Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe - Strona 16 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Wszystko związane z manicure hybrydowym - porady, problemy, lakiery, techniki ozdabiania.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-08-11, 19:06   #451
Felicja
Wtajemniczenie
 
Avatar Felicja
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 198
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Dziewczyny, ja troche z innej beczki.

Temat: paznokcie na izo a hybrydy CZ.
Schodza platami... A ja jeszcze glupia w nich dlubie... Teraz sie zastanawiam, czy zalozyc sobie hybrydy, bo wtedy w paznokciach nie dlubie i te porozdwajane mialyby szanse odrosnac. Ale czy jest sens meczyc je za 2 tygodnie acetonem? Do kremow i olejowania jakos nie moge sie przyzwyczaic, w zasadzie caly czas w cos wkladam rece. Z suplementow to biore omega 3 i 6, mam tez cynk z wit. C o ktorym zapominam.
__________________
Zapuszczam włosy
28cm (04.05.14), 30 (03.06.14) 31,5 (30.06.) 32 (30.07) 33,5 (30.08.), 35 (15.11.), 41 (4.04.15) 45 (29.09), 51 (05.16.)
cel: 31-35-40-45-50-.. osiagniety!

Denko 2016
suma: 0/157

Recrea 5%-28.09.
Felicja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-12, 07:04   #452
diabliczka66
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 773
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Bierzesz kupujesz dobry zmywacz nawilżający z acetonem i nic się nie wysusza.
Ja miałam takie mega poobgryzane ogryzki i teraz dopiero zaczynają wyglądać po ludzku. Kształt nadal nie taki super ale już sporo lepiej . No i nie wyobrażam sobie życia już bez dłuższych twardszy paznokci. Ile razy w kuchni mi pazury uratowały palec hhehe bo wcześniej to potrafiłam przejechać nożem po paluchach a teraz już se tak krzywdy nie robie.

nabazgrane w notatniku
diabliczka66 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-12, 13:44   #453
winstone
Raczkowanie
 
Avatar winstone
 
Zarejestrowany: 2015-03
Wiadomości: 156
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Godzinę "bawiłam" się stemplowaniem, i na 100 prób wyszły mi dwie
__________________
don't save her;
she don't wanna be saved
winstone jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-12, 13:47   #454
Kiwaczka
Wtajemniczenie
 
Avatar Kiwaczka
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 2 000
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Winstone- nie tylko Tobie one nie wychodzą ile ja już na tym nerwów zjadłam, kasy na stemple i blaszki wydałam a to dziadostwo dalej się nie chce odbijać.... :P
Kiwaczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-12, 19:09   #455
winstone
Raczkowanie
 
Avatar winstone
 
Zarejestrowany: 2015-03
Wiadomości: 156
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez Kiwaczka Pokaż wiadomość
Winstone- nie tylko Tobie one nie wychodzą ile ja już na tym nerwów zjadłam, kasy na stemple i blaszki wydałam a to dziadostwo dalej się nie chce odbijać.... :P
Powoli zaczynam ogarniac... mój problem polega na zbyt mocnym ścieraniu lakieru zdrapką (w moim przypadku kartą!). Fajna sprawa, ale tyle się przy tym namęczyłam w tym upale, że mnie głowa rozbolała I kupiłam najtańszy stempel za 5 zł z ebaya, działać, działa, ale za mały i nie jest zbyt poręczny niestety
__________________
don't save her;
she don't wanna be saved
winstone jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-13, 16:41   #456
ewell
Raczkowanie
 
Avatar ewell
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 144
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

A ja mam pytanie co do PST1 czy dobrze kryje? Zastanawiam się pomiędzy cz pst1 a semilac 032 biscuit totalnie mam wrażenie że są to identyczne kolory, ale może któraś z Was miała do czynienia z obydwoma lakierami? o i może też ktoś wie co do czarnych kolorów? lepszy bedzie semilac czy cz? który jest 'łatwiejszy' w nakładaniu? Dzięki z góry za pomoc
ewell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-13, 19:38   #457
samantagrey
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-03
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 254
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Biscuit podobno smuży i źle się go nakłada. Ja bym brała CZ😊
__________________
" Piekło jest puste. Wszystkie diabły są tutaj. "
samantagrey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-13, 20:11   #458
ewell
Raczkowanie
 
