Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI - Strona 24 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2015-01-02, 18:42   #691
pozzzziomka
Zakorzenienie
 
Avatar pozzzziomka
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11 348
Wpisy w blogu: 15
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Powinno być na opakowaniach, jak przechowywać, z reguły oleje powinny być w lodówce, ale akurat kokosowy i shea są jednymi z najtrwalszych, więc można w łazience szczelnie zamknięte i z daleka od światła. Kremom też nic nie powinno się stać, ale jeśli nie zamierzasz ich szybko zużyć, powiedzmy w ciągu 6 miesięcy, to lodówka może im tylko pomóc
Dziekuje za informacje

Musze sie zastanowic, ale chyba niektore rzeczy poleca do lodowki - choc w 6mies to na pewno pozuzywam pomimo ilosci
A taka np woda rozana moze sobie na polce w lazience, ale takiej podrecznej, wystawionej na swiatlo? Mam tyle pyt, bo bardzo nie lubie jak sie cos marnuje I w temacie perfum wszystko wiem w tym jak je najlepiej przechowywac W kwestii kosmetykow nat. raczkuje dopiero i nie chcialabym i popsucia sie czego, ale po prostu tez i jakiejkolwiek utraty wlasciwosci danego produktu

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
pozzzziomka jest offline  
Stary 2015-01-02, 19:33   #692
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
No tak, ale w pl są dopiero od jakiegoś miesiąca i nic nowszego nie znalazłam
a chyba ze o to ci chodzi


Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
Nie wiedziałam, że marka http://www.bellapierre.com/ to taki chodliwy towar.
u mnie w tk maxx od dawna widuję te kosmetyki, często w zestawach.
Aktualnie widziałam m.in zestaw z tuszami za 54,99 zł oraz 4 mini błyszczyki za 59,99 zł.
Ale te kosmetyki są produkowane w Tajwanie

Błyszczyki są takie lśniące, brokatowe.
a czy to chodliwe to nie wiem. blyszczyki niestety sa na parafinie.
co bym jeszcze chetnie przygarnela to jest zestaw do brwi i oczu. tylko nie wiem ktory. Z jednej strony bym chciala ten co ma wszystkie trzy cienie, a z drugiej jak patrze pojedynczo na nie to wydaje mi sie ze ten srodkowy jest troche cieplywy czerwonawy braz, a taki to mnie nie potrzebny, wiec moze ten co jest jeden wybrany cien wiec wtedy raczej chetnie przygarnela bym ten z najjanisjezym cieniem.
http://www.bellapierre.eu/shop/index...plete-kit.html
http://www.bellapierre.eu/shop/index...-brow-kit.html
ale znow jak sie patrzy to mi w tym zestawie z jednym wybranym cieniem, kredka nie potrzebna, choc z drugiej strony mozna by ja bylo tez wykorzystac. Ogolem zestawy te mi sie podobaja bo mozna je i do brwi i do oczu wykorzystac. maskara tez mi niepotrzebna, ale moze wykorzystala bym do ukladania brwi. No podobaja mi sie i nawet rozmyslalam czy by sie jednak na ichnia baze pod cienie nie skusic, bo podobno na niej nawet te blyszczace cienie maja stac sie matowe, a przy okazji moglabym sobie wziasc jeden cien z tych do brwi zeby miec do oczu, bo to jedynie matowe cienie u nich. Ale rozsadek mowi nie, bo przeciez mam takie cienie, wiec jesli juz to za te ceny w TKMaxx to jedynie zestaw wziasc lepiej sie oplaca i jeszcze pedzelek bedzie. I znow rozsadek mowi, po cholere ci to, pedzelkow tez ci dostatek...
Dobrze ze jutro jade do domu, a u mnie nie ma tego sklepu. Choc jak bym sie wybrala do kolezanki do Neuss na kawe to moglabym tam zajrzec, ale pewnie bedzie co innego i tych zestawow nie dorwe.
Ehh jak bym byla dluzej w PL, to pewnie jeszcze bysmy do miasta wyskoczyli...z drugiej strony to i tak male szanse ze jeszcze cos nowego w tej dziedzinie bym dorwala, bo te obecne zestawy byly przecenione. Moj pierwotne kosztowal 99zl.



Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
Avril ma też eco cert i ma lakiery
http://www.avril-beaute.fr/37-vernis
ale nie lakiery. Te wszystkie lakiery z naturalnych kosmetykow nie mialy do tej pory certyfikatu, bo sklad maja zwykly, tylko ze pozbawione sa toulenu, formaldehydu itp. jedynie Logona jest na wodzie i schellacku
http://www.logona.de/nc/produkte/dek...smetik/naegel/

Edytowane przez 201608040942
Czas edycji: 2015-01-02 o 19:55
201608040942 jest offline  
Stary 2015-01-02, 19:48   #693
pozzzziomka
Zakorzenienie
 
Avatar pozzzziomka
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11 348
Wpisy w blogu: 15
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

A te lakiery Logona gdzies w PL da rade utrafic?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.

---------- Dopisano o 19:48 ---------- Poprzedni post napisano o 19:46 ----------

A jest moze jakas bio-kosmetyko-maniaczka z Wroc, ktora by polecila moze jakies mniej znane miejsca Takie np oprocz mydlarni, sklepow zielarskich i sklepow bio w centrach handlowych Moze cos innego jeszcze kryje Wroc?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
pozzzziomka jest offline  
Stary 2015-01-02, 20:24   #694
beeets
Zakorzenienie
 
Avatar beeets
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 6 077
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
a chyba ze o to ci chodzi

a czy to chodliwe to nie wiem. blyszczyki niestety sa na parafinie.
co bym jeszcze chetnie przygarnela to jest zestaw do brwi i oczu. tylko nie wiem ktory. Z jednej strony bym chciala ten co ma wszystkie trzy cienie, a z drugiej jak patrze pojedynczo na nie to wydaje mi sie ze ten srodkowy jest troche cieplywy czerwonawy braz, a taki to mnie nie potrzebny, wiec moze ten co jest jeden wybrany cien wiec wtedy raczej chetnie przygarnela bym ten z najjanisjezym cieniem.
http://www.bellapierre.eu/shop/index...plete-kit.html
http://www.bellapierre.eu/shop/index...-brow-kit.html
ale znow jak sie patrzy to mi w tym zestawie z jednym wybranym cieniem, kredka nie potrzebna, choc z drugiej strony mozna by ja bylo tez wykorzystac. Ogolem zestawy te mi sie podobaja bo mozna je i do brwi i do oczu wykorzystac. maskara tez mi niepotrzebna, ale moze wykorzystala bym do ukladania brwi. No podobaja mi sie i nawet rozmyslalam czy by sie jednak na ichnia baze pod cienie nie skusic, bo podobno na niej nawet te blyszczace cienie maja stac sie matowe, a przy okazji moglabym sobie wziasc jeden cien z tych do brwi zeby miec do oczu, bo to jedynie matowe cienie u nich. Ale rozsadek mowi nie, bo przeciez mam takie cienie, wiec jesli juz to za te ceny w TKMaxx to jedynie zestaw wziasc lepiej sie oplaca i jeszcze pedzelek bedzie. I znow rozsadek mowi, po cholere ci to, pedzelkow tez ci dostatek...
Dobrze ze jutro jade do domu, a u mnie nie ma tego sklepu. Choc jak bym sie wybrala do kolezanki do Neuss na kawe to moglabym tam zajrzec, ale pewnie bedzie co innego i tych zestawow nie dorwe.
Ehh jak bym byla dluzej w PL, to pewnie jeszcze bysmy do miasta wyskoczyli...z drugiej strony to i tak male szanse ze jeszcze cos nowego w tej dziedzinie bym dorwala, bo te obecne zestawy byly przecenione. Moj pierwotne kosztowal 99zl.

ale nie lakiery. Te wszystkie lakiery z naturalnych kosmetykow nie mialy do tej pory certyfikatu, bo sklad maja zwykly, tylko ze pozbawione sa toulenu, formaldehydu itp. jedynie Logona jest na wodzie i schellacku
http://www.logona.de/nc/produkte/dek...smetik/naegel/
nie wiem, co w końcu oglądałam w tk maxx z tych błyszczyków, ale składy miały ok. aż z ciekawości pójdę tam jeszcze jutro i sprawdzę dla 100% pewności

