Kleje do tipsów - wątek zbiorczy - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-21, 13:39   #31
agnieszka21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 21
Dot.: jak jest z tym klejem?

W takim razie tips...
agnieszka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-21, 13:45   #32
martas0905
Raczkowanie
 
Avatar martas0905
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 108
GG do martas0905
Dot.: jak jest z tym klejem?

Cytat:
Napisane przez agnieszka21
W takim razie tips...
dziekuje ci ze mi pomagasz ale mam jeszcze jedno pytanko dlaczego w mojej sytuacji tips jest lepszy musze miec bardzo mocne te paznokcie i tips nie bedzie pekal?
martas0905 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-21, 14:38   #33
agnieszka21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 21
Smile Dot.: jak jest z tym klejem?

jeżeli nałoży dobrze tipsa, to będzie on trwalszy niż przedłużenie na formie, zależy też dużo od płytki jaką masz czy obgryzałaś paznokcie czy płytka nie jest krzywa itp..
agnieszka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-21, 15:24   #34
martas0905
Raczkowanie
 
Avatar martas0905
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 108
GG do martas0905
Dot.: jak jest z tym klejem?

Cytat:
Napisane przez agnieszka21
jeżeli nałoży dobrze tipsa, to będzie on trwalszy niż przedłużenie na formie, zależy też dużo od płytki jaką masz czy obgryzałaś paznokcie czy płytka nie jest krzywa itp..
paznokci nigdy nie obgryzalam a plytka jest chyba ok tzn normalna
martas0905 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-22, 09:02   #35
agnieszka21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 21
Dot.: jak jest z tym klejem?

I jak wyglądają Twoje pazurki, są sliczniusie?
agnieszka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-22, 09:45   #36
anioleceq
Przyczajenie
 
Avatar anioleceq
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 17
Dot.: jak jest z tym klejem?

Też jestem ciekawa jak Ci poszlo?
__________________
Czekam na swoją szansę.
anioleceq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-23, 15:54   #37
martas0905
Raczkowanie
 
Avatar martas0905
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 108
GG do martas0905
Dot.: jak jest z tym klejem?

a wiec tak paznokcie sa ladniutkie widac ze laseczka zna sie na rzeczy ma profesjonalny sprzet i nie kleila na super glue jedyny mankament to to ze nie odpowiada mi ich ksztalt sa takie jakies szerokie ale sama je poprawie i bedzie gitara niestety pilowanie i robienie odpowiedniego ksztaltu nie jest mocna jej strona
martas0905 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-23, 16:40   #38
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: jak jest z tym klejem?

marta nie powinnas absolutnie sama zabierac sie za piłowanie tipsów. Jesli zostały one poprawnie zbudowane to zniszczysz wszystkie krzywe i linie jakie stylistka zbudowała - osłabisz tym samym paznokieć. Jesli nie podobał Ci sie kształt - wystarczylo powiedziec stylistce by go skorygowała poniewaz samodzielne majstrowanie przy przedłużonych paznokciach zazwyczaj zle się konczy !

paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-23, 18:06   #39
martas0905
Raczkowanie
 
Avatar martas0905
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 108
GG do martas0905
Dot.: jak jest z tym klejem?

Cytat:
Napisane przez paulakrk
marta nie powinnas absolutnie sama zabierac sie za piłowanie tipsów. Jesli zostały one poprawnie zbudowane to zniszczysz wszystkie krzywe i linie jakie stylistka zbudowała - osłabisz tym samym paznokieć. Jesli nie podobał Ci sie kształt - wystarczylo powiedziec stylistce by go skorygowała poniewaz samodzielne majstrowanie przy przedłużonych paznokciach zazwyczaj zle się konczy !


szczerze tak jakos glupio bylo mi jej to powiedziec zreszta jak mowilam jej ze sa nierowne i krzywe to mowila ze poprawi po czym pilniczkiem tak delikatnie je dotykala ze i tak ich nie wyrownala stwierdzilam ze nie ma pojecia o pilowaniu gdyz moja poprzednia kosmetyczka bartdzo sie do rownosci przykladala natomiast ona nie u jednej reki sa troch dluzsze u drugiej krotsze to noe rzuca sie w oczy ale jak ja patrze na nie od spodu to widze to oi mnie to wnerwia wiec teraz nic innego mi nie pozostaje jak tylko spilowac
martas0905 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 13:12   #40
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 200
klej do paznokci z Rossmana