Avatar ewell
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 144
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez samantagrey Pokaż wiadomość
Biscuit podobno smuży i źle się go nakłada. Ja bym brała CZ😊
ok wielkie dzięki ;-) w takim razie kupuję cz
ewell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-14, 11:20   #459
flowofrainbow
Zadomowienie
 
Avatar flowofrainbow
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 158
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Czarny kolor z CZ sprawdza się bardzo dobrze kryje przy 2 warstwach a jak się sprawuje czarny z semilac to nie wiem..
__________________

"Najdalej zajdzie ten człowiek, który nie wie gdzie idzie"
N. Bonaparte

flowofrainbow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-14, 12:08   #460
aniaem84
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 522
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

pst1 jest bardzo ładny- beż bez różowych tonów, które ma semilac biscuit. czarnym z cz latwiej mi się pracuje- jest rzadszy po prostu, łatwiej nałożyć cienkie warstwy i kryje super już po dwóch chociaż po nałożeniu pierwsze wygląda nieciekawie czarnego semilaca się pozbyłam- marszczył mi się, nie umiałam się z nim chyba odpowiednio obejść
aniaem84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-14, 20:07   #461
Lolka102
Raczkowanie
 
Avatar Lolka102
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 206
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez samantagrey Pokaż wiadomość
Biscuit podobno smuży i źle się go nakłada. Ja bym brała CZ��
Też się zastanawiałam między tymi dwoma kolorkami - w końcu kupiłam semilac Biscuit - więcej miał swatchy w necie, no i w moim mieście sklep z Semilacami i wzornikami, które mogłam przyłożyć do paznokcia. Kolorek jest piękny (określany odpowiednikiem Essie Fiji), ale w moim przypadku wymaga min. 3 cienkich warstw. Przy 4 byłoby perfect, ale tyle nie wytrzymałam robić. I potwierdzam opinię wyczytaną w necie - jakoś on bardziej na zimę niż na lato pasuje.
Teraz chętnie skusiłabym się na CZ, ale nie chce kupować zbliżonego odcienia.

Cytat:
Napisane przez aniaem84 Pokaż wiadomość
pst1 jest bardzo ładny- beż bez różowych tonów, które ma semilac biscuit. czarnym z cz latwiej mi się pracuje- jest rzadszy po prostu, łatwiej nałożyć cienkie warstwy i kryje super już po dwóch chociaż po nałożeniu pierwsze wygląda nieciekawie czarnego semilaca się pozbyłam- marszczył mi się, nie umiałam się z nim chyba odpowiednio obejść
Nie znam Pst1 ale potwierdzam co do semilac biscuit - jest jaśniutki, ale ma w sobie odcień deliaktnego różu a nie beżu.

Edytowane przez Lolka102
Czas edycji: 2015-08-14 o 20:13
Lolka102 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-14, 21:22   #462
pikdaria
:)
 
Avatar pikdaria
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 440
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Hej,
Dziewczyny, czy ktoraś z was ma kolor 102 z drobinkami z CZ?
Zamówiłam, użyłam i ja tych drobinek nie widze moze jakies minimalnie cos tam migocze. To tak ma byc? Czy moze trafił mi sie felerny egz.?
pikdaria jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-15, 06:52   #463
flowofrainbow
Zadomowienie
 
Avatar flowofrainbow
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 158
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

to prawda, efekt migotania drobinek jest minimalny, bardzo subtelny u mnie wygląda tak jak w załączniku
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1439617918913.jpg (34,2 KB, 113 załadowań)
__________________

"Najdalej zajdzie ten człowiek, który nie wie gdzie idzie"
N. Bonaparte

flowofrainbow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-15, 08:23   #464
ewell
Raczkowanie
 
Avatar ewell
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 144
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

dziękuje Wam ślicznie, nawet nie wiecie jak bardzo mi pomogłyście!
ewell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-15, 09:53   #465
pikdaria
:)
 
Avatar pikdaria
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 440
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez flowofrainbow Pokaż wiadomość
to prawda, efekt migotania drobinek jest minimalny, bardzo subtelny u mnie wygląda tak jak w załączniku

Kurcze, no troche przesadzili ze zdjeciem na stronie
Chciałam sobie na serdecznych położyć 102 zeby troche ożywić całość. A nawet różnicy w kolorze nie widac dużej, w porównaniu do 001 french róż

O tak to wyglada

Polecicie mi cos z CZ zeby mocno migotało?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (88,4 KB, 131 załadowań)
pikdaria jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-15, 21:40   #466
talka125
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 2
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Hej Dziewczyny!

