dylemat - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-25, 11:26   #1
aga_gusia
Raczkowanie
 
Avatar aga_gusia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 177

dylemat


Siemka!!
Dziewczyny mam pewien problem i dlatego zwracam sie do Was o pomoc! Otóż bardzo bym chciała zostać wizażystka, wogóle interesuje mnie to ale czy ten zawód ma przyszłośc?? Powiedzcie czy warto inwestowac kase w szkołe, kosmetyki?? Doradzcie mi bo ja mam pewne obawy!!
Pozdrawiam
aga_gusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:03   #2
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: dylemat

ja chodzę do normalnej szkoły ,bo na kursietrwającym 2 tygodnie nie nauczysz się tego co przez 2 lata czy rok (jeśli będzie to tylko szkoła wizażu i stylizacji!).Kasy trochę jest bo musisz inwestować nie tylko w czesne ,ale i materiały potrzebne do pracy i praktyki(chociaż niektóre szkoły w ramach czesnego zaopatrują szkołę w część niezbędnych przedmiotów,jednak nie możesz ich zabrać do domu mimo ,że zapłaciłaś...
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:04   #3
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: dylemat

a przyszłość ma na bank ,bo dziewczyny dbają o siebie , ale najlepiej wizaż łączyć z jakimś tematem pokrewnym , bo w zasadzie laski malować się do wizażystki chodzą od wielkiego dzwonu np na wesele , sylwester,dyskotekę...
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:47   #4
aga_gusia
Raczkowanie
 
Avatar aga_gusia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 177
Dot.: dylemat

A do jakiej szkoły ty chodzisz?
aga_gusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:55   #5
sportsmenka86
Wtajemniczenie
 
Avatar sportsmenka86
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin-Ireland
Wiadomości: 2 713
Dot.: dylemat

Za dwa lata, kiedy skonczę studia, zamierzam też dodatkowo zając się wizażem i tak jak mówi nimfa_nr1 ta praca jest przyszłościowa. Wchodzimy obecnie w takie czasy, gdzie góruje feminizm i silny byt kobiety w życiu codziennym. Coraz więcej kobiet pragnie dobrze wyglądać, coraz więcej jest kobiet wykształconych i coraz więcej kobiet przeznacza pieniądze i czas na kosmetykę i makijaż. Przy tym coraz więcej pojawia się salonów kosmetycznych, myślę że inwestycja we szkołę makijażu i kosmetologii jest jak najbardziej słuszna
sportsmenka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:55   #6
gosz
Raczkowanie
 
Avatar gosz
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 373
Dot.: dylemat

ale takie uslugi prywatne raczej maja charakter 'dorabiania' sobie...
warto sie zwiazac z jakas firma kosmetyczna, studiem fotograficznym...
gosz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:58   #7
sportsmenka86
Wtajemniczenie
 
Avatar sportsmenka86
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin-Ireland
Wiadomości: 2 713
Dot.: dylemat

Cytat:
Napisane przez gosz
ale takie uslugi prywatne raczej maja charakter 'dorabiania' sobie...
warto sie zwiazac z jakas firma kosmetyczna, studiem fotograficznym...
Gosz, masz rację, łatwiej zarabiać mając podpisaną umowę z firmą lub studiem Ale ja mam lepszy pomysł - wejście w spółkę z koleżanką, oczywiście trzeba znać podstawy zarządzania firmą
sportsmenka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 13:58   #8
gosz
Raczkowanie
 
Avatar gosz
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 373
Dot.: dylemat

jak sie kocha to, co sie robi to perspektywy schodza na dalszy plan - po prostu jak sie jest dobrym, praca zawsze sie znajdzie
gosz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 14:27   #9
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 847
Dot.: dylemat

tak ,tylko trzeba sie liczyc z wyjazdem do wiekszego miasta
paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 15:16   #10
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: dylemat

Cytat:
Napisane przez nimfa_nr1
w zasadzie laski malować się do wizażystki chodzą od wielkiego dzwonu np na wesele , sylwester,dyskotekę...
ale praca wizażystki nie polega chyba tylko na wykonywaniu makijażu? przecież wiele osób nie wie w ogóle, jak się malować, dlatego wizażystka robi analizę kolorystyczną, udziela porad, robi przykładowe makijaże, doradza osobom, które muszą dbać o swój wizerunek w pracy... itp. itd.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-25, 18:24   #11
sportsmenka86
Wtajemniczenie
 
Avatar sportsmenka86
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin-Ireland
Wiadomości: 2 713
Dot.: dylemat

Cytat:
Napisane przez justa79
ale praca wizażystki nie polega chyba tylko na wykonywaniu makijażu? przecież wiele osób nie wie w ogóle, jak się malować, dlatego wizażystka robi analizę kolorystyczną, udziela porad, robi przykładowe makijaże, doradza osobom, które muszą dbać o swój wizerunek w pracy... itp. itd.
Justa79 świetnie to zinterpretowała. Jednym słowem, wizażystką można być tylko z powołania...
sportsmenka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 09:47   #12
aniolek19
Raczkowanie
 
Avatar aniolek19
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zielony pokój
Wiadomości: 361
Dot.: dylemat

Szczerze zdziwiłaś mnie tym pytaniem..Moim zdaniem jeśli kochasz to co robisz,jeśli jest to Twoją wielką pasja i w pełni angażujesz sie w to zajęcie(w tym przypadku-wizaż)to tylko wtedy trafisz do"najlepszych"..No a wiadomo,ze skoro będziesz dobra w tej dziedzinie to z pracą nie będzie problemuBo tak jest nie od dziś..ale jeśli masz watpliwosci to może szkoła o kierunku wizaż+...coś???
aniolek19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 10:39   #13
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: dylemat

chodzę do studium zdrowia i urody w Gdyni.Oczywiście , że takze analizy kolorystyczne się wykonuje , ale pracy i tak jest mniej niż np w kosmetyce.Dlatego min ja połączyłam te kierunki
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 10:40   #14
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: dylemat

z powołąnia - tak! moja koleżanka powiedziała , ze nie mogłaby tego robić bo nie ma cierpliwości i wyobrazni.Więc coś w tym jest nie sądzicie?
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 10:42   #15
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: dylemat

Cytat:
Napisane przez sportsmenka86
Za dwa lata, kiedy skonczę studia, zamierzam też dodatkowo zając się wizażem i tak jak mówi nimfa_nr1 ta praca jest przyszłościowa. Wchodzimy obecnie w takie czasy, gdzie góruje feminizm i silny byt kobiety w życiu codziennym. Coraz więcej kobiet pragnie dobrze wyglądać, coraz więcej jest kobiet wykształconych i coraz więcej kobiet przeznacza pieniądze i czas na kosmetykę i makijaż. Przy tym coraz więcej pojawia się salonów kosmetycznych, myślę że inwestycja we szkołę makijażu i kosmetologii jest jak najbardziej słuszna
Pięknie powiedziane!!!!!!!!!!!:cm ok:
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-26, 11:33   #16
gosz
Raczkowanie
 
Avatar gosz
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 373
Dot.: dylemat

mi jest moze latwo pisac bo jestem z warszawy... narazie jeszcze sie z tego nie utrzymuje, ale mam wielka nadzieje ze tak sie stanie - poki co, pre do przodu)) popyt na to jest, tv reklama, zdjecia, moda...
nie jest tak zle dla mnie najwazniejsze jest ze robie to co kocham najbardziej na swiecie)
gosz jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:34.