Fiolet - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-03-03, 15:32   #1
zuzia_zuzia
Raczkowanie
 
Avatar zuzia_zuzia
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 359

Fiolet


Zostalam zaproszona na wesele, para mloda zazyczyla sobie, by wszyscy najblizsi znajomi mieli dodatki/akcesoria w kolorze lila. Postanowilam wiec postawic na delikatny makijaz oczu w tym odcieniu. Jaki kolor ust pasuje do tego najlepiej? Chcialabym uniknac efektu porcelanowej lalki, czy jakiejkolwiek innej formy sztucznosci. Jasna szminka? Ciemna szminka? Moze po prostu zwykly blyszczyk?

Dodam ze mam sukienke w kolorze granatowym i wspomniane juz lila dodatki (buty, bizuterie).
__________________
http://www.next-stop-adventure.com

اذا ضحك لك الزمان فكن على حذر... لأن الزمان لا يضحك طويلا
zuzia_zuzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 15:53   #2
201607110949
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 16 806
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez zuzia_zuzia Pokaż wiadomość
Zostalam zaproszona na wesele, para mloda zazyczyla sobie, by wszyscy najblizsi znajomi mieli dodatki/akcesoria w kolorze lila. Postanowilam wiec postawic na delikatny makijaz oczu w tym odcieniu. Jaki kolor ust pasuje do tego najlepiej? Chcialabym uniknac efektu porcelanowej lalki, czy jakiejkolwiek innej formy sztucznosci. Jasna szminka? Ciemna szminka? Moze po prostu zwykly blyszczyk?

Dodam ze mam sukienke w kolorze granatowym i wspomniane juz lila dodatki (buty, bizuterie).
Głupie życzenie, to nie jest kolor, który każdemu pasuje. Makijaż lila, buty lila, biżuteria lila... do granatowej sukienki - na mój gust będzie mdło. Zmieniłabym na Twoim miejscu kolor kiecki np. na czarny. Usta nude, skoro koniecznie chcesz mieć lila na powiekach.
201607110949 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 15:58   #3
zuzia_zuzia
Raczkowanie
 
Avatar zuzia_zuzia
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 359
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez SALIX Pokaż wiadomość
Głupie życzenie, to nie jest kolor, który każdemu pasuje. Makijaż lila, buty lila, biżuteria lila... do granatowej sukienki - na mój gust będzie mdło. Zmieniłabym na Twoim miejscu kolor kiecki np. na czarny. Usta nude, skoro koniecznie chcesz mieć lila na powiekach.

zyczenie idiotyczne, ale coz poradzic. nie moje wesele

nude nie sprawi, ze bedzie jeszcze bardziej mdlo...?
mam awaryjna czarna sukienke, wszyscy mi jednak dotychczas mowili ze czarny na wesele nie wypada (choc ja sie z tym osobiscie nie zgadzam...)
__________________
http://www.next-stop-adventure.com

اذا ضحك لك الزمان فكن على حذر... لأن الزمان لا يضحك طويلا
zuzia_zuzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 16:00   #4
201607110949
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 16 806
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez zuzia_zuzia Pokaż wiadomość
zyczenie idiotyczne, ale coz poradzic. nie moje wesele

nude nie sprawi, ze bedzie jeszcze bardziej mdlo...?
mam awaryjna czarna sukienke, wszyscy mi jednak dotychczas mowili ze czarny na wesele nie wypada (choc ja sie z tym osobiscie nie zgadzam...)
Ja bym dodatkowo nie podbijała tego misz-maszu różem, fioletem albo nie daj buk wmkisowywała czerwień. Byłam wiele razy w czarnej kiecce, widziałam mnóstwo kobiet w klasycznych małych czarnych - zwyczaj, że czorne to tylko na pogrzeb, już dawno zaczął odchodzić w siną dal. No chyba, że to tradycyjne, wiejskie wesele - tam ten pogląd może się jeszcze utrzymywać.
201607110949 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 16:07   #5
zuzia_zuzia
Raczkowanie
 
Avatar zuzia_zuzia
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 359
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez SALIX Pokaż wiadomość
Ja bym dodatkowo nie podbijała tego misz-maszu różem, fioletem albo nie daj buk wmkisowywała czerwień. Byłam wiele razy w czarnej kiecce, widziałam mnóstwo kobiet w klasycznych małych czarnych - zwyczaj, że czorne to tylko na pogrzeb, już dawno zaczął odchodzić w siną dal. No chyba, że to tradycyjne, wiejskie wesele - tam ten pogląd może się jeszcze utrzymywać.

eh, niestety tradycyjne "orientalne" wesele na polskim, wiejskim, az tak bym sie nie przejmowala...