Dziewczyny, czy któraś z was używała kleju do paznokci z Rossmana za 8.99?? Jestem ciekawa czy jest dobry i ile dni trzyma?? A może znacie jakieś kleje, które bedą trzymały około 10 dni?? Może z Top Choica?? Czekam na wasze prpozycje!
madzia.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 13:51   #41
szaramysz
Raczkowanie
 
Avatar szaramysz
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Leszno
Wiadomości: 204
GG do szaramysz
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

ale do czego Ci ten klej jest potrzebny?????
szaramysz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 13:59   #42
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 200
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Jak to do czego?? Klej do paznokci, jak sama nazwa wskazuje, jest to klej do przyklejania sztucznych paznokci!
madzia.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 14:35   #43
Martini:)
Raczkowanie
 
Avatar Martini:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 496
GG do Martini:)
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Używałam Top Choica do sztucznych paznokci, żeby... przykleić nim ozdoby do panokci i zupełnie go nie polece.. pozostawił białe farfocle... i wcale sie długo nie trzymały (ozdoby oczywiście) .. pozdrawiam
__________________
solo quedate en silencio...
Martini:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 14:42   #44
maszka4
Zadomowienie
 
Avatar maszka4
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Oleśnica
Wiadomości: 1 535
GG do maszka4
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

A mnie tam na niego wszystko się trzyma, a ozdoby musze zębami zrywać. Dlatego mogę go polecić
__________________
Moja fotogaleria
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=235829
Moje pazurki
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93829

Różowy
maszka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 14:45   #45
Martini:)
Raczkowanie
 
Avatar Martini:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 496
GG do Martini:)
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

No coś Ty maszka4?! dla mnie jedynym pewnikiem jest "Kropelka" - niestety buziaki
__________________
solo quedate en silencio...
Martini:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 15:36   #46
szaramysz
Raczkowanie
 
Avatar szaramysz
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Leszno
Wiadomości: 204
GG do szaramysz
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Cytat:
Napisane przez madzia.a
Jak to do czego?? Klej do paznokci, jak sama nazwa wskazuje, jest to klej do przyklejania sztucznych paznokci!
Ble ble ble.. Jak sama nazwa wskazuje to klej do klejenia paznokci-niekoniecznie sztucznych.Więc się grzecznie pytałam,dla pewności.
szaramysz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 16:11   #47
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 200
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Ok! Ok! Sorki! Nie chciałam, zeby to tak zabrzmialo! Po prostu nie wiedziałam, ze taki klej ma równiez inne zastosowanie!!!
madzia.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 16:29   #48
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 200
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Mam jeszcze pytanie do Martini. Rozumiem, ze uzywałaś już kropelki do przyklejania paznokci?? Chciałam się zapytać czy paznokcie przyklejałaś na czystą płytkę paznokcia, czy na pomalowaną np. lakierem bezbarwnym?? Bo prawdę mówiąc troche się boje przyklejać takim klejem bezpośrednio na płytkę paznokcia! No i w jaki sposób usuwałaś te paznokcie?? I ile się trzymały! Przyznam, że to troche "kontrowersyjny" sposób na sztuczne paznokcie! Dlatego troszkę się boje tego kleju, chcociaz przyznam, że moim najwiekszym marzeniem są długie paznokcie, mnie natura nie obdarzyła mocnymi paznokciami, na tipsy mnie stać, a po zwykłym kleju odpadają na drugi dzień!
madzia.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 16:42   #49
takusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

ja osobiscie uzywam kropelki badz super glue. Stosuje oba kleje na pomalowane paznokcie lakierem bezbarwnym i trzymaja mi sie ok tygodnia. Jak do tej pory na nic lepiej mi sie nie trzymały jak na kropelke czy super glue. Z racji tego ze mam bardzo brzydkie paznokcie to nie szkoda mi ich nawet kiedy mam zamiar uzyc kropelki.
takusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 17:25   #50
Martini:)
Raczkowanie
 