Avril ma wszystko z eco cert, więc już sama nie wiem

przeceny w tk maxx sprawiły, że stoisko z kosmetykami wręcz świeci pustkami. tylko takie mało ciekawe egzemplarze są.

szkoda, że serum jeffrey james botanicals ma nie do końca fajny skład, bo za 60 ml i cenę 44,99 zł to bym przygarnęła. na iherb kosztuje ok. 153 zł + wysyłka.
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach

Jestem Naturalna Dusza
Podróże Duszy

Wybierz Zielone z CCL

Edytowane przez beeets
Czas edycji: 2015-01-02 o 20:25
beeets jest offline  
Stary 2015-01-02, 20:58   #695
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez pozzzziomka Pokaż wiadomość
A te lakiery Logona gdzies w PL da rade utrafic?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.

---------- Dopisano o 19:48 ---------- Poprzedni post napisano o 19:46 ----------

A jest moze jakas bio-kosmetyko-maniaczka z Wroc, ktora by polecila moze jakies mniej znane miejsca Takie np oprocz mydlarni, sklepow zielarskich i sklepow bio w centrach handlowych Moze cos innego jeszcze kryje Wroc?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Lakiery Logony dorwiesz np w skarbcu natury lub sklep.zdrowe-kosmetyki.pl

Ja nie z Wrocka, ale kojarzę, że tam urzęduje sklep Helfy i greenline , adresy są na ich stronie, ale na pewno jest tego więcej.

Co do przechowywania wody różanej, to dokładnie nie wiem, ale jakiś czas na pewno można używać, bo to znana woda i dziewczyny często piszą, że służy im do codziennej pielęgnacji, przemywania, maseczek etc, poza tym ta esencja różana ma właściwości konserwujące.
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik

Edytowane przez Korah
Czas edycji: 2015-01-02 o 20:59
Korah jest offline  
Stary 2015-01-02, 21:12   #696
pozzzziomka
Zakorzenienie
 
Avatar pozzzziomka
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11 348
Wpisy w blogu: 15
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Dzieki za przydatne informacje, jak tylko mi zdejma gips wyruszam w trase po tych sklepach

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
pozzzziomka jest offline  
Stary 2015-01-02, 21:54   #697
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez havana Pokaż wiadomość
Dziewczyny, potrzebuję jakiegoś kremu nawilżająco-łagodzącego do stosowania na noc w przerwie od kwasów, kiedy się dorobię lekkiego przesuszu. Zawsze wybierałam jak najlższejsze formuły albo czyste olejki i nie mam rozeznania, a poczułam potrzebę czegoś konkretniejszego Polecicie coś? Kiedyśtam miałam ochotę spróbować Sylveco, mógłby się nadać?
jak dla mnie to w tej kategorii kroluje krem z serii rozanej martiny gebhardt

Edytowane przez cloche
Czas edycji: 2015-01-02 o 21:58
cloche jest offline  
Stary 2015-01-02, 21:59   #698
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
nie wiem, co w końcu oglądałam w tk maxx z tych błyszczyków, ale składy miały ok. aż z ciekawości pójdę tam jeszcze jutro i sprawdzę dla 100% pewności

Avril ma wszystko z eco cert, więc już sama nie wiem

przeceny w tk maxx sprawiły, że stoisko z kosmetykami wręcz świeci pustkami. tylko takie mało ciekawe egzemplarze są.

szkoda, że serum jeffrey james botanicals ma nie do końca fajny skład, bo za 60 ml i cenę 44,99 zł to bym przygarnęła. na iherb kosztuje ok. 153 zł + wysyłka.
a to pewnie na te blyszczyki natrafilas, te sa praktycznie ok
http://www.bellapierre.eu/shop/index...gloss-lip.html

