawilżona, nie ma na niej zbyt wielu zmian (czy to wynikających z przesuszenia czy przetłuszczenia) to nie bedzie problemu, a gdy skóea ma pelno przesuszeń, tu trochę strupków, tam lekko się błyszczy - to bedize problem z równomiernym działaniem samoopalacza nawet przy peelingu....
__________________
When I sin, I sin real good
When I sin, I sin for sure
alraune jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 22:47   #50
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez nimfa_nr1
Dzięki!A to Ty w avatarze?

nie ,a chcialabym byc ta osoba
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-02, 23:16   #51
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez witch_18
Wszyscy ciągle mi mówią,że jestem bardzo blada nawet babka z angola ostatnio mówiła,że ja taka bladziutka i wogóle.
Grrr.. Wrrr.. Nie znosze tego! Tez jestem bladolica i nie zawsze mam czas, zeby sie rano packac pudrami brazujacymi, rozami itp. Czemu wiekszosc (tak, wiekszosc niestety.) nie rozumie, ze sa osoby, ktore chca cieszyc sie zdrowa, mloda skora? Czemu bladosc kojarzy sie z choroba, a opalenizna jest 'cacy', przeciez powinno byc na odwrot! Opalenizna to nic innego, jak obrona naszej skory przed promieniowaniem, wiec objaw czegos niedobrego! Czasami nie mam juz sily
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 06:30   #52
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 003
Dot.: blada twarz :(

może oni uwazaja inaczej choć u mnie w gim. to zwracano uwage własnie tym spalonym na solarce
__________________
książki: 60/100 w 2017
inulec reads,
Mroczne Zakamarki, Kara Thomas
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 08:29   #53
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Dot.: blada twarz :(

A ja radze uważać z betakarotenem w tabletkach
Pamiętam- kiedyś przepisałam mi je pani dermatolog bo chciała mi koloryt poprawić
Niestety ja zrobiłam sie pomaranczowa
Obiecałam sobie, że nigdy w życiu już nie będe brała tych tabletek
Pozdrawiam
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 08:31   #54
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: blada twarz :(

ja tak samo strasznie zbladlam (chyba z tesknoty) wszyscy uwazali ze jestem chora ale zaradzil temu samoopalacz kolastyny w zelu. satysdakcja gwarantowana !!! na serio nie robi plam , ladnie pachnie i tworzy zlotawy odcien opalenizmy)) jest supera by utrzymac opalenizne juz bez samoopalacza kup sobie kapivit ten nan opalenizne. tylko efekty widac dopiero po 1 miesiacu jak nie po wiecej
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-09, 14:33   #55
Madlenka_17
Raczkowanie
 
Avatar Madlenka_17
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Brzeziny
Wiadomości: 46
GG do Madlenka_17
Dot.: blada twarz :(

ja tesh jestem bladziutka... www.dolly16.fotka.pl zobaczcie moje zdjecia... chcialabym miec ciemniejsza karnacje! naprawde bladosc jest teraz trendy??????
Madlenka_17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-09, 15:21   #56
wredziulek
Zadomowienie
 
Avatar wredziulek
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 035
Dot.: blada twarz :(

Ja jestem blada i dumna z tego Solarium niszczy skórę, słoneczko też, po samoopalaczu wyglądam jakbym miała żółtaczkę, więc stawiam na naturalność i tobie też to radzę
__________________
kosmetyki
książki
wredziulek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 21:10   #57
Amyla
Raczkowanie
 
Avatar Amyla
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 129
GG do Amyla
Dot.: blada twarz :(

zawsze mi przeszkadzała ta bladośc ale teraz phi konec z tym zaakceptowałam to jaką jestem i nieopchodzi mnie zdanie ludzi któzy mówią za mna że smierc idzie. jestem jaka jestem i ciesze się że tak jest
Amyla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 23:07   #58
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: blada twarz :(

Dziewczynki ktoś musi byc blady a ktoś ciemny,ktoś czarny a ktoś rudy Wg mnie nie powinnyscie sie tym przejmowac,moze lepiej zamiast pudrow zeby wydobyc + bladej cery musnac policzki różem,bedziecie jak śliczne lalki barbie z tym mi sie kojarzy taki makijażyk :rolleyes" pozdrawiam
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 00:21   #59
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 003
Dot.: blada twarz :(

chciałabym cieszyc sie swoja bladością,ale do tego trzeba mieć nieskazitelna cerę,a u mojej daleko do tego...
__________________
książki: 60/100 w 2017
inulec reads,
Mroczne Zakamarki, Kara Thomas
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 10:11   #60
Gabi2
Zakorzenienie
 
Avatar Gabi2
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 818
Wpisy w blogu: 6
GG do Gabi2
Dot.: blada twarz :(

Cytat:
Napisane przez witch_18
chciałabym cieszyc sie swoja bladością,ale do tego trzeba mieć nieskazitelna cerę,a u mojej daleko do tego...
też tak myśle...coś w tym jest, gdybym miała idealna cere to mogłabym być blada jak ściana, a mieć i bladą cere i do tego nieładną...
Gabi2 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:00.