Wrzucam Wam paletkę moich kolorków z CZ, może się przyda tym bardziej, że zakupiłam kilka z nowości
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_1009.jpg (118,2 KB, 221 załadowań)
talka125 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-15, 22:09   #467
Kissmisiaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kissmisiaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6 437
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez talka125 Pokaż wiadomość
Hej Dziewczyny!

Wrzucam Wam paletkę moich kolorków z CZ, może się przyda tym bardziej, że zakupiłam kilka z nowości
Dzięki mnie się na pewno przyda, bo planuje po wypłacie parę kolorów zamówić
__________________
Filip
Kissmisiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 17:47   #468
anitusica
Rozeznanie
 
Avatar anitusica
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 723
GG do anitusica Send a message via Skype™ to anitusica
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

dziewczyny, gdzie zamawiacie cz na allegro?
__________________
Aparatka metal !
góra 13.09.2010
dół w niedalekiej przyszłości
dotychczasowy koszt leczenia: 1110zł
-->...........-->
anitusica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 18:02   #469
Copykat
Zakorzenienie
 
Avatar Copykat
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 836
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez anitusica Pokaż wiadomość
dziewczyny, gdzie zamawiacie cz na allegro?
Bezpośrednio od producenta - sprzedawca cosmeticszone
__________________

they said there's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life

Copykat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 18:36   #470
flowofrainbow
Zadomowienie
 
Avatar flowofrainbow
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 158
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez pikdaria Pokaż wiadomość
Kurcze, no troche przesadzili ze zdjeciem na stronie
Chciałam sobie na serdecznych położyć 102 zeby troche ożywić całość. A nawet różnicy w kolorze nie widac dużej, w porównaniu do 001 french róż

O tak to wyglada

Polecicie mi cos z CZ zeby mocno migotało?
Mocne migotanie to na pewno brokaty 085 i 092 jeśli dobrze pamiętam jeszcze 079 jest trochę migotający- to jest granat
__________________

"Najdalej zajdzie ten człowiek, który nie wie gdzie idzie"
N. Bonaparte

flowofrainbow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 19:13   #471
pikdaria
:)
 
Avatar pikdaria
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 440
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez flowofrainbow Pokaż wiadomość
Mocne migotanie to na pewno brokaty 085 i 092 jeśli dobrze pamiętam jeszcze 079 jest trochę migotający- to jest granat
Dzięki, a trudno sie nimi maluje? Bardzo trzeba sie przykładać? Bo jestem średnio dobra w te klocki a nie Lubie jak widac pociągnięcia pędzla. Zawsze mam taki problem z perłowymi odcieniami.

Taki złoty brokatowy z CZ mi sie podoba
pikdaria jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 19:40   #472
czesialubigrzesia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 7
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

co jest najlepszą opcją na poczatek?
1.baza i top gellish, kolor CZ
1.Baza gellish , top eco sta, kolor CZ?
czy takie mieszanki mają brawo wpsolpracowac?

semilaca nie chce, ostatnio jak widzę te uczulenia dziewczyn, to mi się zle robi, a baza i top CZ ponoc taka se jest.

Edytowane przez czesialubigrzesia
Czas edycji: 2015-08-16 o 19:41
czesialubigrzesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 19:49   #473
winstone
Raczkowanie
 
Avatar winstone
 
Zarejestrowany: 2015-03
Wiadomości: 156
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez czesialubigrzesia Pokaż wiadomość
co jest najlepszą opcją na poczatek?
1.baza i top gellish, kolor CZ
1.Baza gellish , top eco sta, kolor CZ?
czy takie mieszanki mają brawo wpsolpracowac?

semilaca nie chce, ostatnio jak widzę te uczulenia dziewczyn, to mi się zle robi, a baza i top CZ ponoc taka se jest.
Moja koleżanka używa opcji drugiej i jest zadwolona, ja używam wszystkiego CZ i też mi pasuje ale chcę wypróbować opcję 2 niedługo
__________________
don't save her;
she don't wanna be saved
winstone jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 19:55   #474
pikdaria
:)
 