te sa do d...
http://www.bellapierre.eu/shop/index...loss-trio.html

http://www.bellapierre.eu/shop/index...lip-gloss.html
201608040942 jest offline  
Stary 2015-01-02, 23:41   #699
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
ale nie lakiery. Te wszystkie lakiery z naturalnych kosmetykow nie mialy do tej pory certyfikatu, bo sklad maja zwykly, tylko ze pozbawione sa toulenu, formaldehydu itp. jedynie Logona jest na wodzie i schellacku
http://www.logona.de/nc/produkte/dek...smetik/naegel/
musze te lakiery pomacac na rewievach widzialam, ze jakos nie trzymaja tej gladkosci, powierzchnia po nocy np. ma odcisnieta strukture poscieli ale moze przy odpowiednim kolorze bedzie to obojetne... poki co zamowilam znow lakier sparitual, kolor epicurean, taka piekna czerwien metallic
cloche jest offline  
Stary 2015-01-03, 14:13   #700
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Czytam właśnie wątek o sposobach Japonek na piękną cerę i okazuje się, że stosują kilkuetapowe oczyszczanie twarzy. Najważniejszym z nich jest oczyszczanie z masażem za pomocą olejku myjącego.
Przypomniałam sobie, że i ja taki olejek posiadam (dawno temu zakupiona próbka Cleansing Oil Antonia Burrell), ale przeleżał chyba z trzy lata, bo nie miałam odwagi go użyć, a potem o nim zapomniałam. Okazało się, że skóra po nim (i po krótkim masażu) jest rewelacyjna, gładka, z jednolitym kolorem. Nakładamy na suchą twarz, masujemy, dodajemy wody i masujemy aż olej zmieni się w białe mleczko. Zmywamy i czynność powtarzamy. Ja domywam jeszcze twarz innym preparatem, ale może i sam olejek wystarczy.
Użyłam dopiero trzy razy, ale jeśli zachwyt pozostanie i żadne pryszczole nie wystąpią to zdecydowałam się na zakup słynnego olejku myjącego z Bu.

Na wątku wspomniane też jest mydło wybielające Likas Papaja, którego używają Azjatki, nie tylko wybiela, ale i pomaga w walce z trądzikiem http://www.amazon.com/Papaya-Whiteni...W9GX3B8FB1VV3Q, a tutaj jak można zrobić to mydło samemu http://azjatyckicukier.blogspot.ie/2...-zielonej.html. Też kusi .

I link do wątku http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=230869.
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-03, 17:27   #701
beeets
Zakorzenienie
 
Avatar beeets
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: tam gdzie praca, pasja i przyszłość
Wiadomości: 6 077
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

niestety, ale zmuszona jestem zrezygnować jednak z kosmetyków lilla mai.

szampon rozmarynowy okazał się porażką, krem z karite też, a teraz serum odmładzające, które z początku całkiem ok było zrobiło się galaretą i nawet nie chce się rozpuścić, jak postawię na kaloryferze. okropieństwo. w sumie wyrzuciłam w błoto 130 zł na lilla mai
__________________
Miłośniczka kosmetyków naturalnych i nietestowanych na zwierzętach

Jestem Naturalna Dusza
Podróże Duszy

Wybierz Zielone z CCL
beeets jest offline  
Stary 2015-01-03, 17:36   #702
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
Czytam właśnie wątek o sposobach Japonek na piękną cerę i okazuje się, że stosują kilkuetapowe oczyszczanie twarzy. Najważniejszym z nich jest oczyszczanie z masażem za pomocą olejku myjącego.
Przypomniałam sobie, że i ja taki olejek posiadam (dawno temu zakupiona próbka Cleansing Oil Antonia Burrell), ale przeleżał chyba z trzy lata, bo nie miałam odwagi go użyć, a potem o nim zapomniałam. Okazało się, że skóra po nim (i po krótkim masażu) jest rewelacyjna, gładka, z jednolitym kolorem. Nakładamy na suchą twarz, masujemy, dodajemy wody i masujemy aż olej zmieni się w białe mleczko. Zmywamy i czynność powtarzamy. Ja domywam jeszcze twarz innym preparatem, ale może i sam olejek wystarczy.
Użyłam dopiero trzy razy, ale jeśli zachwyt pozostanie i żadne pryszczole nie wystąpią to zdecydowałam się na zakup słynnego olejku myjącego z Bu.

Na wątku wspomniane też jest mydło wybielające Likas Papaja, którego używają Azjatki, nie tylko wybiela, ale i pomaga w walce z trądzikiem http://www.amazon.com/Papaya-Whiteni...W9GX3B8FB1VV3Q, a tutaj jak można zrobić to mydło samemu http://azjatyckicukier.blogspot.ie/2...-zielonej.html. Też kusi .

I link do wątku http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=230869.
Jakiś czas temu dotarłam do tego posta AzjatyckiegoCukru, ciekawi mnie takie mydełko.

Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
niestety, ale zmuszona jestem zrezygnować jednak z kosmetyków lilla mai.

szampon rozmarynowy okazał się porażką, krem z karite też, a teraz serum odmładzające, które z początku całkiem ok było zrobiło się galaretą i nawet nie chce się rozpuścić, jak postawię na kaloryferze. okropieństwo. w sumie wyrzuciłam w błoto 130 zł na lilla mai
Szkoda , ja od początku za bardzo nie znalazłam nic dla siebie w ich ofercie

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
jak dla mnie to w tej kategorii kroluje krem z serii rozanej martiny gebhardt
A mogę prosić o porównanie do Salvii? Czym się różnią
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik
Korah jest offline  
Stary 2015-01-03, 18:50   #703
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez beeets Pokaż wiadomość
niestety, ale zmuszona jestem zrezygnować jednak z kosmetyków lilla mai.

szampon rozmarynowy okazał się porażką, krem z karite też, a teraz serum odmładzające, które z początku całkiem ok było zrobiło się galaretą i nawet nie chce się rozpuścić, jak postawię na kaloryferze. okropieństwo. w sumie wyrzuciłam w błoto 130 zł na lilla mai
niefajnie...
a ja miałam ochotę na ich krem przeciwzmarszczkowy, przemyślę jeszcze czy nei dać sobie spokoju.
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2015-01-03, 19:18   #704
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
A mogę prosić o porównanie do Salvii? Czym się różnią
szalwiowego nie pamietam za bardzo, mialam kiedys tylko probke. ale rozany jest bardzo kojacy. tez taki konkret. nie wiem jak szalwia, ale roza sie pieknie wchlania, oczywiscie nie doszczetnie, no i po nocy z tym kremem rano praktycznie mozna od razu zaczynac makijaz zadnych zaczerwienien, suchosci, sciagniecia. no i slicznie, tak delikatnie pachnie rozami
cloche jest offline  
Stary 2015-01-03, 21:50   #705
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
szalwiowego nie pamietam za bardzo, mialam kiedys tylko probke. ale rozany jest bardzo kojacy. tez taki konkret. nie wiem jak szalwia, ale roza sie pieknie wchlania, oczywiscie nie doszczetnie, no i po nocy z tym kremem rano praktycznie mozna od razu zaczynac makijaz zadnych zaczerwienien, suchosci, sciagniecia. no i slicznie, tak delikatnie pachnie rozami
Też miałam tylko próbkę, ale dostałam też wersję Young&Active i zupełnie inna bajka, nie urzekł mnie. Ten różany wydaje się podobny do Salvii, bo ja mam podobne odczucia. Mam nadzieję, że kiedyś go dorwę




Alphanova bebe mleczko do mycia z migdałami jest bardzo dobre i przyjemne, nawilża, zostawia warstewkę ochronną, pięknie pachnie, świetnie myje. Dziecko samo widzi różnicę po użyciu. Na Zimę super.

Bioturm szampon przeciwłupieżowy- Super, jak gdzieś go znajdziecie w dobrej cenie, to warto się skusić. Rewelacyjny, włosy zostawia cudownie gładkie, nie ma substancji zapachowych, obecnie to mój najlpeszy szampon oczyszczający. Doskonały.
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik
Korah jest offline  
Stary 2015-01-04, 00:02   #706
havana
Zadomowienie
 
Avatar havana
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: śląskie
Wiadomości: 1 608
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Jeśli to ma być coś bardzo konkretnego to mnie się podobał Salvia krem Martiny Gebhardt ( różne pojemności do wyboru i np na greenline są próbki różnych rzeczy z tej serii).
Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
jak dla mnie to w tej kategorii kroluje krem z serii rozanej martiny gebhardt
Dziękuję Wam bardzo, wygląda na to, że Martina rządzi

