farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?! - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2005-11-10, 18:19   #1
MarilynManson
Raczkowanie
 
Avatar MarilynManson
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomo軼i: 174
GG do MarilynManson
Exclamation

farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!


mam 4 baleja瞠 na wlosach robione niebieskim fryzjerskim proszkiem Welli...wlosy sa zniszczone i ciezko sie rozczesuja :/ chcialbym teraz pomalowac cala glowe na blond i nie wiem jaka farba, zeby mi wlosy nie odpadly...ponadto chcialbym jakis bardzo jasny odcien blondu..nie wiem jak to zrobic i czy wogole jest to mozliwe ???
MarilynManson jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-11-10, 21:34   #2
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 奸御k :)
Wiadomo軼i: 1 787
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

Polecam ci farbe Safire tu znajdziesz tabele kolor闚 http://www.wella.pl/ powodzonka
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-11-10, 23:29   #3
owieczka21
Raczkowanie
 
Avatar owieczka21
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: lublin
Wiadomo軼i: 140
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

a ja polecam farbe z l'oralatylko jeszcze jedno pytanko jaki masz naturalny kolor w這s闚??bo to jest farba do w這s闚 jasnych znaczy do w這s闚 jasny szatyn przez r騜ne odcienie blondu.jest to farba z serii feria-specjalnie do w這s闚 jasnych!!ja u篡wam koloru nr p01 od jakis 2 lati zawsze fryzjer sie dziwi one s rozjasnian???? hihiihhia mam sredni blond
pozdrwki
owieczka21 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-11-11, 09:20   #4
MarilynManson
Raczkowanie
 
Avatar MarilynManson
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomo軼i: 174
GG do MarilynManson
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

ja mam taki sredni br您...:|
MarilynManson jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-11-11, 12:15   #5
neysa
Raczkowanie
 
Avatar neysa
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Gda雟k
Wiadomo軼i: 443
GG do neysa
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

Marilyn, skoro tak, to my郵, ze aby mie blond w這sy, to nie obejdzie si bez rozja郾ienia lub dekoloryzacji...:rolleyes :
__________________
Kiedy jestem z Tob
Wiatr u篡cza mi swych westchnie
Gdy jestem przy Tobie- to czuj, 瞠 jestem

When I'm in your arms, nothing seems to matter!
neysa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-11-11, 13:24   #6
sweeney
Zakorzenienie
 
Avatar sweeney
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Solothurn
Wiadomo軼i: 3 706
GG do sweeney
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

jesli masz zniszczone wlosy to zdecydowanie odradzam ich rozjasniane, bo moze to miec oplakane skutki
sweeney jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 10:13   #7
bad_kitty
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 17
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

Powiem tak, mam obecie bardzo jasny blond. Jednak to jak dosz豉m do takiego koloru to prawdziwy dramat. Niestety rozja郾ianie kosztuje .... w這sy wko鎍u odpad造 mimi 瞠 nigdy niczego nie robi豉m cha逝pniczo, tylko dobre salony fryzierskie. Teraz farbuje w這sy Majirel blond ( udaje mi sie j kupi w sklepie fryzierskim) i inwestuje spor kase w to co odrasta. Dzi瘯i Bogu , szybko rosn mi w這sy i teraz ( a mino ok. rok) moge cieszy si w這sami za 這patki.
W這sy powolo odzyskuj forma, ale gdyby zobaczy豉 ilo嗆 specyfik闚 do w這s闚 i tabletek to by si za豉ma豉 ( jak m鎩 m捫) Wi璚 zastan闚 si czy masz na tyle dobrej woli i pieni璠zy by ratowa to co zostanie po dekoloryzacji. Pozdrawiam
__________________
bad_kitty jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 11:10   #8
Kimberly
Przyczajenie
 
Avatar Kimberly
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Krak闚
Wiadomo軼i: 6
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

Ja uzywam farby blond Palette {rozja郾iaj帷ej}, nie niszczy mi wlos闚 chocia r霩ne opinie slysza豉m na temat tej farby
a czy kto wie cos na temat farby Garnier-NATEA-jasny blond
czy to dobra farba :?:
Kimberly jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 13:27   #9
Magda^^
Raczkowanie
 
Avatar Magda^^
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomo軼i: 34
Wy郵ij wiadomo嗆 przez ICQ do Magda^^ GG do Magda^^ Wy郵ij wiadomo嗆 przez Yahoo do Magda^^
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

Ja u篡walam. Nie niszczy bardzo wlosow, ale za to kolor szybko sie wyplukuje przynajmniej w moim przypadku tak bylo
Magda^^ jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 13:33   #10
karolina2020
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 1 557
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

Jezeli masz teraz zniszczone wlosy to nie radzilabym ich farbowac... Moze zainwestuj w odzywianie i regenarcje najpierw
__________________
karolina2020 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 13:46   #11
Dea
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomo軼i: 50
Dot.: farba blond, ktora nie niszczy mocno w這s闚?!

witam mam ten sam problem co ty tez juz mam dosc!niestety u mnie farba ze sklepu nie zadziala bo tylko te blond mi sie farbn a te moje ciemne nie albo wyjda z馧te!ja robilam balejaz juz dwa razy na w這sy farbowane wczesniej na czarno. tez wella mi fryzjerka robila i tez mi sie troszke w這ski wysuszy造.ja tak wymysli豉m- ide teraz robic znowu te pasemka ,ale niech mi zrobi bardzo duzo aby w這sy by造 ca趾iem jasne.jak juz bed zn闚 odrosty to kupie w sklepie fryzjerskim profesjonalny rozjasniacz i dam na odrosty i ewentualnie wybiore same te ciemne pasma jak beda jeszcze i tez dam na nie.lepiej nie k豉sc na ca貫 tych farb bo takie suche w這sy moga sie wykruszyc Ja ide teraz robic loreal platinium podobno on tak nie niszczy w這s闚 i 豉dne platynowe pasemka wychodza.
Dea jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:48.