Avatar pikdaria
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 440
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Ja rowniez cały komplet z CZ wzięłam jako początkująca i poszło sprawnie. Tzn. Jeszcze nie ściągałam ale nakładanie i efekt ok.
pikdaria jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 20:03   #475
czesialubigrzesia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 7
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez pikdaria Pokaż wiadomość
Ja rowniez cały komplet z CZ wzięłam jako początkująca i poszło sprawnie. Tzn. Jeszcze nie ściągałam ale nakładanie i efekt ok.
szukam tego topu eco star i google mi nic nie pokazuje konkretnego.. czy to jest ten? chyba nie.. kurcze, któś moglby mi go moze podesłać:pr osi:

http://www.ladykatie.pl/pl/p/ECO-SOA...ALNY-15ml/2206
czesialubigrzesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 20:14   #476
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 687
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

to ten
eM_Ka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-16, 21:15   #477
Enia_
Zadomowienie
 
Avatar Enia_
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 1 685
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Ja używam bazy z CZ , kolorówkę różnych firm jakie posiadam w domu (semilac, cz, indigo, mollon) a top jak na razie Eco i Semilac.

Wszystko pięknie się trzyma a schodzi pod acetonem płatami, oczywiście dzięki bazie z CZ ;-)

Chciałam zapytac jak sprawdza się wam TOP z CZ- bo używałam go dawno temu i w ogóle nie chciał nabierać tego pięknego połysku a może bym do niego wróciła bo te które posiadam są na wykończeniu.
__________________
Nasza Kochana Córeczka
http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv730y6j3jyp.png
Nasze drugie szczęście
http://www.suwaczki.com/tickers/ex2b8iikt8hcg0od.png
09.09.2009
Enia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-17, 06:45   #478
pikdaria
:)
 
Avatar pikdaria
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 440
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez Enia_ Pokaż wiadomość
Ja używam bazy z CZ , kolorówkę różnych firm jakie posiadam w domu (semilac, cz, indigo, mollon) a top jak na razie Eco i Semilac.

Wszystko pięknie się trzyma a schodzi pod acetonem płatami, oczywiście dzięki bazie z CZ ;-)

Chciałam zapytac jak sprawdza się wam TOP z CZ- bo używałam go dawno temu i w ogóle nie chciał nabierać tego pięknego połysku a może bym do niego wróciła bo te które posiadam są na wykończeniu.
Faktycznie po nałożeniu topu i przetarciu cleanerem paznokieć traci troche połysku.
Tu masz fote jak to u mnie wyglada : http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=465

Mi to osobiście nie przeszkadza bo i tak w porównaniu ze zwykłym lakierem wiecznie porysowanym, z poodciskanymi rożnymi fakturami to niebo a ziemia
pikdaria jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-17, 09:02   #479
flowofrainbow
Zadomowienie
 
Avatar flowofrainbow
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 158
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez pikdaria Pokaż wiadomość
Dzięki, a trudno sie nimi maluje? Bardzo trzeba sie przykładać? Bo jestem średnio dobra w te klocki a nie Lubie jak widac pociągnięcia pędzla. Zawsze mam taki problem z perłowymi odcieniami.

Taki złoty brokatowy z CZ mi sie podoba
Nię, maluje się nimi bardzo dobrze, zero widocznych pociągnięć pędzelkiem ja zawsze nakładam brokatowych 3 warstwy, wtedy najlepiej wyglądają
__________________

"Najdalej zajdzie ten człowiek, który nie wie gdzie idzie"
N. Bonaparte

flowofrainbow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-17, 12:21   #480
ma_g_da
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 99
Dot.: Cosmetics Zone - lakiery hybrydowe

mialam top Semilaca ale szybko się skonczył i zmienial kolor np. o42 C.Z. zrobiło się brazowe...

Teraz kupiłam top C.Z. i za 14 zaplacilam prawie tyle co za 7 Semilaka. Dobrze mi sie go naklada, nie matowieje, ja jestam na "tak"
ma_g_da jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Manicure hybrydowy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-06-22 20:47:52


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:19.