Korah, chodzi o ten szampon http://www.sklep.zdrowe-kosmetyki.pl...WY-Nr-105.html czy o ten http://greenline-sklep.pl/p/58/854/s...ja-wlosow.html ?
havana jest offline  
Stary 2015-01-04, 00:15   #707
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Też miałam tylko próbkę, ale dostałam też wersję Young&Active i zupełnie inna bajka, nie urzekł mnie. Ten różany wydaje się podobny do Salvii, bo ja mam podobne odczucia. Mam nadzieję, że kiedyś go dorwę
Dla mnie ten krem szałwiowy był zbyt tłusty, nawet po niewielkiej ilości miałam wrażenie zaklejenia, w strefie t w ogóle się nie wchłaniał, poliki juz po chwili musiałam czymś innym posmarować. Na szczęście miałam tylko próbkę.
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-04, 00:22   #708
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez havana Pokaż wiadomość
Dziękuję Wam bardzo, wygląda na to, że Martina rządzi

Korah, chodzi o ten szampon http://www.sklep.zdrowe-kosmetyki.pl...WY-Nr-105.html czy o ten http://greenline-sklep.pl/p/58/854/s...ja-wlosow.html ?
Chodzi o ten drugi, i też w greenline kupowałam, tyle, że chyba był w promocji, do tego był dzień darmowej dostawy. Ten pierwszy kusi ceną i pewnie jest fajny, ale jeśli ktoś ma problemy ze skórą głowy, alergie itp, to ten mój wygląda dużo lepiej, bo nie zawiera żadnych podrażniaczy, parfum i konserwantów

---------- Dopisano o 00:22 ---------- Poprzedni post napisano o 00:19 ----------

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
Dla mnie ten krem szałwiowy był zbyt tłusty, nawet po niewielkiej ilości miałam wrażenie zaklejenia, w strefie t w ogóle się nie wchłaniał, poliki juz po chwili musiałam czymś innym posmarować. Na szczęście miałam tylko próbkę.
Bo on jest mega tłusty i nie wyobrażam sobie go codziennie nakładać ale kompres z niego idealny po kwasach i przy jakimkolwiek podrażnieniu i przesuszu. U mnie się sprawdził pod tym kątem. Od ciebie go mam przecież
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik

Edytowane przez Korah
Czas edycji: 2015-01-04 o 00:24
Korah jest offline  
Stary 2015-01-04, 00:35   #709
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość

Bo on jest mega tłusty i nie wyobrażam sobie go codziennie nakładać ale kompres z niego idealny po kwasach i przy jakimkolwiek podrażnieniu i przesuszu. U mnie się sprawdził pod tym kątem. Od ciebie go mam przecież
To dobrze, że Tobie na coś się przydał
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-04, 00:41   #710
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
To dobrze, że Tobie na coś się przydał
Bardzo, ja mam cerę typowo tłustą i tym razem krem do tłustej cery, pomimo, że tłusty, to się dobrze spisał Po kwasach skórę mam mocno suchą, wręcz skorupę, a on ją ukoił i jak rano się obudziłam, to jeszcze był nie całkiem wchłonięty, kiedy inne kremy po prostu w mig skóra pije i rano jest od nowa wysuszona na wiór.


Havano, jednak widzę, że w składzie tego szamponu jest parfum, ale tego w ogóle nie czuję, tylko zapach detergentów wyczuwam, taki trochę lekarski, jednak na włosach nie zostaje, jest delikatny.
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik
Korah jest offline  
Stary 2015-01-04, 13:46   #711
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
Bardzo, ja mam cerę typowo tłustą i tym razem krem do tłustej cery, pomimo, że tłusty, to się dobrze spisał Po kwasach skórę mam mocno suchą, wręcz skorupę, a on ją ukoił i jak rano się obudziłam, to jeszcze był nie całkiem wchłonięty, kiedy inne kremy po prostu w mig skóra pije i rano jest od nowa wysuszona na wiór.


Havano, jednak widzę, że w składzie tego szamponu jest parfum, ale tego w ogóle nie czuję, tylko zapach detergentów wyczuwam, taki trochę lekarski, jednak na włosach nie zostaje, jest delikatny.
Nie miałam jeszcze tak wysuszonej skóry, moje "kuracje" kwasami powodują raczej niewielkie przesuszenie i zwykłe kremy dają radę.
A w przypadku większego dyskomfortu używam kremu z awokado Alverde (Sycylia), treściwy, ale wchłania się dość szybko i przynosi duże ukojenie. Pod oczy też jest super.
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-05, 22:39   #712
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Plants for beauty
promocja na zestawy 100% pure http://plantsforbeauty.pl/zestawy-c-9_26.html do 40%

