jakie robic fryzurki by zakryć uszy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-23, 09:38   #1
daria=)
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1
Post

jakie robic fryzurki by zakryć uszy?


mam odstajace uszy a chodzenie w rozpuszczonych włosach mi się juz znudzilo. plisek dajcie mi jakies zdjęcia gdzie są uszy zakryte tak, ze nie widac ze są odstające. z góry dziękuje
daria=) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 12:43   #2
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 714
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

zajrzyj do tego wątku http://www.wizaz.pl/forum/showthread...taj%B1ce+uszka
Kiya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-23, 13:14   #3
kasia1990
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 9
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

Wiadomo,ze nikt nie bedzie chodzil w rozpuszczonych wlosach non-stop, datego zawsze warto choc troche zmienic fryzurke!Odstajace uszy sa dla wielu dziewczyn problemem, jdnak(na szczescie)w prosty sposob mozna je zakryc!
kasia1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 11:29   #4
Germini
Zakorzenienie
 
Avatar Germini
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 076
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

oj, i tu bym polemizowala... uszy to moj greatest kompleks ever. mialam juz rozne fryzury, ale zadna tak naprawde nie dala rady najlepszym rozwiazaniem jest dlugosc wlosow do linii brody (tudziez okolic) i podwijanie co rano na szczotke. tyle ze po paru latach jest to dosc meczace - codziennie wstaje godzine wczesniej, suszarka niszczy mi wlosy, nie moge nosic czapki (wiec od jesieni do wiosny jestem permanentnie chora), a jak nagle jakies niespodziewane wyjscie mi wyskoczy, a akurat nie mam ulozonych wlosow, to to koniec swiata po prostu

prawda jest niestety taka, ze co druga znajoma mi laska mowi, ze ma odstajace uszy, a tak naprawde to one sa absolutnie normalne. tak samo jest pewnie z polowa forumowiczek, ktore sie tutaj w tej kwestii wypowiadaja.

heh, prawda jest taka, ze jesli ktos ma naprawde odstajace uszy, to nie zadowola go wyzej zaprezentowane fryzury uszy i tak beda przebijac przez wlosy.

a na mnie nie ma rady. sie pochlastam

(nie wiem, czy przekazalam to, co chcialam, ale mam dzis temperature, jestem chora i nie kontaktuje za bardzo )
__________________
Germini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 21:01   #5
cedyna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 120
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

zgadzam sie .. tez tak mam .. gfy upniesz we kucykk i zakryjesz je z przodu to z tyłu beda wyglą

dac jeszcze bardzie odstajac ;(
cedyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-27, 21:35   #6
Germini
Zakorzenienie
 
Avatar Germini
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 076
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

Cedyna, a jaka masz fryzurke?
__________________
Germini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 12:56   #7
Midi
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: zmienna
Wiadomości: 3 419
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

Germini, masz rację, że większość tego typu fryzur nie zasłoni bardzo odstających uszu - spod rozpuszczonych włosów wystają pomiędzy pasmami. Widziałam to na koleżance, nie dawało się ukryć jej uszu: jedyne, co mogła zrobić, to "przywiązywać" za pomocą kucyka do głowy.
Wydaje mi się, że jeśli masz aż taki problem, to najlepszym rozwiązaniem byłby zabieg chirurgiczny - kilka miesięcy temu był tu wątek na ten temat. Z tego, co wiem, nie jest to bardzo drogie (ok. 1500-2000 zł, więc to suma, którą pewnie tracisz na fryzjera przez kilka lat), a efekt na całe życie.
Midi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 13:53   #8
mosticchio
BAN stały
 
Avatar mosticchio
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Italia
Wiadomości: 572
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

Propozycje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1a.jpg (36,1 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 47.jpg (32,4 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k23.jpg (11,4 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 57_160.jpg (76,5 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k27.jpg (11,0 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg NewAmicaMono_small.jpg (3,9 KB, 12 załadowań)
mosticchio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 14:00   #9
mosticchio
BAN stały
 
Avatar mosticchio
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Italia
Wiadomości: 572
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

Cd
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg k40.jpg (9,5 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Ibiza.jpg (30,8 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg galeria_fryzur_Richie-Nicole-02.jpg (4,5 KB, 226 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k26.jpg (12,5 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fryz6.jpg (4,0 KB, 225 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Sarah Michelle Gellar.jpg (112,3 KB, 13 załadowań)
mosticchio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-28, 21:43   #10
Germini
Zakorzenienie
 
Avatar Germini
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 076
Dot.: jakie robic fryzurki by zakryć uszy?

no wiem, ze nie mam innego wyjscia poza operacja, ale ws3mam sie jeszcze pare lat, bo to na razie jednak dla mnie za drogo
buahaha, najlepsze jest to, ze moj Maz jest po operacji uszu (mial w liceum), wiec juz moge sobie wyobrazic nasze dzieci...

Mosticchio, niezle fryzurki, niektore nawet dalyby rade
__________________
Germini jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:26.