platynowe pasemka u chlopaka - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-14, 16:42   #31
NeskaCaffe_
Raczkowanie
 
Avatar NeskaCaffe_
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 79
Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

Farbowane włosy u chłopaka...a tymbardziej pasemka sa poprostu okropne.Dla mnie tacy faceci to jacys uhm... :P nie dokończe
NeskaCaffe_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:17   #32
sweet_mystery
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 740
Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

jak juz wczesniej pisalam niektorym chlopakom fajnie innym zupelnie nie pasuja...

a takie cuuuś mi się podoba:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20040520181059.JPG (13,3 KB, 11 załadowań)
sweet_mystery jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:27   #33
wredziulek
Zadomowienie
 
Avatar wredziulek
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 035
Talking Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

A paznokcie maluszesz?

Jedyny dopuszczalny przypadek farbowania włosów u mężczyzny to tuszowanie siwizny, reszta, moim zdaniem, ble.
__________________
kosmetyki
książki
wredziulek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:54   #34
*Basia*
Mod-Śnieżynka
 
Avatar *Basia*
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 370
Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

Farbowanym włosom u chłopaka mówię stanowczo i zdecydowanie: nie
__________________

*Basia* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 00:16   #35
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

Cytat:
Napisane przez wredziulek
A paznokcie maluszesz?

Jedyny dopuszczalny przypadek farbowania włosów u mężczyzny to tuszowanie siwizny, reszta, moim zdaniem, ble.
to jest wlasnie okrutne... jak facet siwe wlosy farbuje...
jak zrobi pasemka to ok mlody fajnie wyglda
ale jak starszy pan farbuje wloski to jest smieszne...
i uwazam ze fajnie jak facet naprawdeo siebie dba a nie czasem sie kremem jakims przypadkowym posmaruje ma przy dlugie pazury i brud za nimi, twarde piety itp...
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 12:13   #36
natisska
Rozeznanie
 
Avatar natisska
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 502
GG do natisska
Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

Pasemka u faceta i to jescze platynowe.... Stanowczo NIE ! szczególnie, że często wychodza... zwyczajnie żółte ! Uważam, że to juz przesada....
__________________
Ślub









natisska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 15:58   #37
*Basia*
Mod-Śnieżynka
 
Avatar *Basia*
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 370
Dot.: platynowe pasemka u chlopaka

Cytat:
Napisane przez kiciulka1985
to jest wlasnie okrutne... jak facet siwe wlosy farbuje...
jak zrobi pasemka to ok mlody fajnie wyglda
ale jak starszy pan farbuje wloski to jest smieszne...
i uwazam ze fajnie jak facet naprawdeo siebie dba a nie czasem sie kremem jakims przypadkowym posmaruje ma przy dlugie pazury i brud za nimi, twarde piety itp...
Ale nikt nie mówi, że ma mieć brudne paznokcie i być zaniedbany . Chodzi o to, że niektórym nie podobają się farbowane włosy u mężczyzn. Mnie bardzo się nie podobają .
__________________

*Basia* jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:04.