Edytowane przez sylwiusaka
Czas edycji: 2015-01-05 o 22:43
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-06, 00:03   #713
havana
Zadomowienie
 
Avatar havana
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: śląskie
Wiadomości: 1 608
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Widzę, że krem szałwiowy budzi pewne kontrowersje Też się trochę obawiam tej tłustości, trzeba będzie to sprawdzić na własnej skórze Akurat najbardziej pasowało mi teraz zrobić zakupy tam gdzie nie mają Martiny Gebhart, więc póki co wzięłam Sylveco z nagietkiem, ale przy najbliższej okazji kupię próbkę salvii i różanego bo się mocno zaciekawiłam. Dziękuję za wszystkie opinie
A, będzie eksperyment z mydełkami, gdyby nie Anula to nie wiem czy kiedykolwiek bym się nimi zainteresowała, sądziłam, że to byłby całkowicie mi zbędny rozciapany wysuszacz skóry teraz potrzebuję jakiejś mydelniczki na pierwszy ogień pójdą Les Argiles du Soleil z białą i zieloną glinką, do twarzy raczej tylko to z białą.
havana jest offline  
Stary 2015-01-06, 10:50   #714
pozzzziomka
Zakorzenienie
 
Avatar pozzzziomka
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11 348
Wpisy w blogu: 15
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Jak dojda te skarby naturalne i jak je troche potestuje, to po dokreceniu pozostalych filmikow perfumowych, chyba zaczne o kosmetykach m.in. o naturalnych - bo te mnie teraz najbardziej pochlonely 1 z moich paczuszek z bio-rzeczami wczoraj wyszla 2 dzis poleca
A ma ktos jakas fajna wyprobowana mascare typowo pogrubiajaca calkowicie bio? Ale taka, ktora oprocz bycia bio spelnia i swoja funkcje ?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.

---------- Dopisano o 10:50 ---------- Poprzedni post napisano o 10:50 ----------

Namierzylam juz zmywacz bio - zawsze to juz beda male kroczki

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
pozzzziomka jest offline  
Stary 2015-01-06, 15:10   #715
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez havana Pokaż wiadomość
Widzę, że krem szałwiowy budzi pewne kontrowersje Też się trochę obawiam tej tłustości, trzeba będzie to sprawdzić na własnej skórze Akurat najbardziej pasowało mi teraz zrobić zakupy tam gdzie nie mają Martiny Gebhart, więc póki co wzięłam Sylveco z nagietkiem, ale przy najbliższej okazji kupię próbkę salvii i różanego bo się mocno zaciekawiłam. Dziękuję za wszystkie opinie
A, będzie eksperyment z mydełkami, gdyby nie Anula to nie wiem czy kiedykolwiek bym się nimi zainteresowała, sądziłam, że to byłby całkowicie mi zbędny rozciapany wysuszacz skóry teraz potrzebuję jakiejś mydelniczki na pierwszy ogień pójdą Les Argiles du Soleil z białą i zieloną glinką, do twarzy raczej tylko to z białą.

les argiles z różową jest cudne białe też strasznie lubię, delikatne.
Ja używam teraz próbkę szałwiowego i nie jest tak źle z tłustością. Na dzień u mnie odpada, ale na noc mi pasuje nie jestem oblepiona smalcem, fajnie łagodzi, dobrze nawilża i odżywia.
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2015-01-06, 20:22   #716
Nicole_83
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 8
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Nie wiem czy w dobrym wątku piszę, ale chciałam się zapytać, co myślicie o składniku często używanym w kosmetykach naturalnych - rokitniku? Jakie naturalne kosmetyki z nim polecacie? Ja dotychczas używałam parę produktów z serii Oblepikha Professional z Natura Siberica. M.in. podobał mi się scrub i kompleks olejków do włosów.

Edytowane przez Lorri
Czas edycji: 2015-01-07 o 08:02 Powód: Reklama
Nicole_83 jest offline  
Stary 2015-01-06, 23:10   #717
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Dostałam paczkę ze 100% pure i jestem rozczarowana. Po użyciu odżywki okazuje się, że jest zupełna inna od tej w mniejszej pojemności. Rzadka, trzeba uważać by nie zleciała przy nakładaniu, efekt błyszczenia włosów też nie ten. Zupełnie inna była poprzednia: gęsta, że aż ciężko było ją wydobyć z opakowania, wydajna, no i pięknie lśniące włosy.
Napisałam do nich, zobaczymy co odpowiedzą.