Avatar Martini:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 496
GG do Martini:)
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

ja stosuje kropelke do pryzklejania np. kryształków do swoich naturalnych pazurków a nie do sztucznych nigdy na czyste paznokcie tylko zawsze na emalię... i trzymają mi.. hmmm.. ostatni wzorek trzymał mi tydzien i pewnie jescze by sie trzymal gdyby mi sie nie znudziło.. wiec zmyłam.. i... hmmm... mam taki sam jak poprzednio pewnie przez kolejny tydzien a zmyłam normalnie zmywaczem (bezacetonowym) i przetarłam pozostałosci polerką.. pozdrawiam
__________________
solo quedate en silencio...
Martini:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 19:24   #51
bb-m
Rozeznanie
 
Avatar bb-m
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: k/wawy
Wiadomości: 993
Dot.: klej do paznokci z Rossmana



Pozostawie to wszystko bez komentarza
__________________
A/78/83 173cm/62kg
20.11 mentor 350cc hp
J&J 07r i J 09r
bb-m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-18, 20:27   #52
aguskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 394
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

O Matko aaaaa Dziewczyny?!? Przecież kleje typu super glue, jest klejem technicznym, nieoczyszczonym
Klej i tak sie wymyje, żel trzyma tipsa
Spróbujcie klej Gabrielle Proffesional
aguskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-18, 21:52   #53
Martini:)
Raczkowanie
 
Avatar Martini:)
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 496
GG do Martini:)
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Nie widze nic zlego w przyklejaniu krysztalkow takimi klejami, nie jest on w bezposrednim kontakcie z moja naturalna plytka... tylko na lakierze, co jest udowodnione przez to, ze schodzi razem z lakierem przy zmywaniu... nie ma o co sie burzyc...
Martini:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-18, 22:36   #54
sandra667
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 233
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Aguśke chyba raczej zszokowało to ze one przyklejają sztuczne pazury na super glue albo na kropelke ;o ;o nie wyobrazam sobie tego jak potem to odklejacie? przecie p zdjęciu sztucznych paznokci, płytka paznokciowa jest strasznie zniszczona i raczej cienka jak papier !! ;o
sandra667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-19, 02:55   #55
aguskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 394
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Cytat:
Napisane przez sandra667
Aguśke chyba raczej zszokowało to ze one przyklejają sztuczne pazury na super glue albo na kropelke ;o ;o nie wyobrazam sobie tego jak potem to odklejacie? przecie p zdjęciu sztucznych paznokci, płytka paznokciowa jest strasznie zniszczona i raczej cienka jak papier !! ;o
Dokładnie
aguskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-20, 01:48   #56
syla-78
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 546
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Wtam
Dziewczyny zdjęłam akryle i został mi klej. Nazywa się Stick It - Supernail Professional. Czy mogę go używać do naturalnych paznokci.?Miałam kiedyś Sally Hansen do naturalnych, skończył mi się i składu nie pamiętam. Ten ma w składzie:ethylcyanoacryla te i polymethylmethacrylate. Myślicie że będzie dobry do naturalnych?
syla-78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-20, 07:06   #57
Eenax
Zakorzenienie
 
Avatar Eenax
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Pętla Wron
Wiadomości: 7 141
GG do Eenax
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Poniewaz jest to specjalny klej do paznokci (przecież tipsa tez sie dokleja do naturalnych) jak najbardziej sie nada.
Eenax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-20, 13:37   #58
syla-78
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 546
Dot.: klej do paznokci z Rossmana

Eenax, dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
syla-78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-13, 19:43   #59
apiw
Raczkowanie
 
Avatar apiw
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: WROCŁAW/KIELCE
Wiadomości: 34
GG do apiw
Jaki klej do tipsów???

Witam
Mam pytanie dotyczące kleju do tipsów. Niedawno skończyłam kurs stylizacji paznokcia i zakupiłam swój pierwszy zestawik do przedłużania pazurków.
W hurtowni razem z zestawem otrzymałam klej " KMF Collection ". Czy ten klej jest dobry - pytam ponieważ moje tipsy odpadają juz po 2-3 tygodniach i nie wiem co może być przyczyną. Paznokcie delikatnie matowie by nie poprzecierać płytki paznokciowej ponieważ znam ten ból - a może to moje matowienie jest zbyt słabe.
apiw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-13, 19:47   #60
martusia810
Raczkowanie
 
Avatar martusia810
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 307
Dot.: Jaki klej do tipsów???

A może zle przyklejasz tipsa?
martusia810 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:59.