na jakie kolory postawilabys wiec w makijazu? raczej cos mocnego na oczach, coby za mdlo nie wyszlo...? a moze lekko oczy, a za to mocno usta...? czerwieni i tak nie lubie
__________________
http://www.next-stop-adventure.com

اذا ضحك لك الزمان فكن على حذر... لأن الزمان لا يضحك طويلا
zuzia_zuzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 16:12   #6
201607110949
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 16 806
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez zuzia_zuzia Pokaż wiadomość
eh, niestety tradycyjne "orientalne" wesele na polskim, wiejskim, az tak bym sie nie przejmowala...

na jakie kolory postawilabys wiec w makijazu? raczej cos mocnego na oczach, coby za mdlo nie wyszlo...? a moze lekko oczy, a za to mocno usta...? czerwieni i tak nie lubie
ale do której sukienki? Poza tym, dużo też zależy od Twojego koloru włosów, typu urody (czy jest ciepła/chłodna, czy lubi kontrasty czy raczej delikatna)... Przy granatowej darowałabym sobie lila na oczach, postawiłabym pewnie na neutralne brązy podkreślone czarną kreską - do wszystkiego będą pasować i raczej każdemu. Taki bezpieczny, zachowawczy makijaż przy dużej różnorodności na innych polach, żeby nie wyszło jarmarcznie Albo w ogóle samą, czarną, klasyczną kreskę + sztuczne rzęsy.

Edytowane przez 201607110949
Czas edycji: 2015-03-03 o 16:14
201607110949 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 16:29   #7
zuzia_zuzia
Raczkowanie
 
Avatar zuzia_zuzia
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 359
Dot.: Fiolet

Sztucznych rzes nie potrzebuje! (Naturalne na szczescie? nieszczescie?) wagladaja u mnie jak sztuczne....

Dziekuje za rady! Na pewno wykorzystam!
__________________
http://www.next-stop-adventure.com

اذا ضحك لك الزمان فكن على حذر... لأن الزمان لا يضحك طويلا
zuzia_zuzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-03, 16:56   #8
201607110949
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 16 806
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez zuzia_zuzia Pokaż wiadomość
Sztucznych rzes nie potrzebuje! (Naturalne na szczescie? nieszczescie?) wagladaja u mnie jak sztuczne....

Dziekuje za rady! Na pewno wykorzystam!
Szczęściara. U mnie chude kikuty, więc na każde większe wyjście doklejam powodzenia i daj znać, na co się zdecydowałaś
201607110949 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-05, 11:58   #9
zuzia_zuzia
Raczkowanie
 
Avatar zuzia_zuzia
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 359
Dot.: Fiolet

wesele w sobote, wiec jeszcze efektem koncowym sie nie pochwale, ale stwierdzilam ze masz 100% racje i stanelo na tym, ze nie bedzie lila oczu lila naszyjnik zamienilam na perlowy (lekko moze tylko lila-roz gdzieniegdzie ) a oczy pomaluje delikatym, jasnym cieniem, ktory tez tylko lekko sie blyszczy i wytuszuje mocno rzesy, coby te oczy troche jednak podkreslic

lila zostanie wiec tylko na kolczykach i butach

wciaz mysle tylko co by tu zrobic z ustami...
__________________
http://www.next-stop-adventure.com

اذا ضحك لك الزمان فكن على حذر... لأن الزمان لا يضحك طويلا
zuzia_zuzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-05, 12:10   #10
201607110949
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 16 806
Dot.: Fiolet

Cytat:
Napisane przez zuzia_zuzia Pokaż wiadomość
wesele w sobote, wiec jeszcze efektem koncowym sie nie pochwale, ale stwierdzilam ze masz 100% racje i stanelo na tym, ze nie bedzie lila oczu lila naszyjnik zamienilam na perlowy (lekko moze tylko lila-roz gdzieniegdzie ) a oczy pomaluje delikatym, jasnym cieniem, ktory tez tylko lekko sie blyszczy i wytuszuje mocno rzesy, coby te oczy troche jednak podkreslic

lila zostanie wiec tylko na kolczykach i butach

wciaz mysle tylko co by tu zrobic z ustami...
Jeżeli tak, to na mój gust możesz usta mocniej podkreślić, ja np. lubię na wyjścia i dobrze się czuję w fuksji - no ale tu dużo zależy od typu urody. Polecam matowe pomadki w płynie, które trzymają się na ustach bardzo mocno i długo, zobacz sobie np. na NYX soft matte albo analogiczne z Bourjois.
201607110949 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-03-05 12:10:01


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:18.