- krem z wit. A i q 10
- odżywka nabłyszczająca 390ml.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC02013.jpg (78,5 KB, 28 załadowań)

Edytowane przez sylwiusaka
Czas edycji: 2015-01-06 o 23:11 Powód: literówki
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-06, 23:32   #718
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
Dostałam paczkę ze 100% pure i jestem rozczarowana. Po użyciu odżywki okazuje się, że jest zupełna inna od tej w mniejszej pojemności. Rzadka, trzeba uważać by nie zleciała przy nakładaniu, efekt błyszczenia włosów też nie ten. Zupełnie inna była poprzednia: gęsta, że aż ciężko było ją wydobyć z opakowania, wydajna, no i pięknie lśniące włosy.
Napisałam do nich, zobaczymy co odpowiedzą.

- krem z wit. A i q 10
- odżywka nabłyszczająca 390ml.
A skład ma taki sam? Jeśli to to samo to może złóż reklamację, albo poproś o wyjaśnienia Nie może tak być. Do tanich zapewne nie należała.
Jeszcze mi przyszło do głowy, że może spróbuj porządnie potrząsnąć i wymieszać, może się zważyła tylko.
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik

Edytowane przez Korah
Czas edycji: 2015-01-06 o 23:43
Korah jest offline  
Stary 2015-01-06, 23:56   #719
sylwiusaka
Rozeznanie
 
Avatar sylwiusaka
 
Zarejestrowany: 2012-09
Wiadomości: 833
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez Korah Pokaż wiadomość
A skład ma taki sam? Jeśli to to samo to może złóż reklamację, albo poproś o wyjaśnienia Nie może tak być. Do tanich zapewne nie należała.
Jeszcze mi przyszło do głowy, że może spróbuj porządnie potrząsnąć i wymieszać, może się zważyła tylko.
Skład dokładnie ten sam. Potrząsanie nic nie daje, przez butelkę widać tylko przelewanie odżywki, a poprzednia była tak gęsta, że ciężko wychodziła z opakowania. Wyglada na mega rozrzedzoną.
Właśnie mi napisali, że muszę wysłać zdjęcie i wtedy rozpatrzą ewentualną wymianę.

Edytowane przez sylwiusaka
Czas edycji: 2015-01-07 o 00:04
sylwiusaka jest offline  
Stary 2015-01-07, 08:25   #720
Korah
Zakorzeniona Zmorah
 
Avatar Korah
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdzieś na pograniczu Śląska i Małopolski
Wiadomości: 9 322
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - CZĘŚĆ XI

Cytat:
Napisane przez sylwiusaka Pokaż wiadomość
Skład dokładnie ten sam. Potrząsanie nic nie daje, przez butelkę widać tylko przelewanie odżywki, a poprzednia była tak gęsta, że ciężko wychodziła z opakowania. Wyglada na mega rozrzedzoną.
Właśnie mi napisali, że muszę wysłać zdjęcie i wtedy rozpatrzą ewentualną wymianę.
Wiadomo co przychodzi na myśl, dobrze, że miałaś ją wcześniej, bo tak to pewnie nawet byś się nie zorientowała. Swoją drogą często zastanawiam się, czy to co kupuję rzeczywiście jest oryginalne. Ciekawe co odpiszą.


Wiecie co, jednak ten szampon Bioturm nie jest taki doskonały, tzn moje włosy nie przetłuszczają się i myję je co 2-3 dni, więc mycie co drugi dzień nie jest dla mnie jakąś wielką bolączką, ale jednak kurczę przyspiesza przetłuszczanie No chyba, że to kwestia przyzwyczajenia się skóry i włosow, użyłam go dopiero 2 razy.
__________________
Lista nietolerowanych składników w kosmetykach naturalnych Klik
Jak przyjmować witaminę C? Klik
Korah jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki ekologiczne, kosmetyki naturalne, kosmetyki organiczne, pielęgnacja naturalna, zbiory kosmetyczne

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-09-28 17:52:34


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:02.