hmmm... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-14, 19:03   #1
kafetka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: stepy akermanskie :)
Wiadomości: 1 592

hmmm...


czy znacie moze fryzury ktorych elementem moze byc taka spinka-prosilabym o ptzykladowe fotki !! z gory dzieki!!
kafetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-14, 19:23   #2
aneczkaa90
Rozeznanie
 
Avatar aneczkaa90
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Białostoczek
Wiadomości: 793
Dot.: hmmm...

a o jaka dlugos wlosow chodzi?? dlugie, poldlugie, krotkie?
__________________
"(...)jak gdybym zamknęła motyla w puszce po landrynkach i spisywała na papierze nutowym trzepot jego skrzydeł tam(...)w blaszanej ciemności, aż by nie ucichł..."

aneczkaa90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-14, 19:29   #3
EwUnia_
Raczkowanie
 
Avatar EwUnia_
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 92
Dot.: hmmm...

Hmmm jeszcze zalezy czy masz grube czy cienkie włoski
EwUnia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-14, 19:30   #4
kafetka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: stepy akermanskie :)
Wiadomości: 1 592
Dot.: hmmm...

juz odpowiadam wlosy za ramiona, grube,puszace sie i pocieniowane na calej dlugsci...
kafetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-14, 20:18   #5
aneczkaa90
Rozeznanie
 
Avatar aneczkaa90
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Białostoczek
Wiadomości: 793
Dot.: hmmm...

no wiec ja mam pomysly, ale niee mam fotek a rysunku(wlasnorecznego) nie moge tutaj dac(chyba ze oreintujecie sie w jakikm programie mozna narysowac cos zeby tutaj zamiescic? bo w paincie to nie da sie;/) no ale tak:

*moglabys wziac 1 nie za grube pasemko wlosow z prawiej strony i 1 z lewej lapiac je spinka z tylu glowy
*lub , jesli masz przedzilek na bok, zlapac cienkie pasemko tuz obok skroni i podneisc je do gory sponajac sponka:P
* lub tak jak ostatnio sie chodzilo, zlapac pasemko wlosow z nad czola, natapirowac lekko i podniesc do gory,spinajac ozdoba
*albo tez zwyczajnie upiac przy przedzialku
wiem ze to nie ejst za bardzo zrozumiale ale jesli tlyko czegos nie zorzumialas to sie pytaj a ja postaram sie zamiescic jakeis fotki lub rysunki
__________________
"(...)jak gdybym zamknęła motyla w puszce po landrynkach i spisywała na papierze nutowym trzepot jego skrzydeł tam(...)w blaszanej ciemności, aż by nie ucichł..."

aneczkaa90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-14, 21:54   #6
Nogala1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 483
Dot.: hmmm...

tez mam taką spinkę ( identyczną) i jej nie noszę bo nie wiem jak ją upiąc ona jest bardzo ciężka i zjeżdza mi się z włosów, a włosy mam gęste długie do połowy pleców mam też dwie inne taki sam kształt tylko troche mniejsze i lzejsze i tymi fajnie upina sie motylka pozdrawiam
Nogala1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 08:11   #7
kafetka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: stepy akermanskie :)
Wiadomości: 1 592
Dot.: hmmm...

szkoda ze nikt nie posiada fotek
kafetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:08   #8
kafetka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: stepy akermanskie :)
Wiadomości: 1 592
Dot.: hmmm...

podnosze!
kafetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 10:27   #9
aneczkaa90
Rozeznanie
 
Avatar aneczkaa90
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Białostoczek
Wiadomości: 793
Dot.: hmmm...

jak narazie znalazlam tlyko tlye:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg spinka+fryzurka.jpg (3,5 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg spinka+fryzurka2.jpg (88,1 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg spinka+fryzurka3.jpg (7,2 KB, 4 załadowań)
__________________
"(...)jak gdybym zamknęła motyla w puszce po landrynkach i spisywała na papierze nutowym trzepot jego skrzydeł tam(...)w blaszanej ciemności, aż by nie ucichł..."

aneczkaa90 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:34.